Dat is jouw mening, en als je het niet bevalt dan blijf je hier toch weg?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is toch een tournament om de slechtste verhaallijn te bepalen, niet om verhaallijnen die je gewoon niet bevielen?
Maxime vs Nick waardoor Nick uiteindelijk in de kliniek belandde, was absoluut geen slechte verhaallijn.
Veel memorable quotes:
Nick: "Alles. ALLES heb je van me afgenomen!"
Maxime: "Nee, dat is niet waar Nick, nee. Je hebt je goede humeur nog."
Maxime: "Men moet jou niet. Professioneel niet, persoonlijk niet. Je hebt geen wil, je hebt geen visie, je hebt geen gevoel voor humor, je hebt geen kracht, je hebt geen charme. Je hebt helemaal niks. In- en intriest."
Maxime: "Ik had je toch gewaarschuwd, Nicolaas. Ik win altijd."
Dat het einde je niet beviel, maakt het echt geen slechte verhaallijn.
Sil die Rutger heeft vermoord, vond ik een fantastische verhaallijn.
Het zou wat mij betreft suf zijn geweest als Charlie Rutger had vermoord terwijl ze dronken was (ook al zouden we dan wel van Charlie af zijn geweest). Sil had veel meer reden om kwaad te zijn.
Sil was wat mij beteft totaal niet interessant. Dat het de zoon van Laura was, maakt hem niet automatisch een leuk personage.
Ik vond hem behoorlijk saai.
Dat zijn citaten uit South Park.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en als je het niet bevalt dan blijf je hier toch weg?
Je onderschrift zegt al genoeg hoe serieus we jou moeten nemen
Het is ook echt weer altijd hetzelfde iddquote:Op zondag 19 juni 2011 09:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en als je het niet bevalt dan blijf je hier toch weg?
Je onderschrift zegt al genoeg hoe serieus we jou moeten nemen
amenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ook echt weer altijd hetzelfde idd![]()
Maargoed dit tournament dient om te bepalen wie wat de slechtste verhaal vindt, men hoeft het daarin niet met elkaar eens te zijn.
Hoewel ik duidelijk een hekel heb aan Charlie, vind ik het best als anderen haar wel leuk vinden, tuurlijk kan ik het niet laten om in zo een geval weer eens even te laten weten wat ik ervan vindt, maar dit is bedoeld om mijn mening naast diegene neer te zetten, niet om hem te overrulen.
Ik vind het juist alleen maar interressant en positief dat de een de Maxime vs Nick verhaallijn leuk vindt en de ander stom, geeft in ieder geval stof om over te praten.
Maar een houding waarin ik zou zeggen: gebaseerd op dit, dit en dat moet je het haast wel leuk vinden (of niet) probeer ik ten allen tijden te vermijden (al zal ik me er onbewust weleens schuldig aan maken). Men kan nu eenmaal tot een heel ander persoonlijk oordeel komen, zelfsals zijn de feiten exact hetzelfde.
Klopt klopt, ik zal hem ook posten, de reden dat het zo lang duurt (behalve dat ik weer wat feestjes hadquote:Op zondag 19 juni 2011 18:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
amen![]()
Ben wel erg benieuwd naar jouw lijst
Nogmaals: je onderschrift zegt al genoeg hoe serieus we jou moeten nemenquote:
En lees met dit in je achterhoofd je eigen post en die van HvB nog eens door...quote:Ik laat tenminste niet mijn voorkeur/afkeur voor bepaalde personages bepalen wat zogenaamde slechte verhaallijnen zijn.
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nogmaals: je onderschrift zegt al genoeg hoe serieus we jou moeten nemen
[..]
En lees met dit in je achterhoofd je eigen post en die van HvB nog eens door...
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Iedereen mag een mening hebben, maar er wordt op deze site vaak gedaan alsof de mening van 10 steeds dezelfde mensen automatisch de juiste mening is.
2 gratis biertjes op mijn kosten volgende week zaterdagavond voor diegenen die hier de ironie van inzienquote:Maxime vs Nick waardoor Nick uiteindelijk in de kliniek belandde, was absoluut geen slechte verhaallijn.
10 is dan weer wel representiever dan 1 nietwaar?quote:10 mensen van de meer dan 1 miljoen kijkers.
'quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Iedereen mag een mening hebben, maar er wordt op deze site vaak gedaan alsof de mening van 10 steeds dezelfde mensen automatisch de juiste mening is.
10 mensen van de meer dan 1 miljoen kijkers.
Alsof ik de enige ben die er zo over denkt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
10 is dan weer wel representiever dan 1 nietwaar?
Het kan me niet heugen dat ik dat heb beweerd, ik stel alleen in het algemeen dat het oordeel van 10 mensen representatiever is dan dat van 1quote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die er zo over denkt.![]()
quote:Ik nomineer de introductie van alle waardeloze personages: Floris, Fos, Florien, Fay, Edwin, Danny, Valerie, etc.![]()
![]()
Enkele quotes uit vele dialogen bepalen geen lijn. Verder haalde het einde van die lijn (Afgeraffeld en direct Nick op laten pakken) het complete niveau van die lijn naar beneden. De verhaallijn Maxime vs. Nick had veel beter kunnen zijn maar het eind was beneden peil.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is toch een tournament om de slechtste verhaallijn te bepalen, niet om verhaallijnen die je gewoon niet bevielen?
Maxime vs Nick waardoor Nick uiteindelijk in de kliniek belandde, was absoluut geen slechte verhaallijn.
Veel memorable quotes:
Nick: "Alles. ALLES heb je van me afgenomen!"
Maxime: "Nee, dat is niet waar Nick, nee. Je hebt je goede humeur nog."
Maxime: "Men moet jou niet. Professioneel niet, persoonlijk niet. Je hebt geen wil, je hebt geen visie, je hebt geen gevoel voor humor, je hebt geen kracht, je hebt geen charme. Je hebt helemaal niks. In- en intriest."
Maxime: "Ik had je toch gewaarschuwd, Nicolaas. Ik win altijd."
Dat het einde je niet beviel, maakt het echt geen slechte verhaallijn.
Sil die Rutger heeft vermoord, vond ik een fantastische verhaallijn.
Het zou wat mij betreft suf zijn geweest als Charlie Rutger had vermoord terwijl ze dronken was (ook al zouden we dan wel van Charlie af zijn geweest). Sil had veel meer reden om kwaad te zijn.
Sil was wat mij beteft totaal niet interessant. Dat het de zoon van Laura was, maakt hem niet automatisch een leuk personage.
Ik vond hem behoorlijk saai.
Het meest waardeloze personage kunnen we wel in een volgend tournament doen, oke?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik nomineer de introductie van alle waardeloze personages: Floris, Fos, Florien, Fay, Edwin, Danny, Valerie, etc.![]()
![]()
Charliequote:Op maandag 20 juni 2011 01:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het meest waardeloze personage kunnen we wel in een volgend tournament doen, oke?
Hij is inderdaad nogal afgeraffeld. Dat was wel jammer. Maar alsnog vind ik hem vergeleken met vele andere verhaallijnen zeer onderhoudend.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Enkele quotes uit vele dialogen bepalen geen lijn. Verder haalde het einde van die lijn (Afgeraffeld en direct Nick op laten pakken) het complete niveau van die lijn naar beneden. De verhaallijn Maxime vs. Nick had veel beter kunnen zijn maar het eind was beneden peil.
Ik vind het een goed plan.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het meest waardeloze personage kunnen we wel in een volgend tournament doen, oke?
Laura's Living was geniaalquote:Op maandag 20 juni 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
dat laura in die sekte terechtkwam na de dood van lotje
roos in een of andere rare club vanwege dr anorexia
laura's living
Bedoel je hiermee die relatie die de personages met elkaar hadden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morris en Nina horror show
Charlie Dennis en Rik
Dennis Anita en Rik
Stefano en Daantje bij Smuldorado
En bedoel je hier de wraak van Roxy op de familie Sanders?quote:Roxy Belefante
Sorry ik had het nog al simpel opgeschrevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee die relatie die de personages met elkaar hadden?
[..]
En bedoel je hier de wraak van Roxy op de familie Sanders?
dankjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry ik had het nog al simpel opgeschreven
Morris en Nina is inderdaad oa de relatie maar ook heel de verhaallijn waarbij Morris , Ludo wilde vermoorden. Vervolgens Nina met haar pistool gericht op Morris etc. Alles bij elkaar dus eigenlijk.,
Charlie Dennis en rik bedoel ik mee Danny Charlie en Rik het hele recentelijke vreemdgaan gebeuren dus.
Dennis Anita en rik dat gedoe waarbij Rik en Anita als in een soort Bassie en Adriaan cliff van het balkon afvallen.
Stefano en Daantje dat een ex Maffia vervolgens in een snackbar werkten daar vervolgens verliefd wordt op het snackbar meisje.
En met Roxy bedoel ik inderdaad de wraak en dan vooral dat ze zo hysterisch was en dat de reden van haar *wraak* nog al magertjes was.
Hierna was het ook afgelopen met maffiosi die de familie Sanders in de gaten hielden. Ze kwamen nog 1 keer ter sprake toen Stefano bij de Oliviero's langs ging om meer over Maximiliaan te weten te komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
En met Roxy bedoel ik inderdaad de wraak en dan vooral dat ze zo hysterisch was en dat de reden van haar *wraak* nog al magertjes was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |