SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door ArnieAlberts op 04-07-2011 15:34:44 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
EENS!!!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag er ook weer bij om de Sanders familie compleet te maken, ik heb Bas Muijs in meerdere rollen gezien, hij best een lachen gast vind ik
Morgen, dus vanavond in de shortie.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond, komt Nick vanavond of morgenavond??
aaah das wel liefquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgen, mijn verjaardagscadeautje van GTST. Zó lief![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze MOETEN dat wel doen. Er kijken enkel nog kinderen op de website.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh, wat een oelewappers werken er toch bij de webredactie van GTST
De Quote van de dag begint met de zin: Rosa heeft scones gemaakt.
En wat staat er onder bij het onderdeel Vraag van de dag??? : Welke lekkernij heeft Rosa gemaakt?Ook de webredactie mag zo langzamerhand vervangen worden
En de prijs is 2 kaartjes voor dat GTST-event ofzo? Dan is het wel logisch dat het zo snel was "uitverkocht:quote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze MOETEN dat wel doen. Er kijken enkel nog kinderen op de website.
Nou ja ze had ook pruimenjam gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh, wat een oelewappers werken er toch bij de webredactie van GTST
De Quote van de dag begint met de zin: Rosa heeft scones gemaakt.
En wat staat er onder bij het onderdeel Vraag van de dag??? : Welke lekkernij heeft Rosa gemaakt?Ook de webredactie mag zo langzamerhand vervangen worden
Ja ik weet dat ze moeilijk "een matig seizoen" kunnen zeggen, maar toch...quote:We blikken terug op een geweldig seizoen.
Wat kijkcijfers betreft was het toch best wel goed?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
Ik moet sowieso vaak lachen om de site.
[..]
Ja ik weet dat ze moeilijk "een matig seizoen" kunnen zeggen, maar toch...
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgen, mijn verjaardagscadeautje van GTST. Zó lief![]()
ik wou ongeveer hetzelfde zeggen.quote:
Inderdaad, nu zie je wat voor sulletjes er werken.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Koosnaam het volgende:
Die Rohan weet blijkbaar niet, dat het een half jaar geleden weldegelijk Januari was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |