quote:Speculatie bracht Lieke van Lexmond op idee stoppen GTST
Aanhoudende speculatie over het vertrek van Lieke van Lexmond uit Goede Tijden Slechte Tijden heeft de actrice op het idee gebracht daadwerkelijk te stoppen met de soap. Dat vertelde Lieke in RTL Boulevard, waar ze een maand geleden haar vertrek nog ontkrachtte. “Er was toen nog helemaal niets van waar, maar het heeft me wel aan het denken gezet om het leven zonder Charlie Fischer te zien. Ineens dacht ik: Dit is wel een goed moment eigenlijk.”
Afgelopen vrijdag heeft ze de schrijvers en RTL laten weten te willen gaan stoppen met de rol van Charlie Fischer. Daar wordt nu bekeken hoe de exit vorm wordt gegeven. Het is mogelijk dat het karakter de serie verlaat, de rol zou ook gerecast kunnen worden. Tussen het uitleveren van de scripts aan de acteurs en het daadwerkelijk uitzenden ervan zit 6 tot 8 weken. Lieke is vermoedelijk dus nog tot aan de winter in GTST te zien.
“Het is belachelijk snel uitgelekt, helaas. Maargoed, ik houd ook wel van openheid. Met RTL ben ik nu in overleg over de toekomst”, zegt de actrice, die ook De TV Makelaar en Ik Kom Bij Je Eten presenteert. Dit seizoen deed ze bovendien The Ultimate Dance Battle en wat klusjes bij X Factor. “Ik heb het laatste jaar veel mooie programma’s mogen presenteren en dat vond ik ontzettend leuk. Daar wil ik graag in door.” Van Lexmond ontkent dat er al een concreet voorstel klaarligt.
Bron: Zappen.blog.nl
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fuck hey. Het komt gewoon ècht door ons.
Kom maar op met die speculaties.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:11 schreef Frey het volgende:
Over wie zullen we nu eens gaan speculeren?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier mijn verhaal hoe Charlie haar exit gaat beleven:
Charlie probeert nog iets te krijgen met Nick (It's never enough, je kent haar) maar wanneer Rik dat ziet, is hij overmand van verdriet. Hij gaat naar Danny om te vertellen wat ze geflikt heeft. Danny komt achter zijn ijdelheidsspiegel vandaan en steunt zijn broer met dubbel gevoel; Hij was namelijk ook nog bezig met Charlie. Hij zegt even naar de kroeg te gaan, maar gaat in feite naar Charlie toe. Wat volgt is een groot schouwspel, een ruzie... Maar hoe het afloopt zien we niet. Het eerste wat we wel zien is een shot van Charlie die met haar kop door een spiegel heen ligt (Die lijn BLIJFT geniaal). Wit doek erover, lijkzak dichtritsen, exit Charlie.
Wat precies heeft plaatsgevonden weten we niet, maar Danny was aanwezig. Inspecteur Jack komt er niet uit dus roept hij hulp in van de hoofdcommissaris en vroegere inspecteur van de politie; Commissaris Bronkhorst! Hij gaat door Meerdijk maar komt op een ander spoor terecht: Het spoor van Jef.
Gooi er nog even een geniale reeks scenes in de rechtzaal tegenaan, waarbij Danny wordt veroordeeld (terwijl het eigenlijk Rikki was die haar om zeep hielp) en nu dus 35 jaar mag zitten... And the story continues.
Reken er maar wel op!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:07 schreef kwiwi het volgende:
Als presentatrice vind ik Lieke helemaal niksHopelijk gaat ze dat niet nog meer doen nu ze stopt met GTST.
Ja daar zit ik ook niet op te wachten. Iedere keer weer die confrontatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is hier rustig.
Vanavond weer dat gezeik tussen Edwin, Lucas en Anton.![]()
Ik dacht dat we daar eindelijk vanaf waren, maar blijkbaar niet dus.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Vanavond weer dat gezeik tussen Edwin, Lucas en Anton.![]()
Zag je die niet rondlopen? En ja, wel erg vreemd dat ze door Jack verhoord wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef MissJ het volgende:
Er zijn echt geen andere agenten / rechercheurs in Meerdijk he?
Dat is toch bizar dat Lorena opgepakt wordt door haar eigen vriend![]()
![]()
Kaasfonduequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Gatver, wat was dat vieze prutje waar Rik mee bezig was?
Het leek wel behanglijm.
De vroegere Jack vond ik leuk, toen kreeg Ludo in ieder geval nog wat tegengas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Zag je die niet rondlopen? En ja, wel erg vreemd dat ze door Jack verhoord wordt.
Wat bij betreft mag die Jack wel een keer stoppen met het politiewerk, liever de normale Jack dan de politieJack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Volgens mij is iedereen vandaag met Bartolhoven meegegaan.quote:
In de normale wereld word je als rechercheur direct van zo'n zaak gehaald, omdat te betrokken bent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef MissJ het volgende:
Er zijn echt geen andere agenten / rechercheurs in Meerdijk he?
Dat is toch bizar dat Lorena opgepakt wordt door haar eigen vriend![]()
![]()
Bartolhoven had een enerverende dag en is nu pas binnen komen wandelen, wel lekker geborreld onder andere op het vertrek van Maxime (al zei ik dat nog niet hard op), zometeen weer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen vandaag met Bartolhoven meegegaan.
precies, dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
In de normale wereld word je als rechercheur direct van zo'n zaak gehaald, omdat te betrokken bent.
Maar niet in Meerdijk hoor
Vroeger ook niet in gtst, in de befaamde Bronckhorst tijd was de politie nog een stuk realistischerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies, dat bedoel ik![]()
Dit kan echt niet in het normale leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Bronckhorst was inderdaad een top rechercheur... nu zit er zo'n Bassie&Adriaan achtig figuurquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger ook niet in gtst, in de befaamde Bronckhorst tijd was de politie nog een stuk realistischer![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n meet lijkt mij ook wel leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bartolhoven had een enerverende dag en is nu pas binnen komen wandelen, wel lekker geborreld onder andere op het vertrek van Maxime (al zei ik dat nog niet hard op), zometeen weer.![]()
En inderdaad ook nog een keer met jullie in de toekomst, een gtst topic meet lijkt me toch wel leuk ooit eens een keer, jou toch ook Frey?
Zo jammer, want volgensmij had het best anders gekund.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
Inspecteur de Vries en Adjudant van der Steen hadden toch veel meer uitstraling dan Rechercheur van Houten.
Het lijkt me sowieso moeilijk om iemand van de vaste cast bij de politie te laten werken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef DeLuna het volgende:
Zo jammer, want volgensmij had het best anders gekund.
Ja. En dat hadden ze ook na kunnen gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso moeilijk om iemand van de vaste cast bij de politie te laten werken.
Ja, daarom vond ik Aydin ook zo goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso moeilijk om iemand van de vaste cast bij de politie te laten werken.
Precies zoals Barbara dus. Ook al zo'n egocentrisch kreng.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:02 schreef vencodark het volgende:
Charlie bemoeit zich écht overal mee. Ze kan dingen ook op een manier zeggen die zoooo aardig, behulpzaam, lief en leuk bedoeld zijn maar eigenlijk is ze gewoon een bemoeizuchtig mens en ze doet alsof ze zelf heilig is. Totaal geen zelfreflectie.
Die eet natuurlijk bij een van zijn vriendjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:09 schreef vencodark het volgende:
Nog een btw: het hele politiekorps lacht Jack uit omdat zijn vriendin weer eens is opgepakt.
Oh en waarom eet Valentijn niet mee met Charlie, Rik en Rikki?![]()
Jef in deel 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: TVGids, App.
Best wel interessante dingen, eigenlijk.
Oh maar, dat gebeurt bij andere soaps ook hoor. Nog sterker zelfs, bij 'As the world turns' gebeurt het dat de moeder haar eigen zoon verhoort en kan arresteren, terwijl diezelfde zoon wordt verdedigt door zijn vader, die nl. advocaat is. Heel ongeloofwaardig, maar ja, je moet er idd niet te veel bij nadenken, dat is nou eenmaal soap.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef RogerS het volgende:
Overigens echt zwaar debiel dat Jack zijn eigen vriendin verhoort. Ook met die andere agent erbij in die kamer. Die moet ook wel denken...Flink gezichtsverlies voor Jack.
Maar bovenal dus zwaar onrealistisch, ik weet dat het een soap is en ik wil graag door dingen heenprikken, maar dit is wel heel erg onwerkelijk.
Het was gewoon logischer geweest als een collega van Jack het had gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef miep63 het volgende:
[..]
Oh maar, dat gebeurt bij andere soaps ook hoor. Nog sterker zelfs, bij 'As the world turns' gebeurt het dat de moeder haar eigen zoon verhoort en kan arresteren, terwijl diezelfde zoon wordt verdedigt door zijn vader, die nl. advocaat is. Heel ongeloofwaardig, maar ja, je moet er idd niet te veel bij nadenken, dat is nou eenmaal soap.
Valentijn, die is samen met Amy aan het eten bij Rozemarijn (Rikki's beste vriendin, maar alleen nog nooit door iemand gezien)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:09 schreef vencodark het volgende:
Nog een btw: het hele politiekorps lacht Jack uit omdat zijn vriendin weer eens is opgepakt.
Oh en waarom eet Valentijn niet mee met Charlie, Rik en Rikki?![]()
Die agent was te afgeleid door Lorena's sexy outfit, om maar überhaupt iets te denken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef RogerS het volgende:
Overigens echt zwaar debiel dat Jack zijn eigen vriendin verhoort. Ook met die andere agent erbij in die kamer. Die moet ook wel denken...Flink gezichtsverlies voor Jack.
De meeste mensen die weg moeten door die flexwet mogen van mij wegblijven, behalve Maxime Sanders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
Gelukkig moet Danny ook even weg door de flexwet.
Ik denk dat hij het allemaal bijzonder vervelend had gevonden....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Wat zou Herman Hogendoorn ervan hebben gevonden...
Ik weet wel wat voor gezicht hij zou hebben getrokken, elke werkdag om 20:00 t/m 20:30 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Wat zou Herman Hogendoorn ervan hebben gevonden...
Ik vraag me af of Rozemarijn ook een soras-behandeling heeft gehad. Zo ja, dan heb ik erge medelijden met haar: moet je als 16/17-jarige optrekken met een alien van 13 (Amy) en een kleuter (Valentijn)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Valentijn, die is samen met Amy aan het eten bij Rozemarijn (Rikki's beste vriendin, maar alleen nog nooit door iemand gezien)
Mag allebei ook? Dat Jack besluit weer zakenman te worden, waarna Wiet doordraait omdat ze denkt dat de geest van Frits haar heeft gezegd dat dit absoluut niet mag gebeuren (terwijl de geest van Frits het juist prima vindt dat zijn zoon weer het zakenleven ingaat), waarna ze via de website waar Jef ook ooit zijn pistool heeft gekocht een mitrailleur aanschaft en Jack ermee doorzeeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef Frey het volgende:
Of Jack wordt weer zakenman of hij krijgt de kogel.
Hoe weet jij nou hoe oud Valentijn nu is, misschien is hij ook wel al 10 jaar, je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Rozemarijn ook een soras-behandeling heeft gehad. Zo ja, dan heb ik erge medelijden met haar: moet je als 16/17-jarige optrekken met een alien van 13 (Amy) en een kleuter (Valentijn)
Wordt Valentijn nou nog gespeeld door die tweeling of niet? Zo ja, dan is Valentijn nog een kleuterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe oud Valentijn nu is, misschien is hij ook wel al 10 jaar, je weet het maar nooit.
Misschien gaan ze beiden wel iets doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:16 schreef Frey het volgende:
Iedereen denkt dat Wiet iets gaat doen op de bruiloft, maar misschien zijn het wel de giftige gehaktballen van Tineke.
Dat zou echt een verrassing zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien gaan ze beiden wel iets doen.
Hm, lijkt me sterkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:16 schreef Frey het volgende:
Iedereen denkt dat Wiet iets gaat doen op de bruiloft, maar misschien zijn het wel de giftige gehaktballen van Tineke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Inge Schrama: 'Cliffhanger is echt heel heftig'
Als we Inge Schrama mogen geloven krijgen we dit GTST-seizoen een bloedstollend uiteinde. De GTST-actrice sprak met tijdschrift Mikro Gids over de laatste aflevering van dit seizoen.
Ze noemt de cliffhanger dit seizoen 'echt heel heftig'. 'Toen ik het las, dacht ik: gaan we dit opnemen? Ik mag helaas niets verklappen, maar ik ben bang dat de fans de zomervakantie straks veel te lang vinden duren', aldus de actrice. Onlangs is al uitgelekt wat er gaat gebeuren bij de cliffhanger, die dit jaar op vrijdag 8 juli zal worden uitgezonden.
Schrama, die doorgaans niet vaak interviews geeft aan de media, sprak ook voluit over haar personage. Afgelopen seizoen beleefde Sjors Langeveld een turbulent jaar van allemaal verhaallijnen die niet uit haar eigen leven gegrepen zijn. 'Als ik op de set sta, heb ik ook niet het gevoel dat ik Sjors ben. Al ken ik haar langzamerhand wel door en door. (...) Soms kan ik ook iets te direct uit de hoek komen hoor. Hoewel, misschien ben ik toch iets voorzichtiger dan Sjors. Maar ik heb zeker waardering voor haar. Ze is makkelijk om van te houden, al neem ik haar zelden mee naar huis. Thuis is voor thuisdingen.'
Dat wordt weer vreemdgaan voor Robert.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens: naast Robert, Remco, Sil, Nick, Martine en Stefano mag deze dame ook terugkeren van mij:
[ afbeelding ]Skylar
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
Sil duwt Robert, die verliest zijn evenwicht en valt bovenop een pak Wasa Knackerbröd (sterk staaltje Product Placement)
Zo'n mooi meisje!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens: naast Robert, Remco, Sil, Nick, Martine en Stefano mag deze dame ook terugkeren van mij:
[ afbeelding ]Skylar
Kun je nagaan dat er door die val een stuk Knackerbröd in de rug van Robert terecht is gekomen, waarna hij volgens de dokter "Nooit meer zal kunnen lopen"quote:
Yups, daarom mag ze terugkomen van mijquote:
Een homoseksuele dokter die een relatie krijgt met Jef.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
Kun je nagaan dat er door die val een stuk Knackerbröd in de rug van Robert terecht is gekomen, waarna hij volgens de dokter "Nooit meer zal kunnen lopen"
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Een homoseksuele dokter die een relatie krijgt met Jef.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
Intussen valt Laura flauw, omdat haar nieuwe liefde is ingehuurd door Maxime, die de Rozenboom wil overnemenDe nieuwe liefde van Laura is namelijk bezig haar te vergiftigen met het recept van de gehaktballen van Tineke
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Mooie voorbeelden hoe je oude verhaallijnen best kunt recyclen.
quote:
Mee eens, geen toelichting nodig waarom, lijkt mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]Skylar
De anderen oké, maar sorry hoor: Silquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]Skylar
Waarom niet? Het wordt dan sowieso een recast (Rik Witteveen gaat namelijk naar de Toneelschool en is dus niet beschikbaar) en het is tenminste nog het enige échte kind van Robert en Laura (want Dennis zie ik niet als hun zoon).quote:
Dat wordt niet zo moeilijk na de cliff van vorig jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, 't is altijd een zinderende cliffhanger, beter dan het voorgaande jaar.
Welke cliff?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
Dat wordt niet zo moeilijk na de cliff van vorig jaar
Tja inderdaad.quote:
Teveel gefischer bij Robert en Jef, wat een afgrijselijke uitwerking had dat zeg, Barbara die weer eens alles kan flikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:47 schreef Frey het volgende:
Deze had zo voor zomercliff door kunnen gaan toen en het was gewoon middenin de week.
Ik weet bijna zeker dat het niet helemaal zover zal komen. Ludo komt er zelf wel achter wat voor een treurig persoon Frederik is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja inderdaad.
Nou hoop ik dat Ludo zijn worden ten opzichte van haar, eens goed waar gaat maken.
quote:Bovendien keert ook nog een andere oude bekende hier terug naar de experience, op 20 meter van zijn oude stek: het keukentje van Meneer Harmsen uit Goede Tijden, Slechte Tijden. Bezoekers hebben deze plek waar je zelf een soapscène kon naspelen en opnemen een tijdje moeten missen door de verbouwing van Achter de schermen naar POPstudio. Najaar 2011 keert het setje dat jarenlang een van de vaste punten in Nederlands populaire soap vormde, weer in volle glorie terug. Demonteren die boel dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh....
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Frey het volgende:
Ik heb er zin in.
Zullen we eindelijk weer eens met kippenvel zitten te kijken?
Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Frey het volgende:
Ik heb er zin in.
Zullen we eindelijk weer eens met kippenvel zitten te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens nog een mooi voorbeeld van muziek-recycling gevonden:
De tune die hier vanaf 0:40 is te horen, werd bij de scène hieronder (deels) ook gebruikt:![]()
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
De muziek in de eerste paar seizoenen was prachtig, maar toch soms vaak hetzelfde. Dat werd later nog beter toen het gevarieerder werd.
Bij 7:52 een mooi voorbeeld van zo'n "stilte" moment met prachtige muziek, waar ze nu een dom liedje onder zouden plakken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imo
Inderdaad een mooie scènequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij 7:52 een mooi voorbeeld van zo'n "stilte" moment met prachtige muziek, waar ze nu een dom liedje onder zouden plakken.
Bronkhorst die hier nog genoemd wordt.![]()
Helaas niet in beeld deze aflevering.
Dat is inderdaad erg jammer, zeker omdat Jef tegen Laura zegt: "Jullie komen altijd weer bij elkaar."quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef Frey het volgende:
Toch jammer dat het de definitieve breuk was. Ze hebben het hierna nog wel een keer geprobeerd samen, maar dat kwam nooit echt meer van de grond.
Dit is zo'n mooi stukje dankzij de volgende dingen:quote:
Het zou vreemd zijn geweest als ze Dennis ertussen hadden gezet denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
Zouden ze Dennis er bewust niet tussen hebben gezet?
En Philip had ik ook wel verwacht eigenlijk.
Ja en toen was hij net op reis gegaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden zijn bestaan toen toch gewist uit de computer oid?
Dat was meer Cleo. Laura was medeplichtig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ze heeft ook die Mary Verstraete vermoord
Al met al heeft Laura ontzettend gekke dingen gedaan in de afgelopen 20 jaar:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was meer Cleo. Laura was medeplichtig.
Ik weet nog dat Stefano dat lijk later opdook om Cleo mee te chanteren zodat zij mee zou doen met de wraak op Ludo.quote:
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:57 schreef Frey het volgende:
Ze had Bowien ook laten opnemen als wraak na dat gedoe met Pete. Daarom nam Bowien weer wraak met die video van Robert.
quote:[..]
Ik weet nog dat Stefano dat lijk later opdook om Cleo mee te chanteren zodat zij mee zou doen met de wraak op Ludo.
Die 2e rik en anita tune bezorgd me nog steeds kippenvelquote:Op maandag 20 juni 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
Een paar bekende:
Ludo tune
Ludo en Janine tune
Robert en Laura tune
Rik en Anita tune
En deze blijft ook een meesterwerk:
Rik en Anita tune 2
![]()
![]()
Wij weten echter al dat het lachen Ludo en Janine zou vergaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Frey het volgende:
6:32![]()
![]()
![]()
En natuurlijk het einde.![]()
Dat eindshot kon ik me nog zo goed herinneren met een boze Dian en een grijnzende Janine die opzij stapt waardoor de verbaasde Bowien ook zichtbaar is.
Die periode begin seizoen 10 markeert voor mij een beetje het begin van het einde van veel uit de eerste 10 jaren. Hoewel het nog best spannend bleef tot ongeveer Martines exit, begonnen de zeiklijntjes al veel meer de overhand te krijgen als het niet over Ludo ging.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef Frey het volgende:
Toch jammer dat het de definitieve breuk was. Ze hebben het hierna nog wel een keer geprobeerd samen, maar dat kwam nooit echt meer van de grond.
Ik zag hem toch liever als die zelfbewuste zakenman strak in het pak, met stropdas, lange jas en koffertje in zijn handen, die vaak een veel te grote mond had, mensen onbewust voor het hoofd stootte, maar uiteindelijk altijd wel tot het juiste inzicht kwam en ook het juiste deedquote:
Ludo & Stefano, die zich toen nog echt gedroeg als een maffisoso, probeerden de gebroeders Alberts, uit A&A te werken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef Frey het volgende:
Wat was dat ook alweer bij 2:23 met Stefano?
Dat waar Stefano met die mannen om Robert en Jef heen staat is al als ze hun eigen bedrijf zijn begonnen, hij kwam ze intimideren, al weet ik de reden niet meer. Dat andere als Robert hem op zijn bek slaat is omdat het toen slecht ging met A&A door Roberts en Jef nieuwe bedrijf (De Garage) en Stefano gegeven kwam jatten, zonder maffiosi :pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ludo & Stefano, die zich toen nog echt gedroeg als een maffisoso, probeerden de gebroeders Alberts, uit A&A te werken.
Stefano's 'stiefbroer' Lucchino wil zich ook in A&A werken, maar daar heeft Stefano niet zo'n trek in.
Robert gaat daarna ook weg bij A&A, om een eigen bedrijf te beginnen.
Dat waren de mooie familie Sanders momentenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat waar Stefano met die mannen om Robert en Jef heen staat is al als ze hun eigen bedrijf zijn begonnen, hij kwam ze intimideren, al weet ik de reden niet meer. Dat andere als Robert hem op zijn bek slaat is omdat het toen slecht ging met A&A door Roberts en Jef nieuwe bedrijf (De Garage) en Stefano gegeven kwam jatten, zonder maffiosi :p
Dat vond ik, vooral toen Robert in seizoen 3 terugkwam, erg irritant aan hem, zeker rond de verhaallijn met De Kelder. Als ik écht Peter Kelder was geweest (want dat ben ik jammer genoeg net nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zag hem toch liever als die zelfbewuste zakenman strak in het pak, met stropdas, lange jas en koffertje in zijn handen, die vaak een veel te grote mond had, mensen onbewust voor het hoofd stootte, maar uiteindelijk altijd wel tot het juiste inzicht kwam en ook het juiste deed
Alle rechercheurs uit de afgelopen 20 jaar GTST mogen langskomen om Jack een cursus te geven. Zelfs Appie Bosma Arend Veldhuisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
Deze rechercheur mag ook komen om Jack wat te leren.
Die vond ik toen net als iedereen vreselijk irritant, maar achteraf was dat eigenlijk juist geniaal. Iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
Alle rechercheurs uit de afgelopen 20 jaar GTST mogen langskomen om Jack een cursus te geven. Zelfs Appie Bosma Arend Veldhuis
"Wat is dit?"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Frey het volgende:
En toen de rust eindelijk terug leek te zien bij de familie Sanders, kwam weer die opdracht van Maximiliaan.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b36ccb43-9879-3577-9620-5731d7448a9b/
Mooi moment toen hij nog bleek te leven.
Wie, Appie of Arend?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Die vond ik toen net als iedereen vreselijk irritant, maar achteraf was dat eigenlijk juist geniaal. Iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen.![]()
Sowieso is Daniël erg grappig in de eerste seizoenenquote:Rien: "Wat heeft u precies tegen mij?
Daniël: "Ach Rien... Wat heeft een mens tegen poep aan zijn schoen?"![]()
![]()
Sowieso dat hele gesprek.![]()
En dan dat broodje.![]()
![]()
Die onnozele kop van Marcus ook die het niet doorheeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:18 schreef James1988 het volgende:
"Wat is dit?"
"Het is precies wat je denkt. En zoals gewoonlijk altijd net iets sneller dan je broertje."
Geweldige scene.
En dan was hij al een van mijn favorieten toen ik zijn eerste jaren nog niet gezien had.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso is Daniël erg grappig in de eerste seizoenen
Ik kijk dan ook erg uit naar seizoen 4, als hij in die put belandtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan was hij al een van mijn favorieten toen ik zijn eerste jaren nog niet gezien had.
Toch lost rechercheur Jack alle zaken op, duurt af en toe wel een seizoen, maar toch.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alle rechercheurs uit de afgelopen 20 jaar GTST mogen langskomen om Jack een cursus te geven. Zelfs Appie Bosma Arend Veldhuis
En dat zijn nog maar de terugkerende rollen. De hele serie heeft maar 4 stemartiesten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Kijk nog wel eens op Kindernet naar de herhalingen van Nils Holgersson, daar spreekt Ger Smit maarliefs 6 stemmen in + de vertelstem
Beter dan vorig jaar. Toen had ik nog maar 10 shorties te gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik realiseer me net pas dat we nog maar 10 uitzendingen te gaan hebben voor de zomerstop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje, vind je dat zo erg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik realiseer me net pas dat we nog maar 10 uitzendingen te gaan hebben voor de zomerstop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niks beters te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jeetje, vind je dat zo erg?
Ik ben juist blij dat het er even een maand of 2 niet op is.
Tenzij de cliffhanger weer eens keer echt leuk wordt.
Werkelijk?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze kunnen het ook overdone doen. Er gebeurt nu iets TE veel in Meerdijk. Een beetje TE onrealistisch...
Nou, dat valt wel mee hoor. Er gebeurde wel eens wat meer dan nu. En dat beviel mij prima. Nu vind ik het nog vaak saai geneuzel over puberliefdes. Dus van mij mag er nog wat meer actie in.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze kunnen het ook overdone doen. Er gebeurt nu iets TE veel in Meerdijk. Een beetje TE onrealistisch...
Ik zou het niet weten. Het werd door de ene site bevestigd en door de andere site tegengesproken. Maar er zijn de laatste tijd zoveel geruchten die niet waar blijken te zijn. Afwachten maar.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:
P.S.: Marlies van Alcmaer zou toch nog een opwachting maken? Weet iemand of / wanneer dit gebeurt?
Nou ja, actie... spanning en suspense is voor mij al voldoende. En die achterlijke pubers (en mensen van in de 20 die zich nog als pubers gedragen, zoals Nina) eruitquote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee hoor. Er gebeurde wel eens wat meer dan nu. En dat beviel mij prima. Nu vind ik het nog vaak saai geneuzel over puberliefdes. Dus van mij mag er nog wat meer actie in.
Geen idee. Ik las ergens anders weer dat Joep Sertons ervoor gezorgd zou hebben dat Marlies in de serie zou komen, terwijl Joep dat zelf op Twitter heeft tegengesproken.quote:P.S.: Marlies van Alcmaer zou toch nog een opwachting maken? Weet iemand of / wanneer dit gebeurt?
Ik ook wel, maar hun hadden dit keer niet de "primeur", maar een web-log van Westenwind. Dus dan is de zekerheid imo ook wat minderquote:Op zondag 26 juni 2011 12:18 schreef Frey het volgende:
Ik houd me vooral vast aan GTSTCourant, want wat daar staat komt zowat altijd uit.
quote:Benieuwd naar het brein achter de geweldige verhaallijnen van GTST? Lees de column van onze schrijvers over het afgelopen GTST-jaar!
Tja, ze kunnen er moeilijk Benieuwd naar de sukkels achter die verschrikkelijke en inhoudloze verhaallijnen van GTST? neerzettenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef Frey het volgende:
Op de site weten ze het ook weer geweldig te verwoorden:
[..]
Och, gezien de column vermoedt ik de driehoeksverhouding Bing-Sjors-Danny. Of de affaire tussen Charlie en Danny. Of Nick die in de kliniek belandt dankzij Maxime. Of Ludo die de vingers van Martijn brakquote:Op zondag 26 juni 2011 13:19 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af wat ze zelf hun beste verhaallijn tot nu toe vinden.
Ja, dat is waar, al is het nog niet het niveau van bijv. seizoen 3. Toen waren er constant goede verhaallijnenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef Frey het volgende:
Zeker vergeleken met die troep lopen er nu enkele goede verhaallijnen.
Vooral Karma is echt spannend.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
Ja, dat is waar, al is het nog niet het niveau van bijv. seizoen 3. Toen waren er constant goede verhaallijnen
Wat ik vooral leuk vond aan de Karma-verhaallijn is dat er tussendoor ook humor in zit:quote:Op zondag 26 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral Karma is echt spannend.![]()
Welke drol heeft die trouwens genomineerd voor slechtste verhaallijn?
En die gast die achter Linda aanzit, was ik helemaal vergeten. Verscheen die ineens weer.
Bij die scène klonk ook een geniaal muziekje.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rondom dr. De Wilde vond ik ook erg goed, de scènes in de parkeergarage zorgden ervoor dat het bijna een misdaadserie leek
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Welke drol heeft die trouwens genomineerd voor slechtste verhaallijn?
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
dat laura in die sekte terechtkwam na de dood van lotje
Wat ik zo mooi vond aan de Karma-verhaallijn is dat die helemaal niet zo lang duurde, volgens mij maar een maand. Nu zouden ze zo'n verhaallijn uitsmeren over een halfjaarquote:Op zondag 26 juni 2011 13:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij die scène klonk ook een geniaal muziekje.![]()
Karma kwam vooral echt los op het eind. Geniaal hoe ze iedereen gingen bellen en dat Simon dat truitje kreeg.
Het probleem is dat er ook niets gebeurt tegenwoordig in dat half jaar. Pas op het eind gebeurt er iets spannends en ook dat valt al vaak tegen. Vroeger konden zelfs lange verhaallijnen van begin tot eind spannend zijn. Soms zakte het heel even in, om vervolgens weer meteen te knallen als je het niet verwachtte.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:47 schreef PeterKelder het volgende:
Nu zouden ze zo'n verhaallijn uitsmeren over een halfjaar
Zoals de verhaallijn rondom Arthur Diepgrond afgelopen seizoen. Oké, het einde was best wel goed, maar het duurde gewoon veel te lang. En daarbij hebben ze zelf de twist dat Marco de moordenaar was ook zelf verprutst, door hem op de aftiteling van de aflevering waarin Paul Karels werd aangereden/vermoord te zettenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Het probleem is dat er ook niets gebeurt tegenwoordig in dat half jaar. Pas op het eind gebeurt er iets spannends en ook dat valt al vaak tegen. Vroeger konden zelfs lange verhaallijnen van begin tot eind spannend zijn. Soms zakte het heel even in, om vervolgens weer meteen te knallen als je het niet verwachtte.
Ik vond het vooral jammer dat er geen spannende cliffhanger was bij de 4000e aflevering en dat Marco meteen werd doodgeschoten doorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
Zoals de verhaallijn rondom Arthur Diepgrond afgelopen seizoen. Oké, het einde was best wel goed, maar het duurde gewoon veel te lang. En daarbij hebben ze zelf de twist dat Marco de moordenaar was ook zelf verprutst, door hem op de aftiteling van de aflevering waarin Paul Karels werd aangereden/vermoord te zetten
Het was echt zo'n deja-vu gevoel; het jaar ervoor schoot hij René Meijer doodquote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het vooral jammer dat er geen spannende cliffhanger was bij de 4000e aflevering en dat Marco meteen werd doodgeschoten doorRechercheur van Houten
.
Dat kon gerust, mits de hele verhaallijn was ingekort, en dat Marco's wraak in de 4000ste aflevering te zien was (dat-ie Noud, Lucas en Ronja gijzelde in dat sanatorium ofzo).quote:Marco had in de volgende aflevering moeten ontsnappen, om nog een keer terug te keren voor wraak.
Rond de 2500ste aflevering begon ik met kijken, tot de eerste aflevering van seizoen 15. Toen was het echt geweldigquote:Op zondag 26 juni 2011 14:03 schreef Frey het volgende:
Dat waren nog eens jubileum uitzendingen. Boeiende personages die centraal stonden en fantastische climaxen. En natuurlijk schitterende muziek.
Ik zat na de aflevering echt zo ontzettend te shaken, zo spannend had ik het nog nooit meegemaakt. Ik wilde daarna nog de Baantjer film kijken, maar ik kon me totaal niet meer concentreren. Ik heb die cliff dat weekend zo vaak teruggezien en het weekend, wat normaal toch zo kort lijkt te duren, duurde toen echt veel te lang.quote:
Ik denk dat je, gezien de huidige koers die de serie nu vaart, lang kan wachtenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zat na de aflevering echt zo ontzettend te shaken, zo spannend had ik het nog nooit meegemaakt. Ik wilde daarna nog de Baantjer film kijken, maar ik kon me totaal niet meer concentreren. Ik heb die cliff dat weekend zo vaak teruggezien en het weekend, wat normaal toch zo kort lijkt te duren, duurde toen echt veel te lang.
En DAT gevoel wil ik nou eindelijk weer eens hebben.
Wat zou ze van de huidige makers vinden?quote:Inge Schrama vond makers GTST ‘sukkels’
Geplaatst op Sun 26 Jun 2011 om 15:07
Inge Schrama begreep er niets van toen ze acht jaar geleden werd gevraagd voor een rol in Goede Tijden Slechte Tijden. Ze vond de makers maar sukkels. Dat zegt de actrice in Mikro Gids. Schrama is achteraf blij dat die ‘sukkels’ haar een kans hebben gegeven. “Ik stond al een paar jaar ingeschreven bij een casting- bureau, maar had tot dan toe alleen wat kleine rolletjes gespeeld. Toen ik werd gevraagd om auditie te doen voor GTST, dacht ik: wat een sukkels dat ze míj bellen“, vertelt ze.
De actrice dacht dat het een grote vergissing was. “Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik daarvoor in aanmerking kwam. Het gevolg was dat ik zonder een spoortje zenuwen naar die auditie ging, omdat het zag als een dagje uit.”
Maar na de eerste auditie volgde al snel een tweede, en toen kreeg ze de rol. Twee dagen later moest ze aan de slag. “Ik moest echt alles omgooien in mijn hoofd. Van de ene op de andere dag was ik een actrice met een baan. Of zeg maar gerust: een droombaan. Ik vond het waanzinnig om bij zo’n instituut te mogen werken, want dat is Goede Tijden natuurlijk.“
Ja, maar zonder interessante verhaallijnquote:Op zondag 26 juni 2011 15:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het geen sukkels dat ze haar de rol hebben gegeven.
Ze is een van de beste acteurs in GTST op het moment.
Dat wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar zonder interessante verhaallijn
Dat irriteert mij ook behoorlijk aan dat kindquote:Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik vind het personage ook totaal niet interessant.
Sjors de schijnheilige.
Zogenaamd gelovig, maar gaat wel om de haverklap vreemd en bezoekt een abortuskliniek.
Al is het wel vervelend dat ze iedere keer in de problemen raakt, tis net Myriamquote:Op zondag 26 juni 2011 16:10 schreef Frey het volgende:
Lorena daarentegen is de laatste tijd steeds leuker geworden.
Was wel leuk geweest als Lorena dan bij Harmsen in huis had gewoond en Jack dan de hele tijd langskwamquote:Op zondag 26 juni 2011 16:25 schreef Frey het volgende:
Volgens mij zouden Harmsen en Lorena wel grappig geweest zijn samen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:28 schreef PeterKelder het volgende:
Harmsen tegen Lorena: "Zeg, dat wil ik niet hebben hoor, de politie de hele tijd over de vloer. Wat zal de buurt er wel niet van denken?"
Samen aan de thee en de appeltaartquote:Op zondag 26 juni 2011 16:34 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Maar Rosa is natuurlijk van harte welkom.
Oh ja: Ludo met zijn politieke ambitiesquote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef Frey het volgende:
Of Harmsen die Rosa even gaat opzoeken in huize Sanders.
Heeft hij daar eigenlijk ooit een scène gehad? Met Ludo had hij sowieso weinig scènes. Ik weet wel nog dat toen Harmsen in elkaar geslagen was, Ludo in het ziekenhuis langskwam met een cameraploeg om zichzelf te promoten. Was toen hij in de politiek ging ofzo.
En hij vond het nog leuk ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vond het trouwens al een wonder dat Ludo op het afscheidsfeest van Harmsen was
Ook al een wonderquote:
Stel je voor dat Laura voortijdig de serie zou verlaten: dan mogen ze wel een anderhalf uur durende aflevering makenquote:Prachtig afscheid was dat. Met ook nog 1 keer de GTST tune op het eind.
Eeuwig zonde jaquote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
Wat dat betreft viel het bij Robert wat tegen. Ik had graag nog veel mooie flashbacks gezien toen. Maar er was daar geen tijd voor omdat het in de zomercliff zat.
Volgens mij doen ze dat al ruim 215 afleveringen per jaarquote:Van mij mogen ze van de zomercliff sowieso wel weer een wat langere aflevering maken. Een keer in het jaar een aflevering van een half uur, dat kan toch wel?
Van mij mag het gerust 50 minuten duren, doen ze in België ookquote:
Erg jammer ja. Maak dan gewoon een dubbele aflevering, rond deze periode is er geen hinder van TVOH, X-Factor e.d. En je kunt de spanningsboog wat verder opvoerenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:01 schreef Frey het volgende:
Vooral de laatste jaren heb je ook het gevoel dat het er allemaal snel in moet worden gepropt.
Ik snap eigenlijk niet waarom Jack steeds als zo een slappe kneus wordt neergezet, hij lijkt in de verste verte niet op Frits van Houten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
- Jack: lulletje rozenwater. Zijn vader en opa draaien zich om in hun graven
Charlie weer.quote:Auto over de kop door vlieg
AMSTERDAM - Een vlieg heeft er voor gezorgd dat een 24-jarige Bredase met haar auto over de kop is geslagen.
Op wat schaafwonden en een beurse rib door de autogordel na raakte ze volgens de politie 'wonder boven wonder' niet gewond.
De vrouw reed zaterdag over de A58. Ter hoogte van Moergestel had ze last van een 'vervelende' vlieg in de auto. Toen ze die van haar gezicht wilde slaan, reed ze de berm in.
Daar raakte ze in een slip, waardoor haar grijze Peugeot 206 over de kop sloeg. Een takelbedrijf heeft de zwaar beschadigde auto geborgen.
Ik vind het dat ze ongelooflijk oerdom tegen Jack doet, net alsof het feit dat ze zijn vriendin is een reden is waarom ze niet verdacht mag worden als ze nota bene op heterdaad betrapt isquote:Op zondag 26 juni 2011 16:10 schreef Frey het volgende:
Lorena daarentegen is de laatste tijd steeds leuker geworden.
Dat vind ik nou ookquote:Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het dat ze ongelooflijk oerdom tegen Jack doet, net alsof het feit dat ze zijn vriendin is een reden is waarom ze niet verdacht mag worden als ze nota bene op heterdaad betrapt is![]()
Zelfs Rien was nog slechter qua karakter dan rechercheur Jack met J-A-C-Kquote:Wat jullie over Jack zeggen is ook waar, hij doet alsof ie mysterieus is en heel wat in zijn mars heeft als ie wil, maar een legere huls dan hij kan ik me niet voorstellen. Een tamelijk mat personage, mag er onderhand ook wel uit.
Is het ook. Bezuinigingen hèquote:Ze mogen overigens dat politiebureau ook wel geloofwaardiger neerzetten, het lijkt wel een eenmanszaak zo![]()
Dan mogen ze van Jef de Lowietje van GTST maken: heeft die man ook weer eens een rolquote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Frey het volgende:
Misschien Serge-Henri Valcke casten als commissaris die Jack eens op zijn donder geeft.
"Deruit Van Houten!"
Zelfs híj was nog een betere held dan onze superspeurneus Van Houtenquote:
Ze hadden tot nu toe 2 keer de kans: bij zijn entree in 2005 en zijn comeback in 2008. Maar nee, hij moet zonodig de verloren portemonnee van mevrouw Brandsen gaan opsporen met zijn superinstinctquote:Op zondag 26 juni 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch jammer, ze hadden het destijd een stuk leuker kunnen maken, allereerst hadden ze niet moeten besluiten om misdaad af te schaffen toen Jack in de serie verscheen. Hierdoor zouden ze hem een slechterik kunnen maken, vervolgens toen Frits terugkwam hadden ze hem gewoon Frits moeten laten zijn en geen Hans. Qua mimiek lijkt Jack wel een beetje op Frits, maar de makers dachten vast dat het een leuke en originele zet zou zijn om hem een 'goeierik' te laten spelen.
Wat ook mooi was is dat ze in seizoen 3 maar liefst drie verschillende rechercheurs hadden: Van Heteren, Vliegen en Bronkhorst. En verschillende baliemedewerkers natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat van die bezuinigingen snap ik toch niet helemaal, in het begin hadden ze stukken minder geld dan nu geloof ik en toen hadden ze rond die eerste moordzaak op Marc de Waal toch overtuigend politie-apparaat. Met dank aan Edmond Classen uiteraard, Arthur Franssen was na Bronckhorst de meest overtuigende rechercheur die ze gehad hebben vind ik.
Inderdaad erg slap. Ik kan me herinneren dat baby Jack ook weleens bij Herman op schoot zat in seizoen 3, als ik het goed heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef Frey het volgende:
En dan komen ze met een slap verhaal dat hij altijd bij de nanny was en dat Herman pas tegen hem ging praten op zijn sterfbed.
Dat lachje ook van Herman en die aai over de bol.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
Inderdaad erg slap. Ik kan me herinneren dat baby Jack ook weleens bij Herman op schoot zat in seizoen 3, als ik het goed heb.
Herman was helemaal niet zo slecht met kinderen, zolang het maar niet zíjn kinderen warenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat lachje ook van Herman en die aai over de bol.
Ja dat klopt, wat ze nu over vroeger zeggen neem ik ook niet al te serieus, toen Janine aan Jack, Sjors en Wiet vertelde over vroeger beweerde ze ook dat ze Karin, Trix en Rien had gekend, dit is pertinent niet waar.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
Inderdaad erg slap. Ik kan me herinneren dat baby Jack ook weleens bij Herman op schoot zat in seizoen 3, als ik het goed heb.
Ik denk dat je duidelijk even Tom van Beek zag op dat moment en niet zozeer Hermanquote:Op zondag 26 juni 2011 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Herman was helemaal niet zo slecht met kinderen, zolang het maar niet zíjn kinderen waren
Ik snap ook niet helemaal waarom ze dat zo deden. Janine had er toch ook van kunnen hebben horen zeggen? Naja, we kregen tenminste wat oude beelden te zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja dat klopt, wat ze nu over vroeger zeggen neem ik ook niet al te serieus, toen Janine aan Jack, Sjors en Wiet vertelde over vroeger beweerde ze ook dat ze Karin, Trix en Rien had gekend, dit is pertinent niet waar.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het dat ze ongelooflijk oerdom tegen Jack doet, net alsof het feit dat ze zijn vriendin is een reden is waarom ze niet verdacht mag worden als ze nota bene op heterdaad betrapt is![]()
Prachtig ook hoe Jef woedend wordt en Robert er wat bij staat te lachen.quote:
Rond die tijd vond ik de soap erg leuk.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtig ook hoe Jef woedend wordt en Robert er wat bij staat te lachen.
Inderdaad. Ludo was juist altijd koelbloedig, met Huib onder schot houden, Bowien aan een cliff laten bungelen, Dian laten doodgaan, Martine op een boot zetten.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Frey het volgende:
Ludo: "Wat zijn dat voor methodes, mensen hun vingers breken?!"
Laat deze schrijvers dit soort dingen maar eens terugkijken.
Waardeloos van de schrijvers. Alsof ze een nieuwe "Nick" wilden ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Hogendoorn het volgende:
Hij vond Nick juist zwak, omdat die zich nooit kon beheersen. Meteen daarna schoot hij Maxime neer en brak hij Martijns vingers. Erg zwak voor dit peronage. En erg jammer.
Was ook een leuke tijd, vooral omdat de Albertsen lekker met hun tijd meegingen en toch een centrale rol in de soap speelden. Ik val weer in herhaling als ik zeg dat deze leuke sfeer begin seizoen 10 tot een einde kwam in mijn ogen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rond die tijd vond ik de soap erg leuk.
Dat gaat dus een ramp worden bij een mogelijke DVD-release, mocht het zover komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imo
Alleen al die cold opening (Geen vervolg van het eind van de vorige aflevering) laat zien dat het toen haast een èchte jongeren-sitcom was. Nu terugkijkend was het dan ook nog een GESLAAGDE jongeren-sitcom. Nu proberen ze het weer en falen ze. Toen Bruni in 1997 bij Laat de Leeuw was (Zag ik toevallig pas) zei ze dat de schrijvers het nu veel meer een jongerenserie wilde maken. ...Maar toen LUKTE dat ook nog. Ze wisten een goed onderscheid tussen jongeren en ouderen te maken. Nu gaat alles om jongeren en moeten de ouderen maar naar hun pijpen dansen, ziet het eruit als een verlepte jongeren-Bassie & Adriaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Frey het volgende:
6:32![]()
![]()
![]()
En natuurlijk het einde.![]()
Dat eindshot kon ik me nog zo goed herinneren met een boze Dian en een grijnzende Janine die opzij stapt waardoor de verbaasde Bowien ook zichtbaar is.
quote:Afrikaanse heerlijkheden... Waar precies?
- Overal.
Klopt, in 2007-2008 toch? Zaten ze zo groots over te doen, zoiets als 'Jaaaa de school komt weer terug op veler verzoek, alle nostaliefans opgelet', maar na het dieptepunt, de verhaallijn van die schoolmusical is dat ook snel afgetaaidquote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef Frey het volgende:
Ze probeerden later ook de school weer terug te brengen, maar dat werkte voor geen meter.
Heb ik iets gemist met 'afrikaanse heerlijkheden'?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alleen al die cold opening (Geen vervolg van het eind van de vorige aflevering) laat zien dat het toen haast een èchte jongeren-sitcom was. Nu terugkijkend was het dan ook nog een GESLAAGDE jongeren-sitcom. Nu proberen ze het weer en falen ze. Toen Bruni in 1997 bij Laat de Leeuw was (Zag ik toevallig pas) zei ze dat de schrijvers het nu veel meer een jongerenserie wilde maken. ...Maar toen LUKTE dat ook nog. Ze wisten een goed onderscheid tussen jongeren en ouderen te maken. Nu gaat alles om jongeren en moeten de ouderen maar naar hun pijpen dansen, ziet het eruit als een verlepte jongeren-Bassie & Adriaan.
Tenslotte de quote;
[..]
Ik vergeef het Sjors allemaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik vind het personage ook totaal niet interessant.
Sjors de schijnheilige.
Zogenaamd gelovig, maar gaat wel om de haverklap vreemd en bezoekt een abortuskliniek.
Kan me nog wel herinneren dat Ludo bij oom Govert thuis is geweest om een hapje mee te eten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef Frey het volgende:
Of Harmsen die Rosa even gaat opzoeken in huize Sanders.
Heeft hij daar eigenlijk ooit een scène gehad? Met Ludo had hij sowieso weinig scènes. Ik weet wel nog dat toen Harmsen in elkaar geslagen was, Ludo in het ziekenhuis langskwam met een cameraploeg om zichzelf te promoten. Was toen hij in de politiek ging ofzo.
Moet je die video kijken, vanaf 8 minuten.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist met 'afrikaanse heerlijkheden'?
En toen al in een rol als kakker!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op 2.22: Erik de Vogel in 1991, wat is ie nog jong daar zeg
Whehehe....quote:Op maandag 27 juni 2011 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Moet je die video kijken, vanaf 8 minuten.
Chris Jollesquote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe....
Overigens, deze Dian vond ik toch de leukste/beste. Hoe heet ze?
Ok thanx.quote:
Klopt, zeg ik ook al ruim een jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze moeten sowieso het schrijversteam en de producer eruitflikkeren en een nieuw team kiezen.
Nou, in den beginne alleen de uitvoerend producent: Rogier Proper en Cobi Peelen hebben acht jaar lang het verhaal voor GTST bedacht. In seizoen 7 kwam Karin van der Meer erbij, en niet veel later Marjan Ippel: toen Proper en Peelen vertrokken namen hun de leiding over het schrijversteam over.quote:Deden ze destijds om de zoveel jaar,
Het klopt dat die losers daar een beetje zitten te lantefanteren en alleen nog maar via de automatische piloot (lees: liefdesgepeupel) werken. Martin van Steijn (en niet van Steyn, zo werd-ie op de aftiteling van seizoen 1 genoemd maar dat is gewoon een foutje) is niet de huidige leider van het schrijversteam, dat zijn Jantien van der Meer en Rohan Gotschalk: Martin is hun assistent.quote:nu zit al jaren het schrijversteam onder de leiding van 'Van Steyn' te knoeien en te kloten.
GTST is nóóit een Hartbreak High geweest, de serie werd alleen af en toe verfrist met een nieuwe generatie.quote:Aan de schrijvers: Goede Tijden is GEEN Heartbreak High! In 1997/1998 lukte dat nog, maar nu moet je zoiets niet weer proberen te flikken want jullie falen erin!
Helaas werd het na seizoen 9 iets meer dan alleen "verfrist".quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
GTST is nóóit een Hartbreak High geweest, de serie werd alleen af en toe verfrist met een nieuwe generatie.
Is het nooit geweest maar ze proberen het er nu wel van te maken, en falen daarin.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
GTST is nóóit een Hartbreak High geweest, de serie werd alleen af en toe verfrist met een nieuwe generatie.
Dat was weer één van de "geniale" ideeën van Joop van den Endequote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas werd het na seizoen 9 iets meer dan alleen "verfrist".
Ik denk dat ze er eerder ONM proberen na te maken, met al die jongeren erin. Het valt me nog mee dat er niet om de vijf seconden "Fuck!" wordt geroepen, deden ze daar ookquote:Op maandag 27 juni 2011 14:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is het nooit geweest maar ze proberen het er nu wel van te maken, en falen daarin.
Dat mocht alleen Anton Noordermeer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
Het valt me nog mee dat er niet om de vijf seconden "Fuck!" wordt geroepen, deden ze daar ook
En sindsdien doet Van den Ende alleen nog maar musicals.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was weer één van de "geniale" ideeën van Joop van den Ende
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En sindsdien doet Van den Ende alleen nog maar musicals.
Opsomming:quote:Van den Ende wil GTST opfrissen
De dagelijkse RTL4-soap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) moet geloofwaardiger worden. De serie, al negen jaar een van de grootste successen van de commerciële televisie, kampt met tegenvallende kijkcijfers.
Volgens producent Joop van den Ende weerspiegelt de serie niet langer een voor de 'gewone' Nederlander herkenbaar leven. Hij ergert zich met name aan het voortdurend wisselen van partners. 'Niemand in die serie heeft nog een fatsoenlijke relatie. Dat is toch niet normaal?'
Op een eindejaarsfeestje voor GTST-spelers in ShowBizCity kondigde Van den Ende een 'verfrissingskuur' voor de serie aan. Hij hield zijn soapsterren voor dat er veranderingen nodig zijn om GTST aantrekkelijker te maken. 'Nieuwe scripts en nieuwe opnametechnieken' moeten ervoor zorgen dat kijkers zich weer met de personages kunnen identificeren.'
GTST 'gaat minder', aldus Van den Ende, 'maar is nog lang niet afgeschreven.' De serie trekt dagelijks 1,7 miljoen kijkers en vormt de ruggengraat van RTL 4. Drie maanden geleden trok de serie nog twee miljoen kijkers.
Van den Ende legt de schuld van het kijkersverlies bij R. Proper, tot voor kort verantwoordelijk voor de scripts. 'Hij is in de loop der jaren cynisch geworden. En dat was ook aan de serie te zien.' Van den Ende kocht drie maanden geleden Propers bedrijf Doctor Proctor op, waardoor hij greep op de scenario's heeft gekregen.
De lotgevallen van ruim twintig personen rondom huize Alberts en hotel Dendermonde zijn sinds 1990 dagelijks te volgen. Om de verhaallijnen levendig te houden, bedenken de scriptschrijvers opmerkelijke wendingen. 'Ik heb sinds de eerste aflevering vijf à zes vrouwen gehad, van wie er drie zijn overleden', zegt acteur Wim Zomer, die onlangs zijn rol als Daniël inruilde voor die van spreekstalmeester in een echt circus. Andere verhaalfiguren verdwenen spoorloos in de Zuid-Amerikaanse jungle of vertrokken per motorfiets naar Israël.
Behalve geloofwaardiger, wil Van den Ende ook frissere scenario's. Hij denkt dit te kunnen bewerkstelligen door scriptschrijvers te laten rouleren tussen alle Endemol-soaps (GTST, Onderweg naar Morgen en Goudkust). Daarnaast gaat hij experimenteren met nieuwe technieken. Digitale camera's, betere belichting en langere shots met één camera moeten GTST een 'filmisch' aanzien geven.
Precies. En daarbij lag het kijkcijferverlies van destijds niet zozeer aan de verhaallijnen, maar aan de prutsers van RTL Nederland (destijds de Holland Media Groep), die zo slim waren geweest om Big Brother op hetzelfde tijdstip als GTST te zetten. In eerste instantie viel het wel mee, maar toen BB opeens een gigantisch succes werd, liepen de kijkers van GTST over naar BB.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Frey het volgende:
Het hoeft van mij niet altijd even geloofwaardig te zijn, zo lang er maar genoeg spanning is. Ze moeten natuurlijk ook weer niet te ver gaan.
Natuurlijk kwam het vaak echt los op het eind, maar om nou te zeggen dat alles ertussen saai was? Dat vind ik de laatste jaren wel zo, maar vroeger niet. Zeker niet in de jaren 90.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij waren de kijkcijfers in bepaalde delen van dit seizoen ook niet heel erg hoog.
Het seizoen begon heel sterk en eindigt hoogstwaarschijnlijk heel sterk, maar wat er tussenin zat ...
Supersaai.
Lekker is dat, de boel een beetje omdraaien.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies. En daarbij lag het kijkcijferverlies van destijds niet zozeer aan de verhaallijnen, maar aan de prutsers van RTL Nederland (destijds de Holland Media Groep), die zo slim waren geweest om Big Brother op hetzelfde tijdstip als GTST te zetten. In eerste instantie viel het wel mee, maar toen BB opeens een gigantisch succes werd, liepen de kijkers van GTST over naar BB.
Het huidige gelul dat de kijkcijfers rond 2005/2006 terugliepen "Omdat de concurrentie groter werd" klopt niet eens: dát lag wél aan de slechte en onrealistische verhaallijnen. Maar daar willen ze niet aan
In die periode was Martine weg en begonnen de zeiklijntjes als paddestoelen uit de grond omhoog te schieten. Rondom deze tijd bleek Dennis ineens de zoon van Robert en Laura te zijn en bleek Frits eigenlijk Hans te zijn. Maar dit was slechts het begin, vervolgens werk eerst misdaad geheel afgeschaft en hierna het complete zakenleven. Wat bleef er over? Een serie dat nauwelijks volwassener is dan de Tina.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
Het huidige gelul dat de kijkcijfers rond 2005/2006 terugliepen "Omdat de concurrentie groter werd" klopt niet eens: dát lag wél aan de slechte en onrealistische verhaallijnen. Maar daar willen ze niet aan
De kijkcijfers van dit seizoen liggen over het algemeen net iets hoger dan die van vorig seizoen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij waren de kijkcijfers in bepaalde delen van dit seizoen ook niet heel erg hoog.
Het seizoen begon heel sterk en eindigt hoogstwaarschijnlijk heel sterk, maar wat er tussenin zat ...
Supersaai.
Ze noemen vooral De Wereld Draait Door en Deal Or No Dealquote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekker is dat, de boel een beetje omdraaien.
Welke concurrentie was er dan de laatste jaren?
Ik heb het dan ook over dit seizoen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Natuurlijk kwam het vaak echt los op het eind, maar om nou te zeggen dat alles ertussen saai was? Dat vind ik de laatste jaren wel zo, maar vroeger niet. Zeker niet in de jaren 90.
Zeker niet idd, die hele Celu verhaallijn, de moord op Marc de Waal, de chantage van Rolf Huygens, de voogdijzaak over Herman-Rien, de ontvoering van Deepak Anand, vond allemaal midden in het seizoen plaats. Gewoon een paar verhaallijnen dwars door elkaar heen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Natuurlijk kwam het vaak echt los op het eind, maar om nou te zeggen dat alles ertussen saai was? Dat vind ik de laatste jaren wel zo, maar vroeger niet. Zeker niet in de jaren 90.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Frey het volgende:
Het hoeft van mij niet altijd even geloofwaardig te zijn, zo lang er maar genoeg spanning is. Ze moeten natuurlijk ook weer niet te ver gaan.
Ik krijg momenteel nogal het idee dat de schrijvers ook niet echt een idee hebben waar ze het karakter naar toe willen laten gaan, het lijken nogal seizoen-seizoenreeksen te zijn geworden binnen de soap, zonder een "meerjarenplan" voor een karakter. Wat wil je een karakter de komende 5 jaar laten doen, wat voor grote hoogte en dieptepunten moet het doorstaan om daar te komen? Het meerendeel lijken ze nu allemaal impulsieve charlie's te zijn geworden.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Frey het volgende:
[..]
En gelukkig weer in positieve zin. Zouden de schrijvers dan toch wat geleerd hebben?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Geweldig! Ludo is lekker veel aanwezig de laatste tijd.
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef Koosnaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeien, Ludo maakt alles 3 keer beter.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou maak je me nieuwsgierig![]()
Charlie was wel erg dominant aanwezig vandaag.
Charlie was een grotere bemoeial dan Govert Harmsen uit seizoen 1 tot de macht Wil de Smetquote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou maak je me nieuwsgierig![]()
Charlie was wel erg dominant aanwezig vandaag.
Op het moment dat jij postte wou ik net zeggen dat Nina weer vreselijk was.quote:
Ja vooral die close-up van die wallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Op het moment dat jij postte wou ik net zeggen dat Nina weer vreselijk was.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja vooral die close-up van die wallen.
Erg irritantquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef Frey het volgende:
Eerst vervroegen en dan weer vooruit schuiven.
Misschien vrolijkt de shortie voor vandaag je een beetje op.quote:[b]Op dinsdag 28 juni 2011 12:22 schreef PeterKelder het volgende:[/b
Erg irritantZodoende zie ik de release van seizoen 5, die nu nog op 15 november staat, ook wel vooruit geschoven worden (al hoop ik van niet!)
Yep, ik heb hem gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien vrolijkt de shortie voor vandaag je een beetje op.
Een maand voor een dvd box is toch wel erg lang hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Neemt niet weg dat ik baal van de verschoven releasedatum, al hoef ik dan niet Spijkerhoek er binnen 1 maand doorheen te jassen
Tja, Jack blijft toch een man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die Jack is tegenwoordig ook maar een triest figuur ... alles doen wat Lorena wil, en toch neemt ze hem niet terug.
En hij blijft haar maar achter haar aan lopen als een puppy.
Verschrikkelijk.
Misschien wel, maar waarschijnlijk begin ik eind augustus/begin september aan een nieuwe opleiding die veel tijd in beslag neemt voor zover ik kan overzienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Een maand voor een dvd box is toch wel erg lang hoor.
Dan nog hoeft-ie niet zo triest te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Tja, Jack blijft toch een man.
Als je dan ook ziet hoe sexy Lorena er tegenwoordig bijloopt, strakke leren & latex broeken, stiletto hakken![]()
Geef die jongen eens ongelijk
Ik erger me meer aan de "rechercheur" Van Houten dan aan dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
Dan nog hoeft-ie niet zo triest te doen
Ik vind het allebei even erg. Als rechercheur faalt hij al hard, maar dit is helemaal om te janken. En dat noemt zich een Van Houtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de "rechercheur" Van Houten dan aan dit.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Frey het volgende:
Hogendoorn zou meteen Lorena hebben ingepikt.
Het slaat echt nergens op. Ik vond hem beter te pruimen toen zij hem probeerde te schaken en hij hard to get speelde, toen vond ik hem nog een beetje een kerel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Tja, Jack blijft toch een man.
Als je dan ook ziet hoe sexy Lorena er tegenwoordig bijloopt, strakke leren & latex broeken, stiletto hakken![]()
Geef die jongen eens ongelijk
Wat mij betreft mag hij Nina, Danny, Bing, Wiet, Lucas, Edwin en Charlie in de cel dumpen en Sil eruit halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Frey het volgende:
Dat hij Nina maar eens arresteert voor overdreven verwend gedrag.
Dat dan weer niet, maar dat kind heeft totaal niets toe te voegen aan de serie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef Frey het volgende:
Wiet weet ik nog niet, vind haar niet zo irritant eigenlijk.
Ik zou haar niet gek vinden als jonge bitch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
Dat dan weer niet, maar dat kind heeft totaal niets toe te voegen aan de serie.
Nee, maar dan moet dat hele personage weer veranderd worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou haar niet gek vinden als jonge bitch.
Oh, je bedoelt Tineke of zo, maar je weet maar nooit dadelijk schijnt ze nog een half zus te zijn van Laura.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet dat hele personage weer veranderd worden.
En daarbij, een personage wat geen familiebanden heeft in de serie lijkt me ook wel verfrissend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |