Ja,wilde eigenlijk met Bing de strontvlieg komen, maar dat ging me net iets te verquote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef Koosnaam het volgende:
We zijn nog redelijk aardig voor hem!
Haha! had van mij gemogen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja,wilde eigenlijk met Bing de strontvlieg komen, maar dat ging me net iets te ver
Zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja,wilde eigenlijk met Bing de strontvlieg komen, maar dat ging me net iets te ver
oke, bewaren we die voor het volgende topic.quote:
Vind het een acteur van niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
Vind wel dat Everon de rol goed speelt
Een topacteur is het niet, nee ...quote:
het is inderdaad geen top acteur, maar hij doet het wel goed. En zijn verhaallijn samen met Sjors, Rikkie, en Sjoerd is wel een heftige verhaallijnquote:
Ja dat wel, alleen erger ik me soms aan z'n uitspraak.. "Sjorrws" enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
oke, bewaren we die voor het volgende topic.
Vind wel dat Everon de rol goed speelt, alleen ben ik geen Bing fan meer
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Rampetampen? Nee hou inderdaad je mond maar
Lucas en Bing hebben toch samen Dansatoria?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Nina organiseert een feest en nodigt uit Bing?!
Ja maar dan nog, de beste vrienden zijn het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas en Bing hebben toch samen Dansatoria?
Anders licht ze maxime natuurlijk gelijk in.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Ja joh Hugo, lekker snel...
En Janine liegt toch tegen Nina?
Ik zat me ook weer af te vragen waarom ze zo vreselijk lelijk is. Volgens mij valt marly zelf wel mee toch? Waarom maken ze haar voor de rol van nina zo lelijk dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Die wallen van Nina .. ze blijven echt te erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |