Totaal andere geuren he? Ik heb ze bij een vriendin geroken en ben blij dat ik geen samples heb besteld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik zou ook Avobath doen dan.
Btw, zo gek als ik ben op de heerlijke geuren van Lush, de parfums van hullie danwel Gorilla zijn werkelijk om te braken zo goor. Hoe kan da nou?
Ik ook, minstens 2 jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:35 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog genoeg Lush voor 2 jaar denk ik
Ik ben een beginner.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef -Peach het volgende:
Ooh jouw stash is nog heerlijk beschaafd
Ooo dat zal wel inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner.Er zit pas sinds kort een Lush filiaal dicht bij mijn huis dus ik ben bang dat dat snel gaat veranderen.
Another lost soulquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner.Er zit pas sinds kort een Lush filiaal dicht bij mijn huis dus ik ben bang dat dat snel gaat veranderen.
Ik was er laatst 's nachts. Uiteraard was de winkel geslotenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
vandaag naar de Lush winkel in Rotterdam geweest en met 2 samples voor cleanser naar huis gegaan. Aqua marina en herbalism, ben benieuwd welke beter werkt.
Erg vriendelijk personeel in het winkeltje. Al werd ik op een gegeven moment wel een beetje misselijk van de geur overload, teveel aan zeep zitten snuffelen
quote:
Ik moet hele strenge afspraken met mezelf gaan maken ja. Voorheen betekende over de drempel stappen van een Lush filiaal een groen licht met als excuus "ik ben er nu!"quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Another lost soulRIP voor je portomonee
Hmmm tja..quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hele strenge afspraken met mezelf gaan maken ja. Voorheen betekende over de drempel stappen van een Lush filiaal een groen licht met als excuus "ik ben er nu!"
Dat gaat niet meer op.
En tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmmm tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Is die nou hetzelfde als de Taai taai van vorige jaar (of twee jaar geleden, wanneer was het ook al weer?)quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag Glögg gebruikt en ik vond het 10x niets
Nee, tis een andere geur. Wel enigzins het zelfde omdat het kruidig is enzo, maar taai taai is meer mandarijn en pepernoten, glogg is meer zoals gluhwein en kruidnagel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Ooi86 het volgende:
Is die nou hetzelfde als de Taai taai van vorige jaar (of twee jaar geleden, wanneer was het ook al weer?)
Ik denk dat de staff de staffbox gekregen heeftquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Aarti het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom vandaag de halve stad met een grote doos van de Lush liep??? (amsterdam)
Ik ken Taai Taai nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Is die nou hetzelfde als de Taai taai van vorige jaar (of twee jaar geleden, wanneer was het ook al weer?)
Glögg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, tis een andere geur. Wel enigzins het zelfde omdat het kruidig is enzo, maar taai taai is meer mandarijn en pepernoten, glogg is meer zoals gluhwein en kruidnagel.
Ik had maar een klein proefje Glögg en geen flesjequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glögg.Ik vind hem nog lekkerder dan Taaitaai. Lekker meer kanelig. Heb ik nog een halve fles van staan dus als je wil ruilen automatic....
Gelukkig maar voor jou dan, anders had je met een fles vies spul gezeten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had maar een klein proefje Glögg en geen flesje![]()
Ja, hehe. Maar goed; dan had ik met jou kunnen ruilenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor jou dan, anders had je met een fles vies spul gezeten.![]()
Ik heb nu 100 ml Glögg, maar ik denk dat ik nog wat bijbestel... als ik mag van mezelf. WANT IK HAD AL GENOEG!Ik heb zelfs nog geen Grass geprobeerd, veel te bang dat ik die superlekker vind en dan komt er weer een flesje bij.
Ik heb al ruim een jaar geen foto meer gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, hehe. Maar goed; dan had ik met jou kunnen ruilen
Heb je een foto van wat je nu hebt?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een jaar geen foto meer gemaakt.
Kon ik wel weer eens een keertje doen, bij voorkeur voor ik met de nieuwjaarsactie ga bestellen.
Fotoquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef shmoopy het volgende:
Ik durf niet eens een foto te maken nu.
Weten jullie nog wat een trots shmoopje ik was met m'n stashfoto toen ik net begon?
Think more, waaaay more.
En woensdagavond de Kerst-VIP met clums, terwijl ik pimpelpaars sta en eigenlijk gewoon even ont-zet-tend de hand op de knip moet houden.
En dan toch gaan, hé?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmmm tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja..Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bestelling is gedaan, zal alleen even duren voor ik het krijg dus hoop dat het me lukt om tot die tijd niet snel even een filiaal in te sneaken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:07 schreef shmoopy het volgende:
Ga ik van de week weer eens even doen.
Go shmoopy!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef shmoopy het volgende:
Ik durf niet eens een foto te maken nu.
Weten jullie nog wat een trots shmoopje ik was met m'n stashfoto toen ik net begon?
Think more, waaaay more.
En woensdagavond de Kerst-VIP met clums, terwijl ik pimpelpaars sta en eigenlijk gewoon even ont-zet-tend de hand op de knip moet houden.
En dan toch gaan, hé?
Ik zou even mailen of bellen, er is nl een storing geweest een poosje terug, waardoor niet alle bestelling goed doorkwamen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
11 oktober laat n bestelling gedaan met verzrending royal mail maar nog niets binnen![]()
Dat schiet niet echt op dan! Haha. In ons bad moet eigenlijk ook wel eren grote bruisbal maar dat vind ik zonder en bij een halve ruik je het ook wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben bezig om maar wat spullen op te maken, heb ook echt veel te veel. Zoals die minibruisballen van de New Yearoffer. Heel leuk, maar voor mijn formaat bad heb ik 3 van die dingen nodig wil het een beetje naar lush gaan ruiken.
Voetenbadje met een stuk bruisbalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef -Peach het volgende:
Hmmm...ik heb nog best wat bruisballen maar geen bad meerMisschien moet ik ze maar gaan gebruiken als emotibomb! De meeste zijn toch al meer dan een jaar oud
Bij mij ligt het er heel erg aan, hahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik gooi er gelijk een hele in, maar blijf er dan ook met gemak anderhalf uur in liggen
Ik heb op 12 oktober een bestelling gedaan, ook nog niks ontvangen, maar hij staat al wel een hele week op shipped. Maar ik verwacht 'm ook wel vandaag of morgen. Ik heb gisteren trouwens ge-emailed om te vragen om een T&T code, maar nog niks terug gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zou even mailen of bellen, er is nl een storing geweest een poosje terug, waardoor niet alle bestelling goed doorkwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |