quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
NSE - de Talpa variant van Boulevard. loopt beter.
NSE dicht?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
We zijn achter de schermen hierover in overleg met de FTR mods, BliksemSchigt.
Wordt vervolgd, dus.
Ons ook, maar we willen daar eerst consenus over bereiken met de mods van FTRquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
NSE lijkt mijzelf trouwens meer iets voor FTR.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
TVP.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef static het volgende:
Extra toevoeging: tvp's worden weggehaald; het topic verschijnt toch wel in je MyAT's.
bronquote:Op zondag 8 mei 2005 23:30 schreef static het volgende:
[..]
Update: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Jij kon alleen maandagquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:19 schreef PeRi het volgende:
Dag Duif.
Waar was je vanmiddag, je plek op het terras was leeg.
Geen groetjes, Peer.
Euh? Dat meen ik dus serieus.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:20 schreef Copycat het volgende:
Let jij er dan ook op dat je zelf geen olie op het vuur gooit?
RTL Boulevard #3: Nu met Daphne Bunskoek!![]()
Btw: ik snap je opmerking niet helemaal. Omdat ik mijn interesse in Boulevard heb verloren is dat oilie op het vuur gooien?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:20 schreef Copycat het volgende:
Let jij er dan ook op dat je zelf geen olie op het vuur gooit?
RTL Boulevard #3: Nu met Daphne Bunskoek!![]()
Voor het echt slapen gaan:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:36 schreef static het volgende:
Leg eens uit.
Had dat dan even erbij gemeld, heeft vrij weinig zin zo'n korte periode volgens mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef Duiveltja het volgende:
Het interview kregen we maandag onverwachts op woensdag aangeboden.
Yvonne:quote:En wie zegt dat het alleen op de FP komt?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:04 schreef yvonne het volgende:
De vragen zijn verzameld, topic mag dicht.
Interview volgt binnenkort op
de FP. Bedankt allemaal!!
En toch zijn er meer dan 50 reacties.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef static het volgende:
Had dat dan even erbij gemeld, heeft vrij weinig zin zo'n korte periode volgens mij.
Waarvan 80% bagger.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch zijn er meer dan 50 reacties.
Yvonne lult maar het komt ook hier op het forum net zoals alle andere bn-er interviewsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef static het volgende:
[..]
Had dat dan even erbij gemeld, heeft vrij weinig zin zo'n korte periode volgens mij.
[..]
Yvonne:
[..]
Dat dan weer wel.quote:
quote:
Joehoe right back atcha!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:51 schreef BVO het volgende:
Joehoe: GTST #145: Vaarwel lieve Yasmin...
Maar niet iedereen weet dat er al een vierde serie is geweestquote:Op donderdag 1 september 2005 16:03 schreef Copycat het volgende:
Lijkt mij eigenlijk best logisch aangezien de laatste serie al weer even is afgelopen... Maar ik maak 't wel even duidelijker. Gaat toch om serie 4, hè?
Dan open jij de nieuwe SC maar.quote:
Blijkbaar verschillen we dan van mening, Static.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef static het volgende:
Je hoeft niet zo rigoureus te deleten hoor CC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |