Ik ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef vincerusso het volgende:
Ik wil dat ze alles skippen naar het moment dat het kind naar Rikki en Sjoerd gaat en Bing met niets achterblijft
Er is wel iemand doodgegaan, die tut die Noud recht in het gezicht hoesttequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef mirelia het volgende:
Zou er vandaag niet iemand uit de vaste cast doodgaan?
Vergeet Barfbara nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef MissJ het volgende:
ik moet zo lachen om dat geop Bing
![]()
Volgens mij hebben we hier nog nooit zó bizar veel gekotst op een personage
Nou, vergeet de Fischers niet. Voornamelijk Charlie en Barbara.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef MissJ het volgende:
ik moet zo lachen om dat geop Bing
![]()
Volgens mij hebben we hier nog nooit zó bizar veel gekotst op een personage
Wat anticlimax eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er is wel iemand doodgegaan, die tut die Noud recht in het gezicht hoestte
Van de vaste cast gaat er zo goed als zeker nog iemand dood, het is afwachten wanneer precies.
Nu ergeren we ons kapot, maar uiteindelijk zal hij verliezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:
Eigwnlijk is GTST weer goed, doordat iedereen weer intens kotst op Bing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:10 schreef Frey het volgende:
We moeten wachten tot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
We moeten wachten tot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bing!!![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
We moeten wachten tot:Ha fijn, kunnen we weer weken tegen dat ik-moet-poepen-hoofd aankijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |