quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:08 schreef Frey het volgende:
En vervolgens begint het nieuwe seizoen met een leader zonder Laura en Jef.
Dat zal me een serie worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
De serie wordt vanaf dan ook geschreven door de volgende mensen:
Frey
Heer_Van_Bartolhoven
Hogendoorn
PeterKelder
Lucas15
Nee, MikeTuinstra wordt uitvoerend producent en kickt Kennard Bos de stoel afquote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zal me een serie worden.![]()
Inmiddels is men bezig ook MikeTuinstra bij het schrijversteam te halen.
Joh! Dan zou het echt een geweldige soap SERIE worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, zonder losers als Wiet, Danny, Bing, Nina, Charlie etc.
Frey
Heer_Van_Bartolhoven
Hogendoorn
PeterKelder
Lucas15
En alle anderen die het klassieke GTST boven het huidige verkiezen
Inderdaad, dat is dan ook de bedoelingquote:Op zondag 19 juni 2011 12:35 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Joh! Dan zou het echt een geweldige soap SERIE worden.
Zullen we dan Viggo en Arthur introduceren.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is dan ook de bedoeling
PRUTSER!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:38 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Zullen we dan Viggo en Arthur introduceren.
Ohja, niemand mag weten van onze bijzondere serie..quote:Op zondag 19 juni 2011 12:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
PRUTSER!!!!![]()
Nee, gewoon oude en interessante karaters terughalen lijkt me al voldoende
* roos85meldt zichquote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, zonder losers als Wiet, Danny, Bing, Nina, Charlie etc.
Frey
Heer_Van_Bartolhoven
Hogendoorn
PeterKelder
Lucas15
En alle anderen die het klassieke GTST boven het huidige verkiezen
Okay, voorlopige lijst:quote:
En het ongedaan maken dat Arnie ineens Dennis is, dat was dus een wraakactie van ..... John Alberts!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
PRUTSER!!!!![]()
Nee, gewoon oude en interessante karaters terughalen lijkt me al voldoende
DROMMELS, DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS!!! BAL GEHAKT!!! UILSKUIKEN!!!! FRIKANDEL!!! BAMIHAP!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:44 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ohja, niemand mag weten van onze bijzondere serie..![]()
Oke, baas!
En Hero Muller (Cor de Zeeuw uit ONM) ookquote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
DROMMELS, DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS!!! BAL GEHAKT!!! UILSKUIKEN!!!! FRIKANDEL!!! BAMIHAP!!!!
Oftewel, Paul van Gorcum mag gerust een grote rol krijgen in het nieuwe GTST
Johnquote:Op zondag 19 juni 2011 12:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
En het ongedaan maken dat Arnie ineens Dennis is, dat was dus een wraakactie van ..... John Alberts!
dat bedoelde ik eigenlijk ook, wilde hem net edittenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
John
Als snap ik niet precies waarom die dat zou doen. Pete Jenssens kan weer wel
Doen we Rutger Weemhoff/Filip Bolluyt (Henri van Cloppenburg uit Goudkust) ook erbij. Kan een leuke scène worden in Huize Sandersquote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
En Hero Muller (Cor de Zeeuw uit ONM) ook
Filip Bolluytquote:Op zondag 19 juni 2011 12:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doen we Rutger Weemhoff/Filip Bolluyt (Henri van Cloppenburg uit Goudkust) ook erbij. Kan een leuke scène worden in Huize Sanders
Henri tegen Ludo: Zeg, wat moet dat in mijn huis!!!
Gewoon Daan Schuurmans als Anton Noordemeer erin. Cross-overs kennen we hier nog niet in NL, wordt eens de hoogste tijdquote:Op zondag 19 juni 2011 12:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Filip BolluytHet lijkt me wel tof dat Hero en Filip een familiebedrijf hebben, dat de grootste concurrent van het Sanders familiebedrijf is (Stefano en Nick uiteraard terug)...
Dat je zo'n plot a la Westenwind krijgt... Nu nog het Anton Noordermeer figuur casten
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon Daan Schuurmans als Anton Noordemeer erin. Cross-overs kennen we hier nog niet in NL, wordt eens de hoogste tijd
En Levi van Kempen als Juniorquote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frits Jansma en Pamela Teves er ook in als JP en Bettina
Yups. En Jop de Vries als Victor Couwenberg, Job Redelaar als Pim Reitsema, Dolf de Vries als Ed Couwenberg, Herman Boerman als Frank Reitsema en Tamara Brinkman als Babette Couwenbergquote:
En dan als recurring character, net als Herman Hogendoorn.quote:
Hij krijgt wel een plekje in de leaderquote:Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan als recurring character, net als Herman Hogendoorn.
Max Bouwhuis.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou graag Daan Schuurmans willen, ben er nog niet uit in wat voor rol, wel een stoere natuurlijk, maar weet niet in welke hoedanigheid/in welk kamp.
Nieuwe zakenparter van Nick, om zo heel Meerdijk op zn kop te zetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou graag Daan Schuurmans willen, ben er nog niet uit in wat voor rol, wel een stoere natuurlijk, maar weet niet in welke hoedanigheid/in welk kamp.
Jack van Houtenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
Wie blijven erin dan?
Wat mij betreft blijven deze mensen:
-Laura Selmhorst
-Jef Alberts
-Janine Elschot
-Rik de Jong
-Ludo Sanders
-Noud Alberts
-Lorena Gonzalez
-Anton Bouwhuis
-Sjoerd Bouwhuis
-Rikki de Jong
-Rosa Gonzalez
Maxime ook, indien er wat aan de rol wordt gesleuteld.
Ja dat is waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Frey het volgende:
Wanneer de verwisseling van Arnie en Dennis ongedaan is gemaakt, moet er natuurlijk wel wat verzonnen worden voor Noud.
Nick!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
Wie blijven erin dan?
Wat mij betreft blijven deze mensen:
-Laura Selmhorst
-Jef Alberts
-Janine Elschot
-Rik de Jong
-Ludo Sanders
-Noud Alberts
-Lorena Gonzalez
-Anton Bouwhuis
-Sjoerd Bouwhuis
-Rikki de Jong
-Rosa Gonzalez
Maxime ook, indien er wat aan de rol wordt gesleuteld.
Kan toch gewoon de zoon van Dennis blijven?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Frey het volgende:
Wanneer de verwisseling van Arnie en Dennis ongedaan is gemaakt, moet er natuurlijk wel wat verzonnen worden voor Noud.
Ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen, want ik heb werkelijk geen idee waar jullie het over hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
Koop seizoen 1 t/m 3 anders! Heb je in één keer 560 afleveringen GTST-classique in je bezit
Ik ben vereerdquote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Okay, voorlopige lijst:
Uitvoerend Producent: MikeTuinstra
Hoofdschrijvers: Frey, Heer_Van_Bartolhoven, Hogendoorn, roos85, PeterKelder en Lucas15
Als er nog meer aanmeldingen zijn, laat het me weten
Hey.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Okay, voorlopige lijst:
Uitvoerend Producent: MikeTuinstra
Hoofdschrijvers: Frey, Heer_Van_Bartolhoven, Hogendoorn, roos85, PeterKelder en Lucas15
Als er nog meer aanmeldingen zijn, laat het me weten
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nu al zin in dat Wiet volledig doordraait.
En ik heb er absoluut géén zin in dat Nick weer terugkomt.Gelukkig is dat tijdelijk.
Als volgend seizoen bepaalde leuke personages uit de serie gaan en er nog meer onzinpersonages bij komen, ga ik om 20:00 uur echt iets anders kijken.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |