Overigens, beetje laat, maar hier is mijn analyse van het 'Hoe verlaat Charlie GTST?' artikel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILMA NANNINGA. Ik vind het echt erg dat zij dit heeft geschreven. Geweldig aardige vrouw, maar een beschadiging voor haar schrijfkunsten.
quote:
AMSTERDAM - Op welke manier verlaat Charlie straks Goede Tijden, Slechte Tijden? Nu Lieke van Lexmond ontslag heeft genomen bij de soap, is er werk aan de winkel voor de schrijvers. Charlie, die een vurige relatie onderhield met broer Danny (Jan Kooijman) van haar echtgenoot Rik (Ferri Somogyi), zit midden in een boeiende verhaallijn.
Het is dus al zover dat steeds hetzelfde opnieuw en opnieuw, namelijk hoer Charlie die rondzooit met de broertjes, een boeiende lijn genoemd wordt.

quote:
Eén oplossing is Lieke vervangen door een andere actrice. Zodat we vanaf ongeveer november alleen moeten wennen aan een ander gezicht van Charlie. Dat zou, wordt nu al geroepen, best Babette van Veen kunnen zijn. Zij heeft tenslotte aangegeven dat ze in de markt is.
Volgend seizoen keert Sil terug als volwassen gozer, gespeeld door Reinout Oerlemans.
quote:
De andere optie is dat Charlie uit de soap wordt geschreven.
Goh, echt waar?
quote:
Ze zou om alle ellende van zich af te schudden het plan op kunnen vatten uit te huilen bij haar eerder vertrokken pleegmoeder Barbara (Charlotte Besijn) of terug te gaan naar Tanzania om daar in het weeshuis zoveel goed werk te verrichten dat ze zichzelf haar overspelige gedrag kan vergeven.
Die laatste zin liet me zó hard lachen.

quote:
Het kan ook dat de terugkeermogelijkheid voor Lieke wordt afgesneden.
Yes!
quote:
Ze zou toch een relatie met Danny kunnen aangaan en een fataal ongeluk krijgen tijdens een vrijpartij achter het stuur.
DÁT noem ik nu een exit! Charlie die Danny head geeft in de auto, Danny die er in opgaat, niet op de weg let en ala Dossier Verhulst zo door een hoekrailing knalt en met de auto zo tegen een betonnen pilaar aanknalt (Dat geeft wel enkele rode vlekken, google anders eens op 'Porsche Girl')
quote:
Of Rik zou buiten zichzelf kunnen raken en met het pistool van rechercheur Jack (Mark van Eeuwen) Charlie vermoorden en daarna een poging tot zelfmoord doen. Rik zou dat dan overleven, net als Danny het auto-ongeluk. We willen tenslotte niet meteen ook van Ferri Somogyi en Jan Kooijman af.
Ferry klopt, maar Jan...? Wie wil er nou NIET van Jan Kooijman af, op 12-jarige opgegeilde buurmeisjes na dan?
quote:
Na de cliffhanger vinden wij het een mooie zomeroefening. Wie bedenkt de beste verhaallijn voor GTST. Verhalen insturen naar: prive@telegraaf.nl of Redactie De Telegraaf - Privé, Postbus 376, 1000 EB Amsterdam, o.v.v. GTST. De beste inzendingen worden uiteraard beloond. U mag er de hele zomer over doen. Wij verzamelen de inzendingen tot 1 september en zullen regelmatig over het verloop berichten.
Hier mijn verhaal:
Charlie probeert nog iets te krijgen met Nick (It's never enough, je kent haar) maar wanneer Rik dat ziet, is hij overmand van verdriet. Hij gaat naar Danny om te vertellen wat ze geflikt heeft. Danny komt achter zijn ijdelheidsspiegel vandaan en steunt zijn broer met dubbel gevoel; Hij was namelijk ook nog bezig met Charlie. Hij zegt even naar de kroeg te gaan, maar gaat in feite naar Charlie toe. Wat volgt is een groot schouwspel, een ruzie... Maar hoe het afloopt zien we niet. Het eerste wat we wel zien is een shot van Charlie die met haar kop door een spiegel heen ligt (Die lijn BLIJFT geniaal

). Wit doek erover, lijkzak dichtritsen, exit Charlie.
Wat precies heeft plaatsgevonden weten we niet, maar Danny was aanwezig. Inspecteur Jack komt er niet uit dus roept hij hulp in van de hoofdcommissaris en vroegere inspecteur van de politie; Commissaris Bronkhorst! Hij gaat door Meerdijk maar komt op een ander spoor terecht: Het spoor van Jef.
Gooi er nog even een geniale reeks scenes in de rechtzaal tegenaan, waarbij Danny wordt veroordeeld (terwijl het eigenlijk Rikki was die haar om zeep hielp) en nu dus 35 jaar mag zitten... And the story continues.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 23-06-2011 10:37:49 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.