Yes it does.quote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Klinkt als LSD ...![]()
Dit was echt iets van de 4e Rikki-weekendcliff op een rij.
Afwisseling is welkom.
Op "open nieuw deel" klikken.quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoe open je eigenlijk een nieuw topic met bijbehorende OP
Ik wilde het eigenlijk doen maar ik denk dat gaat weer mis
Is dat allesquote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Op "open nieuw deel" klikken.
Januari wordt trouwens een drukke maand, met al die exits en entrees.
Haha nee, OP staat er automatisch in en titelnummer wordt automatisch opgehoogd. Maar je moet er wel voor zorgen dat het vorige deel er weer bij staat, want dat moest ik net wel handmatig doen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Is dat alles![]()
Ik dacht je ook nog iets moest kopieren ofzo
hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Haha nee, OP staat er automatisch in en titelnummer wordt automatisch opgehoogd. Maar je moet er wel voor zorgen dat het vorige deel er weer bij staat, want dat moest ik net wel handmatig doen.
ik snap het niet sorry,die moet je dan kopieren ofzo? Of in de OP erbij zetten?quote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ url = GTST #370: Rikki en haar moederinstincten ] #370 [/ url]
Zonder spaties.
In de OP erbij zetten (als dit deel vol is).quote:Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ik snap het niet sorry,die moet je dan kopieren ofzo? Of in de OP erbij zetten?
Ok nou een keer proberen danquote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In de OP erbij zetten (als dit deel vol is).
Zonder spaties staat dit er: #370
Ja en met Sjoerd er bij. Zo lief.quote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Yes it does.![]()
Neee, hartstikke spannend joh! Rikki + Bram =
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:56 schreef Frey het volgende:
Krantje lezenMooie cover-ups waren dat altijd. Die zie je niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit wat in. Frits is vooral een smeerlap, die een ander moreel er op nahoudt. Mensen oplichten, spelletjes spelen met gevoelens en zakelijk een sterke speler. Maar de kracht van zijn personage is ook dat hij juist een gevoelige kant heeft, met betrekking tot Martine (bijna pathetisch soms), zijn kinderen (liefdevol), Dian (nieuwe liefde) en zijn vader (wanhoop en haat). Dit maakt het personage een slechterik, maar een realistischer personage.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frits vind ik juist een stuk zelfstandiger en sterker in dit seizoen dan in seizoen 4. Tot die hele affaire met Wassenaar hobbelde hij toen toch heel erg achter Martine aan die altijd haar eigen plannen had.
In die hele ontvoeringsverhaallijn was in mijn ogen juist te zien dat Frits totaal geen echte badguy was, maar eerder een hele geraffineerde oplichter met een goed hart. Het is aan de ene kant ook wel goed dat deze seizoenen nu te bekijken zijn, nu leert men het personage Frits van Houten pas werkelijk kennen. Dat betekent hopelijk ook dat die indianenverhalen die je weleens op internet leest over hoe 'hij verschillende levens en bedrijven heeft geruïneerd' en dat ie aangesloten zou zijn bij 'een misdaadkartel' nu verleden tijd zijn.![]()
Tel de dingen nu eens op die Frits van Houten heeft gedaan, het enige echt slechte dat ik kan noemen is de verkrachting van Suzanne Balk en de bijbehorende terreur op haar en Peter destijds. Daarna is ie met dat hele gedoe rond zijn zoontje juist een stuk zachter en kwetsbaarder neergezet in seizoen 3. Daarna in de tijd dat ie iets met Martine had stak zij qua slechtheid met kop en schouders boven hem uit. Het enige dat Frits deed is een beetje klieren, in seizoen 5 gelukkig wel weer wat meer op zijn eigen initiatief.
Hij had het prima kunnen uitvoeren naar mijn inzien. Arnie zou in seizoen 2 ook de bak in voor die juwelenzwendel. Alleen gebeurde er dan vaak weer iets waardoor het uiteindelijk niet door ging. In dit geval uiteraard ook omdat ze het karakter Arnie niet kwijt wouden. Cilia ging er na de dood van Frits echter alsnog aan met een dubieuze zelfmoord. Hoe dat precies zat zal seizoen 6 binnenkort moeten uitwijzen.quote:Op maandag 28 november 2011 09:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Mike Tuinstra, hij was ook wel slecht, maar inderdaad meer op zakelijk gebied. Iemand een poot uitdraaien om er beter van te worden, eigenlijk zoals zijn broer Rien, maar dan professioneler.
[..]
Dit was een leuk dreigement, we zullen nooit weten of hij het zou hebben uitgevoerd. Het was in ieder geval niet echt iets voor Frits van Houten, meer iets voor die andere slechteriken die je noemde
quote:Op maandag 28 november 2011 19:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Je bent onherkenbaar zonder plaatje.
Dat had ik ook inderdaad. Toen zij werd gearresteerd was het gewoon de hoogste tijd, dat zat er gewoon aan te komen. Op het laatst was ze helemaal doorgeslagen en alleen nog maar in het wilde weg aan het moorden. Daarom is het ook absurd dat daar later niets meer mee werd gedaan. Want eigenlijk was het karakter gewoon een seriemoordenares. Het verbaasd me dan ook nog altijd dat ze nog geen moordaanslag op Ludo heeft gepleegd.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Martine is het pure kwaad. Alleen richting Daniël had zij gevoel van vriendschap. Maar zij is gewoon doordrongen van wraakzuchtigheid en gemanipuleer. En de grootste moordenaar uit de serie. Hoeveel mensen heeft zij wel niet de dood in geholpen? Ik dacht altijd dat het er minder waren dan ik nu op DVD zie. Haar gevangenisstraf was terecht.
Wat een omslag na seizoen 5.quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Klipnap het volgende:
Jeeh, Bing in beeld! Daar had ik me echt op verheugd!![]()
Ik vind het wel cute staan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Het jurkje van Nina. Wat vreselijk ouderwets.![]()
En arme Rikki, ze keek zo overdonderd, verdrietig, machteloos.
Ik hoop het niet.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
Bing saboteert de uitzending na de reacties hier.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
met jefquote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een domme prijsvraag, Laura heeft met zowel Jef als Rutger een relatie gehad![]()
En Bing moet overreden en gekielhaald worden en vervolgens ook nog eens neerstorten![]()
Waarschijnlijk liet ie een knetter van een bout die goed paste bij zijn poephoofd-uitstraling wat de regie lam legdequote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
In seizoen 3, en ze zeiden in die prijsvraag niet dat het om seizoen 21 gingquote:
Ze vroegen toch als laatste,quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een domme prijsvraag, Laura heeft met zowel Jef als Rutger een relatie gehad![]()
En Bing moet overreden en gekielhaald worden en vervolgens ook nog eens neerstorten![]()
Ze zeiden toch duidelijk: voor het laatst?quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 3, en ze zeiden in die prijsvraag niet dat het om seizoen 21 ging
quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zeiden toch duidelijk: voor het laatst?
Daarmee heb je alles weer goed gemaakt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, euh, smaken verschillen!
Maar je hebt wel een hele mooie username.
Dat Bing geen baby van marktplaats heeft gevist.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk dat we alleen discussie tussen ed en pa gemist hebben over dat ed lucas wil en niet ronnyboy
Bing: waarom kan rikkie hier altijd terecht?
.... we hadden een deal!![]()
Lul!
Ik was al in de war :squote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, euh, smaken verschillen!
Maar je hebt wel een hele mooie username.
Wat is de reden?quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
Zelfs mijn pa dreigt af te kicken van gtst.Na 20 jaar.
Ja, die drie moeten gewoon een vette trio doen en stoppen met zeiken.quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh God ... weer dat gezeik van Edwin.
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.quote:
Alleen vanwege Edwin, Lucas en Ron stoppen met kijken zou echt onzin zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen vanwege Edwin, Lucas en Ron stoppen met kijken zou echt onzin zijn.
Ben het wel met hem eens, kijk naar zo een scene tussen Sjors en Bing nu of net tussen Edwin en Anton. Saai en irritant. Er zitten nog wel spannende dingen tussen, maar teveel langdradigheid in vergelijking tot ervoor.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.
Ja, zoiets. Het interesseert hem minder, dat terwijl mijn vader (en moeder) hele trouwe kijkers zijn. Altijd opnemen als ze het niet kunnen zien op dat moment enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, kijk naar zo een scene tussen Sjors en Bing nu of net tussen Edwin en Anton. Saai en irritant. Er zitten nog wel spannende dingen tussen, maar teveel langdradigheid in vergelijking tot ervoor.
Inderdaad, het zou wat zijn als de reden om te stoppen voor iedereen het zelfde moest zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?
dit.quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef James1988 het volgende:
Mag Bing dood? En dan niet een snelle pijnloze dood, maar een val van een flatgebouw pal bovenop een spoorlijn waar nét een goederentrein met een wagon of 40 aan komt gedenderd?
Nutteloze opmerking.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?
Misschien moeten we een petitie maken en opsturen naar Scriptstudioquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef James1988 het volgende:
Mag Bing dood? En dan niet een snelle pijnloze dood, maar een val van een flatgebouw pal bovenop een spoorlijn waar nét een goederentrein met een wagon of 40 aan komt gedenderd?
Werkt in de koning toch?quote:
Hij ging daarnaast toch als een taxichauffeur aan de slag omdat Charlie en hij in de schulden zaten door de fraudeur Goedhart? Ik heb een stuk gemist, weet niet of hij er inmiddels mee is gestopt.quote:
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijkquote:
Precies, dit.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijk
Ja ik weet dat :p, maar volgens mij is hij daar alllaaang mee gestopt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijk
Avond, donker, een flatgebouw van een verdieping of 5, Bing die van het balkon valt en z'n beide benen breekt terwijl in de verte de felgele koplampen opdoemen van de goederentrein. Bing kijkt omhoog naar het balkon waar Sjors en Nick samen naar hem kijken, een raam verder Rikki, Sjoerd en Bram. Bing kijkt de andere kant op, ogen als schoteltjes terwijl het beeld langzaam uitfade in geel licht.quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien moeten we een petitie maken en opsturen naar Scriptstudio
Laatst nog in de koning, met Lorena en Hugo enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer zijn Jef of Laura voor het laatst in beeld geweest eigenlijk?
Ja vrijdag nogquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Laatst nog in de koning, met Lorena en Hugo enzo.
Ja, eelt op z'n lippen van hetquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ze moeten edwin er snel uitschrijven. Er is ook totaal geen verbetering in zijn acteerwerk![]()
En hij heeft vieze lippen
QFT.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ze moeten edwin er snel uitschrijven. Er is ook totaal geen verbetering in zijn acteerwerk![]()
En hij heeft vieze lippen
Doet ze het, of doet ze het niet?quote:
Moederinstincten, daar kan je je niet tegen verzetten..quote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet ze het, of doet ze het niet?
Ze heeft hem weer hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef Fluxy het volgende:
jeetje, bing is een beetje hebberig trouwens heb medelijden met rikkie en baby. arme rikkie zo'n lieve baby maar ze mag de baby niet mee nemen hoor! maarja...
O jawel hoor..quote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef Fluxy het volgende:
jeetje, bing is een beetje hebberig trouwens heb medelijden met rikkie en baby. arme rikkie zo'n lieve baby maar ze mag de baby niet mee nemen hoor! maarja...
Dat zit er wel in ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Als Bing Rikki maar niet ontdekt...
...wat waarschijnlijk zal gebeuren
quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Avond, donker, een flatgebouw van een verdieping of 5, Bing die van het balkon valt en z'n beide benen breekt terwijl in de verte de felgele koplampen opdoemen van de goederentrein. Bing kijkt omhoog naar het balkon waar Sjors en Nick samen naar hem kijken, een raam verder Rikki, Sjoerd en Bram. Bing kijkt de andere kant op, ogen als schoteltjes terwijl het beeld langzaam uitfade in geel licht.
Zomercliff.
Verder gaat alles goed met me hoor![]()
Terugeisen? Opeisen bedoel je! En ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef leilab het volgende:
Dus als Rikki de baby terug eist krijgt ze hem gewoon.
Als ik bing voor me zie dan hoor ik apengeluiden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zit er wel aan te komen dat die baby terug naar Rikki gaat, ze had geloof ik nog een paar maanden om het ongedaan te maken. Sjors en Bing overleven het wel, Sjors heeft dat andere kind nog en Bing kan altijd nog zoiets adopteren:
[ afbeelding ]
Het zal wel met een hoop quasi-pseudo-emotio-langdradige-close-up scenes/gedoe gaan natuurlijk en wanneer het zover is dan zijn we minsten weer een maand of 5 verder.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef leilab het volgende:
Dus als Rikki de baby terug eist krijgt ze hem gewoon.
Nou, Sjors gaf een paar dagen geleden zelf aan (in een gesprek met Bing) dat Rikki/Sjoerd het kind zo weer kan ophalen..quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal wel met een hoop quasi-pseudo-emotio-langdradige-close-up scenes/gedoe gaan natuurlijk en wanneer het zover is dan zijn we minsten weer een maand of 5 verder.
Ja maar iets dat een normaal mens in 5 minuten kan, wordt in een soap uitgesmeerd over weken. Eerst zal Rikki gaan twijfelen, dan 100 gesprekken hebben met haar vrienden, dit wordt afgewisseld met 200 Sjors-Bing scenes die er ook met hun vrienden over gaan praten. Vervolgens komen er nog een stuk of 150 scenes met confrontatie, dan krijgt iemand een ongeluk en komt in het ziekenhuis waardoor de boel nog eens vertraagd wordt en uiteindelijk krijgt Rikkie het kind wel terug ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Nou, Sjors gaf een paar dagen geleden zelf aan (in een gesprek met Bing) dat Rikki/Sjoerd het kind zo weer kan ophalen..
Nee, zo mag het niet gaan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar iets dat een normaal mens in 5 minuten kan, wordt in een soap uitgesmeer over weken. Eerst zal Rikki gaan twijfelen, dan 100 gesprekken hebben met haar vrienden, dit wordt afgewisseld met 200 Sjors-Bing scenes die er ook met hun vrienden over gaan praten. Vervolgens komen er nog een stuk of 150 scenes met confrontatie, dan krijgt iemand een ongeluk en komt in het ziekenhuis waardoor de boel nog eens vertraagd wordt en uiteindelijk krijgt Rikkie het kind wel terug ja.
Ik hoop ook dat het niet zo gaat, maarja wat het verloop van (baby)verhaallijnen betreft is deze soap niet heel origineel meer.quote:
Bing kan beter gewoon doodgaanquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Bing batst gewoon een ander mokkel, maakt haar zwanger. Mokkel gaat dood, kind naar Bing en sjors moet het wel pikken, want ze is zelf al minstens 2x vreemdgegaan
En wel cremeren, begraven is grondvervuiling.quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing kan beter gewoon doodgaan
Cremeren is luchtvervuiling, ze kunnen zijn as beter met een capsule te ruimte insturenquote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wel cremeren, begraven is grondvervuiling.
Geldverspilling, gewoon laten rotten bij het restafval.quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cremeren is luchtvervuiling, ze kunnen zijn as beter met een capsule te ruimte insturen
Ja is ook zo, maar weet niet wat erger is.quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cremeren is luchtvervuiling, ze kunnen zijn as beter met een capsule te ruimte insturen
quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Frey het volgende:
Shortie gezien en morgen wordt het nog erger met Bing.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij ook, maar ik wil het echt niet weten, gewoon morgen braaf de uitzending kijken.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Nu maken jullie me echt nieuwsgierig.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
mij ook, maar ik wil het echt niet weten, gewoon morgen braaf de uitzending kijken.
Altijd als ik hier weer oude scènes van rechercheur Bronkhorst zie (en vooral hoor!), heb ik opeens zin om naar Nils Holgersson te kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bronkhorst blijf ik ook zo geniaal vinden. Behalve de "Insuline meneer Heeze?" scène, de arrestatie van Martine en hoe hij zijn hoofd door de deuropening steekt op het moment dat Martine haar verhaal doet, heb je ook nog die eerdere verhoren met Koen Heeze.
Koen komt zowat om van de dorst en Bronkhorst gaat lekker zitten met een bekertje koffie. Vervolgens gooit hij het weg omdat het niet te zuipen is.
Geniale stem.quote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Altijd als ik hier weer oude scènes van rechercheur Bronkhorst zie (en vooral hoor!), heb ik opeens zin om naar Nils Holgersson te kijken.
1 van de mooiste gevoelens ter wereld!! Ik hoop ook zo dat ze het kind gewoon ontvoerdquote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Moederinstincten, daar kan je je niet tegen verzetten..
Maar ook een hele lastige.quote:Op maandag 28 november 2011 23:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
1 van de mooiste gevoelens ter wereld!!
Niet van recente afleveringen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
En het probleem met het uploaden van GTST-scènes is blijkbaar opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door loezzzje op 29-11-2011 11:13:49 ]
Da's 50% teveel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:28 schreef MissN het volgende:
k heb de afl. van vanavond al ff gekeken, maar het bing gehalte valt best mee..ik zou zeggen 50%
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:19 schreef loezzzje het volgende:
Oy ik ben blij dat ik morgen om 10.30 al kan kijken. Jullie maken me nieuwschierig, maar ik ga de shortie niet bekijken.
En over de kleren van Nina, die zijn altijd afschuwelijk maar dat van vandaag vond ik nog enigszins meevallen.
Edit: BingIk hoop dat je gelijk hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny gaat binnenkort de serie uit, dus dan is er weer plek vrij!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:15 schreef loezzzje het volgende:
Stel even dat Bram bij hun blijft. Ze hebben nu dus 2 kinderen, als die straks groter zijn hebben ze een eigen bed nodig. Waar moeten ze in godsnaam slapen? Dat studentenhuis heeft niet eens zoveel kamers
Ik wist niet dat hij eruit ging. En Lorena die zegt dat Danny al een paar maanden in Canada zit, volgens mij is hij pas iets van 6 weken wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Danny gaat binnenkort de serie uit, dus dan is er weer plek vrij!
Hij zal zo ook wel weer komen opdagen (gelukkig is dat maar voor bepaalde duur![]()
![]()
).
En ook best veel homo's in Dansatoria. Volgensmij wilde Bing dat helemaal niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als je een homo vriendje wil scoren, moet je toch naar Meerdijk gaan.
Want waar Lucas ook heen gaat, er zit er altijd minstens eentje naar hem te kijken.
Morgen gelukkig weer Ludo scènes!
Hopelijk eventjes geen Bing.
Het is ook gewoon pure instinct bij Rikki heb ik het gevoel, niet eens rationeel..Ze ziet haar kind en haar moederinstinct (borstquote:
Edwin, Ron.. vind ik wel "normale" homo's... Alleen Lucas is wel lekker dik bovenop met z'n geaardheid, maar hij is ook in real life homo.. En Ron? Is ie straight?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef loezzzje het volgende:
Het zijn ook van die overduidelijke homo'ser zijn ook nog mannen die zich normaal gedragen en homo zijn
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En ook best veel homo's in Dansatoria. Volgensmij wilde Bing dat helemaal niet.
"Ron" is in het echt ook homo. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Edwin, Ron.. vind ik wel "normale" homo's... Alleen Lucas is wel lekker dik bovenop met z'n geaardheid, maar hij is ook in real life homo.. En Ron? Is ie straight?
Bing is toch in het echt ook homo? Zie soms wel van die homoseksuele trekjes in gtst van hem..
Ja maar ze is 17. Dus dan is ze ergens in december jarig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef AliceD.. het volgende:
Ze hebben Rikki trouwens weer ouder gemaakt, bedenk ik me net.. Toen Robin er net in kwam, was ze 15.. Op de geboorteakte van Bram stond maart 1993 als geboortedatum van Rikki.. Net geen tienermoeder meer dus eigenlijk.
Nah, Ron is redelijk normaal. Totdat Edwin kwam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef loezzzje het volgende:
Het zijn ook van die overduidelijke homo'ser zijn ook nog mannen die zich normaal gedragen en homo zijn
Huh, wat bedoel je? Er stond maart 1993.. of bedoel je dat iedereen nu in de serie nog doet alsof ze 17 is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze is 17. Dus dan is ze ergens in december jarig.
Dat zei ze zelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je? Er stond maart 1993.. of bedoel je dat iedereen nu in de serie nog doet alsof ze 17 is?
Maar dat was voor de geboorte toch? Haar geboortedatum is dus nu weer verschoven..quote:
Misschien ooit.. nu nog niet, Robin is namelijk 19.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Rikki wordt op deze manier een tweede Emily Stewart uit As The World Turns: het personage is ouder dan de actrice.
Daarom zei ik: wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Misschien ooit.. nu nog niet, Robin is namelijk 19.
Ditquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, Ron is redelijk normaal. Totdat Edwin kwam.
Daarna ook een keer, want ze zei dat ze 17 was, en dat ze dus sneller herstelde van die bevalling.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Maar dat was voor de geboorte toch? Haar geboortedatum is dus nu weer verschoven..
Oh hmm.. vaag allemaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarna ook een keer, want ze zei dat ze 17 was, en dat ze dus sneller herstelde van die bevalling.
Ja, in maart zou ze dan 19 moeten worden in gtst..quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit
Rikki zei idd dat ze 17 is dus als dat van de geboorte akte klopt dan zou ze bijna 19 moeten zijn maar misschien weet ze dat nietweer een fout in gtst dus
zou dus eigenlijk 1994 moeten staan.
Nina schat ik op 23/24 aangezien het 2/3 seizoenen geleden is dat ze haar 21 jaar feestje gaf met Florien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Oh hmm.. vaag allemaal.Maar je merkt wel dat ze haar nu wat volwassener willen maken.. beetje met Nina lol maken (die ook iets in de 20 is of zo?) enzo, lekker "drinken".. :p
Sjoerd is ook 17.. Edwin weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ja, in maart zou ze dan 19 moeten worden in gtst..
Ik vraag me ook af hoe oud Sjoerd en Edwin zijn? Want wie is nou eigenlijk ouder?
Oh ja klopt! Zal ook wel met Sjors gebeuren i.v.m. Lana enzo.. En Charlie ook i.v.m. Valentijn.. maar dat maakt dan minder uit, omdat ze dan toch uit gtst is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarom zei ik: wordt.
Als straks Brammetje geSORASed wordt, wordt Rikki vast ook weer ouder. En dan is het personage ouder dan Robin zelf.
Hmm ok..quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sjoerd is ook 17.. Edwin weet ik niet.
quote:
ja mooi he!quote:
Ja maar wat doet hij? Havo of VWO? Bij Havo kon hij ook nog wel eens 16 zijn en dus jonger dan Sjoerd..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:14 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap niet dat Bing zo tekeer gaat, het is zoals Rikki zegt, ze kan hem nog altijd terug eisen. Dus ik zou me maar gedeisd houden als ik hem was.
En Edwin zou eigenlijk zijn middelbare schooldiploma moeten hebben maar was gezakt dus die zal 18 zijn gok ik.
Tuurlijk niet, ze ging stiekem in dit topic kijken wat er over Bing gezegd wordtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef Frey het volgende:
Charlie gaat Super Mario 3D Land downloaden.
Ik vind bing idd echt lompquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Mijn vader zapte te laat, nu heb ik dus het begin gemist dan Bing Rikki betrapt![]()
Maar hij zal wel een lul zijn geweest. WTF een straatverbod? Het is haar eigen kind! Wat een idioot is het ook
haha, als je ook kijkt naar die twitter van die acteur. Zoveel mensen die denken dat hij in het echt ook zo is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ik vind bing idd echt lomp![]()
![]()
het is maar at hij acteert!!
Over adoptie enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:24 schreef Crohnjurist het volgende:
Goh Danny heeft een boek geschreven in zijn afwezigheid. Waar zal het toch over gaan?!
NOOOOOOquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:24 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik denk over vreemd gaan met de vrouw van je broer...
Ik heb geen twitter maar het is zielig voor bing dat heel veel mensen dat denken maar toch wel een beetje grappigquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, als je ook kijkt naar die twitter van die acteur. Zoveel mensen die denken dat hij in het echt ook zo is.
Sjors is nog wel aardig ja!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sjors doet tenminste normaal tegen Rikki.
Dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Rik en Sjoerd, sla Bing eens op zijn bek.
Zo nu zie ik het ook ja! Lelijk best wel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wat heeft die voor ongepast pornopakje aan
Ja hij heeft er 2 zussen van gemaakt in plaats van 2 broers.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef Crohnjurist het volgende:
De man van haar zus? Hij heeft de rollen een beetje omgedraaid in het boek dus!
Het klinkt als kutboek met schijtnamen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hij heeft er 2 zussen van gemaakt in plaats van 2 broers.
Haha ja, maar welk boek van Danny was wél een bestseller?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt als kutboek met schijtnamen.
Geen idee maar dit boek, incl namen is wel erg obvious.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:37 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja, maar welk boek van Danny was wél een bestseller?!
Dat zal deze natuurlijk wel worden en dan verdient hij net zoveel als Helen Helmink met haar boek en dan gaat hij in het buitenland wonen en die zien we nooit meer terug.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:37 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja, maar welk boek van Danny was wél een bestseller?!
Volgens mij is het weer zomer in Meerdijk, de tijd gaat daar natuurlijk ook veel sneller als in de echte wereld.quote:
Ik dacht dat hij ouder was dan Sjoerd. Als hij vwo doet kan hij ook 19 zijn. Hoe oud is Lucas eigenlijk, 21? Hoe veel jonger zou hij dan Nina moeten zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar wat doet hij? Havo of VWO? Bij Havo kon hij ook nog wel eens 16 zijn en dus jonger dan Sjoerd..
Als Nina inderdaad 24 is dan zou Lucas toch 20/21 moeten zijn? In dat geval denk ik dat Edwin al 19 is ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ouder was dan Sjoerd. Als hij vwo doet kan hij ook 19 zijn. Hoe oud is Lucas eigenlijk, 21? Hoe veel jonger zou hij dan Nina moeten zijn?
Ohja want hij had toen toch zo'n feestje gegeven omdat hij 21 werd? Toen moest Edwin nog niets van hem hebben.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef alors het volgende:
Niet terugkrabbelen Rikki! Pak je kind en neem em mee!
Ik heb hem al gezien hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Waarom staat die shortie er nog niet op ?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Frey het volgende:
Wie maakt het volgende anti Bing topic? En houd je vooral niet in deze keer.
Toch vindt ik het jammer voor Rikki (al dat gedoe) maar dan denk ik ook "eigen schuld dikke bult"quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Rik en Sjoerd, sla Bing eens op zijn bek.
De spoilers in de OP zetten? Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Heeft iemand de nieuweste spoilers al voor de komende twee weken?
Is het misschien ook een idee om die voortaan in de OP te zetten, zijn ze wat makkelijker terug te vinden!
Ik heb het idee, dat jij al wat weet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Frey het volgende:
Wie maakt het volgende anti Bing topic? En houd je vooral niet in deze keer.
gtst.nl. Of Google.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Zoals ik zei, dan zijn ze makkelijker terug te lezen. Geheugen van een gaatjes pan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |