Yups. En Jop de Vries als Victor Couwenberg, Job Redelaar als Pim Reitsema, Dolf de Vries als Ed Couwenberg, Herman Boerman als Frank Reitsema en Tamara Brinkman als Babette Couwenbergquote:
En dan als recurring character, net als Herman Hogendoorn.quote:
Hij krijgt wel een plekje in de leaderquote:Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan als recurring character, net als Herman Hogendoorn.
Max Bouwhuis.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou graag Daan Schuurmans willen, ben er nog niet uit in wat voor rol, wel een stoere natuurlijk, maar weet niet in welke hoedanigheid/in welk kamp.
Nieuwe zakenparter van Nick, om zo heel Meerdijk op zn kop te zetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou graag Daan Schuurmans willen, ben er nog niet uit in wat voor rol, wel een stoere natuurlijk, maar weet niet in welke hoedanigheid/in welk kamp.
Jack van Houtenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
Wie blijven erin dan?
Wat mij betreft blijven deze mensen:
-Laura Selmhorst
-Jef Alberts
-Janine Elschot
-Rik de Jong
-Ludo Sanders
-Noud Alberts
-Lorena Gonzalez
-Anton Bouwhuis
-Sjoerd Bouwhuis
-Rikki de Jong
-Rosa Gonzalez
Maxime ook, indien er wat aan de rol wordt gesleuteld.
Ja dat is waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Frey het volgende:
Wanneer de verwisseling van Arnie en Dennis ongedaan is gemaakt, moet er natuurlijk wel wat verzonnen worden voor Noud.
Nick!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
Wie blijven erin dan?
Wat mij betreft blijven deze mensen:
-Laura Selmhorst
-Jef Alberts
-Janine Elschot
-Rik de Jong
-Ludo Sanders
-Noud Alberts
-Lorena Gonzalez
-Anton Bouwhuis
-Sjoerd Bouwhuis
-Rikki de Jong
-Rosa Gonzalez
Maxime ook, indien er wat aan de rol wordt gesleuteld.
Kan toch gewoon de zoon van Dennis blijven?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Frey het volgende:
Wanneer de verwisseling van Arnie en Dennis ongedaan is gemaakt, moet er natuurlijk wel wat verzonnen worden voor Noud.
Ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen, want ik heb werkelijk geen idee waar jullie het over hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
Koop seizoen 1 t/m 3 anders! Heb je in één keer 560 afleveringen GTST-classique in je bezit
Ik ben vereerdquote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Okay, voorlopige lijst:
Uitvoerend Producent: MikeTuinstra
Hoofdschrijvers: Frey, Heer_Van_Bartolhoven, Hogendoorn, roos85, PeterKelder en Lucas15
Als er nog meer aanmeldingen zijn, laat het me weten
Hey.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Okay, voorlopige lijst:
Uitvoerend Producent: MikeTuinstra
Hoofdschrijvers: Frey, Heer_Van_Bartolhoven, Hogendoorn, roos85, PeterKelder en Lucas15
Als er nog meer aanmeldingen zijn, laat het me weten
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nu al zin in dat Wiet volledig doordraait.
En ik heb er absoluut géén zin in dat Nick weer terugkomt.Gelukkig is dat tijdelijk.
Als volgend seizoen bepaalde leuke personages uit de serie gaan en er nog meer onzinpersonages bij komen, ga ik om 20:00 uur echt iets anders kijken.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |