Ja en wie is dat danquote:
Voor kinderen welquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk niemandVolgens mij zeiden ze echt 'idool'
Een of andere superhunk!!!einz1!quote:
Ik zal het aan mijn oude buurmeisje van 10 vragenquote:
Mega Mindy, ik ken om de een of andere reden de intromelodie van die kinderserie wel, maar zou niet weten waar het precies over gaatquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef alors het volgende:
Is dat niet de wederhelft van Mega Mandy?
Is bedoeld voor Albert Verlinde zelf die het thuis opneemt zodat ie goed op zichzelf kan geilen en genieten van zijn spannende manier van iets onbekends naar buiten brengen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef loezzzje het volgende:
Maar serieus, ze verklapten niks, wat was de toevoeging van dat item eigenlijk?
Na de excuusneger, de excuushomo, de excuusturk, nu de excuusbelgquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef loezzzje het volgende:
Iew een belg. Is 1 belg al niet genoeg in gtst?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is bedoeld voor Albert Verlinde zelf die het thuis opneemt zodat ie goed op zichzelf kan geilen en genieten van zijn spannende manier van iets onbekends naar buiten brengen.
18:30u - Straks <insert nieuws>quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn oude buurmeisje van 10 vragen
Maar serieus, ze verklapten niks, wat was de toevoeging van dat item eigenlijk?
De vader van Fatima Yilmazquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef ZaZoe het volgende:
Al is de échte vader van Toprak een oude soap-bekende...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is bedoeld voor Albert Verlinde zelf die het thuis opneemt zodat ie goed op zichzelf kan geilen en genieten van zijn spannende manier van iets onbekends naar buiten brengen.
Hij komt er vanaf morgen al in toch? Ben benieuwd wie hij gaat spelen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Na de excuusneger, de excuushomo, de excuusturk, nu de excuusbelg
Nee, vandaag had hij zijn eerste opname.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij komt er vanaf morgen al in toch? Ben benieuwd wie hij gaat spelen dan.
Misschien is hij ingehuurd door Sjoerd om Bing te vermoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |