Het klinkt als kutboek met schijtnamen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hij heeft er 2 zussen van gemaakt in plaats van 2 broers.
Haha ja, maar welk boek van Danny was wél een bestseller?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt als kutboek met schijtnamen.
Geen idee maar dit boek, incl namen is wel erg obvious.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:37 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja, maar welk boek van Danny was wél een bestseller?!
Dat zal deze natuurlijk wel worden en dan verdient hij net zoveel als Helen Helmink met haar boek en dan gaat hij in het buitenland wonen en die zien we nooit meer terug.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:37 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja, maar welk boek van Danny was wél een bestseller?!
Volgens mij is het weer zomer in Meerdijk, de tijd gaat daar natuurlijk ook veel sneller als in de echte wereld.quote:
Ik dacht dat hij ouder was dan Sjoerd. Als hij vwo doet kan hij ook 19 zijn. Hoe oud is Lucas eigenlijk, 21? Hoe veel jonger zou hij dan Nina moeten zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar wat doet hij? Havo of VWO? Bij Havo kon hij ook nog wel eens 16 zijn en dus jonger dan Sjoerd..
Als Nina inderdaad 24 is dan zou Lucas toch 20/21 moeten zijn? In dat geval denk ik dat Edwin al 19 is ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ouder was dan Sjoerd. Als hij vwo doet kan hij ook 19 zijn. Hoe oud is Lucas eigenlijk, 21? Hoe veel jonger zou hij dan Nina moeten zijn?
Ohja want hij had toen toch zo'n feestje gegeven omdat hij 21 werd? Toen moest Edwin nog niets van hem hebben.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef alors het volgende:
Niet terugkrabbelen Rikki! Pak je kind en neem em mee!
Ik heb hem al gezien hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Waarom staat die shortie er nog niet op ?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Frey het volgende:
Wie maakt het volgende anti Bing topic? En houd je vooral niet in deze keer.
Toch vindt ik het jammer voor Rikki (al dat gedoe) maar dan denk ik ook "eigen schuld dikke bult"quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Rik en Sjoerd, sla Bing eens op zijn bek.
De spoilers in de OP zetten? Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Heeft iemand de nieuweste spoilers al voor de komende twee weken?
Is het misschien ook een idee om die voortaan in de OP te zetten, zijn ze wat makkelijker terug te vinden!
Ik heb het idee, dat jij al wat weet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Frey het volgende:
Wie maakt het volgende anti Bing topic? En houd je vooral niet in deze keer.
gtst.nl. Of Google.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Zoals ik zei, dan zijn ze makkelijker terug te lezen. Geheugen van een gaatjes pan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |