Ik denk dat hij het allemaal bijzonder vervelend had gevonden....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Wat zou Herman Hogendoorn ervan hebben gevonden...
Ik weet wel wat voor gezicht hij zou hebben getrokken, elke werkdag om 20:00 t/m 20:30 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Wat zou Herman Hogendoorn ervan hebben gevonden...
Ik vraag me af of Rozemarijn ook een soras-behandeling heeft gehad. Zo ja, dan heb ik erge medelijden met haar: moet je als 16/17-jarige optrekken met een alien van 13 (Amy) en een kleuter (Valentijn)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Valentijn, die is samen met Amy aan het eten bij Rozemarijn (Rikki's beste vriendin, maar alleen nog nooit door iemand gezien)
Mag allebei ook? Dat Jack besluit weer zakenman te worden, waarna Wiet doordraait omdat ze denkt dat de geest van Frits haar heeft gezegd dat dit absoluut niet mag gebeuren (terwijl de geest van Frits het juist prima vindt dat zijn zoon weer het zakenleven ingaat), waarna ze via de website waar Jef ook ooit zijn pistool heeft gekocht een mitrailleur aanschaft en Jack ermee doorzeeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef Frey het volgende:
Of Jack wordt weer zakenman of hij krijgt de kogel.
Hoe weet jij nou hoe oud Valentijn nu is, misschien is hij ook wel al 10 jaar, je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Rozemarijn ook een soras-behandeling heeft gehad. Zo ja, dan heb ik erge medelijden met haar: moet je als 16/17-jarige optrekken met een alien van 13 (Amy) en een kleuter (Valentijn)
Wordt Valentijn nou nog gespeeld door die tweeling of niet? Zo ja, dan is Valentijn nog een kleuterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe oud Valentijn nu is, misschien is hij ook wel al 10 jaar, je weet het maar nooit.
Misschien gaan ze beiden wel iets doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:16 schreef Frey het volgende:
Iedereen denkt dat Wiet iets gaat doen op de bruiloft, maar misschien zijn het wel de giftige gehaktballen van Tineke.
Dat zou echt een verrassing zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien gaan ze beiden wel iets doen.
Hm, lijkt me sterkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:16 schreef Frey het volgende:
Iedereen denkt dat Wiet iets gaat doen op de bruiloft, maar misschien zijn het wel de giftige gehaktballen van Tineke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Inge Schrama: 'Cliffhanger is echt heel heftig'
Als we Inge Schrama mogen geloven krijgen we dit GTST-seizoen een bloedstollend uiteinde. De GTST-actrice sprak met tijdschrift Mikro Gids over de laatste aflevering van dit seizoen.
Ze noemt de cliffhanger dit seizoen 'echt heel heftig'. 'Toen ik het las, dacht ik: gaan we dit opnemen? Ik mag helaas niets verklappen, maar ik ben bang dat de fans de zomervakantie straks veel te lang vinden duren', aldus de actrice. Onlangs is al uitgelekt wat er gaat gebeuren bij de cliffhanger, die dit jaar op vrijdag 8 juli zal worden uitgezonden.
Schrama, die doorgaans niet vaak interviews geeft aan de media, sprak ook voluit over haar personage. Afgelopen seizoen beleefde Sjors Langeveld een turbulent jaar van allemaal verhaallijnen die niet uit haar eigen leven gegrepen zijn. 'Als ik op de set sta, heb ik ook niet het gevoel dat ik Sjors ben. Al ken ik haar langzamerhand wel door en door. (...) Soms kan ik ook iets te direct uit de hoek komen hoor. Hoewel, misschien ben ik toch iets voorzichtiger dan Sjors. Maar ik heb zeker waardering voor haar. Ze is makkelijk om van te houden, al neem ik haar zelden mee naar huis. Thuis is voor thuisdingen.'
Dat wordt weer vreemdgaan voor Robert.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens: naast Robert, Remco, Sil, Nick, Martine en Stefano mag deze dame ook terugkeren van mij:
[ afbeelding ]Skylar
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
Sil duwt Robert, die verliest zijn evenwicht en valt bovenop een pak Wasa Knackerbröd (sterk staaltje Product Placement)
Zo'n mooi meisje!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens: naast Robert, Remco, Sil, Nick, Martine en Stefano mag deze dame ook terugkeren van mij:
[ afbeelding ]Skylar
Kun je nagaan dat er door die val een stuk Knackerbröd in de rug van Robert terecht is gekomen, waarna hij volgens de dokter "Nooit meer zal kunnen lopen"quote:
Yups, daarom mag ze terugkomen van mijquote:
Een homoseksuele dokter die een relatie krijgt met Jef.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
Kun je nagaan dat er door die val een stuk Knackerbröd in de rug van Robert terecht is gekomen, waarna hij volgens de dokter "Nooit meer zal kunnen lopen"
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Een homoseksuele dokter die een relatie krijgt met Jef.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
Intussen valt Laura flauw, omdat haar nieuwe liefde is ingehuurd door Maxime, die de Rozenboom wil overnemenDe nieuwe liefde van Laura is namelijk bezig haar te vergiftigen met het recept van de gehaktballen van Tineke
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Mooie voorbeelden hoe je oude verhaallijnen best kunt recyclen.
quote:
Mee eens, geen toelichting nodig waarom, lijkt mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]Skylar
De anderen oké, maar sorry hoor: Silquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]Skylar
Waarom niet? Het wordt dan sowieso een recast (Rik Witteveen gaat namelijk naar de Toneelschool en is dus niet beschikbaar) en het is tenminste nog het enige échte kind van Robert en Laura (want Dennis zie ik niet als hun zoon).quote:
Dat wordt niet zo moeilijk na de cliff van vorig jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, 't is altijd een zinderende cliffhanger, beter dan het voorgaande jaar.
Welke cliff?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
Dat wordt niet zo moeilijk na de cliff van vorig jaar
Tja inderdaad.quote:
Teveel gefischer bij Robert en Jef, wat een afgrijselijke uitwerking had dat zeg, Barbara die weer eens alles kan flikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:47 schreef Frey het volgende:
Deze had zo voor zomercliff door kunnen gaan toen en het was gewoon middenin de week.
Ik weet bijna zeker dat het niet helemaal zover zal komen. Ludo komt er zelf wel achter wat voor een treurig persoon Frederik is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja inderdaad.
Nou hoop ik dat Ludo zijn worden ten opzichte van haar, eens goed waar gaat maken.
quote:Bovendien keert ook nog een andere oude bekende hier terug naar de experience, op 20 meter van zijn oude stek: het keukentje van Meneer Harmsen uit Goede Tijden, Slechte Tijden. Bezoekers hebben deze plek waar je zelf een soapscène kon naspelen en opnemen een tijdje moeten missen door de verbouwing van Achter de schermen naar POPstudio. Najaar 2011 keert het setje dat jarenlang een van de vaste punten in Nederlands populaire soap vormde, weer in volle glorie terug. Demonteren die boel dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh....
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Frey het volgende:
Ik heb er zin in.
Zullen we eindelijk weer eens met kippenvel zitten te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |