Jeetje, vind je dat zo erg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik realiseer me net pas dat we nog maar 10 uitzendingen te gaan hebben voor de zomerstop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niks beters te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jeetje, vind je dat zo erg?
Ik ben juist blij dat het er even een maand of 2 niet op is.
Tenzij de cliffhanger weer eens keer echt leuk wordt.
Werkelijk?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze kunnen het ook overdone doen. Er gebeurt nu iets TE veel in Meerdijk. Een beetje TE onrealistisch...
Nou, dat valt wel mee hoor. Er gebeurde wel eens wat meer dan nu. En dat beviel mij prima. Nu vind ik het nog vaak saai geneuzel over puberliefdes. Dus van mij mag er nog wat meer actie in.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze kunnen het ook overdone doen. Er gebeurt nu iets TE veel in Meerdijk. Een beetje TE onrealistisch...
Ik zou het niet weten. Het werd door de ene site bevestigd en door de andere site tegengesproken. Maar er zijn de laatste tijd zoveel geruchten die niet waar blijken te zijn. Afwachten maar.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:
P.S.: Marlies van Alcmaer zou toch nog een opwachting maken? Weet iemand of / wanneer dit gebeurt?
Nou ja, actie... spanning en suspense is voor mij al voldoende. En die achterlijke pubers (en mensen van in de 20 die zich nog als pubers gedragen, zoals Nina) eruitquote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee hoor. Er gebeurde wel eens wat meer dan nu. En dat beviel mij prima. Nu vind ik het nog vaak saai geneuzel over puberliefdes. Dus van mij mag er nog wat meer actie in.
Geen idee. Ik las ergens anders weer dat Joep Sertons ervoor gezorgd zou hebben dat Marlies in de serie zou komen, terwijl Joep dat zelf op Twitter heeft tegengesproken.quote:P.S.: Marlies van Alcmaer zou toch nog een opwachting maken? Weet iemand of / wanneer dit gebeurt?
Ik ook wel, maar hun hadden dit keer niet de "primeur", maar een web-log van Westenwind. Dus dan is de zekerheid imo ook wat minderquote:Op zondag 26 juni 2011 12:18 schreef Frey het volgende:
Ik houd me vooral vast aan GTSTCourant, want wat daar staat komt zowat altijd uit.
quote:Benieuwd naar het brein achter de geweldige verhaallijnen van GTST? Lees de column van onze schrijvers over het afgelopen GTST-jaar!
Tja, ze kunnen er moeilijk Benieuwd naar de sukkels achter die verschrikkelijke en inhoudloze verhaallijnen van GTST? neerzettenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef Frey het volgende:
Op de site weten ze het ook weer geweldig te verwoorden:
[..]
Och, gezien de column vermoedt ik de driehoeksverhouding Bing-Sjors-Danny. Of de affaire tussen Charlie en Danny. Of Nick die in de kliniek belandt dankzij Maxime. Of Ludo die de vingers van Martijn brakquote:Op zondag 26 juni 2011 13:19 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af wat ze zelf hun beste verhaallijn tot nu toe vinden.
Ja, dat is waar, al is het nog niet het niveau van bijv. seizoen 3. Toen waren er constant goede verhaallijnenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef Frey het volgende:
Zeker vergeleken met die troep lopen er nu enkele goede verhaallijnen.
Vooral Karma is echt spannend.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
Ja, dat is waar, al is het nog niet het niveau van bijv. seizoen 3. Toen waren er constant goede verhaallijnen
Wat ik vooral leuk vond aan de Karma-verhaallijn is dat er tussendoor ook humor in zit:quote:Op zondag 26 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral Karma is echt spannend.![]()
Welke drol heeft die trouwens genomineerd voor slechtste verhaallijn?
En die gast die achter Linda aanzit, was ik helemaal vergeten. Verscheen die ineens weer.
Bij die scène klonk ook een geniaal muziekje.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rondom dr. De Wilde vond ik ook erg goed, de scènes in de parkeergarage zorgden ervoor dat het bijna een misdaadserie leek
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Welke drol heeft die trouwens genomineerd voor slechtste verhaallijn?
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
dat laura in die sekte terechtkwam na de dood van lotje
Wat ik zo mooi vond aan de Karma-verhaallijn is dat die helemaal niet zo lang duurde, volgens mij maar een maand. Nu zouden ze zo'n verhaallijn uitsmeren over een halfjaarquote:Op zondag 26 juni 2011 13:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij die scène klonk ook een geniaal muziekje.![]()
Karma kwam vooral echt los op het eind. Geniaal hoe ze iedereen gingen bellen en dat Simon dat truitje kreeg.
Het probleem is dat er ook niets gebeurt tegenwoordig in dat half jaar. Pas op het eind gebeurt er iets spannends en ook dat valt al vaak tegen. Vroeger konden zelfs lange verhaallijnen van begin tot eind spannend zijn. Soms zakte het heel even in, om vervolgens weer meteen te knallen als je het niet verwachtte.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:47 schreef PeterKelder het volgende:
Nu zouden ze zo'n verhaallijn uitsmeren over een halfjaar
Zoals de verhaallijn rondom Arthur Diepgrond afgelopen seizoen. Oké, het einde was best wel goed, maar het duurde gewoon veel te lang. En daarbij hebben ze zelf de twist dat Marco de moordenaar was ook zelf verprutst, door hem op de aftiteling van de aflevering waarin Paul Karels werd aangereden/vermoord te zettenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Het probleem is dat er ook niets gebeurt tegenwoordig in dat half jaar. Pas op het eind gebeurt er iets spannends en ook dat valt al vaak tegen. Vroeger konden zelfs lange verhaallijnen van begin tot eind spannend zijn. Soms zakte het heel even in, om vervolgens weer meteen te knallen als je het niet verwachtte.
Ik vond het vooral jammer dat er geen spannende cliffhanger was bij de 4000e aflevering en dat Marco meteen werd doodgeschoten doorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
Zoals de verhaallijn rondom Arthur Diepgrond afgelopen seizoen. Oké, het einde was best wel goed, maar het duurde gewoon veel te lang. En daarbij hebben ze zelf de twist dat Marco de moordenaar was ook zelf verprutst, door hem op de aftiteling van de aflevering waarin Paul Karels werd aangereden/vermoord te zetten
Het was echt zo'n deja-vu gevoel; het jaar ervoor schoot hij René Meijer doodquote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het vooral jammer dat er geen spannende cliffhanger was bij de 4000e aflevering en dat Marco meteen werd doodgeschoten doorRechercheur van Houten
.
Dat kon gerust, mits de hele verhaallijn was ingekort, en dat Marco's wraak in de 4000ste aflevering te zien was (dat-ie Noud, Lucas en Ronja gijzelde in dat sanatorium ofzo).quote:Marco had in de volgende aflevering moeten ontsnappen, om nog een keer terug te keren voor wraak.
Rond de 2500ste aflevering begon ik met kijken, tot de eerste aflevering van seizoen 15. Toen was het echt geweldigquote:Op zondag 26 juni 2011 14:03 schreef Frey het volgende:
Dat waren nog eens jubileum uitzendingen. Boeiende personages die centraal stonden en fantastische climaxen. En natuurlijk schitterende muziek.
Ik zat na de aflevering echt zo ontzettend te shaken, zo spannend had ik het nog nooit meegemaakt. Ik wilde daarna nog de Baantjer film kijken, maar ik kon me totaal niet meer concentreren. Ik heb die cliff dat weekend zo vaak teruggezien en het weekend, wat normaal toch zo kort lijkt te duren, duurde toen echt veel te lang.quote:
Ik denk dat je, gezien de huidige koers die de serie nu vaart, lang kan wachtenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zat na de aflevering echt zo ontzettend te shaken, zo spannend had ik het nog nooit meegemaakt. Ik wilde daarna nog de Baantjer film kijken, maar ik kon me totaal niet meer concentreren. Ik heb die cliff dat weekend zo vaak teruggezien en het weekend, wat normaal toch zo kort lijkt te duren, duurde toen echt veel te lang.
En DAT gevoel wil ik nou eindelijk weer eens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |