Teveel gefischer bij Robert en Jef, wat een afgrijselijke uitwerking had dat zeg, Barbara die weer eens alles kan flikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:47 schreef Frey het volgende:
Deze had zo voor zomercliff door kunnen gaan toen en het was gewoon middenin de week.
Ik weet bijna zeker dat het niet helemaal zover zal komen. Ludo komt er zelf wel achter wat voor een treurig persoon Frederik is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja inderdaad.
Nou hoop ik dat Ludo zijn worden ten opzichte van haar, eens goed waar gaat maken.
quote:Bovendien keert ook nog een andere oude bekende hier terug naar de experience, op 20 meter van zijn oude stek: het keukentje van Meneer Harmsen uit Goede Tijden, Slechte Tijden. Bezoekers hebben deze plek waar je zelf een soapscène kon naspelen en opnemen een tijdje moeten missen door de verbouwing van Achter de schermen naar POPstudio. Najaar 2011 keert het setje dat jarenlang een van de vaste punten in Nederlands populaire soap vormde, weer in volle glorie terug. Demonteren die boel dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh....
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Frey het volgende:
Ik heb er zin in.
Zullen we eindelijk weer eens met kippenvel zitten te kijken?
Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Frey het volgende:
Ik heb er zin in.
Zullen we eindelijk weer eens met kippenvel zitten te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens nog een mooi voorbeeld van muziek-recycling gevonden:
De tune die hier vanaf 0:40 is te horen, werd bij de scène hieronder (deels) ook gebruikt:![]()
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
De muziek in de eerste paar seizoenen was prachtig, maar toch soms vaak hetzelfde. Dat werd later nog beter toen het gevarieerder werd.
Bij 7:52 een mooi voorbeeld van zo'n "stilte" moment met prachtige muziek, waar ze nu een dom liedje onder zouden plakken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imo
Inderdaad een mooie scènequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij 7:52 een mooi voorbeeld van zo'n "stilte" moment met prachtige muziek, waar ze nu een dom liedje onder zouden plakken.
Bronkhorst die hier nog genoemd wordt.![]()
Helaas niet in beeld deze aflevering.
Dat is inderdaad erg jammer, zeker omdat Jef tegen Laura zegt: "Jullie komen altijd weer bij elkaar."quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef Frey het volgende:
Toch jammer dat het de definitieve breuk was. Ze hebben het hierna nog wel een keer geprobeerd samen, maar dat kwam nooit echt meer van de grond.
Dit is zo'n mooi stukje dankzij de volgende dingen:quote:
Het zou vreemd zijn geweest als ze Dennis ertussen hadden gezet denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
Zouden ze Dennis er bewust niet tussen hebben gezet?
En Philip had ik ook wel verwacht eigenlijk.
Ja en toen was hij net op reis gegaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden zijn bestaan toen toch gewist uit de computer oid?
Dat was meer Cleo. Laura was medeplichtig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ze heeft ook die Mary Verstraete vermoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |