Ik moet hierbij vooral aan Danny denken.quote:
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze bij de shorties het eind al laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik keek eerst ook nooit de shorties,maar op een gegeven moment vond zelfs ik de serie te saai worden. Ik heb toen lange tijd vaak alleen maar de shorties bekeken.
Dat is de bedoeling. Een korte samenvatting van de aflevering en daarbij hoort dan de cliffhanger.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze bij de shorties het eind al laten zien.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Nina-Sanders het volgende:
http://twitter.com/#!/Laura_Selmhorst/status/86454185003982849
Wat moet je met buurmeisjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdomme, een van mijn buurmeisjes is een Charlie.
Ik heb 2 buurmeiden. Heb met allebei bonje gehad. Buurmeisje 1/Charlie is manipulatief en een kreng en een whei-wheeeeeei als ze d'r zin niet krijgt, maar tegelijk connecties met de hele buurt als 'een aardig kind', uiteraard. Buurmeisje 2 is heel aardig maar heel snel in te palmen, helaas.
Buurmeisje 2 trok ik na de bonje weer goed mee op, maar Charlie laat ik (met reden) linksliggen. Blijkbaar is dat voor mevrouw niet genoeg en heeft ze nu buurmeisje 2 ingefluisterd en laten beloven niet meer met mij om te gaan. What the fuck.
Geef mij de vliegenmepper eens HEEL snel aan.
Wat denk je zelf.quote:
Nee niet gezien, weet nieteens waar het over gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
The girl next door gezien gisteravond?
...Ach boeiend, offtopic geleuterquote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niet gezien, weet nieteens waar het over gaat.
Welneequote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Helaas zal ik er nog vele jaren naast moeten wonen.
Ook misschien iets in Middendam? Meerdijk is ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |