Totaal andere geuren he? Ik heb ze bij een vriendin geroken en ben blij dat ik geen samples heb besteld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik zou ook Avobath doen dan.
Btw, zo gek als ik ben op de heerlijke geuren van Lush, de parfums van hullie danwel Gorilla zijn werkelijk om te braken zo goor. Hoe kan da nou?
Ik ook, minstens 2 jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:35 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog genoeg Lush voor 2 jaar denk ik
Ik ben een beginner.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef -Peach het volgende:
Ooh jouw stash is nog heerlijk beschaafd
Ooo dat zal wel inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner.Er zit pas sinds kort een Lush filiaal dicht bij mijn huis dus ik ben bang dat dat snel gaat veranderen.
Another lost soulquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner.Er zit pas sinds kort een Lush filiaal dicht bij mijn huis dus ik ben bang dat dat snel gaat veranderen.
Ik was er laatst 's nachts. Uiteraard was de winkel geslotenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
vandaag naar de Lush winkel in Rotterdam geweest en met 2 samples voor cleanser naar huis gegaan. Aqua marina en herbalism, ben benieuwd welke beter werkt.
Erg vriendelijk personeel in het winkeltje. Al werd ik op een gegeven moment wel een beetje misselijk van de geur overload, teveel aan zeep zitten snuffelen
quote:
Ik moet hele strenge afspraken met mezelf gaan maken ja. Voorheen betekende over de drempel stappen van een Lush filiaal een groen licht met als excuus "ik ben er nu!"quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Another lost soulRIP voor je portomonee
Hmmm tja..quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hele strenge afspraken met mezelf gaan maken ja. Voorheen betekende over de drempel stappen van een Lush filiaal een groen licht met als excuus "ik ben er nu!"
Dat gaat niet meer op.
En tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmmm tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Is die nou hetzelfde als de Taai taai van vorige jaar (of twee jaar geleden, wanneer was het ook al weer?)quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag Glögg gebruikt en ik vond het 10x niets
Nee, tis een andere geur. Wel enigzins het zelfde omdat het kruidig is enzo, maar taai taai is meer mandarijn en pepernoten, glogg is meer zoals gluhwein en kruidnagel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Ooi86 het volgende:
Is die nou hetzelfde als de Taai taai van vorige jaar (of twee jaar geleden, wanneer was het ook al weer?)
Ik denk dat de staff de staffbox gekregen heeftquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Aarti het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom vandaag de halve stad met een grote doos van de Lush liep??? (amsterdam)
Ik ken Taai Taai nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Is die nou hetzelfde als de Taai taai van vorige jaar (of twee jaar geleden, wanneer was het ook al weer?)
Glögg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, tis een andere geur. Wel enigzins het zelfde omdat het kruidig is enzo, maar taai taai is meer mandarijn en pepernoten, glogg is meer zoals gluhwein en kruidnagel.
Ik had maar een klein proefje Glögg en geen flesjequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glögg.Ik vind hem nog lekkerder dan Taaitaai. Lekker meer kanelig. Heb ik nog een halve fles van staan dus als je wil ruilen automatic....
Gelukkig maar voor jou dan, anders had je met een fles vies spul gezeten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had maar een klein proefje Glögg en geen flesje![]()
Ja, hehe. Maar goed; dan had ik met jou kunnen ruilenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor jou dan, anders had je met een fles vies spul gezeten.![]()
Ik heb nu 100 ml Glögg, maar ik denk dat ik nog wat bijbestel... als ik mag van mezelf. WANT IK HAD AL GENOEG!Ik heb zelfs nog geen Grass geprobeerd, veel te bang dat ik die superlekker vind en dan komt er weer een flesje bij.
Ik heb al ruim een jaar geen foto meer gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, hehe. Maar goed; dan had ik met jou kunnen ruilen
Heb je een foto van wat je nu hebt?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een jaar geen foto meer gemaakt.
Kon ik wel weer eens een keertje doen, bij voorkeur voor ik met de nieuwjaarsactie ga bestellen.
Fotoquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef shmoopy het volgende:
Ik durf niet eens een foto te maken nu.
Weten jullie nog wat een trots shmoopje ik was met m'n stashfoto toen ik net begon?
Think more, waaaay more.
En woensdagavond de Kerst-VIP met clums, terwijl ik pimpelpaars sta en eigenlijk gewoon even ont-zet-tend de hand op de knip moet houden.
En dan toch gaan, hé?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmmm tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja..Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bestelling is gedaan, zal alleen even duren voor ik het krijg dus hoop dat het me lukt om tot die tijd niet snel even een filiaal in te sneaken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:07 schreef shmoopy het volgende:
Ga ik van de week weer eens even doen.
Go shmoopy!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef shmoopy het volgende:
Ik durf niet eens een foto te maken nu.
Weten jullie nog wat een trots shmoopje ik was met m'n stashfoto toen ik net begon?
Think more, waaaay more.
En woensdagavond de Kerst-VIP met clums, terwijl ik pimpelpaars sta en eigenlijk gewoon even ont-zet-tend de hand op de knip moet houden.
En dan toch gaan, hé?
Ik zou even mailen of bellen, er is nl een storing geweest een poosje terug, waardoor niet alle bestelling goed doorkwamen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
11 oktober laat n bestelling gedaan met verzrending royal mail maar nog niets binnen![]()
Dat schiet niet echt op dan! Haha. In ons bad moet eigenlijk ook wel eren grote bruisbal maar dat vind ik zonder en bij een halve ruik je het ook wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben bezig om maar wat spullen op te maken, heb ook echt veel te veel. Zoals die minibruisballen van de New Yearoffer. Heel leuk, maar voor mijn formaat bad heb ik 3 van die dingen nodig wil het een beetje naar lush gaan ruiken.
Voetenbadje met een stuk bruisbalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef -Peach het volgende:
Hmmm...ik heb nog best wat bruisballen maar geen bad meerMisschien moet ik ze maar gaan gebruiken als emotibomb! De meeste zijn toch al meer dan een jaar oud
Bij mij ligt het er heel erg aan, hahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik gooi er gelijk een hele in, maar blijf er dan ook met gemak anderhalf uur in liggen
Ik heb op 12 oktober een bestelling gedaan, ook nog niks ontvangen, maar hij staat al wel een hele week op shipped. Maar ik verwacht 'm ook wel vandaag of morgen. Ik heb gisteren trouwens ge-emailed om te vragen om een T&T code, maar nog niks terug gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zou even mailen of bellen, er is nl een storing geweest een poosje terug, waardoor niet alle bestelling goed doorkwamen.
Ben ik ook mee bezig. Echt de meest bizarre coctails aan het maken want naast bbsen en bruisballen moet ik mn douchegelstash ook echt zien te minderen. Dus bijv. gisteren had ik twee mini lush puds, een halve christmas kisses en ongeveer 50 gr. taai taai douchegel in het bad. Eergister had ik de witte helft van een ma bar, twee van die halve mr butterball dingen en een flinke scheut Ghost. En de dag daarvoor had ik de donkere helft van ma bar, twee chocolate santas en een heleboel Sonic Death Monkey. Het leek of ik in een prutsloot zat maar het rook heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben bezig om maar wat spullen op te maken, heb ook echt veel te veel. Zoals die minibruisballen van de New Yearoffer. Heel leuk, maar voor mijn formaat bad heb ik 3 van die dingen nodig wil het een beetje naar lush gaan ruiken.
Hahaha ik probeer mijn combi's nog wel enigzins binnen de grenzen te houden. Alhoewel... binnenkort eens kijken hoe een blackberry bath bomb met een the witches ball combineertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig. Echt de meest bizarre coctails aan het maken want naast bbsen en bruisballen moet ik mn douchegelstash ook echt zien te minderen. Dus bijv. gisteren had ik twee mini lush puds, een halve christmas kisses en ongeveer 50 gr. taai taai douchegel in het bad. Eergister had ik de witte helft van een ma bar, twee van die halve mr butterball dingen en een flinke scheut Ghost. En de dag daarvoor had ik de donkere helft van ma bar, twee chocolate santas en een heleboel Sonic Death Monkey. Het leek of ik in een prutsloot zat maar het rook heeeeeerlijk
In een pantykousje in je bad hangen, blijven de glitters in het kousje zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
Die andere 2 nieuwe bruisballen durf ik niet te proberen, glitter
* stapt in getuigenbankje*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
In een pantykousje in je bad hangen, blijven de glitters in het kousje zitten.
Heb ik gehoord, ik ben niet aansprakelijk, alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden etc.
Noh!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef shmoopy het volgende:
Amsterdamse Lushies, er is een plaatsje in de Kalver vrijgekomen omdat clumsy niet kan (), dus als er nog iemand wil gaan, dan moet je het even zeggen, ruil ik je zo in voor die suffe clown.
Partner in crime.quote:
Gek, ja. Gek op Lúsh, dude!quote:Noh!Ik zou wel willen maar dan ben ik echt gek, 2 uur op en 2 uur neer.
Erg he, dat het gezond verstand soms toch wint?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Partner in crime.
[..]
Gek, ja. Gek op Lúsh, dude!
Maar heel begrijpelijk, hoor.
Ergens...
*insert spannend muziekje* Prepare to be hooked for life!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef verita het volgende:
* verita : Lush-newbie meldt zich
Ik ben dus net gaan Lushen, moet zeggen, het bevalt erg goed. Ik heb maar een paar dingen gekocht om te proberen maar die zijn wel lekker!
De vaste shampoo Ultimate shine, conditioner Jungle, Bohemian zeep en Dreamtime Bath Melt.
Wat bevalt jullie het beste en waarom? Tips gevraagd
Oeh, tof! Welke proefjes heb je gehad?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Bamba het volgende:
Ik heb m'n pakketje ook binnen. 5 proefjes erbij gekregen en ook nog eens proefjes van producten die ik nog niet gehad heb, dus ik ben zeer tevreden! En morgen de kerst VIP in Antwerpen
.
Mask of Magnity, H'Suan wen hau, R&B, Joy of Jelly en HIWTH. De laatste 2 heb ik zelf (gehad), dus die heb ik doorgegeven aan m'n moeder. De Snowfairy lipbalm isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, tof! Welke proefjes heb je gehad?
Ooo cool! Moet je eigenlijk apart in delen van ¤30,- afrekenen hè, voor de goodiebagsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens een boodschappenlijstje voor morgen. Ik heb iedereen in de familie enthousiast over Lush gemaakt en nu mag ik van alles meenemen
.
Wat voor goodie bags?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo cool! Moet je eigenlijk apart in delen van €30,- afrekenen hè, voor de goodiebags
Ik ben uniek, verdommequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef shmoopy het volgende:
Amsterdamse Lushies, er is een plaatsje in de Kalver vrijgekomen omdat clumsy niet kan (), dus als er nog iemand wil gaan, dan moet je het even zeggen, ruil ik je zo in voor die suffe clown.
Als je bij de vip voor 30 euro koopt, krijg je een leuk tasje. Ik had vorige keer wel leuke dingenquote:
Geldt dat voor iedere 30 euro dan? Ik dacht gewoon per persoon?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je bij de vip voor 30 euro koopt, krijg je een leuk tasje. Ik had vorige keer wel leuke dingen
Oja, per persoon volgens mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedere 30 euro dan? Ik dacht gewoon per persoon?
Haha, heb jij ook een boodschappenlijstquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef Arwyn het volgende:
Kun je er dan niet ook eentje voor mij meenemen??
Oeh, verleidelijk!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef Bamba het volgende:
Net gebeld en waarschijnlijk krijg ik 2 goodiebags, omdat ik dus nog voor iemand anders meeneem. En ze nog goodiebags overhebben, omdat het niet vol is
.
quote:Bij Lush? Natuurlijk, wie niet! :pOp woensdag 20 oktober 2010 09:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, heb jij ook een boodschappenlijst
quote:alleen de karma ruikt zoals de karma ruikt, de rest is zo verschrikkelijk overdreven sterk, echt niet lekker!!!Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef shmoopy het volgende:
Btw, zo gek als ik ben op de heerlijke geuren van Lush, de parfums van hullie danwel Gorilla zijn werkelijk om te braken zo goor. Hoe kan da nou?
quote:heb je gevraagd om proefjes, ik durf dat niet altijd, staat zo hebberigOp dinsdag 19 oktober 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, tof! Welke proefjes heb je gehad?
quote:Wat heb je gekocht?Op woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef Bamba het volgende:
Hmm de goodiebags vallen tegen eerlijk gezegd. Ze zijden dat het een waarde had van 15 euro en ik heb proefjes van lively jubblies, silk stockings en ultra balm.
Verder weer goed ingeslagen uiteraard.
quote:ik vraag meestal 1 of 2, omdat er producten zijn die ik graag wil proberen of het voor m'n huid goed is, maar het zonde zou zijn om een hele pot te kopen terwijl het niks voor m'n huid doet.Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
heb je gevraagd om proefjes, ik durf dat niet altijd, staat zo hebberig
quote:Dat heb ik dus met Big, misschien toch maar eens om een proefje smeken in de winkelOp woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik vraag meestal 1 of 2, omdat er producten zijn die ik graag wil proberen of het voor m'n huid goed is, maar het zonde zou zijn om een hele pot te kopen terwijl het niks voor m'n huid doet.
quote:Snowfairy (uiteraard)
quote:proefje ultr balm, lovely jubblies en een halve silk stockings.
quote:verslaafdeOp woensdag 20 oktober 2010 22:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Snowfairy (uiteraard)
Grease lightning
Love lettuce
Marilyn
en voor mb tante en moeder:
snowglobe
helping hands
glogg
Genoeg dus weer als je nagaat dat ik gisteren m'n pakket uit Engeland binnen heb.
quote:Oo dat is niet veel. Ik dacht dat je dingen had en die 3 extra hahaOp woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
proefje ultr balm, lovely jubblies en een halve silk stockings.
quote:haha nee, dat is dus de goodiebagOp woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo dat is niet veel. Ik dacht dat je dingen had en die 3 extra haha
quote:Mja, dat zijn de goodie bags zoals ik ze me herinner. Voor een Lush meet van het NL forum gooien ze er vaak wat extra in, maar de goodiebags bij VIPs zijn meestal schraal.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
proefje ultr balm, lovely jubblies en een halve silk stockings.
quote:Wat vreemd dat Rotterdam niets had!Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
haha nee, dat is dus de goodiebag. In Rotterdam hadden ze helemaal geen goodiebags en in Haarlem kregen ze juist weer veel las ik al. Vreemd dat het overal anders is.
quote:Da's wel heel goedkoop.Op woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vreemd dat Rotterdam niets had!
quote:Ooo balen! Wat was niet goed gegaan?Op donderdag 21 oktober 2010 17:42 schreef princess-a het volgende:
Mijn collega komt om half 7 mn lush pakket brengenben zo benieuwd wat er in zit want het was niet helemaal goed gegaan
quote:Angels Delight zat er niet bij, dacht ze, dus of die is niet geleverd of ze was hem vergeten mee te bestellen.. En zo dus nog wat dingetjes dus ik ben nu heel benieuwd wat ik wel krijgOp donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo balen! Wat was niet goed gegaan?
quote:Kom je me halen?Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef shmoopy het volgende:
EN dan sleur ik Cat en c_c gewoon aan hun haren mee.
quote:Dat is altijd moeilijk te zeggen. Populaire produkten zoals Snowfairy zijn tegen die tijd al uitverkocht, hoe Glögg in de markt ligt weet ik niet. Wil je er zeker van zijn, dan kun je beter voor kerst al bestellen. Ik zelf neem het risico dat produkten op zijn en wacht tot de nieuwjaarsacties weer van start gaan (ervan uitgaande dat ze die dit jaar weer hebben).Op donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Kun je ook na de kerst nog wat kerstproducten krijgen? Ik wil bijvoorbeeld Glögg wel maar ik heb op dit moment alleen AM nodig en ben verder blut dus ik ga slim zijn. Pas als mn Seanik aan vervanging toe is mag ik weer maar dat kan nog wel even duren...
quote:Hmm, nu ben ik nog meer in twijfelOp donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is altijd moeilijk te zeggen. Populaire produkten zoals Snowfairy zijn tegen die tijd al uitverkocht, hoe Glögg in de markt ligt weet ik niet. Wil je er zeker van zijn, dan kun je beter voor kerst al bestellen. Ik zelf neem het risico dat produkten op zijn en wacht tot de nieuwjaarsacties weer van start gaan (ervan uitgaande dat ze die dit jaar weer hebben).
quote:Een aantal dingen komt ook terug van die lijst. Er is een probleem met sommige ingredienten volgens nieuwe EU wetgeving (kleurstoffen bijv.). Als het gefikst is komt een deel terug.Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh tramp moet nog komen als retro, vandaar! Er gaat wel heel veel uit en er komt weinig voor in de plaats, of ligt dat aan mij? Ik zou graag wat 'oude' retro's willen zien
.
quote:Wauw... 15 gram. Da's net 1 arm inzepen of zo.Op donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik was in haarlem maar ik vond de goodiebag echt 10x niks eerlijk gezegd. Het enige 'hele' product was een potje sweetie pie jelly. De rest was proefjes / stukjes productenhet stuk zeep woog wel 15 hele grammen bijvoorbeeld.
quote:Ik was met een meisje van 8... Moet je je voorstellen, al weken aan het kwebbelen over de goodiebag, wat zit er in, snake oil scalp stukje, bakje met wat the greeeench, bakje met voor 1 maskertje aan mask of magnaminty, 15 gram zeep, de jelly, en twee proefjes van badproducten. En dan bedoel ik echt proefjes he, misschien 1/5 bruisbal. Ze heeft net zo'n groot bad als ik thuisOp donderdag 21 oktober 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Wauw... 15 gram. Da's net 1 arm inzepen of zo.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu toch alvast maar een deeltje bestellen....
quote:Op het forum lees ik niet zoveel gemopper in Den Haag (al zou mijn innerlijke 8 jarige ook flink mopperen en miniproefjes badprodukten meegeven vanuit de winkel is onzin, via MO kan ik me er nog iets bij voorstellen) maar de groep Rotterdam heeft mails gestuurd naar het hoofdkantoor. En die mogen - op vertoon vna kassabon- alsnog iets op komen halen. Leuk als je 5 uur reizen ver woont of ter plekke hebt besloten minder te kopen omdat je geen goodiebag krijgt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik was met een meisje van 8... Moet je je voorstellen, al weken aan het kwebbelen over de goodiebag, wat zit er in, snake oil scalp stukje, bakje met wat the greeeench, bakje met voor 1 maskertje aan mask of magnaminty, 15 gram zeep, de jelly, en twee proefjes van badproducten. En dan bedoel ik echt proefjes he, misschien 1/5 bruisbal. Ze heeft net zo'n groot bad als ik thuisBlijkbaar vonden de meiden dat ook sneu, dus ze hebben haar er een hele BBS bij gegeven. Maar mijn innerlijke 8-jarige had dus ook zoiets van
het waren wel veel proefjes, daar niet van. Maar ik vind veel van die producten nou echt zoiets waar je een proef van vraagt (of laat demonstreren). Hoeveel mensen zouden bijv. snake oil op hun hoofd smeren als ze er niet zelf interesse in hebben? Waarom zou je je haar naar asfalt laten ruiken als je geen last hebt van roos?
quote:Ja, dat dacht ik dus ook. En sowieso, ik bewaar mijn kassabonnetjes bijna nooit (of naja, van Lush sowieso niet, dat is te confronterend haha)Op donderdag 21 oktober 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Leuk als je 5 uur reizen ver woont of ter plekke hebt besloten minder te kopen omdat je geen goodiebag krijgt.
quote:Echt balen is dat...!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:16 schreef Bamba het volgende:
Ik ben ook zwaar teleurgesteld over de goodiebag van Antwerpen met, jawel, 3 proefjes. Voortaan bestel ik alles dus gewoon uit de UK.
quote:Lush is natuurlijk niet verplicht om goodiebags te geven. Maar als ze op het NL forum ermee adverteren dat er een VIP avond is én je een goodiebag krijgt bij besteding van minimaal 30 euro, dan is het erg zuur als je die niet krijgt. En 3 proefjes meegeven (Antwerpen) vind ik ook erg goedkoop. Want je insinueert wel dat mensen een flinke extra krijgen als ze voor 30 euro kopen.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
Tja, ik ken Lush sinds 2002 denk ik, toen ik toevallig de winkel in Poole binnenstapte. Ik heb het idee van 'goodie bags' en 'voorraadjes' aanleggen nooit zo begrepen. Ik koop items wanneer het bijna op is of wanneer ik iets nieuws wil proberen. VIP avonden zijn ook niet aan mij besteed, ik kom gewoon in een winkel om wat te kopen en vind het zelfs al vervelend wanneer ik niet even zonder een verkoopster die in m'n nek hijgt rond kan kijken. En vind ik het ergens anders, in dit geval dus in de UK, koop ik het gewoon daar. En proefjes vraag ik ook nooit om, die krijg ik bij de Etos ook niet![]()
Mijn bescheiden mening
quote:Oh, vandaar. Nou ja, ben vooral benieuwd naar de nieuwe retro'sOp donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een aantal dingen komt ook terug van die lijst. Er is een probleem met sommige ingredienten volgens nieuwe EU wetgeving (kleurstoffen bijv.). Als het gefikst is komt een deel terug.
quote:yuk yuk yukOp vrijdag 22 oktober 2010 00:13 schreef douche-eendje het volgende:
Hehe, Snake Oil. Dipkip, daar was je zeker nét zo blij mee als die keer dat het knoflookmasker in de goodiebag zat? Wat was dat ding vies zeg!![]()
Je zou dat eens moeten combineren. En dan ook nog je haar wassen met soak and float.
quote:Wat een vraag!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Nou ja, ben vooral benieuwd naar de nieuwe retro's
[..]
yuk yuk yuk
Die goodiebags klinken als zeeeeeeer teleurstellendNiet slim van Lush NL, zeker niet gezien de verschillen. Leren ze het nou nooit?
quote:Oh ja, het was een retorische vraag hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een vraag!Jij hangt toch ook al langer rond op het forum?
![]()
![]()
Lush is leuk en lief en sommige dingen doen ze heel goed, maar ze blijven ook dezelfde fouten keer op keer op keer maken. Gelukkig levert dat de klant vaak een extraatje op als je in de UK bestelt en het weer eens mis gaat.Daar kunnen ze in de winkels in NL ook nog wat van leren.
quote:Dat snap ik idd ook niet zo. Maar blijkbaar gaat dat wel goed, als ze een nieuwe winkel openen (wéér in de Randstad).Op vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, het was een retorische vraag hoorBij Lush Nl koop ik eigenlijk nooit, behalve dan als er grabbags zijn of speciale producten (zoals toen met de taaitaai), maar het is wat mij betreft echt een wonder dat ze uberhaupt nog klanten hebben, als ik eerlijk ben
quote:Ach, misbruikers... In juni bij de Lush in Ierland geweest, daar wat spullen gekocht. Hier even het lijstje, Nederlandse prijzen staan tussen haakjes:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet zo. Maar blijkbaar gaat dat wel goed, als ze een nieuwe winkel openen (wéér in de Randstad).
Wij zijn eigenlijk NL Lush misbruikers he?
quote:Van een klein stukje BBS zeggen ze dan nog dat je je er mee kan wassen onder de douche, maar wat moet ik in godsnaam met een scherfje sakura zo groot als een twee euro muntOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Enne..Over die goodiebags..Ik weet natuurlijk niet wat er doorgaans in zit maar het geven van badproefjes lijkt me nogal kansloos? Ik heb doorgaans toch wel een hele BBS nodig voor een badje dus zo'n klein stukje zet niet echt zoden aan de dijk..
quote:Misschien komt het door transportkosten naar Nederland?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, misbruikers... In juni bij de Lush in Ierland geweest, daar wat spullen gekocht. Hier even het lijstje, Nederlandse prijzen staan tussen haakjes:
250 ml American Cream: ¤11.95 (¤12.90)
Soak and Float: ¤7.95 (¤8.30)
Tuca Tuca MB: ¤6.50 (¤9.25)
10 ml Tuca Tuca Fragrance: ¤14 (¤19.95)
100 ml Grass: ¤6.50 (¤8.25)
95 gram 9to5:¤5.10 (¤7.25)
Ik snap echt niet waarom de producten ineens zoveel duurder zijn als ik ze hier wil kopen. Koop alleen nog in Nederland wat als ik echt wat nodig heb of ik lever mijn zwarte potjes in voor een vers masker.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 09:38 schreef verita het volgende:
[..]
Misschien komt het door transportkosten naar Nederland?
quote:Die zijn er bij de bodyshop ook volgens mij, en daar zijn er niet of nauwelijks prijsverschillen (althans, de laatste keer dat ik rekende).Op zaterdag 23 oktober 2010 09:38 schreef verita het volgende:
[..]
Misschien komt het door transportkosten naar Nederland?
quote:Dat lijkt mij niet, aangezien Ierland ook de euro heeftOp zaterdag 23 oktober 2010 10:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En de pond staat laag waardoor het verschil nog groter lijkt..
quote:Ik doelde dan ook op het prijsverschil met Engeland.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, aangezien Ierland ook de euro heeftMaar zoveel verschil, dat lijkt mij niet door transportkosten te komen...
quote:Vandaag geroken bij de Lush, vond hem heel lekker ruiken. Maar geen ervaring mee verderOp zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef LeNeHe het volgende:
Heeft iemand Lady Catrina gebruikt? Ben benieuwd hoe die ruikt, wil bestellen vanuit UK, maar twijfel over deze..
quote:Die heet hier Angel's Delight gok ikOp zaterdag 23 oktober 2010 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vandaag geroken bij de Lush, vond hem heel lekker ruiken. Maar geen ervaring mee verder![]()
Ik heb net Sultana of soap en Au délice des anges (zie ik niet op de nederlandse site) gekocht
![]()
![]()
Helaas niet voor mezelf maar als cadeautje voor mijn schoonzus
quote:Oja ik zie hem idd, bij de kerstspullen (wist niet dat hij bij de kerstcollectie hoorde).Op zaterdag 23 oktober 2010 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heet hier Angel's Delight gok ik
En stiekem denk ik dat het prijsverschil met Engeland vooral komt omdat de winkels wel wat op moeten brengen om te kunnen blijven bestaan.
quote:Ja ik heb hem, ik vind hem heerlijk, schuimt niet meteen groots maar dat komt wel.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef LeNeHe het volgende:
Heeft iemand Lady Catrina gebruikt? Ben benieuwd hoe die ruikt, wil bestellen vanuit UK, maar twijfel over deze..
quote:Is hij rood/oranje/roze-achtig? (hangt van de batch af). Dan is het vast en zeker New. Errug lekkere kanelige shampoo.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Lushies, I need help
Ik heb op zoek naar een shampoo. M'n vriendin had namelijk een Lush shampoo gekocht, en ik ben er ook nieuwsgierig naar. Ze weet alleen de naam niet meerKomt ie:
Het is een shampoo die goed is tegen roos, en naar kaneel ruikt. Het was een droge shampoo, dus niet in een fles.
Er was nog een soort antiroos shampoo, maar die rook naar teer en die was het niet...
Hebben jullie enig idee wat ze bedoeld?
quote:Ik mag hem van een vriend van mij lenen
quote:Als het goed is hebben mijn papa en mama sinds kort ook een. Als die terug zijn van vakantie dus maar even heel lief kijken of ik die even mag lenen!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik mag hem van een vriend van mij lenen
quote:Heeeel lief kijken danOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Als het goed is hebben mijn papa en mama sinds kort ook een. Als die terug zijn van vakantie dus maar even heel lief kijken of ik die even mag lenen!
quote:
quote:Uhuh, als jij het netjes terug geeft niet neeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Maar ze zijn dan natuurlijk heel relaxt, dus dan kan ik ze vast wel zover krijgen
![]()
Het kost ze ook niks natuurlijk, dat scheelt ook weer, haha.
quote:Tsja, zo braaf ben ik dan weer wel hoor. Niet altijd profiteren he, dan krijg je op een gegeven moment nooit meer wat, hahaOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, als jij het netjes terug geeft niet nee
quote:New is meer tegen haaruitval... Maar misschien is het zo aangeprezen omdat soak and float zo onwijs stinkt?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Hij was inderdaad roodachtig. En als ik de beschrijving op de site zo lees, zou het inderdaad heel goed New kunnen zijn. Hij was voor roos, maar ook voor geirriteerde hoofdhuid (waar roos soms ook gewoon door wordt veroorzaakt. Ik denk dus dat het best kan kloppen!
quote:Ik denk t, want ze had het ook over n andere die erg "apart" rookOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
New is meer tegen haaruitval... Maar misschien is het zo aangeprezen omdat soak and float zo onwijs stinkt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch. Net m'n bestelling binnen en in plaats van de Gingerbread House gift heb ik de bubble bar gekregen.
quote:Haha, goed zoOp dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Tsja, zo braaf ben ik dan weer wel hoor. Niet altijd profiteren he, dan krijg je op een gegeven moment nooit meer wat, haha
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Fotootjes
[ afbeelding ]
Met cadeautjes open
[ afbeelding ]
En omdat het Lush is en nooit iets in één keer goed gaat
[ afbeelding ]
let ook op het subtiel onderstreepte gift bij gingerbread house![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Fotootjes
[ afbeelding ]
Met cadeautjes open
[ afbeelding ]
En omdat het Lush is en nooit iets in één keer goed gaat
[ afbeelding ]
let ook op het subtiel onderstreepte gift bij gingerbread house![]()
![]()
quote:bah omdat je die niet lekker vindt?Op donderdag 28 oktober 2010 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen! Whoei! Alles was goed en heel, haha.
Er zaten 4 proefjes bij, en ik had er ook om één gevraagd:
- Ghost; damn... wat lekker!
- Snowcake; die had ik al, bah.
- Smitten.
- H'su Henna bladiebla; die heb ik gevraagd, omdat ik deze even wilde testen t.o.v. Jasmin Fluffy bladiebla.
Ik vind Glögg trouwens niet zo geweldig, maar Cinders (ofzo) ruikt ver hetzelfde en die is wel lekker... Haha.
Oja, en vandaag heb ik ook mijn Lush Times vanuit NL binnen gehad. Ik heb hem ook in de UK gevraagd, maar die heb ik niet gehad.
quote:Ja, hahaOp donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
bah omdat je die niet lekker vindt?
quote:Ik ook!!! We gaan in januari een weekendje weg, dus daar heb ik een Gingerbread house voor gekocht, kan ik er toch een keertje van genieten!Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik baal zo hard dat we geen bad hebben.
quote:over dat doorzichtige is niet helemaal waar, ze hebben de Jelly's nu in een nieuwe verpakking, die is doorzichtig maar wel dik plastic en die gelden wel voor de 5 bakjes is een fresh mask (had het laatst gevraagd omdat ik 3 van die doorzichtige hadOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef douche-eendje het volgende:
Verse lushproducten zijn ongeveer 14 maanden houdbaar, maar de bruisballen gaan na verloop van tijd minder goed bruisen als ze ouder worden. Ik gebruik ze zelf het liefst gewoon vers.
Herbalism, in wat voor een potje zit dat? Als het een zwart potje is bewaren, de doorzichtige mogen weg.
De actie waar jij het over hebt is de afgelopen jaren na kerst geweest, als je dan voor een bepaald bedrag besteld had kreeg je een gift met voornamelijk kerstspul bij je bestelling.
quote:volgens mij is lush ook met allemaal natuurlijke producten gmaakt en hebben ze aparte dingen zoals shampoobars, blokken shampoo waar je achterlijk lang mee doet. Ik heb toen die drop, big en nog een shampoo besteld, en daar deed ik echt maaanden mee. Snowfairy heb ik telkens besteld zodra ze hem hadden net als Honey I washed the Kids zeep, dream cream en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:42 schreef morgane het volgende:
Mag ik jullie even wat vragen? Ik lees al een paar topics mee, en het lijkt me allemaal heerlijk spul, maar ik vraag me af waarom het Lush assortiment nou zo 'bijzonder' is dat jullie er zo veel van hebben. Ik vind het nl. best duur allemaal, maar zou zeker eens wat willen proberen. Wat maakt het het geld waard? Gaat de zeep lang mee? Ruikt het sterk? Smeert het goed? Wat is het 'geheim' van Lush?
quote:Mooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:12 schreef Dipkip het volgende:
Er is dinsdag fragrance round, je kunt dan parfums bestellen als forum special. O.a. Big, Day of the Dead, American Cream, Twilight, So White, Snowcake. Er is er nog een, even denken.
quote:Klinkt goed, dank je!!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Providentia het volgende:
[..]
volgens mij is lush ook met allemaal natuurlijke producten gmaakt en hebben ze aparte dingen zoals shampoobars, blokken shampoo waar je achterlijk lang mee doet. Ik heb toen die drop, big en nog een shampoo besteld, en daar deed ik echt maaanden mee. Snowfairy heb ik telkens besteld zodra ze hem hadden net als Honey I washed the Kids zeep, dream cream en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.
Het zijn heerlijke producten, zien er apart en leuk uit, je doet er lang mee, de geur is niet chemische en er worden natuurlijke ingredienten gebruikt,
Nederland heeft elke maand drie andere retro's, dus dat kan je (volgens mij) niet met zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Komen die Retro's ook in de NL webshop?
Ja, dat klopt niet. Je moet gewoon na een paar dagen (ofzo) proberen in te loggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb me nu al een paar keer geprobeerd aan te melden op het lush forum op de UK website en ik hoor een activatiemail te krijgen.....maar die krijg ik dus nooit
Lekker vaag iig
Whoei!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef Bamba het volgende:
Wauw, ik heb donderdag avond in UK besteld en hij is gewoon nu al binnen!!
Mijn lijstje:
2x Ghost, 1tje is voor Automatic
1x Olive Branch
Klein flesje Vanillary
Ik had om 1 proefje gevraagd, namelijk Trichomania voor m'n nichtje en heb die ook gekregen. Verder zaten er proefjes bij van Ginger body lotion en Creme Anglaise. En ik heb een random act of kindness gekregen, namelijk (denk ik) big blue. Enige jammere is, is dat ze de bal gewoon los in de doos gegooid hebben (was vorige keer ook al met een andere bal), dus alles zat weer onder het blauwe stof
. Maar ik vind het wel superlief dat ze 'm er gratis bij hebben gedaan!!
Oooh dat zou wel fijn zijn! Ik weet ook niet wanneer hij er precies uit gaat, anders moet ik 'm nog snel voor d'r bestellenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei!Haha.
Ik heb hier ook nog een proefje Trichomania, die kan ik je ook wel geven. Ik ga hem toch niet gebruiken aangezien hij eruit gaat (en heb al genoeg andere rommel...)
Het is geen groot stukje hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh dat zou wel fijn zijn! Ik weet ook niet wanneer hij er precies uit gaat, anders moet ik 'm nog snel voor d'r bestellen.
precies, 2 proefjes kun je nog best lang mee doen denk ik!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is geen groot stukje hoor![]()
Maar goed; het zijn vast weer een paar haar-was-beurten
Ik leg hem apart voor jequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
precies, 2 proefjes kun je nog best lang mee doen denk ik!
Ik heb er nu 2 gebruikt van 2 verschillende bestellingen en die waren allebei zacht. Volgens mij hoort dat gewoon zo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef automatic_ het volgende:
En mijn Sugar Plum Fairy is helemaal zachtSnap er niets van. Hij was nog niet open geweest (de verpakking) en hij lag op dezelfde plek als mijn groene Sugar ding en die is nog gewoon hard.
Ooo oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 gebruikt van 2 verschillende bestellingen en die waren allebei zacht. Volgens mij hoort dat gewoon zo.
Hè, vervelend!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ging vanmiddag naar de bios in Den Haag, maar ik was een beetje vroeg en moest dus nog een tijdje op iemand wachten. En op welke manier kun je nou beter wachten dan bij de Lush die er vrijwel naast zit?![]()
Dus ik heb maar even Angels Delight en Iced Wine gehaald, damn, wat ruiken die lekker.
Als je 5 potjes inlevert krijg je een gratis gezichtsmasker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:21 schreef koekii het volgende:
Heeft er iemand hier lege potten ingeleverd? Zoja, krijg je er dan gratis eentje bij ofzo?
Oh oke, bedankt ik moet dus nog even flink doorsparenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je 5 potjes inlevert krijg je een gratis gezichtsmasker.
Ik heb de zeepjes die ik gebruik in stukjes gesneden (2 of 3) en dan neem ik telkens een stukje mee onder de douche & dan smeer ik het op mijn puf. Verder bewaar ik ze in een "officieel" zeepbakje, haha. Rockstar had ik eerst in het bakje zitten en die liet ik dan in de douche staan, maar daar kwamen allemaal "plekjes" op. Nu staat hij weer in de kast en is het over.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:30 schreef morgane het volgende:
Gisteren heb ik het 'Winter Warmer' cadeaupakketje gekregen! Er zit glögg douchegel in en Mandarin Tea Party zeep. De douchegel heb ik vanmorgen al gebruikt, heerlijk. De geur bleef nog de hele dag in de badkamer hangen! De zeep heb ik nog niet gebruikt. Hoe kan ik die het beste gebruiken? Gewoon meenemen onder de douche? Een stukje afbreken? Of is het bedoeld als handzeep? Sorry ik ben nog een beetje een Lush-leek haha. Hij ruikt wel heerlijk. Hoe kan ik 'm het beste bewaren trouwens? Hij zit nu gewoon los in het kartonnen cadeaudoosje.
Er zat ook een 10% kortingsbon bij
En, is het een lekker geurtje? Dan heb je een goed excuus om het te kopenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, ze hebben een geurtje naar me vernoemd.
Mijn huid wordt er ook heel droog van, maar als je met 'stroef' droog bedoeld is normale zeep niet echt de beste oplossing, blijft zeep en dat droogt uitquote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb de bohemian soap laatst gehaald. Ruikt super lekker! (Mocht nog wel iets sterker zelfs.) Maar wat ik zo vervelend vind aan blokzeep is dat je huid er zo stroef van wordt. Was dan ook altijd m'n handen na met "gewone" zeep... Meer mensen daar "last" van?
Mijn huid wordt juist hartstikke zacht van de zeepblokkenquote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb de bohemian soap laatst gehaald. Ruikt super lekker! (Mocht nog wel iets sterker zelfs.) Maar wat ik zo vervelend vind aan blokzeep is dat je huid er zo stroef van wordt. Was dan ook altijd m'n handen na met "gewone" zeep... Meer mensen daar "last" van?
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Zoheetik het volgende:
Het is een geur van Bnever, dus er staan al wat topics over op het lush-forumquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
Geen idee of 'ie lekker isdat mag de eerste die 'm gaat bestellen mij vertellen!
Niet van Lush, maar wel super: de Lemon lijn van The Body Shopquote:Op maandag 8 november 2010 17:22 schreef Zoheetik het volgende:
Ok morgane en Breathtaking begrijpen me!
Iemand nog tips als ik van citroengeur houd? Hele frisse citroengeur! Niet zoet, maar fris. Zoals Bohemian maar mag nog sterker citroenig. Bestaat dat? (Behalve echte citroenen
)
Snowglobe is een kerst product en die anderen zitten standaard in het assortiment.quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Zoheetik het volgende:
Sexy peel rook ook wel lekker ja! Maar die was wat zoeter. Vind bohemian lekkerder.
Misschien snowglobe kopen dan, hoorde dat 'ie snel op is.
Niet echt goedkoop? Ik vind dat echt wel meevallen hoor. Zeker voor wat je er voor terug krijgt, en ook dat je met de meeste producten gewoon hartstikke lang mee kan.quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
LushWaarom heb ik dit topic nu pas ontdekt?
Laatst dit besteld:
Honey Trap
Snowcake Soap
Karma (luchtje, die stick)
Karma Komba
Aqua Marina
Beetje jammer alleen dat het allemaal niet echt goedkoop is.. En toch koop ik altijd iets als ik een lush winkel binnen kom, het is verschrikkelijk. Maar het ruikt zo lekker
Klopt, je doet er inderdaad lang mee en als je het van de Engelse site besteld valt het inderdaad wel mee. Maar voor een arme student is het toch aardig duurquote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Niet echt goedkoop? Ik vind dat echt wel meevallen hoor. Zeker voor wat je er voor terug krijgt, en ook dat je met de meeste producten gewoon hartstikke lang mee kan.
Ik kan de Lemon line niet vinden op hun websitequote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Niet van Lush, maar wel super: de Lemon lijn van The Body Shop
Uhu ja, las ik, en dat 'ie dan snel uitverkocht is.quote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snowglobe is een kerst product en die anderen zitten standaard in het assortiment.
Volgens mij word dat gewoon bijgemaakt wanneer het op is, (niet op 24 december natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Zoheetik het volgende:
Uhu ja, las ik, en dat 'ie dan snel uitverkocht is.
Ik ben wel van de zoete zooiquote:Op maandag 8 november 2010 20:19 schreef Zoheetik het volgende:
Ja dat is zo moeilijk met geuren... Ik vond bijv. The Godmother echt stinken. Porridge ook, en de rest kan ik me niet meer herinneren.
Ken je the Olive Branch al? Dat is een douchegel en zooooo lekker!quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Zoheetik het volgende:
Haha ok dan heb ik aan jou niks.
Hmm ik snap echt niet hoe je daarvan fris kan gaan ruiken. Een hoop suiker op je smoel ruikt toch ook niet fris. Tenzij je natuurlijk een suikerklontje beschouwt als uiterst schoon en graag een levende lolly wil zijn.
Nope ook niet geprobeerd. Grapefruit klinkt ook wel ok! Zo jammer dat er geen winkel in de buurt isquote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
Zoheetik, Happy Hippy al eens geprobeerd? Is wel meer grapefruit maar vind hem zelf fijner dan Slammer. Slammer is naar mijn idee zoeter dan Happy Hippy.
de lijn heet sweet lemon en ik kan de spulletjes die ik heb wel gewoon vinden op de site, gele verpakkingen. Ik heb handzeep, douchegel, scrub en body butter. Het ruikt echt super, heel fris en citroenig!quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Ik kan de Lemon line niet vinden op hun website. Ga wel keer in de winkel kijken.
[..]
Uhu ja, las ik, en dat 'ie dan snel uitverkocht is.
Lemony Flutter klinkt ook wel citroenig, of is die wat zoeter ook?
---
Oh ik kon me Snow Globe niet meer herinneren maar die heb ik geroken in de winkel, vond ik niet zo geweldig."Wel ok" maar daar doe je 't niet voor.
Die moet ik nog steeds eens proberen. Mijn huid is zo raarquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben fan van 9 to 5. M'n huid is nog nooit zo rustig geweest.
Mijn huid is ontzettend gevoelig, helemaal in m'n gezicht. (Lees: bijna alles krijg ik een enorm rood, geirriteerd velletje van.) Maar bij deze is 'ie veel minder rood en helemaal geen last van velletjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens proberen. Mijn huid is zo raar
Bij mij de ene keer net als bij jou, maar een dag later kan het weer onwijs vet zijn. Heel irritant.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn huid is ontzettend gevoelig, helemaal in m'n gezicht. (Lees: bijna alles krijg ik een enorm rood, geirriteerd velletje van.) Maar bij deze is 'ie veel minder rood en helemaal geen last van velletjes.
Ik ben erachter gekomen dat dat vette (heb ik dus ook) een reactie is op droog. Tenminste, bij mij dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bij mij de ene keer net als bij jou, maar een dag later kan het weer onwijs vet zijn. Heel irritant.
Die wilde ik vorige keer bestellen maar ik ben bang dat ik het niet lekker zou vinden en dan zit ik er meequote:Op donderdag 11 november 2010 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Die hoeveelheden had ik me op verkeken, er staan nu 2 megapotten van die gold, blabla and beerjelly. Schrok me dood toen ik die uitpakte.
Ooo oke, haha. Dat geluk heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende 'm nog van toen 'ie in de winkel lag.
Zozo, dat is lekker snel!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn bestelling kwam gister binnenhad het maandag besteld uit UK.
Snowshowers?!!!!! Moet. Hebben. Nu!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Waarom staat Snow showers wel op de NL site, maar niet op de engelse? En wow, wat een hoeveelheid; 245 gr. voor een jelly.
Ik zie t nergens?? En waarom gooien ze de spaarkaarten er nou weer uit. Alsof ik die van mij nog volkrijg voor 31-1-11. Kak.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Snowshowers?!!!!! Moet. Hebben. Nu!
Nederlandse webshop, bij retroquote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zie t nergens?? En waarom gooien ze de spaarkaarten er nou weer uit. Alsof ik die van mij nog volkrijg voor 31-1-11. Kak.
Idd, was bang dat er iets zou lekken ofzo, en had ook verwacht dat het volgende week zou komen, omdat ze 5 tot 7 werkdagen zeiden. Dus ben zeer tevredenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, haha. Dat geluk heb ik dan weer niet
[..]
Zozo, dat is lekker snel!
Lush en gewoon in 1 zin, dakannie, hé?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Bramito het volgende:
Een paar maanden terug voor het eerst bij Lush geweest. Ik was in Cork voor m'n werk en daar zag ik zo'n winkel. Ik denk:"Leuk concept, even wat voor m'n vrouw kopen." Nog nooit zoveel aandacht van zo veel vrouwen tegelijk gehad.... Wat een fanatieke verkoopsters zeg... Wel leuk hoor, maar het mag iets minder. Mijn vrouw vond het in ieder geval leuke produkten, en daar ging het om.
Ik dacht trouwens dat ik wat bijzonders had, loop ik van de week door een winkelcentrum hier in Zaragoza, zit er gewoon een Lush.
Zo erg is het toch niet? En de deur stond open, dus het viel wel mee.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef shmoopy het volgende:
Maar wat een lieve echtgenoot ben jij om zo'n vreselijk stinkende winkel in te lopen voor haar.
Op de Nederlandse website bij de Retro. Mijn spaarkaart is kwijt... verdorie. Moest nog 1 stempel.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zie t nergens?? En waarom gooien ze de spaarkaarten er nou weer uit. Alsof ik die van mij nog volkrijg voor 31-1-11. Kak.
Het is maar goed dat Lush geen katten verkoopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:25 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben ook aan het 'ontstashen'.
Persoonlijk lijkt het mij, nuchter gezien en tegen het licht van de economische crisis en hongerige kindjes in zielige landen met vliegenpoepjes op hun oogjes, enigszins van de gekke dat ik 4 soorten conditioner heb, 3 soorten shampoo en iets van 10 soorten gels/jellies/BBS-en voor onder de douche.
De stukken zeep (ik gebruik heul nooit zeep) niet meegerekend, of de tig massagebars.
Afgelopen, shmoop.
Dus alles opmaken en alleen iets kopen als het op is en dus nodig.
Maar de Matryoshka wil ik natuurlijk nog wel hebben, en Ghost, moek toch eens proberen.
Voor Kerst, jeweetz.
Tering....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Lush geen katten verkoopt.![]()
Ik ben jaloers op jouw probleem: minimaal 15 soorten jellies/douchegels hier en zeker nog 25 BBsen en aanverwante badartikelen.Wel maar 2 soorten shampoo en NUL conditioner.
En ik heb al een jaar geen badspul meer gekocht.quote:
Ja, dat zal wel inderdaad!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb al een jaar geen badspul meer gekocht.Vorig jaar kerst ben ik flink los gegaan en dan die gratis boxen er nog bij... dan gaat het hard.
UK en afgelopen jaar in een NL winkel. Met dank aan het meisje wat flauwviel in de wachtrij en die ik naar binnen hielp voor de menigte uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel inderdaad!
En die gratis boxen in de winkel of via de UK-actie ofzo?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK en afgelopen jaar in een NL winkel. Met dank aan het meisje wat flauwviel in de wachtrij en die ik naar binnen hielp voor de menigte uit.Mooie gratis hatbox heb ik toen gescoord.
wat wat wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Gaat een van jullie morgen nog voor de Candy Cream Lotion?! Ik ga hem even ruiken en als het lekker is.... Dan ga ik ongetwijfeld voor de bijl
ik ga wel even langsquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Gaat een van jullie morgen nog voor de Candy Cream Lotion?! Ik ga hem even ruiken en als het lekker is.... Dan ga ik ongetwijfeld voor de bijl
special edition body lotion, alleen in nederland te verkrijgen, en alleen op 13 november in de winkels. onbekend wat de prijs is maar een tante van mij gaat proberen een potje voor me te scorenquote:
quote:Ben jij zoet geweest dit jaar? Dan is dit product helemaal jouw ding! Zorg ervoor dat je zaterdag 13 november een van de Nederlands Lush filialen verblijdt met een bezoekje. Met een beetje geluk kun je dan een van de must haves van dit jaar in de vorm van de Creamy Candy Lotion (EUR 22.95 - 225 ml) bemachtigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |