als er iets misgaat met haar familie zoekt ze graag een zondebok ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik had wel gedacht dat Laura meer hersens had.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
haha zijn zoon
mist dan wel een kleurtje he?
Hij dacht dat hij griep had. Ik ga voor griep ook niet naar de dokter.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura heeft wel een punt. Jack had gewoon meteen naar een dokter moeten gaan.
Dan ontvoer ik Bing.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
Krijgen we nu weer een reverse-kidnapping?
we kunnen niet allemaal brave mensjes erin hebben hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik kijk niet veel GTST maar OMFG kunnen we Bing alsjeblieft uit de serie laten verdwijnen met zijn rotkop en het ikke ikke ikke en de rest kan stikken manier van doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Ik erger me bijna meer aan Bing dan dat ik me ooit aan Barbara heb geërgerd en dat zegt genoeg.
Er hoeven echt geen brave mensjes in, maar Bing werkt mij vreselijk op de wekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal brave mensjes erin hebben he
Dan doet de acteur goed zijn werkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Er hoeven echt geen brave mensjes in, maar Bing werkt mij vreselijk op de wekker.
En Lana in eerste instantie niet kunnen accepteren omdat hij dan de hele tijd aan Danny moest denken. Hypocriet geval is hetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
haha zijn zoon
mist dan wel een kleurtje he?
Wat een draak is het ook. En dat kind was dan nog deels van Sjors. Bram is van geen van beide en die wil hij wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En Lana in eerste instantie niet kunnen accepteren omdat hij dan de hele tijd aan Danny moest denken. Hypocriet geval is het
Volgens mij dragen ze die niet meer omdat half Nederland ze nu draagt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Waar zijn Marly en Gigi's zelfgemaakte oorbellen eigenlijk gebleven?
Dat Bram maar snel terug mag naar Sjoerd en Rikkiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een draak is het ook. En dat kind was dan nog deels van Sjors. Bram is van geen van beide en die wil hij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing en Sjors.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand, schiet ze neer. Zo snel mogelijk graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat:Hopelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef vincerusso het volgende:
Ik wil dat ze alles skippen naar het moment dat het kind naar Rikki en Sjoerd gaat en Bing met niets achterblijft
Er is wel iemand doodgegaan, die tut die Noud recht in het gezicht hoesttequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef mirelia het volgende:
Zou er vandaag niet iemand uit de vaste cast doodgaan?
Vergeet Barfbara nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef MissJ het volgende:
ik moet zo lachen om dat geop Bing
![]()
Volgens mij hebben we hier nog nooit zó bizar veel gekotst op een personage
Nou, vergeet de Fischers niet. Voornamelijk Charlie en Barbara.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef MissJ het volgende:
ik moet zo lachen om dat geop Bing
![]()
Volgens mij hebben we hier nog nooit zó bizar veel gekotst op een personage
Wat anticlimax eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er is wel iemand doodgegaan, die tut die Noud recht in het gezicht hoestte
Van de vaste cast gaat er zo goed als zeker nog iemand dood, het is afwachten wanneer precies.
Nu ergeren we ons kapot, maar uiteindelijk zal hij verliezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:
Eigwnlijk is GTST weer goed, doordat iedereen weer intens kotst op Bing.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:10 schreef Frey het volgende:
We moeten wachten tot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
We moeten wachten tot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bing!!![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
We moeten wachten tot:Ha fijn, kunnen we weer weken tegen dat ik-moet-poepen-hoofd aankijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 05:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klinkt als een dichte spoorwegovergang
Het is ook de manier hoe hij acteertquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Het is best knap om zo'n personage zo hatelijk te schrijven als Bing
Bing viel in het begin nog wel mee, toen hij rustig en timide de serie in kwam. Zodra het personage echter 'gewend' was in de soap begon het zich in mijn ogen bazig, asociaal en egoïstisch te ontwikkelen, al werd dit pas echt duidelijk na de dood van Dorothea omdat ze hem nog wel in toom hield als ie al te debiel deed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is ook de manier hoe hij acteertHij praat ook irritant, en acteert slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 10:55:04 ]
Ja sinds Dorotheaquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing viel in het begin nog wel mee, toen hij rustig en timide de serie in kwam. Zodra het personage echter 'gewend' was in de soap begon het zich in mijn ogen bazig, asociaal en egoïstisch te ontwikkelen, al werd dit pas echt duidelijk na de dood van Dorothea omdat ze hem nog wel in toom hield als ie al te debiel deed.
Afschuwelijk indd. Ik werd een beetje misselijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:05 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop niet dat Lucas & Edwin vanavond verder gaan. Wat een vreselijke scene gister zeg....
Aysenquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ha fijn, kunnen we weer weken tegen dat ik-moet-poepen-hoofd aankijken.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
De uitzending van vanavondVerlos ons, ging Ludwin verder waar ze gebleven waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdje geleden was toch in het nieuws hier dat er 2 Turkse jonge vrouwen in gtst komen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef cleany het volgende:
[..]
AysenNuran
![]()
zijn dat de excuus-Turken?
Zou ik niks aan hebben gevonden, wel indien Lorena en Skylar het met elkaar zouden praktiseren. Charlie vind ik gewoon goor in elk opzichtquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het seksgesprek ook redelijk op het randje, maar ik vraag me af we dat ook allemaal gevonden zouden hebben als Lorena of Charlie een van die twee mensen was geweest?
Eensch. Maar het is nu eenmaal heel stoer om te doen alsof twee jongens samen je kotsneigingen bezorgdquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het seksgesprek ook redelijk op het randje, maar ik vraag me af we dat ook allemaal gevonden zouden hebben als Lorena of Charlie een van die twee mensen was geweest?
Doet dat ertoe dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Flauw om het gelijk te betrekken omdat het homo's zijn. Dat heeft niets met stoer te maken, puur met wat je aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Eensch. Maar het is nu eenmaal heel stoer om te doen alsof twee jongens samen je kotsneigingen bezorgd
Mwoah, ik zei het een beetje gecharcheerd ja. Maar toch valt het me op dat de reactie op zulke scène's altijd een stuk sterker zijn dan bij 'normale' hetero-scène's.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flauw om het gelijk te betrekken omdat het homo's zijn. Dat heeft niets met stoer te maken, puur met wat je aantrekkelijk vindt.
Overigens, de zoen -en vrijscènes tussen Lucas en Edwin vond ik ook gewoon prima.
Dat zou kunnen. Nu bracht Edwin het trouwens ook heel on-sexy. Hij deed er niet eens zijn best voor. Ook zijn kop staat mij niet aan. Dit alles bij elkaar zorgde ervoor dat ik er een beetje misselijk van werd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mwoah, ik zei het een beetje gecharcheerd ja. Maar toch valt het me op dat de reactie op zulke scène's altijd een stuk sterker zijn dan bij 'normale' hetero-scène's.
Maar daar is verder ook niks mis mee
Heel begrijpelijk, allemaal. Het was ook best een nare scène...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Nu bracht Edwin het trouwens ook heel on-sexy. Hij deed er niet eens zijn best voor. Ook zijn kop staat mij niet aan. Dit alles bij elkaar zorgde ervoor dat ik er een beetje misselijk van werd.
oh dat heb ik helemaal niet meegekregen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijdje geleden was toch in het nieuws hier dat er 2 Turkse jonge vrouwen in gtst komen?
Dat gesmak van hem is anders minstens zo irritantquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ha fijn, kunnen we weer weken tegen dat ik-moet-poepen-hoofd aankijken.
Waarom zou iemand doen alsof en daarom stoer willen zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Eensch. Maar het is nu eenmaal heel stoer om te doen alsof twee jongens samen je kotsneigingen bezorgd
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie vind ik gewoon goor in elk opzicht
http://zappen.blog.nl/soa(...)den-kapper-en-agentequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef cleany het volgende:
[..]
oh dat heb ik helemaal niet meegekregen...
Inge Ipenburg terughalen zou de soap veel goed doen, en een mooi evenwicht creëren tegenover Ludo - die nu eigenlijk geen geduchte tegenstander kent. Martine zou eventueel samen met Maxime kunnen werken tegen Ludo/Nick...quote:Overigens is deze week ook weer het gerucht opgedoken dat Inge Ipenburg terugkeert naar Meerdijk. Zij vertolkte meer dan eens de rol van Martine Hafkamp, die in haar laatste scene op een soort speedbootje het ruime sop werd opgestuurd door Ludo Sanders. Van Martine is sindsdien geen teken van leven meer vernomen…
Niet eens gelezen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef James1988 het volgende:
De laatste alinea interesseert me dan nog het meeste:
[..]
Inge Ipenburg terughalen zou de soap veel goed doen, en een mooi evenwicht creëren tegenover Ludo - die nu eigenlijk geen geduchte tegenstander kent. Martine zou eventueel samen met Maxime kunnen werken tegen Ludo/Nick...
Prima, zolang Ludo ze de baas blijft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inge Ipenburg terughalen zou de soap veel goed doen, en een mooi evenwicht creëren tegenover Ludo - die nu eigenlijk geen geduchte tegenstander kent. Martine zou eventueel samen met Maxime kunnen werken tegen Ludo/Nick...
Gerucht is al ontkracht door Inge zelf.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat was ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik las wel dat iemand schreef dat het feit dat hij in de gevangenis had gezeten aangehaald zou moeten worden in de strijd om Bram. Voorzover ik weet zat hij daar onschuldig.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie vind ik gewoon goor in elk opzicht
Ik vind dit soort uitspraken toch altijd een beetje vreemd en niet in een zin passen. Maar ik ga mehier verder ook niet meer over uitlaten want deze discussie hebben we maanden geleden ook al gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:48 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb niks tegen homo's maar ik hoef het niet te zien of te horenGeldt ook voor lesbiënnes trouwens. Vind het onnatuurlijk.
vanavond even kijkenquote:
Ja, de kans is groot dat we straks nog niks weten. Alleen het onderwerp van de verhaallijn maar geen details.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanavond even kijken
Al denk ik niet dat Boulevard er zoveel meedoet.
Ze had het script beter aan Shownieuws kunnen mailen ofzo
Je kunt tot kwart over 7 rustig iets anders gaan doen, GTST-nieuws komt altijd op het laatst pas.quote:
In het begin kondigen ze het aan en dan 3 kwartier later komt hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kunt tot kwart over 7 rustig iets anders gaan doen, GTST-nieuws komt altijd op het laatst pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin er dan niet over?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dit soort uitspraken toch altijd een beetje vreemd en niet in een zin passen. Maar ik ga mehier verder ook niet meer over uitlaten want deze discussie hebben we maanden geleden ook al gehad.
Oh ja please, Bing, Bing, Bingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef mirelia het volgende:
Zou er vandaag niet iemand uit de vaste cast doodgaan?
Nee, natuurlijk niet. Leven en laten leven, zeg ik maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Begin er dan niet over?Ieder z'n mening. Ik hoef geen kussende/vrijende homo's te zien maar ze mogen doen en laten wat ze willen. Zo gek is dat toch niet.
Jamai?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
Een heel bekend idool gaat meedoen met de serie
Dat zeiden ze net bij een voorstukje Boulevard
Kloptquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz de verhalenlijnen gaan ze niet verklappen
Maar er komt wel een bekende acteur terug zeiden ze
Ach is toch gezelligquote:Dus ik kijk straks voor niks Boulevard
Die acteert beter dan menig GTST-spelerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had nog niks meegekregen over Joran, dus dit is wel even interessant
Ik denkt dat dat voor hem ook wel een straf zou zijn, maar of wij daar nou op zitten te wachten is een tweede.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die acteert beter dan menig GTST-speler
Nee nog niksquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef loezzzje het volgende:
Is het al geweest? Ik wilde het opnemen maar halverwege kapt hij ermee en de recorder doet het ook ff niet
Told ya so.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
wie wie wie??? Ik mis het weer eens
quote:
Ja en wie is dat danquote:
Voor kinderen welquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk niemandVolgens mij zeiden ze echt 'idool'
Een of andere superhunk!!!einz1!quote:
Ik zal het aan mijn oude buurmeisje van 10 vragenquote:
Mega Mindy, ik ken om de een of andere reden de intromelodie van die kinderserie wel, maar zou niet weten waar het precies over gaatquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef alors het volgende:
Is dat niet de wederhelft van Mega Mandy?
Is bedoeld voor Albert Verlinde zelf die het thuis opneemt zodat ie goed op zichzelf kan geilen en genieten van zijn spannende manier van iets onbekends naar buiten brengen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef loezzzje het volgende:
Maar serieus, ze verklapten niks, wat was de toevoeging van dat item eigenlijk?
Na de excuusneger, de excuushomo, de excuusturk, nu de excuusbelgquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef loezzzje het volgende:
Iew een belg. Is 1 belg al niet genoeg in gtst?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is bedoeld voor Albert Verlinde zelf die het thuis opneemt zodat ie goed op zichzelf kan geilen en genieten van zijn spannende manier van iets onbekends naar buiten brengen.
18:30u - Straks <insert nieuws>quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn oude buurmeisje van 10 vragen
Maar serieus, ze verklapten niks, wat was de toevoeging van dat item eigenlijk?
De vader van Fatima Yilmazquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef ZaZoe het volgende:
Al is de échte vader van Toprak een oude soap-bekende...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is bedoeld voor Albert Verlinde zelf die het thuis opneemt zodat ie goed op zichzelf kan geilen en genieten van zijn spannende manier van iets onbekends naar buiten brengen.
Hij komt er vanaf morgen al in toch? Ben benieuwd wie hij gaat spelen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Na de excuusneger, de excuushomo, de excuusturk, nu de excuusbelg
Nee, vandaag had hij zijn eerste opname.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij komt er vanaf morgen al in toch? Ben benieuwd wie hij gaat spelen dan.
Misschien is hij ingehuurd door Sjoerd om Bing te vermoorden
Ohja ik vond het al snel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, vandaag had hij zijn eerste opname.
Dus over ongeveer 6 weken zal hij dan te zien zijn.
En dat kwam door Edwin/Raynorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat maakt het nou uit of het homo- of heteroseksuele personages waren?
Het was hoe dan ook een tenenkrommende scène.
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
waarom joggt ie door een vakantiepark
een super goede moeder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
Nick ziekelijk arrogant? wat ben je dan zelf?
Elke scène met hem is tenenkrommend.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een slet is Charlie ook he, Van Rik naar Danny, terug naar Rik en nu weer terug naar Nick.
Ze maakte al eerder ook schilderijen hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof iedere amateur ineens een Mona Lisa op canvas kan krijgen![]()
De clair obscure in combinatie met die sfumato en dat al la prima is een waar meesterwerk. Wie is de schilder? Een late da vinci, een onbekende Boticelli?
Nee, het is -uitzicht op tenten- door de kunstenares Maxime.![]()
Dat maakt er ineens een waar meester? 500 jaar geleden mocht je na tien jaar schilderen blij zijn als je een figurant of een diertje mocht schilderen op het doek van een meester.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ze maakte al eerder ook schilderijen hoor.
Dude, het is een soap!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt er ineens een waar meester? 500 jaar geleden mocht je na tien jaar schilderen blij zijn als je een figurant of een diertje mocht schilderen op het doek van een meester.
Doe niet zo moeilijk, waar werd beweerd dat Maxime de nieuwe Vermeer was? Er zijn toch zat kunstenaars die schilderijen maken in de prijsklasse 100-1000 euro, wie zegt dat Maxime niet in die categorie zit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verhaallijn van Maxime is zelfs voor een soap om te huilen!
dude het is gtst, de soap waarbij je binnen 3 dagen een baby kan krijgen en waar iedereen en van gogh in zich heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt er ineens een waar meester? 500 jaar geleden mocht je na tien jaar schilderen blij zijn als je een figurant of een diertje mocht schilderen op het doek van een meester.
Dian 1.0 of 2.0? Dat waren toch twee actrices?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef alors het volgende:
Die trap bij de Bouwhuisjes lijkt wel verdomd veel op de beruchte trap waar Dian vanaf werd geduwd
Oh nee helemaal niet, ik keek de scene op youtube en mijn geheugen heeft het behoorlijk vervormdquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef alors het volgende:
Die trap bij de Bouwhuisjes lijkt wel verdomd veel op de beruchte trap waar Dian vanaf werd geduwd
Dian 2quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dian 1.0 of 2.0? Dat waren toch twee actrices?
Beetje Amerikaans. In ATWT is dat ook zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef heaven7 het volgende:
Vind dat Rikkie, Sjoerd en Bram veel vrij hebben de laatste tijdOm de haverklap zie je ze een hele aflevering of 2 niet.
Dian#2 (Chris Jolles) vertolkte in die tijd weliswaar de rol van Dian Alberts, maar ze was met die trap-scene met zwangerschapsverlof. In haar afwezigheid werd de rol grappig genoeg overgenomen door Dian#1, Lotte van Dam:quote:
Hoogtepunt van de avond!quote:
Is dat raar dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Meerdijk ... waar het volkomen normaal is om halfnaakt in de woonkamer te staan.
Ik loop ook altijd naakt door huis hoor.. Het is toch MIJN huis?!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als je huisgenoten hebt (en al helemaal als er kinderen in dat huis wonen).quote:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian#2 (Chris Jolles) vertolkte in die tijd weliswaar de rol van Dian Alberts, maar ze was met die trap-scene met zwangerschapsverlof. In haar afwezigheid werd de rol grappig genoeg overgenomen door Dian#1, Lotte van Dam:
Liepen jouw ouders nooit in hun ondergoed door het thuis dan?of in een handdoekje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel als je huisgenoten hebt (en al helemaal als er kinderen in dat huis wonen).
Alleen om van de badkamer naar de slaapkamer te lopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Liepen jouw ouders nooit in hun ondergoed door het thuis dan?of in een handdoekje?
Hoezo? Die zijn toch niet 24/7 thuis? Moet gewoon kunnen in je eigen huis.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel als je huisgenoten hebt (en al helemaal als er kinderen in dat huis wonen).
Kom je thuis van stappen om 5 uur 's ochtends, staat je vader in z'n onderbroek in de keuken. Euh....oke...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Liepen jouw ouders nooit in hun ondergoed door het thuis dan?of in een handdoekje?
ja..uh...jij was er toch niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom je thuis van stappen om 5 uur 's ochtends, staat je vader in z'n onderbroek in de keuken. Euh....oke...
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 10:47:52 ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
WhahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Vind ik ook, Rik en Charlie passen net zo goed bij elkaar als Ludo & Laura, Arnie & Anita of Frits van Houten & Helen Helmink. Het was gewoon zo dat er 2 personages overblijven en die dan maar met elkaar worden opgezadeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Rik en Nick die strijden om Charlie. Dat is een verhaallijn die ik 5 jaar geleden echt nóóit had verwacht.
Sowieso. Charlie en Rik.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou Albert kreeg weer een harde plasser hoor, morgen weer iets over GTST,
Wahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom überhaupt boulevard kijken? Zodra er iets bekend is over albertje komt het er niet in want dan schaadt het zijn persoonlijkheidquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |