Volgens mij dragen ze die niet meer omdat half Nederland ze nu draagt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Waar zijn Marly en Gigi's zelfgemaakte oorbellen eigenlijk gebleven?
Dat Bram maar snel terug mag naar Sjoerd en Rikkiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een draak is het ook. En dat kind was dan nog deels van Sjors. Bram is van geen van beide en die wil hij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing en Sjors.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand, schiet ze neer. Zo snel mogelijk graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat:Hopelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |