Zo raar was het niet dat Toccara eruit ging in plaats van Ann, als je bedenkt dat Ann nu aan het werk is als model, in tegenstelling tot de meeste andere dames. Maarja, erg veel weet ik dus niet over Toccara's leven na ANTM.quote:Toccara Jones, who was the group’s remaining plus-sized model (meaning she didn’t disappear when she turned sideways), says that she “was speechless. I was truly, truly robbed” when Ann stayed and she was eliminated. But she also tells TV Guide, “I gave those skinny bitches a run for their money.” She says the judges will regret their decision because “The world loves me. That’s the viewers at home voting for that. That’s what matters to me, because those are the consumers who will go out and buy my magazines and the clothes and makeup that I might be endorsing. There’s no black plus-size supermodel out there — now they have Toccara.”
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:29 schreef hailaddy het volgende:
Nou nou, ik ben dan erg benieuwd, hoe t Big and Beautiful Tocarra verder is vergaan. Ze was natuurlijk niet de mooiste qua lijf dan, maar wel erg fab.
Ik vond haar ook super leuk. Ze was één van mijn favorieten samen met Eva.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Toccara Jones.....ik vind er echt mooi/leukjammer dat ze eruit moest!!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:35 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vond haar ook super leuk. Ze was één van mijn favorieten samen met Eva.
Mooi gegoogled trouwens.
De helft van de dames?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef Roache_ het volgende:
Ohja, op de overzichtsfoto hierboven: diegene die op een lesbiënne lijkt is dat ook..
Broehaha!!!quote:
Kahlenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef LeBeau het volgende:
Kahlen.
Gisteren een aflevering gezien, en Kahlen zag er echt niet uit. Ze heeft dun peenhaar, een ongelofelijk doorsnee gezicht en een nek die soms net zo dik lijkt als haar hoofd.
Ik vind trouwens al die meiden niet echt mooi. Het lijkt het trollen seizoen wel.
quote:
Ja, tegen Tiffany ("That skank-ho poured beer on my weave!" uit cycle 3) in aflevering 7.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef Juweel het volgende:
Sjit....ik dacht, nu kan ik eindelijk kijken naar het spoilertopic, staat de winnaar van 4 er ook al in
Stomme Bregje!!!
Nieuwsgierigheid wint helaas bijna altijd bij mij. Hey, maar seizoen 4, daar gaat Tyra toch zo vreselijk uit haar dak tegen een meisje die wordt weggestuurd?
Jaaaaquote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, tegen Tiffany ("That skank-ho poured beer on my weave!" uit cycle 3) in aflevering 7.En ik vind, na de aflevering gezien te hebben, dat Tiffany het verdiende ook. Ze deed echt haar best niet meer, en had er duidelijk 0,0 zin meer in.
Vond het alleen erg jammer dat Rebecca er in die aflevering ook uit moest.Dat loopje van haar vond ik echt super.
![]()
Edit: Maak van die TT maar 3, 4 & 5 want cycle 5 gaat deze maand ook van start.
Leukleukleuk!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, tegen Tiffany ("That skank-ho poured beer on my weave!" uit cycle 3) in aflevering 7.En ik vind, na de aflevering gezien te hebben, dat Tiffany het verdiende ook. Ze deed echt haar best niet meer, en had er duidelijk 0,0 zin meer in.
Mij ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:35 schreef Duiveltja het volgende:
Jayla doet me een beetje aan Norelle denken
Ik verwachtte echt een dik lijf onder haar hoofd. Haar hoofd is zo grof, net een kerel inderdaad.quote:
Ik zou Kahlen op 1 zetten, die had ook allemaal prachtige foto'squote:Op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef LeBeau het volgende:
Als het aan mij had gelegen dan was de volgorde van elimenatie, vooral met het oog op portfolio en potentiëel als model, als volgt:
1. Brita
2. Sarah
3. Lluvy
4. Noelle
5. Brandy
6. Tiffany
7. Michelle
8. Tatiana
9. Keenjaw (vetklep!)
10. Naima
11. Christina
12. Rebecca
13. Kahlen
14. Brittany
Maar ja, ik zit niet in de jury.
Ja dat hoofd past echt niet bij haar lijf.. nu met die makeup gaat het nog wel maar in de serie liep ze ook steeds met een rood, dik jankhoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 13:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik verwachtte echt een dik lijf onder haar hoofd. Haar hoofd is zo grof, net een kerel inderdaad.Echt zo'n boer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |