Ja toen was Rohan even ziek en had Jantien het idee opgedaan na een avondje maar haar feministische vriendinnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nja, ze hebben Ronja wel Danny in zijn kruis laten schoppen
Dat hebben ze toen vast bij de "vrijdagavond is vrouwenavond"borrel bedachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja toen was Rohan even ziek en had Jantien het idee opgedaan na een avondje maar haar feministische vriendinnen![]()
jaaa vandaar de TTquote:Kwaak of kraak?![]()
Jepquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, kraak in de zin van krak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O nu snap ik 'm ook, leuke TTquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, kraak in de zin van krak
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Lucas en Edwin als kikkers
Anita? die wraak komt nemen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie deze kikker is, ik ken alleen de hinderlijke vlieg.
Die kikker is mijn nieuwe beste vriend, die zorgt namelijk dat Charlie opgegeten, verteerd en dan wel uitgescheten of uitgekotst wordtquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie deze kikker is, ik ken alleen de hinderlijke vlieg.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Lucas en Nina als kikkers:
[ afbeelding ]Het antwoord in je spoiler is dan ook meteen het antwoord op de vraag die ik me gelijk afvroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het antwoord in je spoiler is dan ook meteen het antwoord op de vraag die ik me gelijk afvroeg![]()
En Anton ziet het....:quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Carnaval?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ging die aflevering met Fos als kikker ook alweer over?
Toneelstukje voor iets. Weet het niet meer precies, misschien omdat ze dachten dat Robert en Barbara bekend gingen maken dat ze gingen trouwen? Maar Barbara maakte haar ziekte bekend en daar stond Fos in zijn pak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ging die aflevering met Fos als kikker ook alweer over?
Fos was toch best geniaal hoor, ook dat ie Janine probeerde te zoenen. Caroline de Bruijn heeft voor de serie mogen zoenen met mannen van alle leeftijdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Toneelstukje voor iets. Weet het niet meer precies, misschien omdat ze dachten dat Robert en Barbara bekend gingen maken dat ze gingen trouwen? Maar Barbara maakte haar ziekte bekend en daar stond Fos in zijn pak.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Wiet kan wel lekker gemeen kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Moofasah het volgende:
Wiet pakt Nina aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In haar fantasie
Die is ook leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Rik als kikker
quote:
Dat was jammer idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Moofasah het volgende:
Wiet pakt Nina aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In haar fantasie
Als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alhoewel, ik zie hem ook wel boven zijn best doen hoor, hij laat het kaas niet van zijn brood eten, zeg maar.... zoiets...
The big boss!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan, Ludo Sanders als kikker:
[ afbeelding ]
Die is leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook echt goed spelen. Hoop wel dat ze er mee wegkomt, wat het ook is dat ze gaat doen. Een exit voor haar zou ik namelijk niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Wiet kan eigenlijk best goed acteren, of ze is gewoon freaky, kan ook
Misschien komt het door de make up of zo, maar ze ziet er een beetje stoned uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Wiet kan eigenlijk best goed acteren, of ze is gewoon freaky, kan ook
Alsof voor haar gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb ook een leuke voor Charlie.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Nouja, nog een laatste.
Lucas kreeg de hik van een dikke ..............Waarschijnlijk borrelt het zaad nog in zijn keelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Whehehe..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk borrelt het zaad nog in zijn keel
Ik vind dit eigenlijk ook wel een Ludo Sanders kikker (Amazon horned frog)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Die kikker laat me juist een beetje aan Jef denkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel een Ludo Sanders kikker (Amazon horned frog)![]()
Die blik ook.
[ afbeelding ]
Hij draagt zelfs nog een pak![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, zat ik eerst ook aan te denken, om hem tot een Jef Alberts kikker te dopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kikker laat me juist een beetje aan Jef denken
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
http://twitter.com/#!/Laura_Selmhorst
Wat een hoogstaand account weer![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
Dit topic heeft tot nu toe meer niveau.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
Nee, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet de uitzending van gisteren nog kijken. Maar kikkers dus?
Mooi, beter te lezen, vooral als je snel er doorheen wil fietsen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Frey het volgende:
Zo te zien hebben we vandaag ook het kikker lettertype.
wat een aflevering in GTST al niet kan doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Frey het volgende:
Zo te zien hebben we vandaag ook het kikker lettertype.
Whehehehequote:Vandaag Sil bezocht in de gevangenis. Hij is alweer 3 jaar ouder! Ben benieuwd hoe oud hij is als hij eruit komt.
quote:Vroeger was het nog echt spannend, in de tijd van Bowien en Martine enzo. Linda zou ook terugkeren, dat was ook een uberbitch.
quote:Vroeger was het nog spannend idd, nu is het echt een farce. Arthur was altijd in trouble, wat dachten we van Wassenaar, Frits van Houten, Martine Hafkamp, Ludo in zijn early days .
quote:Arthur! Een van de weinige nergers in gtst die een lang leven gegunt was, al kwam hij wel vrij ongelukkig aan zijn eind! En wat te denken van de altijd coole Daniel (de man zonder achternaam!) Of, of Onno P Wassenaar? Dat was pas een bad-guy, daar valt Ludo toch bij in het niets hoor! . Wie herrinert zich nog die storyline met dat jochie dat Frits van hem moest ontvoeren. Dat was nog eens spannend! Allemaal terug te vinden op youtube tegenwoordig trouwens. 1994 gewoon, toen was ik 3/4, geen idee hoe ik me dit kan herrineren allemaal.
Met de laatste quote ben ik het sowieso zwáár eensquote:Het allermooiste wat ooit in deze flutshow voorbij is gekomen is trouwens nog steeds de internationale Alexandra Dahlström Het heeft waarschijnlijk wel haar carriere genekt maar dankzij haar ben ik toen na een lange tijd zelfs weer gaan kijken. Zooo lief!
Joep Sertons is ook goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:13 schreef WindowsFan het volgende:
Omg dat muziekje er ook bij toen die doos open klape, en dat gezichtGeniaal!!
![]()
Nu is GTST natuurlijk geniaal....
Skylarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Who the hell is Alexandra Dahlström??
Ow, zegt me niet veel.quote:
Dat zijn vast allemaal mensen (jongeren) die nog niet zo lang kijken, en dus ook niet weten dat het vroeger beter wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef James1988 het volgende:
Kennelijk komen er genoeg mensen af op de gtst liveshow, er staat nu "wegens succes een extra show!" bij de reclame.
Hehehehequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn vast allemaal mensen (jongeren) die nog niet zo lang kijken, en dus ook niet weten dat het vroeger beter was
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef douche-eendje het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien, die kikkers.... haha
Ik had dus zo seizoen 1 en 2 gekocht op bol.com. Kreeg ik alleen seizoen 2 want 1 was niet meer leverbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn vast allemaal mensen (jongeren) die nog niet zo lang kijken, en dus ook niet weten dat het vroeger beter was
Hij gedraagt zich anders nogal als de onderdanige van de twee als je kijkt naar de manier waarop hij Edwin omhelst en dat soort dingen. Ik denk dat hij er juist een liefhebber van isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lucas niet van stokbrood in zijn oven
Edwin liet in de aflevering van vanavond wel ontvallen dat Lucas een goed ritme heeft..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich anders nogal als de onderdanige van de twee als je kijkt naar de manier waarop hij Edwin omhelst en dat soort dingen. Ik denk dat hij er juist een liefhebber van is
Whehehe, waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lucas niet van stokbrood in zijn oven
Omdat ik ooit Maik de Boer die uitspraak hoorde doen (waarom onthoud ik dat soort dingenquote:
Huh, waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat ik ooit Maik de Boer die uitspraak hoorde doen (waarom onthoud ik dat soort dingen) en ik vind Lucas op de 1 of andere manier weer een Maik de Boer type
Welkomquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef MissyA het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, af en toe lees ik hier weleens spoilers enzo. Maar ik wil heel graag een keer die aflevering terugzien van die spacecake met morris bing sjors enzo, toen ze dat plan maakte om ludo te vermoorden. Op youtube kan ik hem nergens vinden. Weet iemand misschien of ik die ergens kan vinden?
en niet te overdreven veel buikwrijf gedoequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:14 schreef Frey het volgende:
In ieder geval geen gezeik dit keer over het "kindsje".
De andere verhaallijnen beginnen nu los te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:30 schreef Frey het volgende:
[..]
De andere verhaallijnen beginnen nu los te komen.Ja das leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's waar ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Edwin liet in de aflevering van vanavond wel ontvallen dat Lucas een goed ritme heeft..
Maik de Boer had ik ook anders ingeschat daarin. Dus kennelijk heb ik niet zo'n geweldig inschattingsvermogen in wie het brood is en wie de ovenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat ik ooit Maik de Boer die uitspraak hoorde doen (waarom onthoud ik dat soort dingen) en ik vind Lucas op de 1 of andere manier weer een Maik de Boer type
Ik keek eerst ook nooit de shorties,maar op een gegeven moment vond zelfs ik de serie te saai worden. Ik heb toen lange tijd vaak alleen maar de shorties bekeken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:49 schreef Moofasah het volgende:
Ik kijk nooit naar de shorties, maar het plaatje waarop Wiet het mes hanteert doet me wel al verheugen op Maandag
Ik ben nog niet zo lang geleden ook totaal mijn interesse in de serie verloren, maar ik heb toen helemaal niks meer gekeken. Ik ben toen pas maanden later weer gaan kijken, en de laatste tijd vind ik het wel weer leuk om te volgen. Vooral der verhalen rondom Ludo, Maxime, Lorena en Wiet vind ik boeiend. Ook Robin Martens als Rikki vind ik een leuke inbrengst in de seriequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik keek eerst ook nooit de shorties,maar op een gegeven moment vond zelfs ik de serie te saai worden. Ik heb toen lange tijd vaak alleen maar de shorties bekeken.
QFT!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik erger me echt dood aan het slechte acteerwerk van Edwin....
Ik moet hierbij vooral aan Danny denken.quote:
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze bij de shorties het eind al laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik keek eerst ook nooit de shorties,maar op een gegeven moment vond zelfs ik de serie te saai worden. Ik heb toen lange tijd vaak alleen maar de shorties bekeken.
Dat is de bedoeling. Een korte samenvatting van de aflevering en daarbij hoort dan de cliffhanger.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze bij de shorties het eind al laten zien.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Nina-Sanders het volgende:
http://twitter.com/#!/Laura_Selmhorst/status/86454185003982849
Wat moet je met buurmeisjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdomme, een van mijn buurmeisjes is een Charlie.
Ik heb 2 buurmeiden. Heb met allebei bonje gehad. Buurmeisje 1/Charlie is manipulatief en een kreng en een whei-wheeeeeei als ze d'r zin niet krijgt, maar tegelijk connecties met de hele buurt als 'een aardig kind', uiteraard. Buurmeisje 2 is heel aardig maar heel snel in te palmen, helaas.
Buurmeisje 2 trok ik na de bonje weer goed mee op, maar Charlie laat ik (met reden) linksliggen. Blijkbaar is dat voor mevrouw niet genoeg en heeft ze nu buurmeisje 2 ingefluisterd en laten beloven niet meer met mij om te gaan. What the fuck.
Geef mij de vliegenmepper eens HEEL snel aan.
Wat denk je zelf.quote:
Nee niet gezien, weet nieteens waar het over gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
The girl next door gezien gisteravond?
...Ach boeiend, offtopic geleuterquote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niet gezien, weet nieteens waar het over gaat.
Welneequote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Helaas zal ik er nog vele jaren naast moeten wonen.
Ook misschien iets in Middendam? Meerdijk is ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
[ Bericht 30% gewijzigd door ArnieAlberts op 04-07-2011 15:34:44 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
EENS!!!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag er ook weer bij om de Sanders familie compleet te maken, ik heb Bas Muijs in meerdere rollen gezien, hij best een lachen gast vind ik
Morgen, dus vanavond in de shortie.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond, komt Nick vanavond of morgenavond??
aaah das wel liefquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgen, mijn verjaardagscadeautje van GTST. Zó lief![]()
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze MOETEN dat wel doen. Er kijken enkel nog kinderen op de website.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh, wat een oelewappers werken er toch bij de webredactie van GTST
De Quote van de dag begint met de zin: Rosa heeft scones gemaakt.
En wat staat er onder bij het onderdeel Vraag van de dag??? : Welke lekkernij heeft Rosa gemaakt?Ook de webredactie mag zo langzamerhand vervangen worden
En de prijs is 2 kaartjes voor dat GTST-event ofzo? Dan is het wel logisch dat het zo snel was "uitverkocht:quote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze MOETEN dat wel doen. Er kijken enkel nog kinderen op de website.
Nou ja ze had ook pruimenjam gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh, wat een oelewappers werken er toch bij de webredactie van GTST
De Quote van de dag begint met de zin: Rosa heeft scones gemaakt.
En wat staat er onder bij het onderdeel Vraag van de dag??? : Welke lekkernij heeft Rosa gemaakt?Ook de webredactie mag zo langzamerhand vervangen worden
Ja ik weet dat ze moeilijk "een matig seizoen" kunnen zeggen, maar toch...quote:We blikken terug op een geweldig seizoen.
Wat kijkcijfers betreft was het toch best wel goed?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
Ik moet sowieso vaak lachen om de site.
[..]
Ja ik weet dat ze moeilijk "een matig seizoen" kunnen zeggen, maar toch...
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgen, mijn verjaardagscadeautje van GTST. Zó lief![]()
ik wou ongeveer hetzelfde zeggen.quote:
Inderdaad, nu zie je wat voor sulletjes er werken.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Koosnaam het volgende:
Die Rohan weet blijkbaar niet, dat het een half jaar geleden weldegelijk Januari was.
Hooiquote:Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Wow, ben al bijna 2 maanden niet meer op Fok geweest, dus hoi![]()
Ik keek net naar GTST herhaling en ik zag een soort van "easter egg"
Want op dat briefje staat "Mari v.d. Ven bellen" hahaha
[ afbeelding ]
Oopsquote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hooi
Volgens mij staat er Mevr. v/d Ven, of ben ik kippig?
Of een slordige v/d Veen, kan ook nog.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hooi
Toevallig dacht ik ook dat er Mari v/d Ven stond maar toen dacht ik nee dat kan niet en idd het bleek mevr te zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hooi
Bron: nu.nlquote:Lieke van Lexmond vereerd met aandacht GTST-vertrek
AMSTERDAM - Lieke van Lexmond staat versteld van alle media-aandacht voor haar vertrek uit Goede Tijden, Slechte Tijden. Toch is de 29-jarige actrice ook vereerd met alle belangstelling.
"Het geeft aan dat veel mensen meeleven. Ik heb natuurlijk niet voor niets zo mijn best gedaan om Charlie een bepaalde gedaante te geven," zegt Van Lexmond over haar alter ego in de soap. "Het is heel lief en fijn om te lezen dat mensen van haar genieten, dat voelt heel goed. Ik ben heel dankbaar en ga nog heel goed mijn best doen op de laatste maanden GTST."
Wat er na ruim acht jaar Goede Tijden voor Van Lexmond in het verschiet ligt, weet de actrice nog niet. "Ik sta open voor nieuwe uitdagingen en wil dingen doen die me weer opnieuw inspireren. Ik wil groeien als mens en mooie programma's maken waar ik van droom."
Mooie programma's
Plannen voor de lange termijn heeft Van Lexmond al wel. "Ik heb een aantal ideeën over mooie programma's waarin ik gesprekken aan ga met mensen, waarin ik iemand portretteer. Het lijkt me fantastisch om een programma te maken waarin ik dromen van anderen mag vervullen. Maar ik denk dat het iets is voor als ik iets ouder ben en me nog beter heb ontwikkeld."
dat dus...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Nee Lieke, je begrijpt het niet. We zijn niet teleurgesteld dat je weggaat als Charlie, we zijn juist blij. En we "genieten" niet van Charlie, we walgen van haar
quote:"Het is heel lief en fijn om te lezen dat mensen van haar walgen, dat voelt heel goed."
Ja maar Jack is wel een super speurneus he!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:11 schreef Jaapo het volgende:
Oh logisch...eerst heeft dat onderzoek naar die Tanja spoed (er waren 3 vrouwen op het vliegtuig! We kunne haar vinden!) en vervolgens als Jack zelf FOTO'S kan krijgen, "kijkt hij er later naar".
Hmmmm.....
Ze hebben de kikkertaart alquote:Op maandag 4 juli 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Hamburgers met korting misschien wat voor op de bruiloft.
Ja.. maar ze komt erachter !!quote:
Jep. Oooh.. 3x raden wat er met dat geweer gaat gebeuren.quote:
Jep. Helaas weer afgelopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:31 schreef Jaapo het volgende:
Even kijken wat de combinatie is....voorspelbaaaaaaaar.
Valentijntje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef Jaapo het volgende:
Praatte Charlie nou tegen een kind terwijl er niemand achterop zat?
Wie heeft het boek van GTST? Het nieuwe?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Neeeeee, geen Dennis!
Nog maar 4 uitzendingen te gaan ...
Ik heb niet goed gekeken, dus geen idee.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef Jaapo het volgende:
Ja ik snap dat het Valentijn moet voorstellen, maar ik zag zo snel niemand achterop die fiets zitten.
Belachelijke actie van Noud natuurlijk!quote:
Volgens mij is dat Nouds manier om Nina te laten inzien dat ze stom bezig is door haar ouders niet op haar huwelijk te willen.quote:
Ik denk dat Jack Frederik gaat neerschietenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Sam-x het volgende:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren deze week?
Zou kunnen inderdaad!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Nouds manier om Nina te laten inzien dat ze stom bezig is door haar ouders niet op haar huwelijk te willen.
te voor de hand liggend..quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Sam-x het volgende:
De cliffhanger is op het huwelijk van Noud en Nina, geweer vs Nina.. denken jullie niet?
Weet ik, of iets met Tineke?quote:
Als ik de promo zo bekijk, zou dat best kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Sam-x het volgende:
De cliffhanger is op het huwelijk van Noud en Nina, geweer vs Nina.. denken jullie niet?
Ik denk van niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ik de promo zo bekijk, zou dat best kunnen.
Maar of ze ook echt geraakt wordt ... ?
Geen idee.
Promo in spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjors die bevalt van Lana was in 2010 ... Maxime die bijna door Nick werd gewurgd was in 2009.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Sam-x het volgende:
Wat was de cliffhanger dan 2010? Sjors die bevalt van Lana? Of was dat de jaar ervoor.. en dat Maxime in het zwembad bij Ludo werd gegooid, is dat van 2009?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben alleen een beetje bang dat dit een exit gaat worden voor Wiet. Zeer waarschijnlijk zal ze namelijk opgenomen worden in een inrichting, aldus exit uit de seriequote:
Dat zou kunnen, misschien heeft ze een tijdelijke exit.. ik weet niet hoe het met haar contract zit.(of ze al in de flexwet moet)quote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang dat dit een exit gaat worden voor Wiet. Zeer waarschijnlijk zal ze namelijk opgenomen worden in een inrichting, aldus exit uit de serie![]()
quote:Laten we dan tenminste hopen dat ze goed richt en Nina GTST verlaat. Nog liever zie ik Charlie de kogel ontvangen, maar van haar weten we al dat ze nog een jaartje blijft![]()
En Danny is zeker een mooie optie, maar dat zullen ze vanwege de bakvissen niet doen..quote:Danny zou ook nog een mooie optie zijnMaar toch weer niet, want hij is immers ''de hunk'' van de serie
Waarschijnlijk dat fraaie legokapselquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
En Danny is zeker een mooie optie, maar dat zullen ze vanwege de bakvissen niet doen..
al weet ik niet wat er nou zo hunkerig aan hem is
Pff...tot november duurt ook te lang maar het is beter dan een heel jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is ze tot november te zien.
Dan krijgen we weer voortdurend een rouwende Lucas te zien, en dat gaat me dan ook weer heel snel de keel uithangen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap dat veel mensen gaan kwijlen als ze Jan Kooijman zien.
Het is ook een hele mooie man.
Maar dat kapsel .. dat kan écht niet.
Ik zie van de huidige personages het liefst Edwin doodgeschoten worden.![]()
Een exit van Wiet zou mij niet verbazen ... wellicht gaat Pip studeren?
En ik vraag me nog steeds af waar ik seizoen 1 kan kopen (bol.com blijkbaar niet).
Ik heb dat de laatste tijd ook bij andere personages, die klefheid en telkens weer dezelfde situaties.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer voortdurend een rouwende Lucas te zien, en dat gaat me dan ook weer heel snel de keel uithangen.
Wat mij betreft mogen die twee zo min mogelijk in beeld. Beide vind ik irritante personages, en met name als ze samen zijn. Dat overdreven geklef met elkaar om te laten zien dat het ''o zo normaal'' is in 2011 dat twee jongens het met elkaar doen. Persoonlijk vind ik het heel gemaakt overkomen, en ik denk ook echt niet dat GTST hiermee meer acceptatie of iets dergelijks voor homoseksualiteit gaat winnen
Dat ben ik met je eens. Maar beide personages zie ik graag vertrekken.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer voortdurend een rouwende Lucas te zien, en dat gaat me dan ook weer heel snel de keel uithangen.
Wat mij betreft mogen die twee zo min mogelijk in beeld. Beide vind ik irritante personages, en met name als ze samen zijn. Dat overdreven geklef met elkaar om te laten zien dat het ''o zo normaal'' is in 2011 dat twee jongens het met elkaar doen. Persoonlijk vind ik het heel gemaakt overkomen, en ik denk ook echt niet dat GTST hiermee meer acceptatie of iets dergelijks voor homoseksualiteit gaat winnen
Edwin ziet eruit alsof hij nooit snoept ... als je vergelijkt hoe hij er in oktober uitzag met hoe hij er nu uitziet, lijkt hij wel de helft van z'n gewicht kwijt te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
Stiekem hoop ik dat de cliffhanger is. Dat Edwin stikt in een Haribo dropje. ( Wat die de laatste tijd non-stop aan het eten is.)
Ik betwijfel echter of die Ferry acteert. Als ik hem in interviews zie, of een paar jaar geleden bij Idols, zie ik echt hetzelfde type. Volgens mij kan hij gewoon zichzelf zijn en hoeft hij het personage Lucas helemaal niet te acteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edwin ziet eruit alsof hij nooit snoept ... als je vergelijkt hoe hij er in oktober uitzag met hoe hij er nu uitziet, lijkt hij wel de helft van z'n gewicht kwijt te zijn.
Hij moet in ieder geval niet meer afvallen: dan blijft er niks van hem over.
Ik vind Lucas zoveel leuker dan Edwin. Vooral omdat Ferry Doedens wél goed kan acteren (in tegenstelling tot meneer Arkenbout, al is het gelukkig niet meer zo slecht als een paar maanden geleden).
Lucas is wel ontzettend stereotype, maar hij maakt wel regelmatig grappige opmerkingen ...
Edwin daarentegen voegt helemaal niks toe.
Sinds Edwin die relatie met Lucas heeft. Is ie zich ook heel anders gaan gedragen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edwin ziet eruit alsof hij nooit snoept ... als je vergelijkt hoe hij er in oktober uitzag met hoe hij er nu uitziet, lijkt hij wel de helft van z'n gewicht kwijt te zijn.
Hij moet in ieder geval niet meer afvallen: dan blijft er niks van hem over.
Ik vind Lucas zoveel leuker dan Edwin. Vooral omdat Ferry Doedens wél goed kan acteren (in tegenstelling tot meneer Arkenbout, al is het gelukkig niet meer zo slecht als een paar maanden geleden).
Lucas is wel ontzettend stereotype, maar hij maakt wel regelmatig grappige opmerkingen ...
Edwin daarentegen voegt helemaal niks toe.
Vind je? Ik vond hem altijd nogal opstandig. In het begin was dat voornamelijk bij alles wat te maken had met zijn homoseksualiteit, en nu zijn omgeving daar niks meer over zegt zijn het weer andere dingen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Sinds Edwin die relatie met Lucas heeft. Is ie zich ook heel anders gaan gedragen.
Heel opstandig ineens tegen iedereen. Wat gewoon niet geloofwaardig op mij overkomt.
Dat is ook wat ik bedoel. Sinds ie uit de kast is gekomen. Vond ik hem veel brutaler worden, met name tegen Anton. ( Al lag dat natuurlijk ook wel een beetje aan Anton zelf) Maar ook tegen Sjoerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond hem altijd nogal opstandig. In het begin was dat voornamelijk bij alles wat te maken had met zijn homoseksualiteit, en nu zijn omgeving daar niks meer over zegt zijn het weer andere dingen.
Ow, jij hebt het over Edwin. Ik dacht dat je het over Lucas hadquote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel. Sinds ie uit de kast is gekomen. Vond ik hem veel brutaler worden, met name tegen Anton. ( Al lag dat natuurlijk ook wel een beetje aan Anton zelf) Maar ook tegen Sjoerd.
Ik bedoelde inderdaad Edwin. (Lucas heeft het er goed van genomen, toen die terugkwam)quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ow, jij hebt het over Edwin. Ik dacht dat je het over Lucas hadIn dat geval geef ik je gelijk. Edwin zei in het begin nauwelijks iets, zodanig dat ik dacht dat hij een autisme stoornis had of iets dergelijks, die later in de serie geconstateerd zou worden
Maar sinds dat hij uit de kast is is hij inderdaad een stuk opstandiger geworden.
En wat is de easter-egg? Toen Jack aan het worstelen was met de zaak wie Rutger vermoord had stond ook de naam van één van de stylistes van GTST op het flip-over bordquote:Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Wow, ben al bijna 2 maanden niet meer op Fok geweest, dus hoi![]()
Ik keek net naar GTST herhaling en ik zag een soort van "easter egg"
Want op dat briefje staat "Mari v.d. Ven bellen" hahaha
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Nina, Charlie & Danny op een rij staan en ze alledrie door dezelfde kogel geraakt worden is dan nog de beste optiequote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang dat dit een exit gaat worden voor Wiet. Zeer waarschijnlijk zal ze namelijk opgenomen worden in een inrichting, aldus exit uit de serie![]()
Laten we dan tenminste hopen dat ze goed richt en Nina GTST verlaat. Nog liever zie ik Charlie de kogel ontvangen, maar van haar weten we al dat ze nog een jaartje blijft![]()
Danny zou ook nog een mooie optie zijnMaar toch weer niet, want hij is immers ''de hunk'' van de serie
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat Nina, Charlie & Danny op een rij staan en ze alledrie door dezelfde kogel geraakt worden is dan nog de beste optie![]()
Als het dan toch zou moeten, dan zeker samen met Lucas, want dat trek ik anders niet (nog meer drama met Lucas).quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap dat veel mensen gaan kwijlen als ze Jan Kooijman zien.
Het is ook een hele mooie man.
Maar dat kapsel .. dat kan écht niet.
Ik zie van de huidige personages het liefst Edwin doodgeschoten worden.![]()
Een exit van Wiet zou mij niet verbazen ... wellicht gaat Pip studeren?
En ik vraag me nog steeds af waar ik seizoen 1 kan kopen (bol.com blijkbaar niet).
Van een dikke Limburgse met een vlot en pittig kapsel naar een tienermeisje met blond, lang haar naar...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat Nina, Charlie & Danny op een rij staan en ze alledrie door dezelfde kogel geraakt worden is dan nog de beste optie![]()
De rechter zal vast mild oordelen over Wiet, omdat ze Charlie heeft neergeschoten![]()
Wiet gaat daarna naar een inrichting, maar komt een seizoen later weer terug (zie Nick), echter wel gespeeld door alweer een andere actrice.
Ik bedoel meer in de heftigere scenes, zoals deze:quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik betwijfel echter of die Ferry acteert. Als ik hem in interviews zie, of een paar jaar geleden bij Idols, zie ik echt hetzelfde type. Volgens mij kan hij gewoon zichzelf zijn en hoeft hij het personage Lucas helemaal niet te acteren.
Niet te geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:17 schreef Frey het volgende:
Ik vond Lucas vorig seizoen ook nog een heel aangenaam personage.
Ik had niet eens door dat hij er al zo lang in zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de heftigere scenes, zoals deze:
Vanaf 1:30. Vanaf 4:40 wordt het echt heel goed.
Hij brengt het echt geloofwaardig.
Ik heb een hekel aan Edwin, en deze scenes waren nog het ergst:
Aan het eind van deze clip noemt hij Lucas een "vieze flikker" (terwijl hij juist degene was die Lucas een maand eerder had gezoend).
Aan het begin van deze clip schreeuwt hij tegen hem en valt hij hem aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, LOL!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:39 schreef Frey het volgende:
Scala, De Koning, Frederiks deel van het veilinghuis, allemaal 1 euro.![]()
Volgens mij wel, al ben ik daar niet zeker van.quote:Waar ik nu ook over nadenk: is de Rosegarden niet nog steeds van Nick?
Je hebt altijd tijd voor een euroknallerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:39 schreef Frey het volgende:
Scala, De Koning, Frederiks deel van het veilinghuis, allemaal 1 euro.![]()
Ik vind Edwin wel de slechtste van de twee als het om acteren gaat inderdaad. Maar ik heb Lucas gewoon nooit gemogen. Ik vind hem ook niet sympathiek. Zo vind ik het onuitstaanbaar hoe onaardig hij doet tegen de meisjes die komen solliciteren, alleen maar omdat hij de jongen die hij wil niet kan krijgen. Als iemand onaardig doet tegen Lucas is de wereld te klein, maar zelf vind hij dat hij alles moet kunnen doen en laten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de heftigere scenes, zoals deze:
Vanaf 1:30. Vanaf 4:40 wordt het echt heel goed.
Hij brengt het echt geloofwaardig.
Ik heb een hekel aan Edwin, en deze scenes waren nog het ergst:
Aan het eind van deze clip noemt hij Lucas een "vieze flikker" (terwijl hij juist degene was die Lucas een maand eerder had gezoend).
Aan het begin van deze clip schreeuwt hij tegen hem en valt hij hem aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, haar introductie beloofde veel goeds.. helaas hielpen de schrijvers haar karakter al snel om zeep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:59 schreef Frey het volgende:
Terwijl Ronja juist als een soort bitch geïntroduceerd werd met verstand van zaken.
Terwijl ik het toen nog een kut moment vond, omdat ik partij koos voor Danny.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef roos85 het volgende:
Inderdaad, haar introductie beloofde veel goeds.. helaas hielpen de schrijvers haar karakter al snel om zeep.
Al blijft de schop wel weer een goeie actie (puur omdat het Danny betrof)
Ferry Doedens is een goede acteur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind Edwin wel de slechtste van de twee als het om acteren gaat inderdaad. Maar ik heb Lucas gewoon nooit gemogen. Ik vind hem ook niet sympathiek. Zo vind ik het onuitstaanbaar hoe onaardig hij doet tegen de meisjes die komen solliciteren, alleen maar omdat hij de jongen die hij wil niet kan krijgen. Als iemand onaardig doet tegen Lucas is de wereld te klein, maar zelf vind hij dat hij alles moet kunnen doen en laten.
Edwin vind ik gewoon een totaal inhoudsloos personage. Hij heeft totaal geen persoonlijkheid.
Changing personalities run in the familyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ferry Doedens is een goede acteur.
De manier waarop Lucas mensen behandelt, past wel bij het personage: de steorotype, hysterische, valse nicht.
Maar Edwin die hem een "valse flikker" noemt en dan naar z'n nek grijpt, vind ik echt veel te ver gaan.
Edwin heeft nu ook steeds zo'n grote bek, terwijl hij in het begin nog niks durfde te zeggen.
Het hele personage lijkt wel te zijn veranderd, net als Bianca trouwens.
Eerst een onderdanig muisje en nu een bazige, brutale vrouw.
Dan heb ik liever de gulden middenweg.
Fixed your post. Nick mag wat mij betreft blijven, maar hij moet minder vaak een verliezer zijn.quote:
Inderdaad. En wedden dat nick aan het einde van de aflevering pas komt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ik begrijp dat u zich overvallen voelt."
Mooie woordspeling, Rosa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |