Naar wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:27 schreef Svensational het volgende:
Ha, je luistert.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Naar wie?Ik ben geestelijk een beetje aan het aftakelen.
Oh ja, die had ik natuurlijk ook gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Zo wordt je natuurlijk nooit SHO-mod hequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik natuurlijk ook gezien.![]()
Gemenerik.quote:
Ik ga ook niet weg, dit is gewoon pure aandachtstrekkerijquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef LeBeau het volgende:
Ja, zo werkt het niet heh als je niet weggaat?
Het zal eens niet zo zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga ook niet weg, dit is gewoon pure aandachtstrekkerij
Ich habe keine Ahnung. Warum spreche ich jetz Deutsch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
Waarom is miijn Google Toolbar Spellingscontrole in het Duits?
Om Sven weg te jagen! Success!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ich habe keine Ahnung. Warum spreche ich jetz Deutsch?
Gotchaquote:
Nou ja, Sven's kloon dan heh?quote:
De herhaling is zondagavond.quote:
Wat? Alleen omdat ik, net als Svensational / SvensationaI, goed Nederlands kan!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Is Bupatih geloof ik, aan de schrijfstijl te zien.
En uiterst irritant ja..
Val jij even lekker in de herhaling meneer "Ik post in gesloten topics".quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Alleen omdat ik, net als Svensational / SvensationaI, goed Nederlands kan!
Discriminatie
Ik had het al ge-edit, meneer "Val jij even lekker in de herhaling meneer "Ik post in gesloten topics".quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Val jij even lekker in de herhaling meneer "Ik post in gesloten topics".
Ja, daarom doe ik het ook maar niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:27 schreef Bupatih het volgende:
Zo kunnen we trouwens door blijven gaan.
Je moet me niet zo laten schikkenquote:
Schrok je dan ook toen je jezelf zag staan bij die andere PUB-gebanden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet me niet zo laten schikken
Toen wist ik niet eens dat ik het wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrok je dan ook toen je jezelf zag staan bij die andere PUB-gebanden?
Van schoffelen naar dit?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet me niet zo laten schikken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van schoffelen naar dit?
[afbeelding]
Trouwens ook een optie voor een kloon: svensationeelquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen wist ik niet eens dat ik het was.
Alsof jij nooit een typefout maakt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van schoffelen naar dit?
[afbeelding]
Ja, maar jij hebt je laatste e-mail adres al gebruikt voor SvensationaIquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trouwens ook een optie voor een kloon: svensationeel
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof jij nooit een typefout maakt. [afbeelding]
Whehequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt je laatste e-mail adres al gebruikt voor SvensationaI
Ik had iets in mijn oog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten.![]()
Het viel me trouwens erg tegen dat de spellingspolitie je niet gelijk neerhaalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |