abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87706027
Van Glögg ben ik trouwens ook niet weg, maar Snowglobe is weer erg lekker!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87707975
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben bezig om maar wat spullen op te maken, heb ook echt veel te veel. Zoals die minibruisballen van de New Yearoffer. Heel leuk, maar voor mijn formaat bad heb ik 3 van die dingen nodig wil het een beetje naar lush gaan ruiken :').
Ben ik ook mee bezig. Echt de meest bizarre coctails aan het maken want naast bbsen en bruisballen moet ik mn douchegelstash ook echt zien te minderen. Dus bijv. gisteren had ik twee mini lush puds, een halve christmas kisses en ongeveer 50 gr. taai taai douchegel in het bad. Eergister had ik de witte helft van een ma bar, twee van die halve mr butterball dingen en een flinke scheut Ghost. En de dag daarvoor had ik de donkere helft van ma bar, twee chocolate santas en een heleboel Sonic Death Monkey. Het leek of ik in een prutsloot zat maar het rook heeeeeerlijk _O-
pi_87709029
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ben ik ook mee bezig. Echt de meest bizarre coctails aan het maken want naast bbsen en bruisballen moet ik mn douchegelstash ook echt zien te minderen. Dus bijv. gisteren had ik twee mini lush puds, een halve christmas kisses en ongeveer 50 gr. taai taai douchegel in het bad. Eergister had ik de witte helft van een ma bar, twee van die halve mr butterball dingen en een flinke scheut Ghost. En de dag daarvoor had ik de donkere helft van ma bar, twee chocolate santas en een heleboel Sonic Death Monkey. Het leek of ik in een prutsloot zat maar het rook heeeeeerlijk _O-
Hahaha ik probeer mijn combi's nog wel enigzins binnen de grenzen te houden. Alhoewel... binnenkort eens kijken hoe een blackberry bath bomb met een the witches ball combineert _O-. Frothy the Snowman met Think Pink is een erg leuke combi.
Ik was overigens diep teleurgesteld in de Fizzbanger. Gekocht, rook heerlijk. Wil in bad, haal hem uit het zakje, buitenste (gele) laag helemaal zacht en kapot. Dus alle stukkies maar in het bad gegooid, natuurlijk geen fijn kleurenfeest en ook amper schuim. Tot overmaat van ramp gingen de knettersnoepjes niet gelijk knetteren, nee, ze zakken eerst naar de bodem waardoor mn kont een pijnlijke scrub kreeg. :') Die andere 2 nieuwe bruisballen durf ik niet te proberen, glitter :X
pi_87711375
Okee, mijn eerste Lushbestelling uit de UK is een feit, kreeg vandaag een doos binnen met heerlijke spulletjes (wilde alleen Lemony Flutter omdat het hier uitverkocht is, maar ja, omdat het in Engeland goedkoper is vond ik het zonde om er niets bij te bestellen!). Wat zijn de Lush musthaves? Ben nu al aan het plotten voor een volgende bestelling! *O*
Oja,vorige week dinsdag besteld, vandaag binnen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:06:10 #55
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87719812
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87724379
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
Die andere 2 nieuwe bruisballen durf ik niet te proberen, glitter :X
In een pantykousje in je bad hangen, blijven de glitters in het kousje zitten.

Heb ik gehoord, ik ben niet aansprakelijk, alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden etc.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_87724419
Ik heb m'n pakketje ook binnen *O* . 5 proefjes erbij gekregen en ook nog eens proefjes van producten die ik nog niet gehad heb, dus ik ben zeer tevreden! En morgen de kerst VIP in Antwerpen *O* .
pi_87724493
Amsterdamse Lushies, er is een plaatsje in de Kalver vrijgekomen omdat clumsy niet kan ( ;( ), dus als er nog iemand wil gaan, dan moet je het even zeggen, ruil ik je zo in voor die suffe clown. :6
pi_87724820
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef shmoopy het volgende:

[..]

In een pantykousje in je bad hangen, blijven de glitters in het kousje zitten.

Heb ik gehoord, ik ben niet aansprakelijk, alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden etc.
* stapt in getuigenbankje*

Dat werkt. :Y

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef shmoopy het volgende:
Amsterdamse Lushies, er is een plaatsje in de Kalver vrijgekomen omdat clumsy niet kan ( ;( ), dus als er nog iemand wil gaan, dan moet je het even zeggen, ruil ik je zo in voor die suffe clown. :6
Noh! :o Ik zou wel willen maar dan ben ik echt gek, 2 uur op en 2 uur neer. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87724912
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:

* stapt in getuigenbankje*

Dat werkt. :Y
Partner in crime. O+
quote:
Noh! :o Ik zou wel willen maar dan ben ik echt gek, 2 uur op en 2 uur neer. -O-
Gek, ja. Gek op Lúsh, dude! }:|
Maar heel begrijpelijk, hoor.
Ergens...

:P
pi_87725162
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:21 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Partner in crime. O+
[..]

Gek, ja. Gek op Lúsh, dude! }:|
Maar heel begrijpelijk, hoor.
Ergens...

:P
Erg he, dat het gezond verstand soms toch wint? ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87725164
Hier nog geen creditcard helaas.. :(
Maar aangezien ik vrijdag toch naar Rotterdam ga, dan gelijk maar even de Lush plunderen. De kerstcollectie ligt er dan ook toch??
pi_87727947
* verita : Lush-newbie meldt zich

Ik ben dus net gaan Lushen, moet zeggen, het bevalt erg goed. Ik heb maar een paar dingen gekocht om te proberen maar die zijn wel lekker!
De vaste shampoo Ultimate shine, conditioner Jungle, Bohemian zeep en Dreamtime Bath Melt.
Wat bevalt jullie het beste en waarom? Tips gevraagd ;)
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:58:05 #64
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87731872
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef verita het volgende:
* verita : Lush-newbie meldt zich

Ik ben dus net gaan Lushen, moet zeggen, het bevalt erg goed. Ik heb maar een paar dingen gekocht om te proberen maar die zijn wel lekker!
De vaste shampoo Ultimate shine, conditioner Jungle, Bohemian zeep en Dreamtime Bath Melt.
Wat bevalt jullie het beste en waarom? Tips gevraagd ;)
*insert spannend muziekje* Prepare to be hooked for life! })

Mijn favo shampoo's zijn Big en Seanik; Seanik geeft mn haar een mooie glans en krijg meer slag,
Big want ruikt lekker en is lief voor mn haar (alleen met je blote voeten in de zeezoutkorrels is niet altijd fijn)
The Olive Branche douchegel: goed voor mn huid en ruikt O+
Verder vind ik de sugarscrubs wel fijn, maar die zijn voor sommige te 'hard'.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_87734306
vandaag aan de deur geweest *O* maar ik was er niet -O-
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:06:30 #66
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87735010
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Bamba het volgende:
Ik heb m'n pakketje ook binnen *O* . 5 proefjes erbij gekregen en ook nog eens proefjes van producten die ik nog niet gehad heb, dus ik ben zeer tevreden! En morgen de kerst VIP in Antwerpen *O* .
Oeh, tof! Welke proefjes heb je gehad? *G*
pi_87735390
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oeh, tof! Welke proefjes heb je gehad? *G*
Mask of Magnity, H'Suan wen hau, R&B, Joy of Jelly en HIWTH. De laatste 2 heb ik zelf (gehad), dus die heb ik doorgegeven aan m'n moeder. De Snowfairy lipbalm is :9 trouwens. *)
pi_87735410
Ik heb trouwens een boodschappenlijstje voor morgen :') . Ik heb iedereen in de familie enthousiast over Lush gemaakt en nu mag ik van alles meenemen :P .
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:20:58 #69
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87735422
R&B ruikt zo lekker naar TOB O+ O+
Maarree tof! Ben benieuwd wat je morgen meeneemt, hehe.
En die lipbalm ga ik even onthouden... 8-)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:21:31 #70
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87735437
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens een boodschappenlijstje voor morgen :') . Ik heb iedereen in de familie enthousiast over Lush gemaakt en nu mag ik van alles meenemen :P .
Ooo cool! Moet je eigenlijk apart in delen van ¤30,- afrekenen hè, voor de goodiebags 8-)
pi_87735652
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo cool! Moet je eigenlijk apart in delen van €30,- afrekenen hè, voor de goodiebags 8-)
Wat voor goodie bags? *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87735883
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben uniek, verdomme ;(.

Ik was eergisteren in de Lush hier in Rotterdam met een vriend die het hele concept niet kende, onder het motto 'we gaan een cadeaupakket voor je vriendin maken en ik beloof je dat er seks van komt'. Soft Coeur erbij gedaan, dus ik vertrouw wel dat dat goed komt B-).
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:40:35 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87736018
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:28 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat voor goodie bags? *O*
Als je bij de vip voor 30 euro koopt, krijg je een leuk tasje. Ik had vorige keer wel leuke dingen :Y
pi_87736581
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Als je bij de vip voor 30 euro koopt, krijg je een leuk tasje. Ik had vorige keer wel leuke dingen :Y
Geldt dat voor iedere 30 euro dan? Ik dacht gewoon per persoon?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:29:54 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87742619
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:59 schreef Bamba het volgende:

[..]

Geldt dat voor iedere 30 euro dan? Ik dacht gewoon per persoon?
Oja, per persoon volgens mij :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')