Werkt in de koning toch?quote:
Hij ging daarnaast toch als een taxichauffeur aan de slag omdat Charlie en hij in de schulden zaten door de fraudeur Goedhart? Ik heb een stuk gemist, weet niet of hij er inmiddels mee is gestopt.quote:
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijkquote:
Precies, dit.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijk
Ja ik weet dat :p, maar volgens mij is hij daar alllaaang mee gestopt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijk
Avond, donker, een flatgebouw van een verdieping of 5, Bing die van het balkon valt en z'n beide benen breekt terwijl in de verte de felgele koplampen opdoemen van de goederentrein. Bing kijkt omhoog naar het balkon waar Sjors en Nick samen naar hem kijken, een raam verder Rikki, Sjoerd en Bram. Bing kijkt de andere kant op, ogen als schoteltjes terwijl het beeld langzaam uitfade in geel licht.quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien moeten we een petitie maken en opsturen naar Scriptstudio
Laatst nog in de koning, met Lorena en Hugo enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer zijn Jef of Laura voor het laatst in beeld geweest eigenlijk?
Ja vrijdag nogquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Laatst nog in de koning, met Lorena en Hugo enzo.
Ja, eelt op z'n lippen van hetquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ze moeten edwin er snel uitschrijven. Er is ook totaal geen verbetering in zijn acteerwerk![]()
En hij heeft vieze lippen
QFT.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ze moeten edwin er snel uitschrijven. Er is ook totaal geen verbetering in zijn acteerwerk![]()
En hij heeft vieze lippen
Doet ze het, of doet ze het niet?quote:
Moederinstincten, daar kan je je niet tegen verzetten..quote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet ze het, of doet ze het niet?
Ze heeft hem weer hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef Fluxy het volgende:
jeetje, bing is een beetje hebberig trouwens heb medelijden met rikkie en baby. arme rikkie zo'n lieve baby maar ze mag de baby niet mee nemen hoor! maarja...
O jawel hoor..quote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef Fluxy het volgende:
jeetje, bing is een beetje hebberig trouwens heb medelijden met rikkie en baby. arme rikkie zo'n lieve baby maar ze mag de baby niet mee nemen hoor! maarja...
Dat zit er wel in ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Als Bing Rikki maar niet ontdekt...
...wat waarschijnlijk zal gebeuren
quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Avond, donker, een flatgebouw van een verdieping of 5, Bing die van het balkon valt en z'n beide benen breekt terwijl in de verte de felgele koplampen opdoemen van de goederentrein. Bing kijkt omhoog naar het balkon waar Sjors en Nick samen naar hem kijken, een raam verder Rikki, Sjoerd en Bram. Bing kijkt de andere kant op, ogen als schoteltjes terwijl het beeld langzaam uitfade in geel licht.
Zomercliff.
Verder gaat alles goed met me hoor![]()
Terugeisen? Opeisen bedoel je! En ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef leilab het volgende:
Dus als Rikki de baby terug eist krijgt ze hem gewoon.
Als ik bing voor me zie dan hoor ik apengeluiden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zit er wel aan te komen dat die baby terug naar Rikki gaat, ze had geloof ik nog een paar maanden om het ongedaan te maken. Sjors en Bing overleven het wel, Sjors heeft dat andere kind nog en Bing kan altijd nog zoiets adopteren:
[ afbeelding ]
Het zal wel met een hoop quasi-pseudo-emotio-langdradige-close-up scenes/gedoe gaan natuurlijk en wanneer het zover is dan zijn we minsten weer een maand of 5 verder.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef leilab het volgende:
Dus als Rikki de baby terug eist krijgt ze hem gewoon.
Nou, Sjors gaf een paar dagen geleden zelf aan (in een gesprek met Bing) dat Rikki/Sjoerd het kind zo weer kan ophalen..quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal wel met een hoop quasi-pseudo-emotio-langdradige-close-up scenes/gedoe gaan natuurlijk en wanneer het zover is dan zijn we minsten weer een maand of 5 verder.
Ja maar iets dat een normaal mens in 5 minuten kan, wordt in een soap uitgesmeerd over weken. Eerst zal Rikki gaan twijfelen, dan 100 gesprekken hebben met haar vrienden, dit wordt afgewisseld met 200 Sjors-Bing scenes die er ook met hun vrienden over gaan praten. Vervolgens komen er nog een stuk of 150 scenes met confrontatie, dan krijgt iemand een ongeluk en komt in het ziekenhuis waardoor de boel nog eens vertraagd wordt en uiteindelijk krijgt Rikkie het kind wel terug ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Nou, Sjors gaf een paar dagen geleden zelf aan (in een gesprek met Bing) dat Rikki/Sjoerd het kind zo weer kan ophalen..
Nee, zo mag het niet gaan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar iets dat een normaal mens in 5 minuten kan, wordt in een soap uitgesmeer over weken. Eerst zal Rikki gaan twijfelen, dan 100 gesprekken hebben met haar vrienden, dit wordt afgewisseld met 200 Sjors-Bing scenes die er ook met hun vrienden over gaan praten. Vervolgens komen er nog een stuk of 150 scenes met confrontatie, dan krijgt iemand een ongeluk en komt in het ziekenhuis waardoor de boel nog eens vertraagd wordt en uiteindelijk krijgt Rikkie het kind wel terug ja.
Ik hoop ook dat het niet zo gaat, maarja wat het verloop van (baby)verhaallijnen betreft is deze soap niet heel origineel meer.quote:
Bing kan beter gewoon doodgaanquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Bing batst gewoon een ander mokkel, maakt haar zwanger. Mokkel gaat dood, kind naar Bing en sjors moet het wel pikken, want ze is zelf al minstens 2x vreemdgegaan
En wel cremeren, begraven is grondvervuiling.quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing kan beter gewoon doodgaan
Cremeren is luchtvervuiling, ze kunnen zijn as beter met een capsule te ruimte insturenquote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wel cremeren, begraven is grondvervuiling.
Geldverspilling, gewoon laten rotten bij het restafval.quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cremeren is luchtvervuiling, ze kunnen zijn as beter met een capsule te ruimte insturen
Ja is ook zo, maar weet niet wat erger is.quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cremeren is luchtvervuiling, ze kunnen zijn as beter met een capsule te ruimte insturen
quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Frey het volgende:
Shortie gezien en morgen wordt het nog erger met Bing.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij ook, maar ik wil het echt niet weten, gewoon morgen braaf de uitzending kijken.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Nu maken jullie me echt nieuwsgierig.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
mij ook, maar ik wil het echt niet weten, gewoon morgen braaf de uitzending kijken.
Altijd als ik hier weer oude scènes van rechercheur Bronkhorst zie (en vooral hoor!), heb ik opeens zin om naar Nils Holgersson te kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bronkhorst blijf ik ook zo geniaal vinden. Behalve de "Insuline meneer Heeze?" scène, de arrestatie van Martine en hoe hij zijn hoofd door de deuropening steekt op het moment dat Martine haar verhaal doet, heb je ook nog die eerdere verhoren met Koen Heeze.
Koen komt zowat om van de dorst en Bronkhorst gaat lekker zitten met een bekertje koffie. Vervolgens gooit hij het weg omdat het niet te zuipen is.
Geniale stem.quote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Altijd als ik hier weer oude scènes van rechercheur Bronkhorst zie (en vooral hoor!), heb ik opeens zin om naar Nils Holgersson te kijken.
1 van de mooiste gevoelens ter wereld!! Ik hoop ook zo dat ze het kind gewoon ontvoerdquote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Moederinstincten, daar kan je je niet tegen verzetten..
Maar ook een hele lastige.quote:Op maandag 28 november 2011 23:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
1 van de mooiste gevoelens ter wereld!!
Niet van recente afleveringen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
En het probleem met het uploaden van GTST-scènes is blijkbaar opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door loezzzje op 29-11-2011 11:13:49 ]
Da's 50% teveel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:28 schreef MissN het volgende:
k heb de afl. van vanavond al ff gekeken, maar het bing gehalte valt best mee..ik zou zeggen 50%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |