Ja toen was Rohan even ziek en had Jantien het idee opgedaan na een avondje maar haar feministische vriendinnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nja, ze hebben Ronja wel Danny in zijn kruis laten schoppen
Dat hebben ze toen vast bij de "vrijdagavond is vrouwenavond"borrel bedachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja toen was Rohan even ziek en had Jantien het idee opgedaan na een avondje maar haar feministische vriendinnen![]()
jaaa vandaar de TTquote:Kwaak of kraak?![]()
Jepquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, kraak in de zin van krak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O nu snap ik 'm ook, leuke TTquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, kraak in de zin van krak
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Lucas en Edwin als kikkers
Anita? die wraak komt nemen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie deze kikker is, ik ken alleen de hinderlijke vlieg.
Die kikker is mijn nieuwe beste vriend, die zorgt namelijk dat Charlie opgegeten, verteerd en dan wel uitgescheten of uitgekotst wordtquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie deze kikker is, ik ken alleen de hinderlijke vlieg.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Lucas en Nina als kikkers:
[ afbeelding ]Het antwoord in je spoiler is dan ook meteen het antwoord op de vraag die ik me gelijk afvroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het antwoord in je spoiler is dan ook meteen het antwoord op de vraag die ik me gelijk afvroeg![]()
En Anton ziet het....:quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Carnaval?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ging die aflevering met Fos als kikker ook alweer over?
Toneelstukje voor iets. Weet het niet meer precies, misschien omdat ze dachten dat Robert en Barbara bekend gingen maken dat ze gingen trouwen? Maar Barbara maakte haar ziekte bekend en daar stond Fos in zijn pak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ging die aflevering met Fos als kikker ook alweer over?
Fos was toch best geniaal hoor, ook dat ie Janine probeerde te zoenen. Caroline de Bruijn heeft voor de serie mogen zoenen met mannen van alle leeftijdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Toneelstukje voor iets. Weet het niet meer precies, misschien omdat ze dachten dat Robert en Barbara bekend gingen maken dat ze gingen trouwen? Maar Barbara maakte haar ziekte bekend en daar stond Fos in zijn pak.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Wiet kan wel lekker gemeen kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Moofasah het volgende:
Wiet pakt Nina aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In haar fantasie
Die is ook leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Rik als kikker
quote:
Dat was jammer idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Moofasah het volgende:
Wiet pakt Nina aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In haar fantasie
Als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alhoewel, ik zie hem ook wel boven zijn best doen hoor, hij laat het kaas niet van zijn brood eten, zeg maar.... zoiets...
The big boss!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan, Ludo Sanders als kikker:
[ afbeelding ]
Die is leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook echt goed spelen. Hoop wel dat ze er mee wegkomt, wat het ook is dat ze gaat doen. Een exit voor haar zou ik namelijk niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Wiet kan eigenlijk best goed acteren, of ze is gewoon freaky, kan ook
Misschien komt het door de make up of zo, maar ze ziet er een beetje stoned uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Wiet kan eigenlijk best goed acteren, of ze is gewoon freaky, kan ook
Alsof voor haar gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb ook een leuke voor Charlie.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Nouja, nog een laatste.
Lucas kreeg de hik van een dikke ..............Waarschijnlijk borrelt het zaad nog in zijn keelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Whehehe..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk borrelt het zaad nog in zijn keel
Ik vind dit eigenlijk ook wel een Ludo Sanders kikker (Amazon horned frog)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Die kikker laat me juist een beetje aan Jef denkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel een Ludo Sanders kikker (Amazon horned frog)![]()
Die blik ook.
[ afbeelding ]
Hij draagt zelfs nog een pak![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, zat ik eerst ook aan te denken, om hem tot een Jef Alberts kikker te dopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kikker laat me juist een beetje aan Jef denken
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
http://twitter.com/#!/Laura_Selmhorst
Wat een hoogstaand account weer![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
Dit topic heeft tot nu toe meer niveau.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
Nee, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet de uitzending van gisteren nog kijken. Maar kikkers dus?
Mooi, beter te lezen, vooral als je snel er doorheen wil fietsen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Frey het volgende:
Zo te zien hebben we vandaag ook het kikker lettertype.
wat een aflevering in GTST al niet kan doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Frey het volgende:
Zo te zien hebben we vandaag ook het kikker lettertype.
Whehehehequote:Vandaag Sil bezocht in de gevangenis. Hij is alweer 3 jaar ouder! Ben benieuwd hoe oud hij is als hij eruit komt.
quote:Vroeger was het nog echt spannend, in de tijd van Bowien en Martine enzo. Linda zou ook terugkeren, dat was ook een uberbitch.
quote:Vroeger was het nog spannend idd, nu is het echt een farce. Arthur was altijd in trouble, wat dachten we van Wassenaar, Frits van Houten, Martine Hafkamp, Ludo in zijn early days .
quote:Arthur! Een van de weinige nergers in gtst die een lang leven gegunt was, al kwam hij wel vrij ongelukkig aan zijn eind! En wat te denken van de altijd coole Daniel (de man zonder achternaam!) Of, of Onno P Wassenaar? Dat was pas een bad-guy, daar valt Ludo toch bij in het niets hoor! . Wie herrinert zich nog die storyline met dat jochie dat Frits van hem moest ontvoeren. Dat was nog eens spannend! Allemaal terug te vinden op youtube tegenwoordig trouwens. 1994 gewoon, toen was ik 3/4, geen idee hoe ik me dit kan herrineren allemaal.
Met de laatste quote ben ik het sowieso zwáár eensquote:Het allermooiste wat ooit in deze flutshow voorbij is gekomen is trouwens nog steeds de internationale Alexandra Dahlström Het heeft waarschijnlijk wel haar carriere genekt maar dankzij haar ben ik toen na een lange tijd zelfs weer gaan kijken. Zooo lief!
Joep Sertons is ook goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:13 schreef WindowsFan het volgende:
Omg dat muziekje er ook bij toen die doos open klape, en dat gezichtGeniaal!!
![]()
Nu is GTST natuurlijk geniaal....
Skylarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Who the hell is Alexandra Dahlström??
Ow, zegt me niet veel.quote:
Dat zijn vast allemaal mensen (jongeren) die nog niet zo lang kijken, en dus ook niet weten dat het vroeger beter wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef James1988 het volgende:
Kennelijk komen er genoeg mensen af op de gtst liveshow, er staat nu "wegens succes een extra show!" bij de reclame.
Hehehehequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn vast allemaal mensen (jongeren) die nog niet zo lang kijken, en dus ook niet weten dat het vroeger beter was
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef douche-eendje het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien, die kikkers.... haha
Ik had dus zo seizoen 1 en 2 gekocht op bol.com. Kreeg ik alleen seizoen 2 want 1 was niet meer leverbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn vast allemaal mensen (jongeren) die nog niet zo lang kijken, en dus ook niet weten dat het vroeger beter was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |