Ja,wilde eigenlijk met Bing de strontvlieg komen, maar dat ging me net iets te verquote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef Koosnaam het volgende:
We zijn nog redelijk aardig voor hem!
Haha! had van mij gemogen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja,wilde eigenlijk met Bing de strontvlieg komen, maar dat ging me net iets te ver
Zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja,wilde eigenlijk met Bing de strontvlieg komen, maar dat ging me net iets te ver
oke, bewaren we die voor het volgende topic.quote:
Vind het een acteur van niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
Vind wel dat Everon de rol goed speelt
Een topacteur is het niet, nee ...quote:
het is inderdaad geen top acteur, maar hij doet het wel goed. En zijn verhaallijn samen met Sjors, Rikkie, en Sjoerd is wel een heftige verhaallijnquote:
Ja dat wel, alleen erger ik me soms aan z'n uitspraak.. "Sjorrws" enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
oke, bewaren we die voor het volgende topic.
Vind wel dat Everon de rol goed speelt, alleen ben ik geen Bing fan meer
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Rampetampen? Nee hou inderdaad je mond maar
Lucas en Bing hebben toch samen Dansatoria?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Nina organiseert een feest en nodigt uit Bing?!
Ja maar dan nog, de beste vrienden zijn het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas en Bing hebben toch samen Dansatoria?
Anders licht ze maxime natuurlijk gelijk in.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Ja joh Hugo, lekker snel...
En Janine liegt toch tegen Nina?
Ik zat me ook weer af te vragen waarom ze zo vreselijk lelijk is. Volgens mij valt marly zelf wel mee toch? Waarom maken ze haar voor de rol van nina zo lelijk dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Die wallen van Nina .. ze blijven echt te erg.
Nee, jij?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, de beste vrienden zijn het nou ook weer niet.
En zeg nou eerlijk, zou jij Bing op je feest willen hebben?!
Ik vind dit nog een understatement. Maar hij zorgt wel voor wat humorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef James1988 het volgende:
Wat een kansloze knakker zeg, die Hugo
Dat dan weer wel, ik moest net hardop lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dit nog een understatement. Maar hij zorgt wel voor wat humor
Zou denken dat het zou werkenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef LetsGame het volgende:
Charlie zoenen om hem te versieren en Jef zoenen om hem af te schrikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Rikki zelfquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
Zie Harmsen kijken.Dat ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Heeft Gigi niet pas gezegd dat ze eerst een flirt zou krijgen met een nieuwkomer, en daarna een OUDGEDIENDE? Die oudgediende word dus JEFF!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zie het net pas lol lorena die met jef zoent
Of Jack!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Heeft Gigi niet pas gezegd dat ze eerst een flirt zou krijgen met een nieuwkomer, en daarna een OUDGEDIENDE? Die oudgediende word dus JEFF!
Jaaaaaaa, Teun Kuilboer..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Rikki zelf.
Moet niet vaak lachen om GTST, maar vandaag wel een paar keer om Hugo & Lorena.
Ze moeten een spin-off maken met Hugo & Lorena.
Die Hugo had er wel zin in, maar geef die jongen eens ongelijk!
Vond hem toen hij werd geïntroduceerd in GTST nog een rare flapdrol, maar ben nu fan van hem.
En Lorena![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bartho Braat ligt 's avonds na de opnames van morgen met een big smile op zijn bed.
Die beste man doet de hele nacht geen oog meer dicht.
Brombeer Jef maakt wat mee daar in GTST!
Hij heeft vast minder moeite met het zoenen van Gigi, dan met Chris Comvalius (Dorothea).
Dan tuite hij zijn lippen altijd heel erg, want volgens mij had Bartho daar nooit zo'n trek in.
(Opa) Rik is weer helemaal omgedraaid nu, wat Charlie betreft.
Zou het leuk vinden als Rikki's halfbroer Job weer terug naar Meerdijk zou komen.
Maar op voorwaarde dat hij weer gespeeld wordt door Teun Kuilboer, a.u.b. geen Daan Roelofs meer.
Hij zal ook vast een goede vriend worden van Sjoerd.
Wat een slut.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef LetsGame het volgende:
Charlie zoenen om hem te versieren en Jef zoenen om hem af te schrikken
Nee, zou een oudgediende worden die je niet zou verwachten. Jack ligt er te dik bovenopquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:53 schreef kissaa het volgende:
[..]
Of Jack!
Hilarisch, de scenes van Lorena en Hugo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, djookhoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Rikki zelf.
Moet niet vaak lachen om GTST, maar vandaag wel een paar keer om Hugo & Lorena.
Ze moeten een spin-off maken met Hugo & Lorena.
Die Hugo had er wel zin in, maar geef die jongen eens ongelijk!
Vond hem toen hij werd geïntroduceerd in GTST nog een rare flapdrol, maar ben nu fan van hem.
En Lorena![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bartho Braat ligt 's avonds na de opnames van morgen met een big smile op zijn bed.
Die beste man doet de hele nacht geen oog meer dicht.
Brombeer Jef maakt wat mee daar in GTST!
Hij heeft vast minder moeite met het zoenen van Gigi, dan met Chris Comvalius (Dorothea).
Dan tuite hij zijn lippen altijd heel erg, want volgens mij had Bartho daar nooit zo'n trek in.
(Opa) Rik is weer helemaal omgedraaid nu, wat Charlie betreft.
Zou het leuk vinden als Rikki's halfbroer Job weer terug naar Meerdijk zou komen.
Maar op voorwaarde dat hij weer gespeeld wordt door Teun Kuilboer, a.u.b. geen Daan Roelofs meer.
Hij zal ook vast een goede vriend worden van Sjoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack krijgt waarschijnlijk een hele ander love interest.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, zou een oudgediende worden die je niet zou verwachten. Jack ligt er te dik bovenop
Dat van Marian Mudder is al bevestigd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Er gaan geruchten dat Marian Mudder & Marlies van Alcmaer (Emma Noordermeer in Westenwind) een rol gaan krijgen in GTST en de terugkeer van Inge Iepenburg als Martine Hafkamp.
jah jah jahhhhquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Begrijp ik dat ik weer kan gaan kijken? Babytechnisch gedoel ik?
Hij kan nooit ver komen, met Bram Bouwhuisquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:33 schreef kissaa het volgende:
Ik denk dat Bing er met de baby vandoor gaat...
Als ik jou was zou ik weer gaan kijken, te beginnen met de aflevering van gisterenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Begrijp ik dat ik weer kan gaan kijken? Babytechnisch gedoel ik?
Heb je ook vooruitgekeken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef kissaa het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik weer gaan kijken, te beginnen met de aflevering van gisteren
Nee, ik heb de aflevering van vanavond nog niet gezien, maar ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Heb je ook vooruitgekeken?men, ik hou van die functie
![]()
Je bedoeld Stan 'Stanga 2' Mauriciusquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij kan nooit ver komen, met Bram Bouwhuis
Je bent toe aan box 5.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
Hugo
Zet een lachband onder zijn scènes en je hebt een comedyserieLijkt me niet echt de bedoeling van een soap
Zal ik een suggestie geven van hoe deze verhaallijn afloopt? Hugo wordt jaloers en kwaad op Lorena en begint haar te stalken en te bedreigen, maar "godzijdank" is daar SuperJack om haar te redden
Ben ik al aan begonnen (heb al 2 discs gezien), maar dat wordt een box voor de wat langere termijn. Ik ben op het moment te druk met andere dingen om tijd vrij te maken voor de box.quote:
Juridisch onmogelijk. Then again, 't is Meerdijk hequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je bedoeld Stan 'Stanga 2' Mauricius.
Zo'n gevoel heb ik dus ook de hele tijd. Ik vind hem wel grappig maar ik vind hem niet echt passen in gtst. Deze verhaallijn is idd eerder iets voor een comedy.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
Zet een lachband onder zijn scènes en je hebt een comedyserieLijkt me niet echt de bedoeling van een soap
Vónd ik. Heel lang geleden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vind wel dat Everon de rol goed speelt, alleen ben ik geen Bing fan meer
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
Wat Sjors in Bing zit is mij echt een raadsel.
Sjors is gewoon een botergeile niggahlovah.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
Bing zit meestal in haar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
Breaker en Haribo ben ik inmiddels gewend.. ik irriteer me echter mateloos aan die "kruimelcake" die iedere huisvrouw (Sjors en de moer van Sjoerdquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
M'n vriend kijkt een keertje mee: 'Worden ze gesponsord door Breaker of zo, ik zie iedereen met een smerig gezicht die pakjes leeglebberen?'![]()
Ja, ik heb hem vanochtend gezien, en je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Wacht maar tot het einde vd aflevering..
Vooruit kijken via rtl gemist.. kost 1 euro. 24 uur geldig.. gisteren bekeken en vandaag weer..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
hebben jullie het al gezien dan? en waar kan je dat dan kijken?
Natuurlijk luistert die egocentrische kwal niet.. ik ben zooooo verliefd op Rikkiquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem vanochtend gezien, en je hebt gelijkMaar nu zet ze Bing weleven op zijn plek
niet dat hij luistert
Dan wacht ik liever op de reguliere afleverinquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Vooruit kijken via rtl gemist.. kost 1 euro. 24 uur geldig.. gisteren bekeken en vandaag weer..![]()
Oeh dat heb ik dus....en dat kost niks extraquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem vanochtend gezien, en je hebt gelijkMaar nu zet ze Bing weleven op zijn plek
niet dat hij luistert
Edit: Laysa, als je RTL Lounge kunt ontvangen dan kun je de aflevering om 10.30 kijken
Da's 4 losahsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan wacht ik liever op de reguliere afleverin
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Da's 4 losahs
Ja dank je wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik help mijn vriend er ook mee, want dan hoef ik het om 20.00 niet meer te zienquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik dus....en dat kost niks extra
mijn man kijkt wel mee...maar dan kan ik dus 3 x per dag de afleveringen kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En ik help mijn vriend er ook mee, want dan hoef ik het om 20.00 niet meer te zien
Inderdaad. Schijnheilige, drammerige zak.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Je ziet Bings' egoistische raderen draaien: 'Dan pakken ze hem af, motiknie, ik doe wel alsof'![]()
![]()
Die van mij alleen als het moetquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
mijn man kijkt wel mee...maar dan kan ik dus 3 x per dag de afleveringen kijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die van mij alleen als het moetmaar dan zit hij constant te zuchten, en loopt te zeuren hoe realistisch het allemaal wel niet is
Je bent gek. Iedere ochtend om half 11 op RTL Lounge, gratis. 1 euro betalen om iets 1 dag vroeger te kunnen zien wat gratis op hetzelfde moment op TV komt... Again, je bent gekquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Vooruit kijken via rtl gemist.. kost 1 euro. 24 uur geldig.. gisteren bekeken en vandaag weer..![]()
Ludo ook for that matter. Snap niet hoe hij zo oliedom kan zijn.. had hem serieus beter ingeschat.quote:
Ja, die functie heb ik jammer genoeg ook niet.. KPN digitennequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op als ik het niet kan zien
En idd, 'janine' acteert zo slecht.
Vergeet de hoofdrol voor de thuisbezorgd-figurant niet die haast bijna altijd bij de mensen binnenkomt met zelfs een thuisbezorgd-jas... Nou sorry, maar als ik daar al iets bestel hebben ze ECHT niet zo'n jas aan, hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
M'n vriend kijkt een keertje mee: 'Worden ze gesponsord door Breaker of zo, ik zie iedereen met een smerig gezicht die pakjes leeglebberen?'![]()
Ohja! Dramatisch was dat!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja klopt, hij heeft zijn hart toen aan Jessica afgestaan
Leuk kerstcadeautje voor onder de boom.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Laysa het volgende:
hoe lang duurt het nog voordat ze bram terug claimen?
Niet te lang hoop ik!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Laysa het volgende:
hoe lang duurt het nog voordat ze bram terug claimen?
Arme "man" is op z'n kleine "pikkie" getrapt..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef loezzzje het volgende:
hoho we gaan niet discrimineren he
Rikki
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Toffe verhaallijn dit. Ik zit er weer helemaal in.
Sjors verpestte het mooie moment ook. Ze had even haar mond moeten houden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef Klipnap het volgende:
Hoe Rikki kijkt op het eind.
"Bitch!!"
Oermoedertje Rikkie..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef Klipnap het volgende:
Hoe Rikki kijkt op het eind.
"Bitch!!"
Hopen dat ze hem over een week terug heeft en dit geen maaaaaaandenlang gedoe gaat wordenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef kissaa het volgende:
Die blik van Rikki, net een leeuwin die haar jong verdedigt.
Ze zag hoe Rikki keek naar Bram en dacht 'oh oh dit gaat niet goed'quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sjors verpestte het mooie moment ook. Ze had even haar mond moeten houden.
Een "pluspunt": er wordt nu wel voor de aflevering een melding gemaakt van product placement, dat was voorheen niet het geval.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Meerdijkse tak van Thuisbezorgd.nl gaat nu zeker failliet, want niemand besteld pizza's meer.
Iedereen eet nu alleen nog maar zelfgemaakte cake.
Bianca: Sjoerd, Edwin, eet niet zoveel Haribo snoepjes & Breakers, we gaan zo al aan tafel.
We eten vandaag cake!!!
Die gezichtsuitdrukkingen van Bing tijdens het bezoek van Sjoerd, Bianca & Anton.
De flapdrol mag blij zijn dat de adoptie zo snel & gemakkelijk is gelopen.
En dat de familie Bouwhuis ook direct weer zijn vertrokken (ondanks de geur van die verrukkelijke cake van Sjorrrs).
Hij had zeker liever jaren gewacht op een officiele adoptieprocedure.
Laten ze trouwens maar uitkijken dat ze per ongeluk geen spacecake eten!
En vervolgens Ludo weer willen gaan vermoorden.
Zou niet de eerste keer zijn.
Zoals al eerder aangegeven door ArnieAlberts, zeer triest die overdreven reclame in GTST tegenwoordig.
Jaaa, de hereniging met haar kind was zoooo mooi.. echt het oermoederinstict kwam direct naar boven.. de wijze waarop ze hem aanraakte, de baby die naar haar borst zocht ( wtfquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef loezzzje het volgende:
Als 1 van jullie niet meer reageert heeft de ander ook niks meer omop te reageren
En ja Rikki als moeder
Hahahaha jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze zag hoe Rikki keek naar Bram en dacht 'oh oh dit gaat niet goed'
Rikki deed net of ze Sjors niet hoorde
Ik denk serieus dat het een anticlimax wordt.. GTST houdt er nou eenmaal van om verhaallijnen zolang mogelijk uit te rekken..quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Precies![]()
Ben heel benieuwd naar het gezicht van Bing als dat gebeurt
Zelfs van dat laatste ben ik nog niet eens zo zeker, ik denk dat Sjoerd en Rikki het er gewoon bij laten zitten. Helaas, had ze graag een enorme actie tegen dit alles zien ondernemen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:53 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het een anticlimax wordt.. GTST houdt er nou eenmaal van om verhaallijnen zolang mogelijk uit te rekken..![]()
Ze zal waarschijnlijk gewoon de baby overhandigen aan Sjors alsof er niets aan de hand is, daar zal ze 6 maanden over jammeren en tijdens de zomer zal er actie worden ondernomen door Sjoerd.
Gebeurt vast wel na de nodige drama, gevecht, gezeik en tijd..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef alors het volgende:
Die blik van Sjoerd op het laatsten die blik van Rikki
![]()
Ik hoop echt zooo dat ze hun kindje terugnemen. Het moet gewoon.
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Ole het volgende:
Geloof dat nu alles weg is. Gezellig vrijdagavond
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Kindje moet terug naar Rikkie en Sjoerd! KutbingBram geen leuke naam vinden en zelf als een kapotte voordeurbel klinken
Hartelijk dank, cola vol over m'n scherm heenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Kindje moet terug naar Rikkie en Sjoerd! KutbingBram geen leuke naam vinden en zelf als een kapotte voordeurbel klinken
Stanga? Gewoon Stan toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het mooie is dat ze die kleine kroost nog terug kunnen eisen ook! Dat is maar goed ook, die pingpongbal die zijn nepzoon Stanga noemt is nog te dom om te poepen.
Ik hoop het ook zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef alors het volgende:
Die blik van Sjoerd op het laatsten die blik van Rikki
![]()
Ik hoop echt zooo dat ze hun kindje terugnemen. Het moet gewoon.
Iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:19 schreef kwiwi het volgende:
Die shortieKan niet wachten tot het maandag is
Precies.. want zijn "goede" kanten zijn niet ineens verdwenen.. hij blijft aan de ene kant zorgzaam (kijk maar hoe hij met Bram omgaat), hij blijft nog om Sjors geven en hij zal vast een leuke vaderfiguur zijn enzo, maar daarnaast is het gewoon een egocentrische, onattente lul.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:47 schreef miep63 het volgende:
Iedereen heeft z'n goede en slechte eigenschappen. Bij Bing is gebleken, dat hij toch wel egoistisch is ingesteld.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Die shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Rikki is mooi als ze huilt, aan het bevallen is, boos kijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:36 schreef Blossom86 het volgende:
[ afbeelding ]
Rikkie![]()
Pak je kind en ga!
Ik hoop echt grondig dat dat geen half jaar gaat duren, die hele strijd.
Had ik ook niet verwacht. Wat een prachtige blik had ze aan het eind trouwensquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Woow, is Rikki nu al bij haar kind? Dat gaat ook sneller dan ik dacht. Go Rikki!
Eerlijk gezegd vind ik het GTST van nu qua verhaallijn gestructureerder. Bij de eerdere seizoenen had je twee verhaallijnen waaraan minstens 20 minuten aan werd besteed, en ergens in het midden van de aflevering 1 scène van een verhaallijn en daar bleef het dan ook bij. Vond ik echt ontzettend irritant.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet er toch even onder de nieuwe aflevering iets over zeggen; Het GTST van nu zuigt. Bigtime. Ik geniet hier van mijn seizoen 4-box, met meerdere verhaallijnen in één aflevering of in ieder geval tegelijk bezig, soms lijnen die tegen elkaar aantikken (Dus karakters die het heel even met andere karakters die andere problemen hebben over hun eigen troubles hebben)... Dat mis ik allemaal. Mede door het feit dat tijd en plaats blijkbaar ook steeds meer een rol spelen in GTST. Want als een karakter daarmee bezig is, kan hij blijkbaar NOOIT de problemen van een ander aanhoren.
Als voorbeeld de laatste aflevering die ik zag uit seizoen 4;
- Koen probeert Helen over te halen toch met hem uit te gaan
- Roos is met Arthur in bed belandt en Arnie wil niks meer van haar weten
- Robert en Laura hebben het over Arnie, dat hij het huis uit wil
- Linda liegt dat ze weer met Arnie heeft
- Frits neemt de Deepak-opdracht aan van Onno P. Wassenaar (Overigens dit: Onno)
- Martine wil een kind van Frits en wordt steeds meer een moedertje
- Janine en Daniël zijn verliefd maaer Daniël gaat bij Janine's ex Simon wonen...
- Arthur blijkt ziek te zijn en te lijden aan een bepaalde ziekte
Dit alles zat werkelijk in 1 aflevering, mensen!
Dit in vergelijking tot wat nu wordt behandeld in één aflevering...
- OMG DA BABYYYYY
- Sjoerd en Lucas en Ron... Doen een trio ofzo.
WEET JE WEL WAT JE ZEGT?! Johan Nijenhuis moet lekker gaan janken om de release van de Sint-film van Dick Maas, maar zich echt NOOIT meer bemoeien met GTSTquote:Haal in hemelsnaam Johan Nijenhuis terug, die haalt Olga en Rogier wel weer over.
o? hoe dan? dat heb ik gemistquote:En Olga en Rogier zijn indertijd op een niet zo'n prettige manier vertrokken bij Endemol, dus dat zal ook niet gebeuren
Rogier vertrok omdat Joop van den Ende er moeite mee had dat de scripts voor GTST, ONM en Goudkust door een bedrijf buiten het Endemol-concern viel (Doctor Proctor Scripts was eigendom van Rogier). Zodoende wilde Joop DPS kopen van Rogier, wat ook gebeurde. Jammer genoeg gaf Joop na de overname Rogier nog een trap na door te zeggen dat olv Rogier "de verhaallijnen van GTST steeds minder werden doordat Rogier in de loop van de jaren cynischer was geworden en dat invloed had gekregen op de verhaallijnen."quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef MissJ het volgende:
Ik kon me niet inhouden en heb de aflevering van maandag alvast bekeken (kan de aflevering maadagavond ook niet zien dan, dus kwam mooi uit)...
Ja zoiets dacht ik ook al op te maken uit de shortie! Niet echt iets om een euro voor neer te leggen dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vind het niet erg, Robin Martens doet het heel goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het regent Rikki "cliffhangers" de afgelopen weken.
Die film heb ik niet gezien, welke is dat? Maar speelt ze daar ook al zo goed als dat ze nu doet? Ik vind het wel een goede actrice, als ze zo doorgaat kan ze wel groot worden denk ik!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond haar zo'n bitch in die film van carry slee maar in gtst doet ze het goed
Hij heet Radeloos. Ik vond haar ook niet zo goed acteren maarja ze was pas 15 of 16 daar. In gtst doet ze het beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Die film heb ik niet gezien, welke is dat? Maar speelt ze daar ook al zo goed als dat ze nu doet? Ik vind het wel een goede actrice, als ze zo doorgaat kan ze wel groot worden denk ik!
Ik vond haar in het begin van haar GTST carrière eigenlijk vrij slecht. Denk dat ze extra lessen heeft genomen in de tussentijd, want nu acteert ze veeeel beter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij heet Radeloos. Ik vond haar ook niet zo goed acteren maarja ze was pas 15 of 16 daar. In gtst doet ze het beter
Datzelfde geldt voor Lorena (Gigi Ravelli), die was toen ze net in de serie kwam heel erg slechts, maar tegenwoordig speelt ze erg goed.quote:Op zondag 27 november 2011 02:35 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin van haar GTST carrière eigenlijk vrij slecht. Denk dat ze extra lessen heeft genomen in de tussentijd, want nu acteert ze veeeel beter.
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 27 november 2011 04:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Lorena (Gigi Ravelli), die was toen ze net in de serie kwam heel erg slechts, maar tegenwoordig speelt ze erg goed.
Ja, helemaal in het begin was ze idd slecht maar nu is het veel beter jaquote:Op zondag 27 november 2011 02:35 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin van haar GTST carrière eigenlijk vrij slecht. Denk dat ze extra lessen heeft genomen in de tussentijd, want nu acteert ze veeeel beter.
Die theme is zo sterk. En wat vind je dan van de terugkeer van Hogendoorn? Dat maakte voor mij veel goed, want Frits vind ik in seizoen 5 toch wat zwakjes. Nadat Martine is gearresteerd wordt hij gereduceerd tot relationele problemen met Hannie en Dian en nog even wat stoken tussen Remco en Jef. Dus Hogendoorn geeft hem weer wat meer inhoud, vind ik.quote:
Dat eerste telefoongesprek meteen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:21 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Die theme is zo sterk. En wat vind je dan van de terugkeer van Hogendoorn? Dat maakte voor mij veel goed, want Frits vind ik in seizoen 5 toch wat zwakjes. Nadat Martine is gearresteerd wordt hij gereduceerd tot relationele problemen met Hannie en Dian en nog even wat stoken tussen Remco en Jef. Dus Hogendoorn geeft hem weer wat meer inhoud, vind ik.
Ja, en dat boosaardig lachen de hele tijd. Hier is hij echt meesterlijk evil.quote:
Ik vond dat juist wel wat hebben, maargoed, smaken verschillenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het GTST van nu qua verhaallijn gestructureerder. Bij de eerdere seizoenen had je twee verhaallijnen waaraan minstens 20 minuten aan werd besteed, en ergens in het midden van de aflevering 1 scène van een verhaallijn en daar bleef het dan ook bij. Vond ik echt ontzettend irritant.
Foutje is menselijk, hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
Enne, het is Edwin ipv Sjoerd. Weet iedere sukkel die 5 minuten naar GTST kijkt
Ik weet wat ik zeg. Johan Nijenhuis zat al bij GTST ten tijde van seizoen 4 en 5, die waren ook een succes. En ik vind het een goede producer, naar mijn smaakquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WEET JE WEL WAT JE ZEGT?! Johan Nijenhuis moet lekker gaan janken om de release van de Sint-film van Dick Maas, maar zich echt NOOIT meer bemoeien met GTST![]()
![]()
En Olga en Rogier zijn indertijd op een niet zo'n prettige manier vertrokken bij Endemol, dus dat zal ook niet gebeuren
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Al moet ik zeggen dat ik wat 'schurkenspanning' heb gemist, zeker in het midden van het seizoen, op het einde goed gemaakt door de komst van Wassenaar en Hogendoorn.quote:Op zondag 27 november 2011 19:22 schreef Frey het volgende:
Zo, de laatste aflevering net gekeken. Heerlijk seizoen weer.
Helaas mist er 1 aflevering op disc 19: aflevering 929. Als je die aanklikt, dan krijg je een aflevering van eerder in het seizoen. Hopelijk kun je later de disc inruilen voor een goede versie of zo. Slordige fout.
Maar ik kijk na deze box echt meer dan ooit uit naar de volgende. Hopelijk komt er snel nieuws over seizoen 6. Ik wil zo graag zien hoe het verdergaat met Laura, Peter, Stella, Wassenaar en Hogendoorn. En verder natuurlijk onder andere de moord op Frits, het onderzoek met Bronkhorst, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Ludo en het graven in diens verleden met Luigi Pavese.
De schurken waren vooral in het begin en op het eind actief ja. En toch heb ik me geen moment verveeld. Toen konden ze het ook boeiend houden in periodes dat de schurken even minder in beeld waren.quote:Op zondag 27 november 2011 19:25 schreef Hogendoorn het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik wat 'schurkenspanning' heb gemist, zeker in het midden van het seizoen, op het einde goed gemaakt door de komst van Wassenaar en Hogendoorn.
Dat wordt Just Bridge mailen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:22 schreef Frey het volgende:
Zo, de laatste aflevering net gekeken. Heerlijk seizoen weer.
Helaas mist er 1 aflevering op disc 19: aflevering 929. Als je die aanklikt, dan krijg je een aflevering van eerder in het seizoen. Hopelijk kun je later de disc inruilen voor een goede versie of zo. Slordige fout.
Tijdens seizoen 4 was Nijenhuis alleen maar regisseur van de serie, Willy Breebaart was destijds de producer. De tijd van Nijenhuis als producer was alleen maar een succes doordat Breebaart (en Olga Madsen) hem een goedlopende serie hadden nagelaten.quote:Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zeg. Johan Nijenhuis zat al bij GTST ten tijde van seizoen 4 en 5, die waren ook een succes. En ik vind het een goede producer, naar mijn smaakMaar again, smaken verschillen.
Hè, getverdemmequote:Op zondag 27 november 2011 19:22 schreef Frey het volgende:
Dat moet ook de aflevering zijn waar Wassenaar weer genoemd wordt. Geen idee of hij er zelf ook al in zit.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 19:22 schreef Frey het volgende:
Hmm, de naam Willy Breebaart zegt me even helemaal niets... Kan die niet terug in dat geval samen met Nijenhuis?quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tijdens seizoen 4 was Nijenhuis alleen maar regisseur van de serie, Willy Breebaart was destijds de producer. De tijd van Nijenhuis als producer was alleen maar een succes doordat Breebaart (en Olga Madsen) hem een goedlopende serie hadden nagelaten.
Ik vond en vind Nijenhuis een gladde aal, op de een of andere manier. Ook in de kwestie rondom het vertrek van Bruni Heinke; ze moest in interviews vertellen dat ze zelf was opgestapt, terwijl hij haar ontslagen had. Het vreemde is dat een paar maanden daarvoor Bruni zich afvroeg of ze niet beter de serie kon verlaten, maar dat Nijenhuis haar toen had gezegd nog graag verder met haar te willen, dat Helen Helmink een te belangrijk personage voor de serie was.
Maar inderdaad, smaken verschillen
Dat was niet bepaald een ninja-edit, maar wel een geniale edit.quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is ArnieAlberts en benjaar. Ik koop al jaren DVD-uitgaves van Just en Bridge Entertainment, zo ook jullie complete seizoenen-uitgaves van Goede Tijden, Slechte Tijden. Inmiddels ben ik bijna klaar met seizoen 4 van de reeks, dus sta ik op het punt om seizoen 5 te bestellen die jullie enkele dagen geleden hebben uitgebracht. Nu las ik echter op internet dat op DVD 19 van die box (Seizoen 5 dus), bij aflevering 929 iets misgegaan is; er zou een foutieve aflevering op DVD zijn geplaatst. Een aflevering die eerder in het seizoen al te zien was, waardoor die dus dubbel in de box te vinden is en aflevering 929 niet op DVD is verschenen. Ik hoop dat jullie dit zouden kunnen nakijken en eventueel kunnen corrigeren? Ik wil namelijk liever geen foute DVD-box, wat u vast en zeker kunt begrijpen.
(Bijgevoegd de URL waar u het bericht over de foutieve aflevering/DVD kunt vinden; GTST #369: Bing de egoist )
Verder had ik een vraag over een speciale kerst-uitzending van GTST uit 1998. Deze uitzending, een televisiefilm genaamd 'De Reünie', met daarin verschillende karakters die eenmalig hun rentree maken, is namelijk niet onderdeel van de reeks, maar zou wel fantastisch zijn deze op de DVD van seizoen 9 (Mocht het zover komen) geplaatst te zien worden. (Om u wat beelden te laten zien, dit is wat ik bedoel met 'De reünie': )
Ik heb al eerder gevraagd of speciale programma's omtrend GTST als extra op de DVD-boxsets konden worden geplaatst (ook geproduceerd door Endemol, dus qua rechten opzich geen probleem), maar daar kreeg ik als antwoord op dat deze uitzendingen al op de DVD '20 jaar GTST' verschenen zijn. Ik werd daarmee redelijk van het kastje naar de muur gestuurd, want dit is (net zoals met 'GTST: De Reünie') niet het geval. Zou u, in ieder geval wat betreft de kerstfilm 'GTST: De Reünie', even voor mij kunnen nakijken of deze eventueel als extra zou kunnen worden uitgebracht op de DVD-box van seizoen 9?
Het is misschien een enorme moeite die u en Just Bridge ervoor moet doen, maar u zou er heel veel 'fans' van GTST een enorm plezier mee doen, mocht u het voor elkaar kunnen krijgen. Datzelfde geldt overigens ook voor het 1000ste aflevering-gala in seizoen 6 (Ter voorbeeld: )
In afwachting van uw reactie,
Hoogachtend,
Arnie
Ik heb al eens eerder iets dergelijks geopperd (ook omtrent Stefano-Maximiliaan-Ludo en Dennis en Arnie) en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar zelfs al bedenk je iets verhaaltechnisch, dan kan het nog niet omdat Inge Iepenburg en Casper van Bohemen dan terug moeten willen. Bovendien zouden er heel wat aanpassingen in het huidige gtst gemaakt moeten worden om die 2 er weer zo in te laten passen. Hiernaast hebben de huidige schrijvers aangegeven dergelijke verhaallijnen niet meer te willen beginnen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eens zitten denken... Hans Van Houten... Het was gewoon Frits. Hans heeft nooit bestaan, dat heeft 'ie verzonnen om zijn familie te misleiden en te testen, hoever ze zouden gaan voor een amulet. Ze faalden de test, dus kregen ze Frits niet terug en liet zich door 2 fake politie-agenten oppakken. Dat zou wel de hele 'Hans van Houten'-lijn oplossen. Hannie heeft de moord(poging) gedaan, klaar.
Ik wacht nog steeds op het moment dat Sjors en Jack Meerdijk verlaten en dat Frits dan gewoon weer een rentree maakt. Samen met Martine zou wel briljant zijn, dan.
Heb ik ook over nagedacht, maar Casper gaf een tijdje terug als ik het goed heb aan om weer terug te willen... Of was het Babette? Weet ik niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder iets dergelijks geopperd (ook omtrent Stefano-Maximiliaan-Ludo en Dennis en Arnie) en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar zelfs al bedenk je iets verhaaltechnisch, dan kan het nog niet omdat Inge Iepenburg en Casper van Bohemen dan terug moeten willen. Bovendien zouden er heel wat aanpassingen in het huidige gtst gemaakt moeten worden om die 2 er weer zo in te laten passen. Hiernaast hebben de huidige schrijvers aangegeven dergelijke verhaallijnen niet meer te willen beginnen.
Vindt Frits iedereen geniaal of vindt iedereen Frits geniaal?quote:Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu bij de ontvoering van Deepak. Nu snap ik pas echt waarom Frits iedereen geniaal vind... Badguy met een hart
In die dikke buik van Martine zit Sjorrrrs!quote:
Ben druk met werk e.d. en pas begonnen met seizoen 5, maar nu ik de kans heb laat ik ook maar weer eens wat van me horen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik geniet echt met volle teugen van seizoen 5. Ik zit pas bij DVD 9, maar ik vind het nu al geniaal, deels ook om nostalgische redenen.![]()
Frits vind ik juist een stuk zelfstandiger en sterker in dit seizoen dan in seizoen 4. Tot die hele affaire met Wassenaar hobbelde hij toen toch heel erg achter Martine aan die altijd haar eigen plannen had.
In die hele ontvoeringsverhaallijn was in mijn ogen juist te zien dat Frits totaal geen echte badguy was, maar eerder een hele geraffineerde oplichter met een goed hart. Het is aan de ene kant ook wel goed dat deze seizoenen nu te bekijken zijn, nu leert men het personage Frits van Houten pas werkelijk kennen. Dat betekent hopelijk ook dat die indianenverhalen die je weleens op internet leest over hoe 'hij verschillende levens en bedrijven heeft geruïneerd' en dat ie aangesloten zou zijn bij 'een misdaadkartel' nu verleden tijd zijn.![]()
Tel de dingen nu eens op die Frits van Houten heeft gedaan, het enige echt slechte dat ik kan noemen is de verkrachting van Suzanne Balk en de bijbehorende terreur op haar en Peter destijds. Daarna is ie met dat hele gedoe rond zijn zoontje juist een stuk zachter en kwetsbaarder neergezet in seizoen 3. Daarna in de tijd dat ie iets met Martine had stak zij qua slechtheid met kop en schouders boven hem uit. Het enige dat Frits deed is een beetje klieren, in seizoen 5 gelukkig wel weer wat meer op zijn eigen initiatief.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm, de naam Willy Breebaart zegt me even helemaal niets... Kan die niet terug in dat geval samen met Nijenhuis?
quote:Sowieso klopt de hele exit van Bruni niet. Is het uiteindelijk ook bevestigd dat ze echt door hem is ontslagen of wat? Ik heb er niet zoveel van meegekregen behalve mensen hier die roepen dat ze uiteindelijk ontslagen is... Bij Laat De Leeuw, toen Bruni mede-presentatrice was (Ik zou het vorig jaar al overzetten maar YouTube-kanaal is gedelete èn DVD-recorder is naar de teelballen dus vooralsnog niet in de planning) vroeg Paul in ieder geval nog of ze doodging of dat ze naar Canada ging, en ook daar zei Bruni dat ze in ieder geval zelf had besloten te gaan.
Zoals Heer_Van_Bartolhoven al aangaf, het zou gewoonweg niet kunnen. En het zou nog onrealistischer worden als de makers de wijziging die ze hebben toegebracht zouden terugdraaien, dat pikken de kijkers nu écht niet meerquote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eens zitten denken... Hans Van Houten... Het was gewoon Frits. Hans heeft nooit bestaan, dat heeft 'ie verzonnen om zijn familie te misleiden en te testen, hoever ze zouden gaan voor een amulet. Ze faalden de test, dus kregen ze Frits niet terug en liet zich door 2 fake politie-agenten oppakken. Dat zou wel de hele 'Hans van Houten'-lijn oplossen. Hannie heeft de moord(poging) gedaan, klaar.
Ik wacht nog steeds op het moment dat Sjors en Jack Meerdijk verlaten en dat Frits dan gewoon weer een rentree maakt. Samen met Martine zou wel briljant zijn, dan.
Dit was een leuk dreigement, we zullen nooit weten of hij het zou hebben uitgevoerd. Het was in ieder geval niet echt iets voor Frits van Houten, meer iets voor die andere slechteriken die je noemdequote:Op maandag 28 november 2011 02:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik noem een leven lang in gevangenschap of een enkeltje Bangkok op eigen kosten.
Ok, ze is niet crimineel, maar verder vooral schijnheilig.quote:Op maandag 28 november 2011 01:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
In die dikke buik van Martine zit Sjorrrrs!
Of eigenlijk Wendela om precies te zijn.
Wie had toendertijd kunnen denken dat de dochter van deze twee GTST slechterikken zo'n braaf meiske zou worden?
Ja maar als je het zo gaat bekijken dan geldt dat voor iedereen in een soap, iedereen heeft wel iets op z'n kerfstok. Zelfs Laura, Jef en Janine, personages die toch als goed worden gezien hebben ook aardig wat rottigheid uitgehaald bij tijd en wijlen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, ze is niet crimineel, maar verder vooral schijnheilig.
Vreemdgaan (herhaaldelijk), niet weten van wie je zwanger bent en iemand zn kind aftroggelen vind ik nou niet uberbraaf ofzo.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef loezzzje het volgende:
Voor als ze er zelf niet liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Oh, dat heb ik net niet gezien dan, da's wel vreemd.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar ze lagen in bed. En dat ding stond aan.
Echt heel vreemd
quote:Op maandag 28 november 2011 11:18 schreef loezzzje het volgende:
we hebben het over bing hier he. ik vind het nog steeds vreemd dat hij niet bij bram in de wieg ligt
Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven.quote:Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, ze is niet crimineel, maar verder vooral schijnheilig.
Vreemdgaan (herhaaldelijk), niet weten van wie je zwanger bent en iemand zn kind aftroggelen vind ik nou niet uberbraaf ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |