quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Frey het volgende:
Shortie gezien en morgen wordt het nog erger met Bing.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij ook, maar ik wil het echt niet weten, gewoon morgen braaf de uitzending kijken.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Nu maken jullie me echt nieuwsgierig.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
mij ook, maar ik wil het echt niet weten, gewoon morgen braaf de uitzending kijken.
Altijd als ik hier weer oude scènes van rechercheur Bronkhorst zie (en vooral hoor!), heb ik opeens zin om naar Nils Holgersson te kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bronkhorst blijf ik ook zo geniaal vinden. Behalve de "Insuline meneer Heeze?" scène, de arrestatie van Martine en hoe hij zijn hoofd door de deuropening steekt op het moment dat Martine haar verhaal doet, heb je ook nog die eerdere verhoren met Koen Heeze.
Koen komt zowat om van de dorst en Bronkhorst gaat lekker zitten met een bekertje koffie. Vervolgens gooit hij het weg omdat het niet te zuipen is.
Geniale stem.quote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Altijd als ik hier weer oude scènes van rechercheur Bronkhorst zie (en vooral hoor!), heb ik opeens zin om naar Nils Holgersson te kijken.
1 van de mooiste gevoelens ter wereld!! Ik hoop ook zo dat ze het kind gewoon ontvoerdquote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Moederinstincten, daar kan je je niet tegen verzetten..
Maar ook een hele lastige.quote:Op maandag 28 november 2011 23:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
1 van de mooiste gevoelens ter wereld!!
Niet van recente afleveringen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
En het probleem met het uploaden van GTST-scènes is blijkbaar opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door loezzzje op 29-11-2011 11:13:49 ]
Da's 50% teveel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:28 schreef MissN het volgende:
k heb de afl. van vanavond al ff gekeken, maar het bing gehalte valt best mee..ik zou zeggen 50%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |