als er iets misgaat met haar familie zoekt ze graag een zondebok ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik had wel gedacht dat Laura meer hersens had.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
haha zijn zoon
mist dan wel een kleurtje he?
Hij dacht dat hij griep had. Ik ga voor griep ook niet naar de dokter.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura heeft wel een punt. Jack had gewoon meteen naar een dokter moeten gaan.
Dan ontvoer ik Bing.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
Krijgen we nu weer een reverse-kidnapping?
we kunnen niet allemaal brave mensjes erin hebben hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik kijk niet veel GTST maar OMFG kunnen we Bing alsjeblieft uit de serie laten verdwijnen met zijn rotkop en het ikke ikke ikke en de rest kan stikken manier van doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Ik erger me bijna meer aan Bing dan dat ik me ooit aan Barbara heb geërgerd en dat zegt genoeg.
Er hoeven echt geen brave mensjes in, maar Bing werkt mij vreselijk op de wekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal brave mensjes erin hebben he
Dan doet de acteur goed zijn werkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Er hoeven echt geen brave mensjes in, maar Bing werkt mij vreselijk op de wekker.
En Lana in eerste instantie niet kunnen accepteren omdat hij dan de hele tijd aan Danny moest denken. Hypocriet geval is hetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
haha zijn zoon
mist dan wel een kleurtje he?
Wat een draak is het ook. En dat kind was dan nog deels van Sjors. Bram is van geen van beide en die wil hij wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En Lana in eerste instantie niet kunnen accepteren omdat hij dan de hele tijd aan Danny moest denken. Hypocriet geval is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |