Jep. Oooh.. 3x raden wat er met dat geweer gaat gebeuren.quote:
Jep. Helaas weer afgelopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:31 schreef Jaapo het volgende:
Even kijken wat de combinatie is....voorspelbaaaaaaaar.
Valentijntje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef Jaapo het volgende:
Praatte Charlie nou tegen een kind terwijl er niemand achterop zat?
Wie heeft het boek van GTST? Het nieuwe?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Neeeeee, geen Dennis!
Nog maar 4 uitzendingen te gaan ...
Ik heb niet goed gekeken, dus geen idee.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef Jaapo het volgende:
Ja ik snap dat het Valentijn moet voorstellen, maar ik zag zo snel niemand achterop die fiets zitten.
Belachelijke actie van Noud natuurlijk!quote:
Volgens mij is dat Nouds manier om Nina te laten inzien dat ze stom bezig is door haar ouders niet op haar huwelijk te willen.quote:
Ik denk dat Jack Frederik gaat neerschietenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Sam-x het volgende:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren deze week?
Zou kunnen inderdaad!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Nouds manier om Nina te laten inzien dat ze stom bezig is door haar ouders niet op haar huwelijk te willen.
te voor de hand liggend..quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Sam-x het volgende:
De cliffhanger is op het huwelijk van Noud en Nina, geweer vs Nina.. denken jullie niet?
Weet ik, of iets met Tineke?quote:
Als ik de promo zo bekijk, zou dat best kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Sam-x het volgende:
De cliffhanger is op het huwelijk van Noud en Nina, geweer vs Nina.. denken jullie niet?
Ik denk van niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ik de promo zo bekijk, zou dat best kunnen.
Maar of ze ook echt geraakt wordt ... ?
Geen idee.
Promo in spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjors die bevalt van Lana was in 2010 ... Maxime die bijna door Nick werd gewurgd was in 2009.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Sam-x het volgende:
Wat was de cliffhanger dan 2010? Sjors die bevalt van Lana? Of was dat de jaar ervoor.. en dat Maxime in het zwembad bij Ludo werd gegooid, is dat van 2009?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |