Ik bedoel meer in de heftigere scenes, zoals deze:quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik betwijfel echter of die Ferry acteert. Als ik hem in interviews zie, of een paar jaar geleden bij Idols, zie ik echt hetzelfde type. Volgens mij kan hij gewoon zichzelf zijn en hoeft hij het personage Lucas helemaal niet te acteren.
Niet te geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:17 schreef Frey het volgende:
Ik vond Lucas vorig seizoen ook nog een heel aangenaam personage.
Ik had niet eens door dat hij er al zo lang in zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de heftigere scenes, zoals deze:
Vanaf 1:30. Vanaf 4:40 wordt het echt heel goed.
Hij brengt het echt geloofwaardig.
Ik heb een hekel aan Edwin, en deze scenes waren nog het ergst:
Aan het eind van deze clip noemt hij Lucas een "vieze flikker" (terwijl hij juist degene was die Lucas een maand eerder had gezoend).
Aan het begin van deze clip schreeuwt hij tegen hem en valt hij hem aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, LOL!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:39 schreef Frey het volgende:
Scala, De Koning, Frederiks deel van het veilinghuis, allemaal 1 euro.![]()
Volgens mij wel, al ben ik daar niet zeker van.quote:Waar ik nu ook over nadenk: is de Rosegarden niet nog steeds van Nick?
Je hebt altijd tijd voor een euroknallerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:39 schreef Frey het volgende:
Scala, De Koning, Frederiks deel van het veilinghuis, allemaal 1 euro.![]()
Ik vind Edwin wel de slechtste van de twee als het om acteren gaat inderdaad. Maar ik heb Lucas gewoon nooit gemogen. Ik vind hem ook niet sympathiek. Zo vind ik het onuitstaanbaar hoe onaardig hij doet tegen de meisjes die komen solliciteren, alleen maar omdat hij de jongen die hij wil niet kan krijgen. Als iemand onaardig doet tegen Lucas is de wereld te klein, maar zelf vind hij dat hij alles moet kunnen doen en laten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de heftigere scenes, zoals deze:
Vanaf 1:30. Vanaf 4:40 wordt het echt heel goed.
Hij brengt het echt geloofwaardig.
Ik heb een hekel aan Edwin, en deze scenes waren nog het ergst:
Aan het eind van deze clip noemt hij Lucas een "vieze flikker" (terwijl hij juist degene was die Lucas een maand eerder had gezoend).
Aan het begin van deze clip schreeuwt hij tegen hem en valt hij hem aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, haar introductie beloofde veel goeds.. helaas hielpen de schrijvers haar karakter al snel om zeep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:59 schreef Frey het volgende:
Terwijl Ronja juist als een soort bitch geïntroduceerd werd met verstand van zaken.
Terwijl ik het toen nog een kut moment vond, omdat ik partij koos voor Danny.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef roos85 het volgende:
Inderdaad, haar introductie beloofde veel goeds.. helaas hielpen de schrijvers haar karakter al snel om zeep.
Al blijft de schop wel weer een goeie actie (puur omdat het Danny betrof)
Ferry Doedens is een goede acteur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind Edwin wel de slechtste van de twee als het om acteren gaat inderdaad. Maar ik heb Lucas gewoon nooit gemogen. Ik vind hem ook niet sympathiek. Zo vind ik het onuitstaanbaar hoe onaardig hij doet tegen de meisjes die komen solliciteren, alleen maar omdat hij de jongen die hij wil niet kan krijgen. Als iemand onaardig doet tegen Lucas is de wereld te klein, maar zelf vind hij dat hij alles moet kunnen doen en laten.
Edwin vind ik gewoon een totaal inhoudsloos personage. Hij heeft totaal geen persoonlijkheid.
Changing personalities run in the familyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ferry Doedens is een goede acteur.
De manier waarop Lucas mensen behandelt, past wel bij het personage: de steorotype, hysterische, valse nicht.
Maar Edwin die hem een "valse flikker" noemt en dan naar z'n nek grijpt, vind ik echt veel te ver gaan.
Edwin heeft nu ook steeds zo'n grote bek, terwijl hij in het begin nog niks durfde te zeggen.
Het hele personage lijkt wel te zijn veranderd, net als Bianca trouwens.
Eerst een onderdanig muisje en nu een bazige, brutale vrouw.
Dan heb ik liever de gulden middenweg.
Fixed your post. Nick mag wat mij betreft blijven, maar hij moet minder vaak een verliezer zijn.quote:
Inderdaad. En wedden dat nick aan het einde van de aflevering pas komt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ik begrijp dat u zich overvallen voelt."
Mooie woordspeling, Rosa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |