Volgens mij is ze zonder eigen wil geborenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
als we Esmee weer 's met 'n Ipodje zien kan ik wel raden wat ze luistert:
Laat me, laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan"
Ramses![]()
kan zijn, maar dat "Laat me" haar huidige motto is kan zeker niet missen, ze blèrt het elke scènequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is ze zonder eigen wil geboren.
Vervang hierbij "geld" door een willekeurig voorwerp.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
"Omdat het je geld niet is!!"
Een echte Marokkaan.
Huh, is dat een ander...quote:
Nou niet bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou uit z'n hoofd?!"![]()
nee, ze zei het echt zo, als in: je weet toch dat ik de grootste geldwolf van ons tweeën benquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Nou niet bedoel je?
Ramses isquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
Dat was een echte Julia quote!!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou uit z'n hoofd?!"![]()
Christiaan Adelbert Vroman, geboren op 24-03-1977 te Wassenaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Chris hoe-heet-die-nou-allemaal Vroman?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou NIET uit z'n hoofd?!"![]()
Valt van die twee seconden dat ze in beeld was nog niet veel van te zeggen lijkt me....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef digispeed het volgende:
hmmm kijk niet vaak ONM, maar was nieuwschierig naar de acteerprestatie van Liz in een soap serie. Ze kan beter andere rollen gaan spelen, want tot nu toe is het niks.
Zonde, was als actrice is ze best goed, maar niet in een soap.
nou heb liz vaak zien acteren en normaal ben ik direct onder de indruk of nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Valt van die twee seconden dat ze in beeld was nog niet veel van te zeggen lijkt me....![]()
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou heb liz vaak zien acteren en normaal ben ik direct onder de indruk of niet
tot nu toe zeg ik nee.
Ze heeft na Deep Throat nooit meer andere films gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!
Laat me alleen, alleen met al mijn verdrietquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
nou inderdaad zeg, dit is wel erg snel geoordeeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef soapie het volgende:
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!
echt? oh dan vind ik 'm minder leuk...quote:
hihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Rita Hovink - Laat Me Alleen
Zoooo das ook al een oudje....quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet
Het is beter dat ik nu geen mensen zie
Niemand niemand niemand die me troosten kan
Ik verloor mijn toekomst en mijn doel
Rita Hovink - Laat Me Alleen
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactiequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, dit is wel erg snel geoordeeld
1974. Rita Hovink is al 27 jaar dood.... dat is ONM ook bijna.quote:
ai dat klopt niet echt hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef digispeed het volgende:
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactie
niet verwacht. als er iemand snel een oordeel heeft is babs wel.
Laat je haar ff met rust!? Ze kan zelfs mij verdragen, dus valt ze wel mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef digispeed het volgende:
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactie
niet verwacht. als er iemand snel een oordeel heeft is babs wel.
Idd. Op sterven na!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
dat is ONM ook bijna.
ok ik ben misschien wat snel met oordelen. krijg ik vaker te horen (misschien een slechte eigenschap)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai dat klopt niet echt hoor...
ik heb wel vaak kritiek, maar ik oordeel (vrijwel) nooit meteen; ik spreek anderen er juist meestal op aan
oh het was niet eens lullig bedoelt ofzo, niet gelijk denken dat ik hier ruziequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat je haar ff met rust!? Ze kan zelfs mij verdragen, dus valt ze wel mee.
Graaauuw! Woef! Hap!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
oh het was niet eens lullig bedoelt ofzo, niet gelijk denken dat ik hier ruzie
aan het schoppen ben.
nee die heb ik niet in mijn kantoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Graaauuw! Woef! Hap!
Hang je al in de gordijnen?
Waarom moet het van jou stoppen? Het is toch leuk? Ik heb me elk geval erg vermaakt. Ik vind het wel bijzonder om bij een soap te kunnen lachen omdat het echt leuk is, in plaats van omdat het zo pijnlijk slecht is, zoals bij enkele andere nederlandse soaps waarvan ik de naam niet zal noemen.quote:
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daarquote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef soapie het volgende:
Vivienne van den Assem heeft nu al een Sinterklaas programma op Nickelodeon!!!! Belachelijk!!!!!
Zag het net op het jeugdjournaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daar
jammer dat ze niet eens wat leuks gaat doen...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daar
ze heeft 'n half jaar terug de hoofdrol gespeeld in "Het woelen der gehele wereld" (samen met o.m. Kim Pieters), maar die is niet erg goed ontvangen geloof ik. Mij lijkt ie op zich wel okequote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef Wup het volgende:
jammer dat ze niet eens wat leuks gaat doen...
ow daar had ik nog nooit van gehoord, Woeden volgens IMDB?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
ze heeft 'n half jaar terug de hoofdrol gespeeld in "Het woelen der gehele wereld" (samen met o.m. Kim Pieters), maar die is niet erg goed ontvangen geloof ik. Mij lijkt ie op zich wel oke
Teun gaat met Elif neuken en Ilyas komt er achter en in een vlaag van woede gaat Teun zeggen dat Iwan van Ilyas is.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:31 schreef soapie het volgende:
Van mij mag dat hele baby gedoe wel eens uitkomen nu, zo lekker geloofwaardig, alle deuren in dat pakhuis staan open en niemand die het hoort. Tuurlijk!!!!![]()
woeden ja, typfoutjequote:Op woensdag 20 september 2006 19:30 schreef Wup het volgende:
ow daar had ik nog nooit van gehoord, Woeden volgens IMDB?
maar leuke lijst, jou Cees en mijn Peer doen ook mee
ja, ik heb deze ook wel weer gezien... ondanks Hillard!quote:ik wil ook weer eens een nieuwe Essent
Elifs Genözalquote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef soapie het volgende:
Die Elif is ook zo'n enorm zeikwijf!!!!!
quote:Elif Özal: "Dat een acteur zich zo kan verlagen."
nietesquote:Op woensdag 20 september 2006 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Teun gaat met Elif neuken en Ilyas komt er achter en in een vlaag van woede gaat Teun zeggen dat Iwan van Ilyas is.
Ik erger me ook zo aan haar bij de begin tune: "Ik doe niet moeilijk."quote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Elifs Genözal
In één ding heeft ze wel gelijk...
[..]
Ze loopt alleen maar een beetje leuk te doen en is een totaal nietszeggend personage.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef soapie het volgende:
Die Elif is ook zo'n enorm zeikwijf!!!!!
Ik vind Evrim wel een lekker ding.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Ze loopt alleen maar een beetje leuk te doen en is een totaal nietszeggend personage.
Je had hem wel correct verstaan hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt? oh dan vind ik 'm minder leuk...
nog wel aardig, maar hoe ik 'm verstond vond ik 'm echt hylarisch
Het is een Turkse h**r!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind Evrim wel een lekker ding.
Who cares, het is gewoon saai en irritant.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
wat een kutplantje....
en hoe voorspelbaar dat Sanne's hart straks gebroken wordt door de BrokeDOK Mountain-meneer
Met 'm het nest in denk ik.... Het liefst nog waar Julia bij is.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
Wat wil die weduwe nou van Chris?
so far, so goodquote:Op donderdag 21 september 2006 19:46 schreef soapie het volgende:
Ik vind Leonore wel vermakelijk eigenlijk!!!!!![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
We krijgen gewoon een nieuwe loverboy verhaallijn, maar dan met Julia als Junior en Chris als Esmee.
Ze houdt zaken en prive strikt gescheiden. Vandaar dat ze de belastingen met Chris doet en hem zowel wil neuken.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Met 'm het nest in denk ik.... Het liefst nog waar Julia bij is.
Keanu Reeves. Wat een drol!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ter gelegenheid van dit topic heeft Veronica Magazine deze week een interview met Robert de la Haye.
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc348/th_67848_vm_onm_2006_38_0001_122_348lo.jpg]afbeelding][/URL]
VM (2006, #38)
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
tuurlijk, ga met 't ideetje van Iwan aan de haal....
Ik vind het ook maar een raar mens.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze houdt zaken en prive strikt gescheiden. Vandaar dat ze de belastingen met Chris doet en hem zowel wil neuken.
Leuk interviewquote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ter gelegenheid van dit topic heeft Veronica Magazine deze week een interview met Robert de la Haye.
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc348/th_67848_vm_onm_2006_38_0001_122_348lo.jpg]afbeelding][/URL]
VM (2006, #38)
[..]
De enige normale interview tot nu toe in het Veronica bladquote:
Ik snap er weinig van, want ik vind die Shirina totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
wat staan ze nou te janken, ze gaat toch gewoon even op vakantie (soort van)...
bijzonder origineel jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Oh weer een Tonnie-crimineel verhaallijntje.
"Je moet klusjes voor me doen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |