abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104836656
hahaha die shortie, geweldig! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104836775

Rikkie O+
Pak je kind en ga!

Ik hoop echt grondig dat dat geen half jaar gaat duren, die hele strijd.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2011 @ 10:42:07 #228
43556 miss_dynastie
pi_104836867
Die shortie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:25:50 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104837751
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Die shortie
SPOILER
SPOILER
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_104837752
SPOILER
pi_104838142
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:36 schreef Blossom86 het volgende:
[ afbeelding ]

Rikkie O+
Pak je kind en ga!

Ik hoop echt grondig dat dat geen half jaar gaat duren, die hele strijd.
Rikki is mooi als ze huilt, aan het bevallen is, boos kijkt. O+ Dat hebben Rik en Anita toch maar goed gedaan!
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:26:36 #232
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_104839318
Woow, is Rikki nu al bij haar kind? Dat gaat ook sneller dan ik dacht. Go Rikki!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:09:44 #233
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_104840460
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Woow, is Rikki nu al bij haar kind? Dat gaat ook sneller dan ik dacht. Go Rikki!
Had ik ook niet verwacht. Wat een prachtige blik had ze aan het eind trouwens _O_
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  Redactie Sport zaterdag 26 november 2011 @ 13:24:41 #234
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_104840949
Shortie _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_104841323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet er toch even onder de nieuwe aflevering iets over zeggen; Het GTST van nu zuigt. Bigtime. Ik geniet hier van mijn seizoen 4-box, met meerdere verhaallijnen in één aflevering of in ieder geval tegelijk bezig, soms lijnen die tegen elkaar aantikken (Dus karakters die het heel even met andere karakters die andere problemen hebben over hun eigen troubles hebben)... Dat mis ik allemaal. Mede door het feit dat tijd en plaats blijkbaar ook steeds meer een rol spelen in GTST. Want als een karakter daarmee bezig is, kan hij blijkbaar NOOIT de problemen van een ander aanhoren.

Als voorbeeld de laatste aflevering die ik zag uit seizoen 4;

- Koen probeert Helen over te halen toch met hem uit te gaan
- Roos is met Arthur in bed belandt en Arnie wil niks meer van haar weten
- Robert en Laura hebben het over Arnie, dat hij het huis uit wil
- Linda liegt dat ze weer met Arnie heeft
- Frits neemt de Deepak-opdracht aan van Onno P. Wassenaar (Overigens dit: Onno _O_)
- Martine wil een kind van Frits en wordt steeds meer een moedertje
- Janine en Daniël zijn verliefd maaer Daniël gaat bij Janine's ex Simon wonen...
- Arthur blijkt ziek te zijn en te lijden aan een bepaalde ziekte

Dit alles zat werkelijk in 1 aflevering, mensen!

Dit in vergelijking tot wat nu wordt behandeld in één aflevering...

- OMG DA BABYYYYY
- Sjoerd en Lucas en Ron... Doen een trio ofzo.
Eerlijk gezegd vind ik het GTST van nu qua verhaallijn gestructureerder. Bij de eerdere seizoenen had je twee verhaallijnen waaraan minstens 20 minuten aan werd besteed, en ergens in het midden van de aflevering 1 scène van een verhaallijn en daar bleef het dan ook bij. Vond ik echt ontzettend irritant.

Enne, het is Edwin ipv Sjoerd. Weet iedere sukkel die 5 minuten naar GTST kijkt ;)

quote:
Haal in hemelsnaam Johan Nijenhuis terug, die haalt Olga en Rogier wel weer over.
WEET JE WEL WAT JE ZEGT?! Johan Nijenhuis moet lekker gaan janken om de release van de Sint-film van Dick Maas, maar zich echt NOOIT meer bemoeien met GTST :N :{w :r

En Olga en Rogier zijn indertijd op een niet zo'n prettige manier vertrokken bij Endemol, dus dat zal ook niet gebeuren :N
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2011 @ 13:52:35 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104841679
quote:
En Olga en Rogier zijn indertijd op een niet zo'n prettige manier vertrokken bij Endemol, dus dat zal ook niet gebeuren :N
o? hoe dan? dat heb ik gemist :@
  Redactie Sport zaterdag 26 november 2011 @ 14:16:45 #237
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_104842258
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_104842460
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o? hoe dan? dat heb ik gemist :@
Rogier vertrok omdat Joop van den Ende er moeite mee had dat de scripts voor GTST, ONM en Goudkust door een bedrijf buiten het Endemol-concern viel (Doctor Proctor Scripts was eigendom van Rogier). Zodoende wilde Joop DPS kopen van Rogier, wat ook gebeurde. Jammer genoeg gaf Joop na de overname Rogier nog een trap na door te zeggen dat olv Rogier "de verhaallijnen van GTST steeds minder werden doordat Rogier in de loop van de jaren cynischer was geworden en dat invloed had gekregen op de verhaallijnen."

Olga vertrok na een conflict om de dramaserie Wilhelmina; het ging hier vooral om de manier van leiding geven (Olga was in die tijd Directeur Drama bij Endemol): de leiding van Endemol had hier een andere visie over dan Olga, en dat leidde uiteindelijk tot een clash.

De artikelen die hier over gaan:

http://www.volkskrant.nl/(...)GTST-opfrissen.dhtml

http://www.volkskrant.nl/(...)j-Van-den-Ende.dhtml
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_104844050
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_104845140
Ik kon me niet inhouden en heb de aflevering van maandag alvast bekeken (kan de aflevering maadagavond ook niet zien dan, dus zo praat ik het goed voor mezelf dat ik er 0,99 voor dok :P )...

SPOILER
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_104845198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef MissJ het volgende:
Ik kon me niet inhouden en heb de aflevering van maandag alvast bekeken (kan de aflevering maadagavond ook niet zien dan, dus kwam mooi uit :P )...

SPOILER
Ja zoiets dacht ik ook al op te maken uit de shortie! Niet echt iets om een euro voor neer te leggen dus..
pi_104847417
Het regent Rikki "cliffhangers" de afgelopen weken.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_104849440
Ik brak een beetje tijdens het bekijken van de shortie

SPOILER
pi_104850472
Rikkie is echt een aanwinst voor GTST.
Noot noot.
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:16:42 #245
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_104855825
Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan weer:

SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_104855966
Die ring om zijn pink, zo mega fout he :P
pi_104855980
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het regent Rikki "cliffhangers" de afgelopen weken.
Ik vind het niet erg, Robin Martens doet het heel goed ^O^
pi_104856108
Ik vond haar zo'n bitch in die film van carry slee maar in gtst doet ze het goed :Y
pi_104856167
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond haar zo'n bitch in die film van carry slee maar in gtst doet ze het goed :Y
Die film heb ik niet gezien, welke is dat? Maar speelt ze daar ook al zo goed als dat ze nu doet? Ik vind het wel een goede actrice, als ze zo doorgaat kan ze wel groot worden denk ik!
pi_104856445
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Die film heb ik niet gezien, welke is dat? Maar speelt ze daar ook al zo goed als dat ze nu doet? Ik vind het wel een goede actrice, als ze zo doorgaat kan ze wel groot worden denk ik!
Hij heet Radeloos. Ik vond haar ook niet zo goed acteren maarja ze was pas 15 of 16 daar. In gtst doet ze het beter :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')