SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Rikki zelfquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
Zie Harmsen kijken.Dat ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Heeft Gigi niet pas gezegd dat ze eerst een flirt zou krijgen met een nieuwkomer, en daarna een OUDGEDIENDE? Die oudgediende word dus JEFF!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zie het net pas lol lorena die met jef zoent
Of Jack!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Heeft Gigi niet pas gezegd dat ze eerst een flirt zou krijgen met een nieuwkomer, en daarna een OUDGEDIENDE? Die oudgediende word dus JEFF!
Jaaaaaaa, Teun Kuilboer..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Rikki zelf.
Moet niet vaak lachen om GTST, maar vandaag wel een paar keer om Hugo & Lorena.
Ze moeten een spin-off maken met Hugo & Lorena.
Die Hugo had er wel zin in, maar geef die jongen eens ongelijk!
Vond hem toen hij werd geïntroduceerd in GTST nog een rare flapdrol, maar ben nu fan van hem.
En Lorena![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bartho Braat ligt 's avonds na de opnames van morgen met een big smile op zijn bed.
Die beste man doet de hele nacht geen oog meer dicht.
Brombeer Jef maakt wat mee daar in GTST!
Hij heeft vast minder moeite met het zoenen van Gigi, dan met Chris Comvalius (Dorothea).
Dan tuite hij zijn lippen altijd heel erg, want volgens mij had Bartho daar nooit zo'n trek in.
(Opa) Rik is weer helemaal omgedraaid nu, wat Charlie betreft.
Zou het leuk vinden als Rikki's halfbroer Job weer terug naar Meerdijk zou komen.
Maar op voorwaarde dat hij weer gespeeld wordt door Teun Kuilboer, a.u.b. geen Daan Roelofs meer.
Hij zal ook vast een goede vriend worden van Sjoerd.
Wat een slut.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef LetsGame het volgende:
Charlie zoenen om hem te versieren en Jef zoenen om hem af te schrikken
Nee, zou een oudgediende worden die je niet zou verwachten. Jack ligt er te dik bovenopquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:53 schreef kissaa het volgende:
[..]
Of Jack!
Hilarisch, de scenes van Lorena en Hugo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, djookhoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Rikki zelf.
Moet niet vaak lachen om GTST, maar vandaag wel een paar keer om Hugo & Lorena.
Ze moeten een spin-off maken met Hugo & Lorena.
Die Hugo had er wel zin in, maar geef die jongen eens ongelijk!
Vond hem toen hij werd geïntroduceerd in GTST nog een rare flapdrol, maar ben nu fan van hem.
En Lorena![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bartho Braat ligt 's avonds na de opnames van morgen met een big smile op zijn bed.
Die beste man doet de hele nacht geen oog meer dicht.
Brombeer Jef maakt wat mee daar in GTST!
Hij heeft vast minder moeite met het zoenen van Gigi, dan met Chris Comvalius (Dorothea).
Dan tuite hij zijn lippen altijd heel erg, want volgens mij had Bartho daar nooit zo'n trek in.
(Opa) Rik is weer helemaal omgedraaid nu, wat Charlie betreft.
Zou het leuk vinden als Rikki's halfbroer Job weer terug naar Meerdijk zou komen.
Maar op voorwaarde dat hij weer gespeeld wordt door Teun Kuilboer, a.u.b. geen Daan Roelofs meer.
Hij zal ook vast een goede vriend worden van Sjoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack krijgt waarschijnlijk een hele ander love interest.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, zou een oudgediende worden die je niet zou verwachten. Jack ligt er te dik bovenop
Dat van Marian Mudder is al bevestigd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Er gaan geruchten dat Marian Mudder & Marlies van Alcmaer (Emma Noordermeer in Westenwind) een rol gaan krijgen in GTST en de terugkeer van Inge Iepenburg als Martine Hafkamp.
jah jah jahhhhquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Begrijp ik dat ik weer kan gaan kijken? Babytechnisch gedoel ik?
Hij kan nooit ver komen, met Bram Bouwhuisquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:33 schreef kissaa het volgende:
Ik denk dat Bing er met de baby vandoor gaat...
Als ik jou was zou ik weer gaan kijken, te beginnen met de aflevering van gisterenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Begrijp ik dat ik weer kan gaan kijken? Babytechnisch gedoel ik?
Heb je ook vooruitgekeken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef kissaa het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik weer gaan kijken, te beginnen met de aflevering van gisteren
Nee, ik heb de aflevering van vanavond nog niet gezien, maar ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Heb je ook vooruitgekeken?men, ik hou van die functie
![]()
Je bedoeld Stan 'Stanga 2' Mauriciusquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij kan nooit ver komen, met Bram Bouwhuis
Je bent toe aan box 5.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
Hugo
Zet een lachband onder zijn scènes en je hebt een comedyserieLijkt me niet echt de bedoeling van een soap
Zal ik een suggestie geven van hoe deze verhaallijn afloopt? Hugo wordt jaloers en kwaad op Lorena en begint haar te stalken en te bedreigen, maar "godzijdank" is daar SuperJack om haar te redden
Ben ik al aan begonnen (heb al 2 discs gezien), maar dat wordt een box voor de wat langere termijn. Ik ben op het moment te druk met andere dingen om tijd vrij te maken voor de box.quote:
Juridisch onmogelijk. Then again, 't is Meerdijk hequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je bedoeld Stan 'Stanga 2' Mauricius.
Zo'n gevoel heb ik dus ook de hele tijd. Ik vind hem wel grappig maar ik vind hem niet echt passen in gtst. Deze verhaallijn is idd eerder iets voor een comedy.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
Zet een lachband onder zijn scènes en je hebt een comedyserieLijkt me niet echt de bedoeling van een soap
Vónd ik. Heel lang geleden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vind wel dat Everon de rol goed speelt, alleen ben ik geen Bing fan meer
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
Wat Sjors in Bing zit is mij echt een raadsel.
Sjors is gewoon een botergeile niggahlovah.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
Bing zit meestal in haar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
Breaker en Haribo ben ik inmiddels gewend.. ik irriteer me echter mateloos aan die "kruimelcake" die iedere huisvrouw (Sjors en de moer van Sjoerdquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
M'n vriend kijkt een keertje mee: 'Worden ze gesponsord door Breaker of zo, ik zie iedereen met een smerig gezicht die pakjes leeglebberen?'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |