quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:19 schreef loezzzje het volgende:
Oy ik ben blij dat ik morgen om 10.30 al kan kijken. Jullie maken me nieuwschierig, maar ik ga de shortie niet bekijken.
En over de kleren van Nina, die zijn altijd afschuwelijk maar dat van vandaag vond ik nog enigszins meevallen.
Edit: BingIk hoop dat je gelijk hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny gaat binnenkort de serie uit, dus dan is er weer plek vrij!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:15 schreef loezzzje het volgende:
Stel even dat Bram bij hun blijft. Ze hebben nu dus 2 kinderen, als die straks groter zijn hebben ze een eigen bed nodig. Waar moeten ze in godsnaam slapen? Dat studentenhuis heeft niet eens zoveel kamers
Ik wist niet dat hij eruit ging. En Lorena die zegt dat Danny al een paar maanden in Canada zit, volgens mij is hij pas iets van 6 weken wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Danny gaat binnenkort de serie uit, dus dan is er weer plek vrij!
Hij zal zo ook wel weer komen opdagen (gelukkig is dat maar voor bepaalde duur![]()
![]()
).
En ook best veel homo's in Dansatoria. Volgensmij wilde Bing dat helemaal niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als je een homo vriendje wil scoren, moet je toch naar Meerdijk gaan.
Want waar Lucas ook heen gaat, er zit er altijd minstens eentje naar hem te kijken.
Morgen gelukkig weer Ludo scènes!
Hopelijk eventjes geen Bing.
Het is ook gewoon pure instinct bij Rikki heb ik het gevoel, niet eens rationeel..Ze ziet haar kind en haar moederinstinct (borstquote:
Edwin, Ron.. vind ik wel "normale" homo's... Alleen Lucas is wel lekker dik bovenop met z'n geaardheid, maar hij is ook in real life homo.. En Ron? Is ie straight?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef loezzzje het volgende:
Het zijn ook van die overduidelijke homo'ser zijn ook nog mannen die zich normaal gedragen en homo zijn
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En ook best veel homo's in Dansatoria. Volgensmij wilde Bing dat helemaal niet.
"Ron" is in het echt ook homo. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Edwin, Ron.. vind ik wel "normale" homo's... Alleen Lucas is wel lekker dik bovenop met z'n geaardheid, maar hij is ook in real life homo.. En Ron? Is ie straight?
Bing is toch in het echt ook homo? Zie soms wel van die homoseksuele trekjes in gtst van hem..
Ja maar ze is 17. Dus dan is ze ergens in december jarig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef AliceD.. het volgende:
Ze hebben Rikki trouwens weer ouder gemaakt, bedenk ik me net.. Toen Robin er net in kwam, was ze 15.. Op de geboorteakte van Bram stond maart 1993 als geboortedatum van Rikki.. Net geen tienermoeder meer dus eigenlijk.
Nah, Ron is redelijk normaal. Totdat Edwin kwam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef loezzzje het volgende:
Het zijn ook van die overduidelijke homo'ser zijn ook nog mannen die zich normaal gedragen en homo zijn
Huh, wat bedoel je? Er stond maart 1993.. of bedoel je dat iedereen nu in de serie nog doet alsof ze 17 is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze is 17. Dus dan is ze ergens in december jarig.
Dat zei ze zelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je? Er stond maart 1993.. of bedoel je dat iedereen nu in de serie nog doet alsof ze 17 is?
Maar dat was voor de geboorte toch? Haar geboortedatum is dus nu weer verschoven..quote:
Misschien ooit.. nu nog niet, Robin is namelijk 19.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Rikki wordt op deze manier een tweede Emily Stewart uit As The World Turns: het personage is ouder dan de actrice.
Daarom zei ik: wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Misschien ooit.. nu nog niet, Robin is namelijk 19.
Ditquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, Ron is redelijk normaal. Totdat Edwin kwam.
Daarna ook een keer, want ze zei dat ze 17 was, en dat ze dus sneller herstelde van die bevalling.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Maar dat was voor de geboorte toch? Haar geboortedatum is dus nu weer verschoven..
Oh hmm.. vaag allemaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarna ook een keer, want ze zei dat ze 17 was, en dat ze dus sneller herstelde van die bevalling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |