Ben ik ook mee bezig. Echt de meest bizarre coctails aan het maken want naast bbsen en bruisballen moet ik mn douchegelstash ook echt zien te minderen. Dus bijv. gisteren had ik twee mini lush puds, een halve christmas kisses en ongeveer 50 gr. taai taai douchegel in het bad. Eergister had ik de witte helft van een ma bar, twee van die halve mr butterball dingen en een flinke scheut Ghost. En de dag daarvoor had ik de donkere helft van ma bar, twee chocolate santas en een heleboel Sonic Death Monkey. Het leek of ik in een prutsloot zat maar het rook heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben bezig om maar wat spullen op te maken, heb ook echt veel te veel. Zoals die minibruisballen van de New Yearoffer. Heel leuk, maar voor mijn formaat bad heb ik 3 van die dingen nodig wil het een beetje naar lush gaan ruiken.
Hahaha ik probeer mijn combi's nog wel enigzins binnen de grenzen te houden. Alhoewel... binnenkort eens kijken hoe een blackberry bath bomb met een the witches ball combineertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig. Echt de meest bizarre coctails aan het maken want naast bbsen en bruisballen moet ik mn douchegelstash ook echt zien te minderen. Dus bijv. gisteren had ik twee mini lush puds, een halve christmas kisses en ongeveer 50 gr. taai taai douchegel in het bad. Eergister had ik de witte helft van een ma bar, twee van die halve mr butterball dingen en een flinke scheut Ghost. En de dag daarvoor had ik de donkere helft van ma bar, twee chocolate santas en een heleboel Sonic Death Monkey. Het leek of ik in een prutsloot zat maar het rook heeeeeerlijk
In een pantykousje in je bad hangen, blijven de glitters in het kousje zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
Die andere 2 nieuwe bruisballen durf ik niet te proberen, glitter
* stapt in getuigenbankje*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
In een pantykousje in je bad hangen, blijven de glitters in het kousje zitten.
Heb ik gehoord, ik ben niet aansprakelijk, alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden etc.
Noh!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef shmoopy het volgende:
Amsterdamse Lushies, er is een plaatsje in de Kalver vrijgekomen omdat clumsy niet kan (), dus als er nog iemand wil gaan, dan moet je het even zeggen, ruil ik je zo in voor die suffe clown.
Partner in crime.quote:
Gek, ja. Gek op Lúsh, dude!quote:Noh!Ik zou wel willen maar dan ben ik echt gek, 2 uur op en 2 uur neer.
Erg he, dat het gezond verstand soms toch wint?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Partner in crime.
[..]
Gek, ja. Gek op Lúsh, dude!
Maar heel begrijpelijk, hoor.
Ergens...
*insert spannend muziekje* Prepare to be hooked for life!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef verita het volgende:
* verita : Lush-newbie meldt zich
Ik ben dus net gaan Lushen, moet zeggen, het bevalt erg goed. Ik heb maar een paar dingen gekocht om te proberen maar die zijn wel lekker!
De vaste shampoo Ultimate shine, conditioner Jungle, Bohemian zeep en Dreamtime Bath Melt.
Wat bevalt jullie het beste en waarom? Tips gevraagd
Oeh, tof! Welke proefjes heb je gehad?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Bamba het volgende:
Ik heb m'n pakketje ook binnen. 5 proefjes erbij gekregen en ook nog eens proefjes van producten die ik nog niet gehad heb, dus ik ben zeer tevreden! En morgen de kerst VIP in Antwerpen
.
Mask of Magnity, H'Suan wen hau, R&B, Joy of Jelly en HIWTH. De laatste 2 heb ik zelf (gehad), dus die heb ik doorgegeven aan m'n moeder. De Snowfairy lipbalm isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, tof! Welke proefjes heb je gehad?
Ooo cool! Moet je eigenlijk apart in delen van ¤30,- afrekenen hè, voor de goodiebagsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens een boodschappenlijstje voor morgen. Ik heb iedereen in de familie enthousiast over Lush gemaakt en nu mag ik van alles meenemen
.
Wat voor goodie bags?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo cool! Moet je eigenlijk apart in delen van €30,- afrekenen hè, voor de goodiebags
Ik ben uniek, verdommequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef shmoopy het volgende:
Amsterdamse Lushies, er is een plaatsje in de Kalver vrijgekomen omdat clumsy niet kan (), dus als er nog iemand wil gaan, dan moet je het even zeggen, ruil ik je zo in voor die suffe clown.
Als je bij de vip voor 30 euro koopt, krijg je een leuk tasje. Ik had vorige keer wel leuke dingenquote:
Geldt dat voor iedere 30 euro dan? Ik dacht gewoon per persoon?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je bij de vip voor 30 euro koopt, krijg je een leuk tasje. Ik had vorige keer wel leuke dingen
Oja, per persoon volgens mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedere 30 euro dan? Ik dacht gewoon per persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |