quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef Koosnaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeien, Ludo maakt alles 3 keer beter.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou maak je me nieuwsgierig![]()
Charlie was wel erg dominant aanwezig vandaag.
Charlie was een grotere bemoeial dan Govert Harmsen uit seizoen 1 tot de macht Wil de Smetquote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou maak je me nieuwsgierig![]()
Charlie was wel erg dominant aanwezig vandaag.
Op het moment dat jij postte wou ik net zeggen dat Nina weer vreselijk was.quote:
Ja vooral die close-up van die wallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Op het moment dat jij postte wou ik net zeggen dat Nina weer vreselijk was.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja vooral die close-up van die wallen.
Erg irritantquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef Frey het volgende:
Eerst vervroegen en dan weer vooruit schuiven.
Misschien vrolijkt de shortie voor vandaag je een beetje op.quote:[b]Op dinsdag 28 juni 2011 12:22 schreef PeterKelder het volgende:[/b
Erg irritantZodoende zie ik de release van seizoen 5, die nu nog op 15 november staat, ook wel vooruit geschoven worden (al hoop ik van niet!)
Yep, ik heb hem gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien vrolijkt de shortie voor vandaag je een beetje op.
Een maand voor een dvd box is toch wel erg lang hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Neemt niet weg dat ik baal van de verschoven releasedatum, al hoef ik dan niet Spijkerhoek er binnen 1 maand doorheen te jassen
Tja, Jack blijft toch een man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die Jack is tegenwoordig ook maar een triest figuur ... alles doen wat Lorena wil, en toch neemt ze hem niet terug.
En hij blijft haar maar achter haar aan lopen als een puppy.
Verschrikkelijk.
Misschien wel, maar waarschijnlijk begin ik eind augustus/begin september aan een nieuwe opleiding die veel tijd in beslag neemt voor zover ik kan overzienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Een maand voor een dvd box is toch wel erg lang hoor.
Dan nog hoeft-ie niet zo triest te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Tja, Jack blijft toch een man.
Als je dan ook ziet hoe sexy Lorena er tegenwoordig bijloopt, strakke leren & latex broeken, stiletto hakken![]()
Geef die jongen eens ongelijk
Ik erger me meer aan de "rechercheur" Van Houten dan aan dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
Dan nog hoeft-ie niet zo triest te doen
Ik vind het allebei even erg. Als rechercheur faalt hij al hard, maar dit is helemaal om te janken. En dat noemt zich een Van Houtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de "rechercheur" Van Houten dan aan dit.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Frey het volgende:
Hogendoorn zou meteen Lorena hebben ingepikt.
Het slaat echt nergens op. Ik vond hem beter te pruimen toen zij hem probeerde te schaken en hij hard to get speelde, toen vond ik hem nog een beetje een kerel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Tja, Jack blijft toch een man.
Als je dan ook ziet hoe sexy Lorena er tegenwoordig bijloopt, strakke leren & latex broeken, stiletto hakken![]()
Geef die jongen eens ongelijk
Wat mij betreft mag hij Nina, Danny, Bing, Wiet, Lucas, Edwin en Charlie in de cel dumpen en Sil eruit halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Frey het volgende:
Dat hij Nina maar eens arresteert voor overdreven verwend gedrag.
Dat dan weer niet, maar dat kind heeft totaal niets toe te voegen aan de serie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef Frey het volgende:
Wiet weet ik nog niet, vind haar niet zo irritant eigenlijk.
Ik zou haar niet gek vinden als jonge bitch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
Dat dan weer niet, maar dat kind heeft totaal niets toe te voegen aan de serie.
Nee, maar dan moet dat hele personage weer veranderd worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou haar niet gek vinden als jonge bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |