Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou heb liz vaak zien acteren en normaal ben ik direct onder de indruk of niet
tot nu toe zeg ik nee.
Ze heeft na Deep Throat nooit meer andere films gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!
Laat me alleen, alleen met al mijn verdrietquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
als we Esmee weer 's met 'n Ipodje zien kan ik wel raden wat ze luistert:
Laat me, laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan"
Ramses![]()
nou inderdaad zeg, dit is wel erg snel geoordeeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef soapie het volgende:
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!
echt? oh dan vind ik 'm minder leuk...quote:
hihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Rita Hovink - Laat Me Alleen
Zoooo das ook al een oudje....quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet
Het is beter dat ik nu geen mensen zie
Niemand niemand niemand die me troosten kan
Ik verloor mijn toekomst en mijn doel
Rita Hovink - Laat Me Alleen
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactiequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, dit is wel erg snel geoordeeld
1974. Rita Hovink is al 27 jaar dood.... dat is ONM ook bijna.quote:
ai dat klopt niet echt hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef digispeed het volgende:
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactie
niet verwacht. als er iemand snel een oordeel heeft is babs wel.
Laat je haar ff met rust!? Ze kan zelfs mij verdragen, dus valt ze wel mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef digispeed het volgende:
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactie
niet verwacht. als er iemand snel een oordeel heeft is babs wel.
Idd. Op sterven na!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
dat is ONM ook bijna.
ok ik ben misschien wat snel met oordelen. krijg ik vaker te horen (misschien een slechte eigenschap)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai dat klopt niet echt hoor...
ik heb wel vaak kritiek, maar ik oordeel (vrijwel) nooit meteen; ik spreek anderen er juist meestal op aan
oh het was niet eens lullig bedoelt ofzo, niet gelijk denken dat ik hier ruziequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat je haar ff met rust!? Ze kan zelfs mij verdragen, dus valt ze wel mee.
Graaauuw! Woef! Hap!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
oh het was niet eens lullig bedoelt ofzo, niet gelijk denken dat ik hier ruzie
aan het schoppen ben.
nee die heb ik niet in mijn kantoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Graaauuw! Woef! Hap!
Hang je al in de gordijnen?
Waarom moet het van jou stoppen? Het is toch leuk? Ik heb me elk geval erg vermaakt. Ik vind het wel bijzonder om bij een soap te kunnen lachen omdat het echt leuk is, in plaats van omdat het zo pijnlijk slecht is, zoals bij enkele andere nederlandse soaps waarvan ik de naam niet zal noemen.quote:
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daarquote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef soapie het volgende:
Vivienne van den Assem heeft nu al een Sinterklaas programma op Nickelodeon!!!! Belachelijk!!!!!
Zag het net op het jeugdjournaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daar
jammer dat ze niet eens wat leuks gaat doen...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |