Hij gedraagt zich anders nogal als de onderdanige van de twee als je kijkt naar de manier waarop hij Edwin omhelst en dat soort dingen. Ik denk dat hij er juist een liefhebber van isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lucas niet van stokbrood in zijn oven
Edwin liet in de aflevering van vanavond wel ontvallen dat Lucas een goed ritme heeft..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich anders nogal als de onderdanige van de twee als je kijkt naar de manier waarop hij Edwin omhelst en dat soort dingen. Ik denk dat hij er juist een liefhebber van is
Whehehe, waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lucas niet van stokbrood in zijn oven
Omdat ik ooit Maik de Boer die uitspraak hoorde doen (waarom onthoud ik dat soort dingenquote:
Huh, waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat ik ooit Maik de Boer die uitspraak hoorde doen (waarom onthoud ik dat soort dingen) en ik vind Lucas op de 1 of andere manier weer een Maik de Boer type
Welkomquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef MissyA het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, af en toe lees ik hier weleens spoilers enzo. Maar ik wil heel graag een keer die aflevering terugzien van die spacecake met morris bing sjors enzo, toen ze dat plan maakte om ludo te vermoorden. Op youtube kan ik hem nergens vinden. Weet iemand misschien of ik die ergens kan vinden?
en niet te overdreven veel buikwrijf gedoequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:14 schreef Frey het volgende:
In ieder geval geen gezeik dit keer over het "kindsje".
De andere verhaallijnen beginnen nu los te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:30 schreef Frey het volgende:
[..]
De andere verhaallijnen beginnen nu los te komen.Ja das leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's waar ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Edwin liet in de aflevering van vanavond wel ontvallen dat Lucas een goed ritme heeft..
Maik de Boer had ik ook anders ingeschat daarin. Dus kennelijk heb ik niet zo'n geweldig inschattingsvermogen in wie het brood is en wie de ovenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat ik ooit Maik de Boer die uitspraak hoorde doen (waarom onthoud ik dat soort dingen) en ik vind Lucas op de 1 of andere manier weer een Maik de Boer type
Ik keek eerst ook nooit de shorties,maar op een gegeven moment vond zelfs ik de serie te saai worden. Ik heb toen lange tijd vaak alleen maar de shorties bekeken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:49 schreef Moofasah het volgende:
Ik kijk nooit naar de shorties, maar het plaatje waarop Wiet het mes hanteert doet me wel al verheugen op Maandag
Ik ben nog niet zo lang geleden ook totaal mijn interesse in de serie verloren, maar ik heb toen helemaal niks meer gekeken. Ik ben toen pas maanden later weer gaan kijken, en de laatste tijd vind ik het wel weer leuk om te volgen. Vooral der verhalen rondom Ludo, Maxime, Lorena en Wiet vind ik boeiend. Ook Robin Martens als Rikki vind ik een leuke inbrengst in de seriequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik keek eerst ook nooit de shorties,maar op een gegeven moment vond zelfs ik de serie te saai worden. Ik heb toen lange tijd vaak alleen maar de shorties bekeken.
QFT!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik erger me echt dood aan het slechte acteerwerk van Edwin....
Ik moet hierbij vooral aan Danny denken.quote:
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze bij de shorties het eind al laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik keek eerst ook nooit de shorties,maar op een gegeven moment vond zelfs ik de serie te saai worden. Ik heb toen lange tijd vaak alleen maar de shorties bekeken.
Dat is de bedoeling. Een korte samenvatting van de aflevering en daarbij hoort dan de cliffhanger.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze bij de shorties het eind al laten zien.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Nina-Sanders het volgende:
http://twitter.com/#!/Laura_Selmhorst/status/86454185003982849
Wat moet je met buurmeisjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdomme, een van mijn buurmeisjes is een Charlie.
Ik heb 2 buurmeiden. Heb met allebei bonje gehad. Buurmeisje 1/Charlie is manipulatief en een kreng en een whei-wheeeeeei als ze d'r zin niet krijgt, maar tegelijk connecties met de hele buurt als 'een aardig kind', uiteraard. Buurmeisje 2 is heel aardig maar heel snel in te palmen, helaas.
Buurmeisje 2 trok ik na de bonje weer goed mee op, maar Charlie laat ik (met reden) linksliggen. Blijkbaar is dat voor mevrouw niet genoeg en heeft ze nu buurmeisje 2 ingefluisterd en laten beloven niet meer met mij om te gaan. What the fuck.
Geef mij de vliegenmepper eens HEEL snel aan.
Wat denk je zelf.quote:
Nee niet gezien, weet nieteens waar het over gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
The girl next door gezien gisteravond?
...Ach boeiend, offtopic geleuterquote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niet gezien, weet nieteens waar het over gaat.
Welneequote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Helaas zal ik er nog vele jaren naast moeten wonen.
Ook misschien iets in Middendam? Meerdijk is ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door ArnieAlberts op 04-07-2011 15:34:44 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
EENS!!!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag er ook weer bij om de Sanders familie compleet te maken, ik heb Bas Muijs in meerdere rollen gezien, hij best een lachen gast vind ik
Morgen, dus vanavond in de shortie.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond, komt Nick vanavond of morgenavond??
aaah das wel liefquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgen, mijn verjaardagscadeautje van GTST. Zó lief![]()
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze MOETEN dat wel doen. Er kijken enkel nog kinderen op de website.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh, wat een oelewappers werken er toch bij de webredactie van GTST
De Quote van de dag begint met de zin: Rosa heeft scones gemaakt.
En wat staat er onder bij het onderdeel Vraag van de dag??? : Welke lekkernij heeft Rosa gemaakt?Ook de webredactie mag zo langzamerhand vervangen worden
En de prijs is 2 kaartjes voor dat GTST-event ofzo? Dan is het wel logisch dat het zo snel was "uitverkocht:quote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze MOETEN dat wel doen. Er kijken enkel nog kinderen op de website.
Nou ja ze had ook pruimenjam gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh, wat een oelewappers werken er toch bij de webredactie van GTST
De Quote van de dag begint met de zin: Rosa heeft scones gemaakt.
En wat staat er onder bij het onderdeel Vraag van de dag??? : Welke lekkernij heeft Rosa gemaakt?Ook de webredactie mag zo langzamerhand vervangen worden
Ja ik weet dat ze moeilijk "een matig seizoen" kunnen zeggen, maar toch...quote:We blikken terug op een geweldig seizoen.
Wat kijkcijfers betreft was het toch best wel goed?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
Ik moet sowieso vaak lachen om de site.
[..]
Ja ik weet dat ze moeilijk "een matig seizoen" kunnen zeggen, maar toch...
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgen, mijn verjaardagscadeautje van GTST. Zó lief![]()
ik wou ongeveer hetzelfde zeggen.quote:
Inderdaad, nu zie je wat voor sulletjes er werken.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Koosnaam het volgende:
Die Rohan weet blijkbaar niet, dat het een half jaar geleden weldegelijk Januari was.
Hooiquote:Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Wow, ben al bijna 2 maanden niet meer op Fok geweest, dus hoi![]()
Ik keek net naar GTST herhaling en ik zag een soort van "easter egg"
Want op dat briefje staat "Mari v.d. Ven bellen" hahaha
[ afbeelding ]
Oopsquote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hooi
Volgens mij staat er Mevr. v/d Ven, of ben ik kippig?
Of een slordige v/d Veen, kan ook nog.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hooi
Toevallig dacht ik ook dat er Mari v/d Ven stond maar toen dacht ik nee dat kan niet en idd het bleek mevr te zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hooi
Bron: nu.nlquote:Lieke van Lexmond vereerd met aandacht GTST-vertrek
AMSTERDAM - Lieke van Lexmond staat versteld van alle media-aandacht voor haar vertrek uit Goede Tijden, Slechte Tijden. Toch is de 29-jarige actrice ook vereerd met alle belangstelling.
"Het geeft aan dat veel mensen meeleven. Ik heb natuurlijk niet voor niets zo mijn best gedaan om Charlie een bepaalde gedaante te geven," zegt Van Lexmond over haar alter ego in de soap. "Het is heel lief en fijn om te lezen dat mensen van haar genieten, dat voelt heel goed. Ik ben heel dankbaar en ga nog heel goed mijn best doen op de laatste maanden GTST."
Wat er na ruim acht jaar Goede Tijden voor Van Lexmond in het verschiet ligt, weet de actrice nog niet. "Ik sta open voor nieuwe uitdagingen en wil dingen doen die me weer opnieuw inspireren. Ik wil groeien als mens en mooie programma's maken waar ik van droom."
Mooie programma's
Plannen voor de lange termijn heeft Van Lexmond al wel. "Ik heb een aantal ideeën over mooie programma's waarin ik gesprekken aan ga met mensen, waarin ik iemand portretteer. Het lijkt me fantastisch om een programma te maken waarin ik dromen van anderen mag vervullen. Maar ik denk dat het iets is voor als ik iets ouder ben en me nog beter heb ontwikkeld."
dat dus...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Nee Lieke, je begrijpt het niet. We zijn niet teleurgesteld dat je weggaat als Charlie, we zijn juist blij. En we "genieten" niet van Charlie, we walgen van haar
quote:"Het is heel lief en fijn om te lezen dat mensen van haar walgen, dat voelt heel goed."
Ja maar Jack is wel een super speurneus he!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:11 schreef Jaapo het volgende:
Oh logisch...eerst heeft dat onderzoek naar die Tanja spoed (er waren 3 vrouwen op het vliegtuig! We kunne haar vinden!) en vervolgens als Jack zelf FOTO'S kan krijgen, "kijkt hij er later naar".
Hmmmm.....
Ze hebben de kikkertaart alquote:Op maandag 4 juli 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Hamburgers met korting misschien wat voor op de bruiloft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |