Pff...tot november duurt ook te lang maar het is beter dan een heel jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is ze tot november te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dan krijgen we weer voortdurend een rouwende Lucas te zien, en dat gaat me dan ook weer heel snel de keel uithangen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap dat veel mensen gaan kwijlen als ze Jan Kooijman zien.
Het is ook een hele mooie man.
Maar dat kapsel .. dat kan écht niet.
Ik zie van de huidige personages het liefst Edwin doodgeschoten worden.![]()
Een exit van Wiet zou mij niet verbazen ... wellicht gaat Pip studeren?
En ik vraag me nog steeds af waar ik seizoen 1 kan kopen (bol.com blijkbaar niet).
Ik heb dat de laatste tijd ook bij andere personages, die klefheid en telkens weer dezelfde situaties.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer voortdurend een rouwende Lucas te zien, en dat gaat me dan ook weer heel snel de keel uithangen.
Wat mij betreft mogen die twee zo min mogelijk in beeld. Beide vind ik irritante personages, en met name als ze samen zijn. Dat overdreven geklef met elkaar om te laten zien dat het ''o zo normaal'' is in 2011 dat twee jongens het met elkaar doen. Persoonlijk vind ik het heel gemaakt overkomen, en ik denk ook echt niet dat GTST hiermee meer acceptatie of iets dergelijks voor homoseksualiteit gaat winnen
Dat ben ik met je eens. Maar beide personages zie ik graag vertrekken.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer voortdurend een rouwende Lucas te zien, en dat gaat me dan ook weer heel snel de keel uithangen.
Wat mij betreft mogen die twee zo min mogelijk in beeld. Beide vind ik irritante personages, en met name als ze samen zijn. Dat overdreven geklef met elkaar om te laten zien dat het ''o zo normaal'' is in 2011 dat twee jongens het met elkaar doen. Persoonlijk vind ik het heel gemaakt overkomen, en ik denk ook echt niet dat GTST hiermee meer acceptatie of iets dergelijks voor homoseksualiteit gaat winnen
Edwin ziet eruit alsof hij nooit snoept ... als je vergelijkt hoe hij er in oktober uitzag met hoe hij er nu uitziet, lijkt hij wel de helft van z'n gewicht kwijt te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
Stiekem hoop ik dat de cliffhanger is. Dat Edwin stikt in een Haribo dropje. ( Wat die de laatste tijd non-stop aan het eten is.)
Ik betwijfel echter of die Ferry acteert. Als ik hem in interviews zie, of een paar jaar geleden bij Idols, zie ik echt hetzelfde type. Volgens mij kan hij gewoon zichzelf zijn en hoeft hij het personage Lucas helemaal niet te acteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edwin ziet eruit alsof hij nooit snoept ... als je vergelijkt hoe hij er in oktober uitzag met hoe hij er nu uitziet, lijkt hij wel de helft van z'n gewicht kwijt te zijn.
Hij moet in ieder geval niet meer afvallen: dan blijft er niks van hem over.
Ik vind Lucas zoveel leuker dan Edwin. Vooral omdat Ferry Doedens wél goed kan acteren (in tegenstelling tot meneer Arkenbout, al is het gelukkig niet meer zo slecht als een paar maanden geleden).
Lucas is wel ontzettend stereotype, maar hij maakt wel regelmatig grappige opmerkingen ...
Edwin daarentegen voegt helemaal niks toe.
Sinds Edwin die relatie met Lucas heeft. Is ie zich ook heel anders gaan gedragen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edwin ziet eruit alsof hij nooit snoept ... als je vergelijkt hoe hij er in oktober uitzag met hoe hij er nu uitziet, lijkt hij wel de helft van z'n gewicht kwijt te zijn.
Hij moet in ieder geval niet meer afvallen: dan blijft er niks van hem over.
Ik vind Lucas zoveel leuker dan Edwin. Vooral omdat Ferry Doedens wél goed kan acteren (in tegenstelling tot meneer Arkenbout, al is het gelukkig niet meer zo slecht als een paar maanden geleden).
Lucas is wel ontzettend stereotype, maar hij maakt wel regelmatig grappige opmerkingen ...
Edwin daarentegen voegt helemaal niks toe.
Vind je? Ik vond hem altijd nogal opstandig. In het begin was dat voornamelijk bij alles wat te maken had met zijn homoseksualiteit, en nu zijn omgeving daar niks meer over zegt zijn het weer andere dingen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Sinds Edwin die relatie met Lucas heeft. Is ie zich ook heel anders gaan gedragen.
Heel opstandig ineens tegen iedereen. Wat gewoon niet geloofwaardig op mij overkomt.
Dat is ook wat ik bedoel. Sinds ie uit de kast is gekomen. Vond ik hem veel brutaler worden, met name tegen Anton. ( Al lag dat natuurlijk ook wel een beetje aan Anton zelf) Maar ook tegen Sjoerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond hem altijd nogal opstandig. In het begin was dat voornamelijk bij alles wat te maken had met zijn homoseksualiteit, en nu zijn omgeving daar niks meer over zegt zijn het weer andere dingen.
Ow, jij hebt het over Edwin. Ik dacht dat je het over Lucas hadquote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel. Sinds ie uit de kast is gekomen. Vond ik hem veel brutaler worden, met name tegen Anton. ( Al lag dat natuurlijk ook wel een beetje aan Anton zelf) Maar ook tegen Sjoerd.
Ik bedoelde inderdaad Edwin. (Lucas heeft het er goed van genomen, toen die terugkwam)quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ow, jij hebt het over Edwin. Ik dacht dat je het over Lucas hadIn dat geval geef ik je gelijk. Edwin zei in het begin nauwelijks iets, zodanig dat ik dacht dat hij een autisme stoornis had of iets dergelijks, die later in de serie geconstateerd zou worden
Maar sinds dat hij uit de kast is is hij inderdaad een stuk opstandiger geworden.
En wat is de easter-egg? Toen Jack aan het worstelen was met de zaak wie Rutger vermoord had stond ook de naam van één van de stylistes van GTST op het flip-over bordquote:Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef LetsGame het volgende:
Wow, ben al bijna 2 maanden niet meer op Fok geweest, dus hoi![]()
Ik keek net naar GTST herhaling en ik zag een soort van "easter egg"
Want op dat briefje staat "Mari v.d. Ven bellen" hahaha
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Nina, Charlie & Danny op een rij staan en ze alledrie door dezelfde kogel geraakt worden is dan nog de beste optiequote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang dat dit een exit gaat worden voor Wiet. Zeer waarschijnlijk zal ze namelijk opgenomen worden in een inrichting, aldus exit uit de serie![]()
Laten we dan tenminste hopen dat ze goed richt en Nina GTST verlaat. Nog liever zie ik Charlie de kogel ontvangen, maar van haar weten we al dat ze nog een jaartje blijft![]()
Danny zou ook nog een mooie optie zijnMaar toch weer niet, want hij is immers ''de hunk'' van de serie
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat Nina, Charlie & Danny op een rij staan en ze alledrie door dezelfde kogel geraakt worden is dan nog de beste optie![]()
Als het dan toch zou moeten, dan zeker samen met Lucas, want dat trek ik anders niet (nog meer drama met Lucas).quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap dat veel mensen gaan kwijlen als ze Jan Kooijman zien.
Het is ook een hele mooie man.
Maar dat kapsel .. dat kan écht niet.
Ik zie van de huidige personages het liefst Edwin doodgeschoten worden.![]()
Een exit van Wiet zou mij niet verbazen ... wellicht gaat Pip studeren?
En ik vraag me nog steeds af waar ik seizoen 1 kan kopen (bol.com blijkbaar niet).
Van een dikke Limburgse met een vlot en pittig kapsel naar een tienermeisje met blond, lang haar naar...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat Nina, Charlie & Danny op een rij staan en ze alledrie door dezelfde kogel geraakt worden is dan nog de beste optie![]()
De rechter zal vast mild oordelen over Wiet, omdat ze Charlie heeft neergeschoten![]()
Wiet gaat daarna naar een inrichting, maar komt een seizoen later weer terug (zie Nick), echter wel gespeeld door alweer een andere actrice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |