Hij heeft 't gekocht, weet niet meer wanneer, iig vorig seizoenquote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Chris dat Pakhuis kan verkopen:
hij is toch hoofdhuurder, toch geen eigenaar??
quote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Chris dat Pakhuis kan verkopen:
hij is toch hoofdhuurder, toch geen eigenaar??
oh oke, vorig seizoen deed ik even niet mee...quote:Op maandag 18 september 2006 19:06 schreef Ludger het volgende:
Hij heeft 't gekocht, weet niet meer wanneer, iig vorig seizoen
paardenmeisje?quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat paardenmeisje heet Lizzy.
Er had een pony op haar voet gestaan.quote:
op wiens voet?! volgens mij heb ik 'n stukje gemistquote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
Er had een pony op haar voet gestaan.
quote:
Misschien mag Lizzy wel wat van Hillards 'Tranqui-Horse' lenen om pony Daisy te laten kalmeren.quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
Er had een pony op haar voet gestaan.
Niels hielp een jong meisje wier pony op d'r laarsje was gaan staan. Niet meer stiekem wegzappen heh!quote:Op maandag 18 september 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
op wiens voet?! volgens mij heb ik 'n stukje gemist
quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
heeft Junior nou 'n nieuwe coupe??!
lekkere timing, verhaaltechnisch gezien
Edward Scissorhands?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:10 schreef Mvnl het volgende:
t kan erger... ik ken iemand die na een cliffhanger waarin ze met haar ex in bed belandde, de 'volgende ochtend' met kort haar weer opstond.. (knip-seks?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |