quote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. En dan ook echt zo'n kleine golf die alleen de 3 Fischers meesleurt, terwijl de andere mensen kunnen ontsnappen.
Och, in gtst kan dat allemaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef arise het volgende:
[..]
![]()
![]()
, dat wil ik dan weer wel zien ..
Gave scene zou dat worden ...![]()
Hun stijl zou meer zijn dat Charlie struikelt over de drempel, zachtjes op de punt van de bank terecht komt en haar nek breekt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef vencodark het volgende:
Ik stel voor dat we al deze Charlie-dood suggesties mailen naar de gtst-redactie. Wie weet hebben ze er wat aan.
En weer verlamd raakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hun stijl zou meer zijn dat Charlie struikelt over de drempel, zachtjes op de punt van de bank terecht komt en haar nek breekt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hun stijl zou meer zijn dat Charlie struikelt over de drempel, zachtjes op de punt van de bank terecht komt en haar nek breekt.
waarschijnlijk zit ze volgend seizoen er nog wel paar weken inquote:Op maandag 20 juni 2011 12:42 schreef Koosnaam het volgende:
![]()
Volgend seizoen weer ''full time'' goede tijden slechte tijden kijken.
ik vrees toch dat er een andere actrice de rol overneemtquote:Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze maar wel echt dood gaat anders schrijven ze die er zo weer terug in.
Aukjequote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vrees toch dat er een andere actrice de rol overneemt
Hhmn lekker ondeugend wel. die Tamara Brinkmanquote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tamara Brinkman speelde Charlie erg leuk
Frederik zal er toch wel uit gaan, dus laat Frederik haar maar een beetje knevelen, mondje dichtplakken (zodat ze niet kan zeuren), een goede beurt geven (voor wat ze Rik heeft aangedaan)quote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
Of ze loopt met een schaar door de kapperszaak maar glijdt uit over 1 van haar sapjes die een klant heeft laten vallen.
Kan toch alleen maar een verbetering zijn!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vrees toch dat er een andere actrice de rol overneemt
Daar vond ik serieus geen ruk aan. Veel te ouwelijk en nietszeggend, niet speciaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tamara Brinkman speelde Charlie erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |