AHUM! AHUM!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, zonder losers als Wiet, Danny, Bing, Nina, Charlie etc.
De serie wordt vanaf dan ook geschreven door de volgende mensen:
Frey
Heer_Van_Bartolhoven
Hogendoorn
PeterKelder
Lucas15
En alle anderen die het klassieke GTST boven het huidige verkiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Haha echt hequote:
Als dit waar is dan koop ik vandaag nog een fles champagne en ontkurk ik die om 20.00, maar ik juich pas als het zeker isquote:Op maandag 20 juni 2011 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk maar toch !!
Telegraaf: Lieke stopt met GTST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht effe je hebt de krant waarin dat staat al in bezit? Ik dacht dat je bedoelde dat het mogelijk in de krant zou komen vandaag, dit is hele andere koek, dan moet het haast wel waar zijn. Kent iemand een avondwinkel waar ze champagne verkopen?quote:Op maandag 20 juni 2011 04:03 schreef Ole het volgende:
Helaas krant niet.meegenomen, anders kon ik het scannen. Maar ik heb mijn.tag niet zomaar hoor!
Als ik de foto's zo zie bergrijp ik steeds beter dat sommige users haar op een man vinden lijken. Hahah, op tv met make-up en dergelijk ziet het er toch heel anders uit, mijn fout.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:35 schreef Phreakingout het volgende:
[ afbeelding ]
Onze gebeden zijn verhoord!!
![]()
![]()
__!!
dat zou goed kunnen, aangezien ze in de jubileum uitzending heeft aangegeven dat Nick haar grote liefde is..quote:Op maandag 20 juni 2011 03:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien vertrekt ze wel met Nick en Valentijn overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik nodig jullie allemaal uit voor een avondje in 'the english pub Northend' in Leiden op de dag dat Lieke van Lexmond stopt met gtst en de rol van Charlie voorgoed tot het verleden behoort![]()
Dat zou wel heel treurig zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:36 schreef roos85 het volgende:
Maar misschien komt een andere actrice de rol van Charlie overnemen...
Een dag later wordt bekend dat Lieke vertrekt.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef PeterKelder het volgende:
Uitvoerend Producent: MikeTuinstra
Hoofdschrijvers: Frey, Heer_Van_Bartolhoven, Hogendoorn, roos85, PeterKelder en Lucas15
[quote]twitter:babettevanveen twitterde op zaterdag 18-06-2011 om 12:01:12Nou laatste tweet erover, ik weet van niks, Katja gaat uiteraard niet naar #gtst en dat zou ik haar ook niet aanraden... reageer retweet
dat vroeg ik me ook al af...quote:Op maandag 20 juni 2011 11:11 schreef Frey het volgende:
Beter, want wat zouden zij nog te zoeken hebben in de serie? Bijna al hun vrienden en familieleden zijn vertrokken.
Ik las het goede nieuws net op Strarlounge!quote:Op maandag 20 juni 2011 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk maar toch !!
[breaking]Telegraaf: Lieke stopt met GTST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar daar hoef ik dan niet naar te kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef vencodark het volgende:
Whoehoe!!Daaaag Charlie.
![]()
Nadeel is wel dat we van Lieke als presentatrice mogelijk ook nog niet af zijn.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Bartolhoven kom maar met die champagne
Gelukkig kijk ik nauwelijks naar Nederlandse televisie. Dus als ze GTST verlaat ben ik waarschijnlijk écht van haar verlostquote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef vencodark het volgende:
Whoehoe!!Daaaag Charlie.
![]()
Nadeel is wel dat we van Lieke als presentatrice mogelijk ook nog niet af zijn.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar daar hoef ik dan niet naar te kijken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, aangezien ze in de jubileum uitzending heeft aangegeven dat Nick haar grote liefde is..
maar misschien krijgt ze toch een andere exitNee, dat kan niet. Ze heeft vorige week pas haar ontslag ingediend, dus die verhaallijnen zijn nog niet opgenomen, de terugkomst van Nick staat er ook los van. Maar het kan natuurlijk zijn dat de schrijvers haar vertrek verwerken in de verhaallijn rondom Nick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Behalve GTST kijk ik vooral naar tekenfilms. Ik zou haar dus alleen nog kunnen horen als ze gaat nasynchroniseren, maar die kans is ook klein aangezien ik vooral oude series kijk en series die niet Nederlands zijn ingesproken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:35 schreef vencodark het volgende:
Nee, dat is ook weer waar.Maar ik keek bijvoorbeeld ook nooit naar programma's van Gerard Joling en toch kwam ik die vent op tv overal per ongeluk tegen.
Of ze vertrekt door omstandigheden rondom scheiding etc. etc. met Valentijn naar Barbara in Curaçao.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ze heeft vorige week pas haar ontslag ingediend, dus die verhaallijnen zijn nog niet opgenomen, de terugkomst van Nick staat er ook los van. Maar het kan natuurlijk zijn dat de schrijvers haar vertrek verwerken in de verhaallijn rondom Nick.
dat kan natuurlijk ook..quote:Op maandag 20 juni 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze vertrekt door omstandigheden rondom scheiding etc. etc. met Valentijn naar Barbara in Curaçao.
Ik heb haar liever dood zodat ik zeker weet dat ze nooit meer terug komt ik op een goede manier afscheid kan nemen van het personage en het kan afsluiten, want Charliequote:Op maandag 20 juni 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze vertrekt door omstandigheden rondom scheiding etc. etc. met Valentijn naar Barbara in Curaçao.
Nick wil wraak omdat Charlie hem uit de ouderlijke macht liet ontzetten. Hij laat Charlie doordraaien en deze keer verdwijnt zij in een inrichting, waar ze niet veel later zelfmoord pleegt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
Nee, dat kan niet. Ze heeft vorige week pas haar ontslag ingediend, dus die verhaallijnen zijn nog niet opgenomen, de terugkomst van Nick staat er ook los van. Maar het kan natuurlijk zijn dat de schrijvers haar vertrek verwerken in de verhaallijn rondom Nick.
Dit zou zeer mooi zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick wil wraak omdat Charlie hem uit de ouderlijke macht liet ontzetten. Hij laat Charlie doordraaien en deze keer verdwijnt zij in een inrichting, waar ze niet veel later zelfmoord pleegt.
Definitief eruit zou het meest geweldige scenario zijn maar de kans lijkt me erg klein dat dit gebeurd. Ze heeft teveel banden in Meerdijk om er voorgoed uitgeschreven te worden. Haar karakter kan nog van alles beleven, die schrijven ze er niet zomaar uit. En zoals ik eerder schreef, de kans dat ze naar Barbara en Morris in het buitenland vertrekt, lijkt mij veel groter. Ze moeten hen er bijna bij betrekken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb haar liever dood zodat ik zeker weet dat ze nooit meer terug komt ik op een goede manier afscheid kan nemen van het personage en het kan afsluiten, want Charlie
Dat kan op een mooie manier. namelijk dat net wanneer Charlie daar heen op vakantie is dat er een Tsunami opkomt die alle drie mee sleurt en dood laat gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Definitief eruit zou het meest geweldige scenario zijn maar de kans lijkt me erg klein dat dit gebeurd. Ze heeft teveel banden in Meerdijk om er voorgoed uitgeschreven te worden. Haar karakter kan nog van alles beleven, die schrijven ze er niet zomaar uit. En zoals ik eerder schreef, de kans dat ze naar Barbara en Morris in het buitenland vertrekt, lijkt mij veel groter. Ze moeten hen er bijna bij betrekken.
Ik zie het al helemaal voor me. En dan ook echt zo'n kleine golf die alleen de 3 Fischers meesleurt, terwijl de andere mensen kunnen ontsnappen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat kan op een mooie manier. namelijk dat net wanneer Charlie daar heen op vakantie is dat er een Tsunami opkomt die alle drie mee sleurt en dood laat gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |