abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29554112
Omdat mensen in het reguliere ANTM topic niet meer kunnen inhouden en het al hebben over de in Amerika reeds afgeronde vierde serie van America's Next Top Model is hier met de zegen van onze SHO-modjes en de Paus het ANTM Spoilertopic. Hier kun je vrijuit praten over elk ANTM onderwerp dat hier in Nederland nog niet aan bod is geweest, zonder spoilertags!

- In de resterende afleveringen van serie 3 zal Eva in de komende drie weken Norelle, Ann en vervolgens Amanda achter zich zal laten om in de finale Yaya op de runway te verslaan. En daar zijn we natuurlijk allemaal erg blij mee.
- Dan zin er natuurlijk nog de geruchten omtrent de serie. Bbijvoorbeeld hoe Covergirl Cosmetics ervoor gezorgd zou hebben dat de te kleine Eva toch in de serie kwam en uiteindelijk ook won, en hoe IMG Models' favoriet Ann beter zou fotograferen dan de serie. Waar of niet waar?
- Wat doen de dames nu? Eva heeft gewonnen en een prijs van een ton + een contract binnengesleept, maar dat betekent natuurlijk niet dat de rest stilgezeten heeft.

En dan is er natuurlijk ook serie 4, waarin de volgende dames streden om America's Next Top Model te worden:

Brandy, Brita, Brittney, Christina, Kahlen, Keenyah, Lluvy, Michelle, Naima, Noelle, Rebecca, Sarah, Tatiana, and Tiffany. Een boel vreemde namen dus.

Met als uiteindelijke winnares:

Naima

Serie 5 zal over een tijdje in de US van start gaan. Laten we hopen dat hier dan echt mooie meiden in staan met redelijk normale namen in tegenstelling tot Lluvy, Keenyah en Kahlen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:11:21 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29554142
Mooie OP, LeBeau!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29554370
Nou nou, ik ben dan erg benieuwd, hoe t Big and Beautiful Tocarra verder is vergaan. Ze was natuurlijk niet de mooiste qua lijf dan, maar wel erg fab.
pi_29555245
Over Toccara heb ik jammer genoeg niet echt meer gehoord. Het enige dat ik kon vinden was dit:
quote:
Toccara Jones, who was the group’s remaining plus-sized model (meaning she didn’t disappear when she turned sideways), says that she “was speechless. I was truly, truly robbed” when Ann stayed and she was eliminated. But she also tells TV Guide, “I gave those skinny bitches a run for their money.” She says the judges will regret their decision because “The world loves me. That’s the viewers at home voting for that. That’s what matters to me, because those are the consumers who will go out and buy my magazines and the clothes and makeup that I might be endorsing. There’s no black plus-size supermodel out there — now they have Toccara.”
Zo raar was het niet dat Toccara eruit ging in plaats van Ann, als je bedenkt dat Ann nu aan het werk is als model, in tegenstelling tot de meeste andere dames. Maarja, erg veel weet ik dus niet over Toccara's leven na ANTM.

Wat ik wél weet is dat de 5e serie van America's Next Top Model 21 september van start gaat. Hopelijk deze keer met een volledig budget.

[ Bericht 12% gewijzigd door LeBeau op 11-08-2005 10:58:55 ]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29556032
Ah, mooi topic. Dit leest ook een stuk makkelijker dan heel de tijd maar die spoiler blokken te moeten selecteren .

Ik vind seizoen, sorry, cycle 4 nu al niets. Als ik alleen de namen had gezien had ik waarschijnlijk hetzelfde gezegd.
Maar goed, de kans is groot dat ik die hele serie toch weer volg.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_29556105
Zo lang er maar drama is ben ik tevreden, dan maakt het me niet uit of de rest kut is.
Ik vind dat er trouwens wel mooie fotoshoots in serie 4 zitten, is meer met makeup enzo gewerkt dan in serie 3. Als je daar kijkt hoe het haar en de makeup soms gedaan wordt dan is het echt dramatisch slecht.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29556266
Eva
Wat een bitch is dat snap niet waarom die wint

Amanda en Ann zijn toch veel leuker
Correct en tevens juist...
pi_29563184
Ik vind het ook jammer dat Eva wint had liever Yaya als winnares gezien,die heeft ook niet altijd even leuk maar vind haar wel veel mooier dan Eva!
01-08-2008
pi_29563493
Persoonlijk had ik liever Ann als winnaar gezien.
Ok, ze had niet altijd de beste foto's en alles, maar toch.
You thought that I'd be sad without you
I laugh harder
pi_29563560
Ben ik dan de enige die het tof vind dat Eva heeft gewonnen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_29563606
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:29 schreef hailaddy het volgende:
Nou nou, ik ben dan erg benieuwd, hoe t Big and Beautiful Tocarra verder is vergaan. Ze was natuurlijk niet de mooiste qua lijf dan, maar wel erg fab.

Toccara Jones.....ik vind er echt mooi/leuk jammer dat ze eruit moest!!!
01-08-2008
pi_29572934
Ow fuck... Waarom klikte ik ook?

Naja, tvp dus maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29576156
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:44 schreef Pure-Poison het volgende:

Toccara Jones.....ik vind er echt mooi/leuk jammer dat ze eruit moest!!!
Ik vond haar ook super leuk. Ze was één van mijn favorieten samen met Eva.
Mooi gegoogled trouwens.
pi_29578317
Inderdaad, volledig mee eens, hoef ik nu zelf ook geen foto's meer te zoeken
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:35 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik vond haar ook super leuk. Ze was één van mijn favorieten samen met Eva.
Mooi gegoogled trouwens.
pi_29578357
Zo te zien doet ze dus ook nog modellenwerk?
pi_29578820
nou hier nog meer fabulousness te vinden http://www.upn.com/shows/top_model3/models/bio/toccara.shtml
pi_29579162
Ook al in het andere ANTM-topic vermeld, maar hier past het beter:

http://forums.televisionwithoutpity.com/index.php?showforum=663

Een forum vol spoilers (omdat ze in Amerika voorlopen) en met láááánge discussies. Over elke aflevering afzonderlijk EN over elke deelneemster afzonderlijk. Alleen al de aflevering van gisteren werd in 17 forum-pagina's besproken.
pi_29580714
Vind de winner van nr 3 echt HELEMAAL NIKS!! Wat een lelijk gezicht en soms vanuit de juiste hoek is Eve wel mooi maar 9 van de 10 keer helemaal NIET! Met dat rare wipneusje en dr blote billengezicht!! De winner van TM 4 is tenminste weer een ECHT supermodel!!! Tocara was leuk en maakte het grappig maar natuurlijk GEEN lijf om in een designers dress van Valentino te passen!
pi_29581187
Ok.

En wie had er volgens jou dan moeten winnen?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:27:23 #20
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29768262
Cycle 5 begint 21 september en dit zijn de kandidaten:

You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:34:33 #21
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29768555
Jayla vind ik wel wat hebben.
De rest...
Kim is net een jongen.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:36:07 #22
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29768597
ANTM kennende word het Kim of Lisa
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:49:00 #23
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_29769000
Op de site van UPN staat de preview-clip met alle kandidaten van seizoen 5.... leuk leuk leuk!!!

Ohja, op de overzichtsfoto hierboven: diegene die op een lesbiënne lijkt is dat ook..
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:02:53 #24
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29769467
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef Roache_ het volgende:
Ohja, op de overzichtsfoto hierboven: diegene die op een lesbiënne lijkt is dat ook..
De helft van de dames?
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:04:46 #25
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_29769523
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef LeBeau het volgende:

[..]

De helft van de dames?
Broehaha!!!

nee die met die snor

Er zit er ook eentje bij die niets tegen naakt heeft, eentje vloekt en gaat nooit naar de kerk, van eentje is bekend dat haar lippen echt zijn.... Heus, je leert heel wat van een uurtje preview-filmpjes kijken.
Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')