Yes it does.quote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Klinkt als LSD ...![]()
Dit was echt iets van de 4e Rikki-weekendcliff op een rij.
Afwisseling is welkom.
Op "open nieuw deel" klikken.quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoe open je eigenlijk een nieuw topic met bijbehorende OP
Ik wilde het eigenlijk doen maar ik denk dat gaat weer mis
Is dat allesquote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Op "open nieuw deel" klikken.
Januari wordt trouwens een drukke maand, met al die exits en entrees.
Haha nee, OP staat er automatisch in en titelnummer wordt automatisch opgehoogd. Maar je moet er wel voor zorgen dat het vorige deel er weer bij staat, want dat moest ik net wel handmatig doen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Is dat alles![]()
Ik dacht je ook nog iets moest kopieren ofzo
hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Haha nee, OP staat er automatisch in en titelnummer wordt automatisch opgehoogd. Maar je moet er wel voor zorgen dat het vorige deel er weer bij staat, want dat moest ik net wel handmatig doen.
ik snap het niet sorry,die moet je dan kopieren ofzo? Of in de OP erbij zetten?quote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ url = GTST #370: Rikki en haar moederinstincten ] #370 [/ url]
Zonder spaties.
In de OP erbij zetten (als dit deel vol is).quote:Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ik snap het niet sorry,die moet je dan kopieren ofzo? Of in de OP erbij zetten?
Ok nou een keer proberen danquote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In de OP erbij zetten (als dit deel vol is).
Zonder spaties staat dit er: #370
Ja en met Sjoerd er bij. Zo lief.quote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Yes it does.![]()
Neee, hartstikke spannend joh! Rikki + Bram =
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:56 schreef Frey het volgende:
Krantje lezenMooie cover-ups waren dat altijd. Die zie je niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit wat in. Frits is vooral een smeerlap, die een ander moreel er op nahoudt. Mensen oplichten, spelletjes spelen met gevoelens en zakelijk een sterke speler. Maar de kracht van zijn personage is ook dat hij juist een gevoelige kant heeft, met betrekking tot Martine (bijna pathetisch soms), zijn kinderen (liefdevol), Dian (nieuwe liefde) en zijn vader (wanhoop en haat). Dit maakt het personage een slechterik, maar een realistischer personage.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frits vind ik juist een stuk zelfstandiger en sterker in dit seizoen dan in seizoen 4. Tot die hele affaire met Wassenaar hobbelde hij toen toch heel erg achter Martine aan die altijd haar eigen plannen had.
In die hele ontvoeringsverhaallijn was in mijn ogen juist te zien dat Frits totaal geen echte badguy was, maar eerder een hele geraffineerde oplichter met een goed hart. Het is aan de ene kant ook wel goed dat deze seizoenen nu te bekijken zijn, nu leert men het personage Frits van Houten pas werkelijk kennen. Dat betekent hopelijk ook dat die indianenverhalen die je weleens op internet leest over hoe 'hij verschillende levens en bedrijven heeft geruïneerd' en dat ie aangesloten zou zijn bij 'een misdaadkartel' nu verleden tijd zijn.![]()
Tel de dingen nu eens op die Frits van Houten heeft gedaan, het enige echt slechte dat ik kan noemen is de verkrachting van Suzanne Balk en de bijbehorende terreur op haar en Peter destijds. Daarna is ie met dat hele gedoe rond zijn zoontje juist een stuk zachter en kwetsbaarder neergezet in seizoen 3. Daarna in de tijd dat ie iets met Martine had stak zij qua slechtheid met kop en schouders boven hem uit. Het enige dat Frits deed is een beetje klieren, in seizoen 5 gelukkig wel weer wat meer op zijn eigen initiatief.
Hij had het prima kunnen uitvoeren naar mijn inzien. Arnie zou in seizoen 2 ook de bak in voor die juwelenzwendel. Alleen gebeurde er dan vaak weer iets waardoor het uiteindelijk niet door ging. In dit geval uiteraard ook omdat ze het karakter Arnie niet kwijt wouden. Cilia ging er na de dood van Frits echter alsnog aan met een dubieuze zelfmoord. Hoe dat precies zat zal seizoen 6 binnenkort moeten uitwijzen.quote:Op maandag 28 november 2011 09:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Mike Tuinstra, hij was ook wel slecht, maar inderdaad meer op zakelijk gebied. Iemand een poot uitdraaien om er beter van te worden, eigenlijk zoals zijn broer Rien, maar dan professioneler.
[..]
Dit was een leuk dreigement, we zullen nooit weten of hij het zou hebben uitgevoerd. Het was in ieder geval niet echt iets voor Frits van Houten, meer iets voor die andere slechteriken die je noemde
quote:Op maandag 28 november 2011 19:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Je bent onherkenbaar zonder plaatje.
Dat had ik ook inderdaad. Toen zij werd gearresteerd was het gewoon de hoogste tijd, dat zat er gewoon aan te komen. Op het laatst was ze helemaal doorgeslagen en alleen nog maar in het wilde weg aan het moorden. Daarom is het ook absurd dat daar later niets meer mee werd gedaan. Want eigenlijk was het karakter gewoon een seriemoordenares. Het verbaasd me dan ook nog altijd dat ze nog geen moordaanslag op Ludo heeft gepleegd.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Martine is het pure kwaad. Alleen richting Daniël had zij gevoel van vriendschap. Maar zij is gewoon doordrongen van wraakzuchtigheid en gemanipuleer. En de grootste moordenaar uit de serie. Hoeveel mensen heeft zij wel niet de dood in geholpen? Ik dacht altijd dat het er minder waren dan ik nu op DVD zie. Haar gevangenisstraf was terecht.
Wat een omslag na seizoen 5.quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Klipnap het volgende:
Jeeh, Bing in beeld! Daar had ik me echt op verheugd!![]()
Ik vind het wel cute staan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Het jurkje van Nina. Wat vreselijk ouderwets.![]()
En arme Rikki, ze keek zo overdonderd, verdrietig, machteloos.
Ik hoop het niet.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
Bing saboteert de uitzending na de reacties hier.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
met jefquote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een domme prijsvraag, Laura heeft met zowel Jef als Rutger een relatie gehad![]()
En Bing moet overreden en gekielhaald worden en vervolgens ook nog eens neerstorten![]()
Waarschijnlijk liet ie een knetter van een bout die goed paste bij zijn poephoofd-uitstraling wat de regie lam legdequote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
In seizoen 3, en ze zeiden in die prijsvraag niet dat het om seizoen 21 gingquote:
Ze vroegen toch als laatste,quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een domme prijsvraag, Laura heeft met zowel Jef als Rutger een relatie gehad![]()
En Bing moet overreden en gekielhaald worden en vervolgens ook nog eens neerstorten![]()
Ze zeiden toch duidelijk: voor het laatst?quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 3, en ze zeiden in die prijsvraag niet dat het om seizoen 21 ging
quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zeiden toch duidelijk: voor het laatst?
Daarmee heb je alles weer goed gemaakt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, euh, smaken verschillen!
Maar je hebt wel een hele mooie username.
Dat Bing geen baby van marktplaats heeft gevist.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk dat we alleen discussie tussen ed en pa gemist hebben over dat ed lucas wil en niet ronnyboy
Bing: waarom kan rikkie hier altijd terecht?
.... we hadden een deal!![]()
Lul!
Ik was al in de war :squote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, euh, smaken verschillen!
Maar je hebt wel een hele mooie username.
Wat is de reden?quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
Zelfs mijn pa dreigt af te kicken van gtst.Na 20 jaar.
Ja, die drie moeten gewoon een vette trio doen en stoppen met zeiken.quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh God ... weer dat gezeik van Edwin.
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.quote:
Alleen vanwege Edwin, Lucas en Ron stoppen met kijken zou echt onzin zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen vanwege Edwin, Lucas en Ron stoppen met kijken zou echt onzin zijn.
Ben het wel met hem eens, kijk naar zo een scene tussen Sjors en Bing nu of net tussen Edwin en Anton. Saai en irritant. Er zitten nog wel spannende dingen tussen, maar teveel langdradigheid in vergelijking tot ervoor.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.
Ja, zoiets. Het interesseert hem minder, dat terwijl mijn vader (en moeder) hele trouwe kijkers zijn. Altijd opnemen als ze het niet kunnen zien op dat moment enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, kijk naar zo een scene tussen Sjors en Bing nu of net tussen Edwin en Anton. Saai en irritant. Er zitten nog wel spannende dingen tussen, maar teveel langdradigheid in vergelijking tot ervoor.
Inderdaad, het zou wat zijn als de reden om te stoppen voor iedereen het zelfde moest zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?
dit.quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef James1988 het volgende:
Mag Bing dood? En dan niet een snelle pijnloze dood, maar een val van een flatgebouw pal bovenop een spoorlijn waar nét een goederentrein met een wagon of 40 aan komt gedenderd?
Nutteloze opmerking.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?
Misschien moeten we een petitie maken en opsturen naar Scriptstudioquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef James1988 het volgende:
Mag Bing dood? En dan niet een snelle pijnloze dood, maar een val van een flatgebouw pal bovenop een spoorlijn waar nét een goederentrein met een wagon of 40 aan komt gedenderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |