Inderdaad. Ludo was juist altijd koelbloedig, met Huib onder schot houden, Bowien aan een cliff laten bungelen, Dian laten doodgaan, Martine op een boot zetten.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Frey het volgende:
Ludo: "Wat zijn dat voor methodes, mensen hun vingers breken?!"
Laat deze schrijvers dit soort dingen maar eens terugkijken.
Waardeloos van de schrijvers. Alsof ze een nieuwe "Nick" wilden ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Hogendoorn het volgende:
Hij vond Nick juist zwak, omdat die zich nooit kon beheersen. Meteen daarna schoot hij Maxime neer en brak hij Martijns vingers. Erg zwak voor dit peronage. En erg jammer.
Was ook een leuke tijd, vooral omdat de Albertsen lekker met hun tijd meegingen en toch een centrale rol in de soap speelden. Ik val weer in herhaling als ik zeg dat deze leuke sfeer begin seizoen 10 tot een einde kwam in mijn ogen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rond die tijd vond ik de soap erg leuk.
Dat gaat dus een ramp worden bij een mogelijke DVD-release, mocht het zover komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imo
Alleen al die cold opening (Geen vervolg van het eind van de vorige aflevering) laat zien dat het toen haast een èchte jongeren-sitcom was. Nu terugkijkend was het dan ook nog een GESLAAGDE jongeren-sitcom. Nu proberen ze het weer en falen ze. Toen Bruni in 1997 bij Laat de Leeuw was (Zag ik toevallig pas) zei ze dat de schrijvers het nu veel meer een jongerenserie wilde maken. ...Maar toen LUKTE dat ook nog. Ze wisten een goed onderscheid tussen jongeren en ouderen te maken. Nu gaat alles om jongeren en moeten de ouderen maar naar hun pijpen dansen, ziet het eruit als een verlepte jongeren-Bassie & Adriaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Frey het volgende:
6:32![]()
![]()
![]()
En natuurlijk het einde.![]()
Dat eindshot kon ik me nog zo goed herinneren met een boze Dian en een grijnzende Janine die opzij stapt waardoor de verbaasde Bowien ook zichtbaar is.
quote:Afrikaanse heerlijkheden... Waar precies?
- Overal.
Klopt, in 2007-2008 toch? Zaten ze zo groots over te doen, zoiets als 'Jaaaa de school komt weer terug op veler verzoek, alle nostaliefans opgelet', maar na het dieptepunt, de verhaallijn van die schoolmusical is dat ook snel afgetaaidquote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef Frey het volgende:
Ze probeerden later ook de school weer terug te brengen, maar dat werkte voor geen meter.
Heb ik iets gemist met 'afrikaanse heerlijkheden'?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alleen al die cold opening (Geen vervolg van het eind van de vorige aflevering) laat zien dat het toen haast een èchte jongeren-sitcom was. Nu terugkijkend was het dan ook nog een GESLAAGDE jongeren-sitcom. Nu proberen ze het weer en falen ze. Toen Bruni in 1997 bij Laat de Leeuw was (Zag ik toevallig pas) zei ze dat de schrijvers het nu veel meer een jongerenserie wilde maken. ...Maar toen LUKTE dat ook nog. Ze wisten een goed onderscheid tussen jongeren en ouderen te maken. Nu gaat alles om jongeren en moeten de ouderen maar naar hun pijpen dansen, ziet het eruit als een verlepte jongeren-Bassie & Adriaan.
Tenslotte de quote;
[..]
Ik vergeef het Sjors allemaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik vind het personage ook totaal niet interessant.
Sjors de schijnheilige.
Zogenaamd gelovig, maar gaat wel om de haverklap vreemd en bezoekt een abortuskliniek.
Kan me nog wel herinneren dat Ludo bij oom Govert thuis is geweest om een hapje mee te eten.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef Frey het volgende:
Of Harmsen die Rosa even gaat opzoeken in huize Sanders.
Heeft hij daar eigenlijk ooit een scène gehad? Met Ludo had hij sowieso weinig scènes. Ik weet wel nog dat toen Harmsen in elkaar geslagen was, Ludo in het ziekenhuis langskwam met een cameraploeg om zichzelf te promoten. Was toen hij in de politiek ging ofzo.
Moet je die video kijken, vanaf 8 minuten.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist met 'afrikaanse heerlijkheden'?
En toen al in een rol als kakker!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op 2.22: Erik de Vogel in 1991, wat is ie nog jong daar zeg
Whehehe....quote:Op maandag 27 juni 2011 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Moet je die video kijken, vanaf 8 minuten.
Chris Jollesquote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe....
Overigens, deze Dian vond ik toch de leukste/beste. Hoe heet ze?
Ok thanx.quote:
Klopt, zeg ik ook al ruim een jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze moeten sowieso het schrijversteam en de producer eruitflikkeren en een nieuw team kiezen.
Nou, in den beginne alleen de uitvoerend producent: Rogier Proper en Cobi Peelen hebben acht jaar lang het verhaal voor GTST bedacht. In seizoen 7 kwam Karin van der Meer erbij, en niet veel later Marjan Ippel: toen Proper en Peelen vertrokken namen hun de leiding over het schrijversteam over.quote:Deden ze destijds om de zoveel jaar,
Het klopt dat die losers daar een beetje zitten te lantefanteren en alleen nog maar via de automatische piloot (lees: liefdesgepeupel) werken. Martin van Steijn (en niet van Steyn, zo werd-ie op de aftiteling van seizoen 1 genoemd maar dat is gewoon een foutje) is niet de huidige leider van het schrijversteam, dat zijn Jantien van der Meer en Rohan Gotschalk: Martin is hun assistent.quote:nu zit al jaren het schrijversteam onder de leiding van 'Van Steyn' te knoeien en te kloten.
GTST is nóóit een Hartbreak High geweest, de serie werd alleen af en toe verfrist met een nieuwe generatie.quote:Aan de schrijvers: Goede Tijden is GEEN Heartbreak High! In 1997/1998 lukte dat nog, maar nu moet je zoiets niet weer proberen te flikken want jullie falen erin!
Helaas werd het na seizoen 9 iets meer dan alleen "verfrist".quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
GTST is nóóit een Hartbreak High geweest, de serie werd alleen af en toe verfrist met een nieuwe generatie.
Is het nooit geweest maar ze proberen het er nu wel van te maken, en falen daarin.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
GTST is nóóit een Hartbreak High geweest, de serie werd alleen af en toe verfrist met een nieuwe generatie.
Dat was weer één van de "geniale" ideeën van Joop van den Endequote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas werd het na seizoen 9 iets meer dan alleen "verfrist".
Ik denk dat ze er eerder ONM proberen na te maken, met al die jongeren erin. Het valt me nog mee dat er niet om de vijf seconden "Fuck!" wordt geroepen, deden ze daar ookquote:Op maandag 27 juni 2011 14:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is het nooit geweest maar ze proberen het er nu wel van te maken, en falen daarin.
Dat mocht alleen Anton Noordermeer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
Het valt me nog mee dat er niet om de vijf seconden "Fuck!" wordt geroepen, deden ze daar ook
En sindsdien doet Van den Ende alleen nog maar musicals.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was weer één van de "geniale" ideeën van Joop van den Ende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |