quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kennelijk heeft AA&F toch een doorstart gekregen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:30 schreef Frey het volgende:
Wiet was net genezen, totdat Anton per ongeluk de boze kikkergeest bevrijdde die nu bezit heeft genomen van Wiets lichaam.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:30 schreef Frey het volgende:
Wiet was net genezen, totdat Anton per ongeluk de boze kikkergeest bevrijdde die nu bezit heeft genomen van Wiets lichaam.
Het was een waanquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ze niet even wat langer doordrukte.
Waren we in ieder geval van Nina verlost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:47 schreef Frey het volgende:
Shortie gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Lucas echt bijna even kneuzig als Danny, als iemand dat bij mij zo doen had ie een flinke knal kunnen krijgen als ie me op een verkeerd moment zo treffen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:01 schreef Frey het volgende:
Met die kikkers vond ik gewoon echt grappig vandaag.
Anton en Edwin heel serieus en die reactie van Lucas.
Ach Lucas is een lekker lang leve de lol achtig type, Danny had weer wel een knal verdiendquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Lucas echt bijna even kneuzig als Danny, als iemand dat bij mij zo doen had ie een flinke knal kunnen krijgen als ie me op een verkeerd moment zo treffen.
Volgens mij had Lucas te diep in het glaasje gekeken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Lucas echt bijna even kneuzig als Danny, als iemand dat bij mij zo doen had ie een flinke knal kunnen krijgen als ie me op een verkeerd moment zo treffen.
Lang leve de lol kan op sommige momenten behoorlijk verkeerd vallen bij mij, dus hij zou gewoon een knal krijgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach Lucas is een lekker lang leve de lol achtig type, Danny had weer wel een knal verdiend
Dat vond ik pas echt een kansloze scene, iemand proberen te verwonden omdat ie het uitmaakt. Voor degene die gedumpt wordt is er nooit een goede reden, ik weet zeker dat ik de hele dolle mina beweging over me heen zou krijgen als ik een vrouw die mij zou dumpen een stomp op elke borst zou geven, maar zodra een man in zijn ballen getrapt wordt is het ineens leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef Frey het volgende:
Danny is echt zo'n kansloos figuur.
Ineens vind ik dit een goede scène.
en dan die muziek eronderquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef Frey het volgende:
Danny is echt zo'n kansloos figuur.
Ineens vind ik dit een goede scène.
Het is zeker geen stijl om dat bij iemand om die reden in real life te doen, maar omdat dit Danny was, maakte het wel grappigquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vond ik pas echt een kansloze scene, iemand proberen te verwonden omdat ie het uitmaakt. Voor degene die gedumpt wordt is er nooit een goede reden, ik weet zeker dat ik de hele dolle mina beweging over me heen zou krijgen als ik een vrouw die mij zou dumpen een stomp op elke borst zou geven, maar zodra een man in zijn ballen getrapt wordt is het ineens leuk![]()
Verder verdient Danny ook een dreun, maar wel om wat ie Rik heeft aangedaan
Zo je het ook grappig hebben gevonden als Rik Charlie in haar kruis had geschopt toen ie achter de waarheid kwam?quote:
In het geval van Charlie? Ja. jij niet dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo je het ook grappig hebben gevonden als Rik Charlie in haar kruis had geschopt toen ie achter de waarheid kwam?
Heel goed, ik ook uiteraard ook, maar helaas stoppen ze zo een scene er niet in, aangezien heel wat vrouwen volgens mij niet zo sportief zouden reageren als jijquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
In het geval van Charlie? Ja. jij niet dan?
Ik ben ook goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel goed, ik ook uiteraard ook, maar helaas stoppen ze zo een scene er niet in, aangezien heel wat vrouwen volgens mij niet zo sportief zouden reageren als jij
Goed punt, vroeger had je ook meer bijpersonages bij zo een gelegenheid, waar ze dat wel weer deden is op een feestje bij de familie Bouwhuis, maar dat had ook weer een reden, namelijk dat Rik Charlie zou wantrouwen met andere mannen. Het is allemaal te gepland en te artificieel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wiet die Nina plat op de bank drukt met een kussen, maar het was dan ook een waan/droom.
Normaal is een keer blazen genoeg, om Wiet van je af te krijgen.![]()
Valt mij op dat de bijfiguren zoals b.v. de stripper, echt nooit tekst hebben.
Ook het personeel van Bing & Lucas, die knikken wel eens met hun hoofd, maar zeggen niks.
Is totaal niet realistisch, ook dat er helemaal geen andere meiden zijn op Nina's vrijgezellenavond.
Er stond zelfs niemand op de achtergrond.
Leuk feest met Laura, Tineke/Tanya, Charlie, Bianca & Rikki (oké dan, Rikki is wel).
De helft is 2 keer zo oud als Nina (en Laura dan iets van 5 keer)
Maar bijvoorbeeld ook het personeel van de Rozenboom had tekst, ondanks dat ze soms maar een tot een paar afleveringen in beeld waren...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed punt, vroeger had je ook meer bijpersonages bij zo een gelegenheid, waar ze dat wel weer deden is op een feestje bij de familie Bouwhuis, maar dat had ook weer een reden, namelijk dat Rik Charlie zou wantrouwen met andere mannen. Het is allemaal te gepland en te artificieel.
Waarom vraag je je dat af?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af of de schrijvers nou zelf denken dat Rik de klootzak is in plaats van Danny.
Nja, ze hebben Ronja wel Danny in zijn kruis laten schoppenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zou me weinig verbazen als ze denken dat hun lievelingetjes altijd in hun recht staan
Ja, het is ook duidelijk dat het gewoon zo is.quote:
Danny is nu eenmaal de hunk hequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, het is ook duidelijk dat het gewoon zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |