Ja, in maart zou ze dan 19 moeten worden in gtst..quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit
Rikki zei idd dat ze 17 is dus als dat van de geboorte akte klopt dan zou ze bijna 19 moeten zijn maar misschien weet ze dat nietweer een fout in gtst dus
zou dus eigenlijk 1994 moeten staan.
Nina schat ik op 23/24 aangezien het 2/3 seizoenen geleden is dat ze haar 21 jaar feestje gaf met Florien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Oh hmm.. vaag allemaal.Maar je merkt wel dat ze haar nu wat volwassener willen maken.. beetje met Nina lol maken (die ook iets in de 20 is of zo?) enzo, lekker "drinken".. :p
Sjoerd is ook 17.. Edwin weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ja, in maart zou ze dan 19 moeten worden in gtst..
Ik vraag me ook af hoe oud Sjoerd en Edwin zijn? Want wie is nou eigenlijk ouder?
Oh ja klopt! Zal ook wel met Sjors gebeuren i.v.m. Lana enzo.. En Charlie ook i.v.m. Valentijn.. maar dat maakt dan minder uit, omdat ze dan toch uit gtst is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarom zei ik: wordt.
Als straks Brammetje geSORASed wordt, wordt Rikki vast ook weer ouder. En dan is het personage ouder dan Robin zelf.
Hmm ok..quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sjoerd is ook 17.. Edwin weet ik niet.
quote:
ja mooi he!quote:
Ja maar wat doet hij? Havo of VWO? Bij Havo kon hij ook nog wel eens 16 zijn en dus jonger dan Sjoerd..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:14 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap niet dat Bing zo tekeer gaat, het is zoals Rikki zegt, ze kan hem nog altijd terug eisen. Dus ik zou me maar gedeisd houden als ik hem was.
En Edwin zou eigenlijk zijn middelbare schooldiploma moeten hebben maar was gezakt dus die zal 18 zijn gok ik.
Tuurlijk niet, ze ging stiekem in dit topic kijken wat er over Bing gezegd wordtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef Frey het volgende:
Charlie gaat Super Mario 3D Land downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |