Carnaval?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ging die aflevering met Fos als kikker ook alweer over?
Toneelstukje voor iets. Weet het niet meer precies, misschien omdat ze dachten dat Robert en Barbara bekend gingen maken dat ze gingen trouwen? Maar Barbara maakte haar ziekte bekend en daar stond Fos in zijn pak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ging die aflevering met Fos als kikker ook alweer over?
Fos was toch best geniaal hoor, ook dat ie Janine probeerde te zoenen. Caroline de Bruijn heeft voor de serie mogen zoenen met mannen van alle leeftijdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Toneelstukje voor iets. Weet het niet meer precies, misschien omdat ze dachten dat Robert en Barbara bekend gingen maken dat ze gingen trouwen? Maar Barbara maakte haar ziekte bekend en daar stond Fos in zijn pak.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Lucas en Edwin als kikkers
Wiet kan wel lekker gemeen kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Moofasah het volgende:
Wiet pakt Nina aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In haar fantasie
Die is ook leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Rik als kikker
quote:
Dat was jammer idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Moofasah het volgende:
Wiet pakt Nina aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In haar fantasie
Als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alhoewel, ik zie hem ook wel boven zijn best doen hoor, hij laat het kaas niet van zijn brood eten, zeg maar.... zoiets...
The big boss!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan, Ludo Sanders als kikker:
[ afbeelding ]
Die is leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook echt goed spelen. Hoop wel dat ze er mee wegkomt, wat het ook is dat ze gaat doen. Een exit voor haar zou ik namelijk niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Wiet kan eigenlijk best goed acteren, of ze is gewoon freaky, kan ook
Misschien komt het door de make up of zo, maar ze ziet er een beetje stoned uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Wiet kan eigenlijk best goed acteren, of ze is gewoon freaky, kan ook
Alsof voor haar gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb ook een leuke voor Charlie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |