quote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. En dan ook echt zo'n kleine golf die alleen de 3 Fischers meesleurt, terwijl de andere mensen kunnen ontsnappen.
Och, in gtst kan dat allemaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef arise het volgende:
[..]
![]()
![]()
, dat wil ik dan weer wel zien ..
Gave scene zou dat worden ...![]()
Hun stijl zou meer zijn dat Charlie struikelt over de drempel, zachtjes op de punt van de bank terecht komt en haar nek breekt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef vencodark het volgende:
Ik stel voor dat we al deze Charlie-dood suggesties mailen naar de gtst-redactie. Wie weet hebben ze er wat aan.
En weer verlamd raakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hun stijl zou meer zijn dat Charlie struikelt over de drempel, zachtjes op de punt van de bank terecht komt en haar nek breekt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hun stijl zou meer zijn dat Charlie struikelt over de drempel, zachtjes op de punt van de bank terecht komt en haar nek breekt.
waarschijnlijk zit ze volgend seizoen er nog wel paar weken inquote:Op maandag 20 juni 2011 12:42 schreef Koosnaam het volgende:
![]()
Volgend seizoen weer ''full time'' goede tijden slechte tijden kijken.
ik vrees toch dat er een andere actrice de rol overneemtquote:Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze maar wel echt dood gaat anders schrijven ze die er zo weer terug in.
Aukjequote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vrees toch dat er een andere actrice de rol overneemt
Hhmn lekker ondeugend wel. die Tamara Brinkmanquote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tamara Brinkman speelde Charlie erg leuk
Frederik zal er toch wel uit gaan, dus laat Frederik haar maar een beetje knevelen, mondje dichtplakken (zodat ze niet kan zeuren), een goede beurt geven (voor wat ze Rik heeft aangedaan)quote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
Of ze loopt met een schaar door de kapperszaak maar glijdt uit over 1 van haar sapjes die een klant heeft laten vallen.
Kan toch alleen maar een verbetering zijn!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vrees toch dat er een andere actrice de rol overneemt
Daar vond ik serieus geen ruk aan. Veel te ouwelijk en nietszeggend, niet speciaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tamara Brinkman speelde Charlie erg leuk
beetje te jong denk ikquote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de nieuwe Charlie al gevonden
[ afbeelding ]
Maar wel erg leuk om naar te kijkenquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
Of ze loopt met een schaar door de kapperszaak maar glijdt uit over 1 van haar sapjes die Lorena heeft laten vallen.
Miljuschka.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zij kan vast goed een sloerie spelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog wachten op het nieuws dat Everon, Marly, Pip en Jan de serie verlaten omdat "ze het zo druk hebben met andere dingen"quote:Op maandag 20 juni 2011 10:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Een dag later wordt bekend dat Lieke vertrekt.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Hogendoorn het volgende:
Haha, leuk dat ik genoemd wordt als potentieel schrijver.
Mooiquote:Op zondag 19 juni 2011 23:01 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Hey.Dat lijkt me nou nog eens leuk.
Naja, goedkoop: een seizoen GTST schijnt ongeveer 14 miljoen (!) per jaar te kosten. Een goed concept en het nodige enthousiasme zijn vaak wel de drijvende krachten achter de serie en de makers.quote:Een serie schrijven is inderdaad best lastig. Maar met een goed concept en het nodige enthousiasme moet het te doen zijn. Naar mijn inzicht kunnen wij inhoudelijk met elkaar best een beter product fabriceren dan het huidige GTST. Mits de middelen daartoe uiteraard. Het probleem is dat RTL een zo goedkoop mogelijke productie in kinderlijke liefdeslijntjes wil.
Mooi toch? Kunnen ze zien dat we er heel erg "ontdaan" van zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef roos85 het volgende:
al bijna 4 pagina's vol over het vertrek van Lieke
vreemd dat er niks op de gtst site staat
De Ludo tune wordt als eerste ingevoerdquote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef Frey het volgende:
De herkenbare muziekjes moeten uiteraard ook weer terug. Sommige kun je ook prima gebruiken tijdens een gesprek over vroeger of bij flashbacks.
De Ludo tune, de Ludo en Janine tune, de Laura en Robert tune, de 2 Rik en Anita tunes, de GTST tune enz.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
De Ludo tune wordt als eerste ingevoerd
Welke is trouwens de Robert en Laura-tune? Ik hoor in seizoen 3 wel regelmatig een muziekje onder scènes met Robert en/of Laura, die in seizoen 4 ook (gedeeltelijk) wordt gebruikt bij de val door de spiegel, maar is dat dan de R&L-tune of is het een ander?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:55 schreef Frey het volgende:
[..]
De Ludo tune, de Ludo en Janine tune, de Laura en Robert tune, de 2 Rik en Anita tunes, de GTST tune enz.
You dirty/cheekydevilquote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die moet er echt in en dan lesbische scenes in lingerie met Rikki en Lorena![]()
![]()
![]()
Het is weer een niveautje hoor maar dat mag de pret niet drukken .
Dat is hem ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Welke is trouwens de Robert en Laura-tune? Ik hoor in seizoen 3 wel regelmatig een muziekje onder scènes met Robert en/of Laura, die in seizoen 4 ook (gedeeltelijk) wordt gebruikt bij de val door de spiegel, maar is dat dan de R&L-tune of is het een ander?
Okay, ik had al zo'n voorgevoelquote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Die is gewoon gebruikt van seizoen 3 t/m 18.
Hoor hier de versie uit seizoen 3.
En hier de versie uit seizoen 18 vanaf ongeveer 0:35:
Hier hoor je de langere versie vanaf 7:55.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Okay, ik had al zo'n voorgevoel
Echt een supergeweldige tune
* PeterKelder meldt zich aanquote:Op maandag 20 juni 2011 17:13 schreef Frey het volgende:
Helaas kent lang niet iedereen de vaste tunes hier. Er moet dus nog flink wat worden bijgeschoold.
* roos85 meldt zich aanquote:Op maandag 20 juni 2011 17:13 schreef Frey het volgende:
Helaas kent lang niet iedereen de vaste tunes hier. Er moet dus nog flink wat worden bijgeschoold.
dankequote:Op maandag 20 juni 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
Een paar bekende:
Ludo tune
Ludo en Janine tune
Robert en Laura tune
Rik en Anita tune
En deze blijft ook een meesterwerk:
Rik en Anita tune 2
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|