Die 2e rik en anita tune bezorgd me nog steeds kippenvelquote:Op maandag 20 juni 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
Een paar bekende:
Ludo tune
Ludo en Janine tune
Robert en Laura tune
Rik en Anita tune
En deze blijft ook een meesterwerk:
Rik en Anita tune 2
![]()
![]()
Wij weten echter al dat het lachen Ludo en Janine zou vergaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Frey het volgende:
6:32![]()
![]()
![]()
En natuurlijk het einde.![]()
Dat eindshot kon ik me nog zo goed herinneren met een boze Dian en een grijnzende Janine die opzij stapt waardoor de verbaasde Bowien ook zichtbaar is.
Die periode begin seizoen 10 markeert voor mij een beetje het begin van het einde van veel uit de eerste 10 jaren. Hoewel het nog best spannend bleef tot ongeveer Martines exit, begonnen de zeiklijntjes al veel meer de overhand te krijgen als het niet over Ludo ging.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef Frey het volgende:
Toch jammer dat het de definitieve breuk was. Ze hebben het hierna nog wel een keer geprobeerd samen, maar dat kwam nooit echt meer van de grond.
Ik zag hem toch liever als die zelfbewuste zakenman strak in het pak, met stropdas, lange jas en koffertje in zijn handen, die vaak een veel te grote mond had, mensen onbewust voor het hoofd stootte, maar uiteindelijk altijd wel tot het juiste inzicht kwam en ook het juiste deedquote:
Ludo & Stefano, die zich toen nog echt gedroeg als een maffisoso, probeerden de gebroeders Alberts, uit A&A te werken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef Frey het volgende:
Wat was dat ook alweer bij 2:23 met Stefano?
Dat waar Stefano met die mannen om Robert en Jef heen staat is al als ze hun eigen bedrijf zijn begonnen, hij kwam ze intimideren, al weet ik de reden niet meer. Dat andere als Robert hem op zijn bek slaat is omdat het toen slecht ging met A&A door Roberts en Jef nieuwe bedrijf (De Garage) en Stefano gegeven kwam jatten, zonder maffiosi :pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ludo & Stefano, die zich toen nog echt gedroeg als een maffisoso, probeerden de gebroeders Alberts, uit A&A te werken.
Stefano's 'stiefbroer' Lucchino wil zich ook in A&A werken, maar daar heeft Stefano niet zo'n trek in.
Robert gaat daarna ook weg bij A&A, om een eigen bedrijf te beginnen.
Dat waren de mooie familie Sanders momentenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat waar Stefano met die mannen om Robert en Jef heen staat is al als ze hun eigen bedrijf zijn begonnen, hij kwam ze intimideren, al weet ik de reden niet meer. Dat andere als Robert hem op zijn bek slaat is omdat het toen slecht ging met A&A door Roberts en Jef nieuwe bedrijf (De Garage) en Stefano gegeven kwam jatten, zonder maffiosi :p
Dat vond ik, vooral toen Robert in seizoen 3 terugkwam, erg irritant aan hem, zeker rond de verhaallijn met De Kelder. Als ik écht Peter Kelder was geweest (want dat ben ik jammer genoeg net nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zag hem toch liever als die zelfbewuste zakenman strak in het pak, met stropdas, lange jas en koffertje in zijn handen, die vaak een veel te grote mond had, mensen onbewust voor het hoofd stootte, maar uiteindelijk altijd wel tot het juiste inzicht kwam en ook het juiste deed
Alle rechercheurs uit de afgelopen 20 jaar GTST mogen langskomen om Jack een cursus te geven. Zelfs Appie Bosma Arend Veldhuisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
Deze rechercheur mag ook komen om Jack wat te leren.
Die vond ik toen net als iedereen vreselijk irritant, maar achteraf was dat eigenlijk juist geniaal. Iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
Alle rechercheurs uit de afgelopen 20 jaar GTST mogen langskomen om Jack een cursus te geven. Zelfs Appie Bosma Arend Veldhuis
"Wat is dit?"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Frey het volgende:
En toen de rust eindelijk terug leek te zien bij de familie Sanders, kwam weer die opdracht van Maximiliaan.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b36ccb43-9879-3577-9620-5731d7448a9b/
Mooi moment toen hij nog bleek te leven.
Wie, Appie of Arend?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Die vond ik toen net als iedereen vreselijk irritant, maar achteraf was dat eigenlijk juist geniaal. Iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen.![]()
Sowieso is Daniël erg grappig in de eerste seizoenenquote:Rien: "Wat heeft u precies tegen mij?
Daniël: "Ach Rien... Wat heeft een mens tegen poep aan zijn schoen?"![]()
![]()
Sowieso dat hele gesprek.![]()
En dan dat broodje.![]()
![]()
Die onnozele kop van Marcus ook die het niet doorheeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:18 schreef James1988 het volgende:
"Wat is dit?"
"Het is precies wat je denkt. En zoals gewoonlijk altijd net iets sneller dan je broertje."
Geweldige scene.
En dan was hij al een van mijn favorieten toen ik zijn eerste jaren nog niet gezien had.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso is Daniël erg grappig in de eerste seizoenen
Ik kijk dan ook erg uit naar seizoen 4, als hij in die put belandtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan was hij al een van mijn favorieten toen ik zijn eerste jaren nog niet gezien had.
Toch lost rechercheur Jack alle zaken op, duurt af en toe wel een seizoen, maar toch.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alle rechercheurs uit de afgelopen 20 jaar GTST mogen langskomen om Jack een cursus te geven. Zelfs Appie Bosma Arend Veldhuis
En dat zijn nog maar de terugkerende rollen. De hele serie heeft maar 4 stemartiesten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Kijk nog wel eens op Kindernet naar de herhalingen van Nils Holgersson, daar spreekt Ger Smit maarliefs 6 stemmen in + de vertelstem
Beter dan vorig jaar. Toen had ik nog maar 10 shorties te gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik realiseer me net pas dat we nog maar 10 uitzendingen te gaan hebben voor de zomerstop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()